Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
saaie vrijdag :/
ik bekijk normaal 6 series op vrijdag, nu is er niks

Ja waarom is dat, ik zit ook al ????quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
saaie vrijdag :/
ik bekijk normaal 6 series op vrijdag, nu is er niks

Goede tip.. Maar nu nog een serie... Kom maar opquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:49 schreef Devv het volgende:
Ga een serie kijken die je nog niet gezien hebt en al een paar seizoenen onderweg is.

the followingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:53 schreef janeway het volgende:
[..]
Goede tip.. Maar nu nog een serie... Kom maar op

Dat is precies wat ik aan het doen benquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:49 schreef Devv het volgende:
Ga een serie kijken die je nog niet gezien hebt en al een paar seizoenen onderweg is.

Dan wil ik wel weten wie er op nr 1 staat hahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam gisteren tijdens het zappen op TLC de top zoveel van sexiest Supernaturals tegen![]()
Ik was hevig teleurgesteld; de Salvatores stonden op een gedeelde 17de plek![]()
En toen gingen we weer verderzappen

Heb ff voor je gegoogled. Tis die nepvampier Cullenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:19 schreef janeway het volgende:
[..]
Dan wil ik wel weten wie er op nr 1 staat hahaha

Oh en diegene die die lijst heeft samengesteld is een sukkel. Eens met diegene die commentaar geeft....waar is Nathan Fillionquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb ff voor je gegoogled. Tis die nepvampier Cullen![]()
De rest van het lijstje + iemands mening:
http://www.douxreviews.co(...)naturals-top-25.html

Hee handen af van Cullen hahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb ff voor je gegoogled. Tis die nepvampier Cullen![]()
De rest van het lijstje + iemands mening:
http://www.douxreviews.co(...)naturals-top-25.html

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen

Mwa... Damon had ik hoger verwacht, maar toch zijn er echt wel mannen (en vrouwen) die knapper zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam gisteren tijdens het zappen op TLC de top zoveel van sexiest Supernaturals tegen![]()
Ik was hevig teleurgesteld; de Salvatores stonden op een gedeelde 17de plek![]()
En toen gingen we weer verderzappen

Heb echt helemaal niets met het hele Twillight gebeuren, was heel positief aan de eerste film begonnen - maar halverwege afgehaakt. Ik kon het niet aan :pquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:35 schreef janeway het volgende:
[..]
Hee handen af van Cullen hahaha
Er zijn idd mannen die sexyer zijn dan Cullen.. Zoals Alexander Skarsgard
Ik ga ff verder loeren, Fillion is niet supernatural natuurlijk maar gewoon een mensch.. Of zit ie nog ergens anders in dan Firefly en Castle. Raar dat Summer Glau er dan wel op staat.. Rare lijst hoor..

Ooh echt hahaha ik heb Buffy nooit gezien, dat kon mij dus niet zo boeien...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb echt helemaal niets met het hele Twillight gebeuren, was heel positief aan de eerste film begonnen - maar halverwege afgehaakt. Ik kon het niet aan :p
Fillion was Caleb in Buffy en redelijk supernatural toen. Dus hij mag ook in t lijstje

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ben ik het wel mee eens, ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben geen lesbo, maar jessica van Trueblood had op 1 moeten staan in die lijst

Ianquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef Jill-RMC het volgende:
http://perezhilton.com/te(...)fter-meeting-at-sxsw

Dat zou wel de ultieme foto zijn: samen met Ian én Grumpy Cat op de foto.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
IanGrumpy cat
Ian & Grumpy cat
![]()
![]()

Dit dus!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:20 schreef Jill-RMC het volgende:
OMFG een lachende Stefan!
![]()
![]()
![]()
En dat was ook wel ongeveer het schokkendste uit deze opzet-aflevering

Inderdaad. Toch kijk ik uit naar de ep van a.s. donderdag (voor ons vrijdag). Elena die naar New York gaat, samen met Damon. Maar het mag wel weer wat spannender worden!quote:

Jij bent heul wel lesbo, rrrrrrrrrrrrr.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben geen lesbo, maar jessica van Trueblood had op 1 moeten staan in die lijst

Haha ja dat wel. Maar ik had voor het eerst weer een 'rawrrr' gevoel bij hem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:53 schreef loezzzje het volgende:
Stefan is nog steeds een ontzettende lame ass. Hoe hij 'plezier' maakte, seriously

Ik vond hem in het begin ook supersexy rrrrr.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef loezzzje het volgende:
Dat heb ik nog nooit bij hem gehad. Zelfs niet nu ze hem zo overduidelijk sexy proberen te maken met die motor, ik moet alleen maar elke keer heel hard lachen

Stefan heeft een dipje gehad, maar hij is weer terug hoor!!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En oja ik ga Stefan weer leuk vinden. Hij is opeens weer ontzettend sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |