Op donderdagavond.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:42 schreef Samzz het volgende:
Op welke dag komen de afleveringen in Amerika eigenlijk uit? Ik neem aan een keer in de week, toch?
Heb de OP er mee aangepast. Volgens mij zie je Meredith zo nu en dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Wat stom. Er zijn gewoon geen officiële per seizoen Full Cast foto's te vinden
We deze, met de Familie Original
[ afbeelding ]
En deze, maar ik herken die vrouw linksvoor helemaal niet?
[ afbeelding ]
Hele grote versie hier klikbaar. En Elena en Blondie (ik vergeet echt steeds hoe ze heet) Caroline zien er ongerkenbaar uit
![]()
Dit is de Cast season 4
[ afbeelding ]
De vrouw is die dokter Meredith. Maar die speelt er toch al niet meer in mee?
Nouja, dat claimed Klaus. Of het echt zo is kunnen ze natuurlijk altijd nog aanpassenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef SLP_ het volgende:
Hahaha ik heb dat toevallig net opgezocht! Snapte ook niet meer precies hoe dat zat, maar blijkbaar hoort Katherine bij de bloodline van Klaus
Joseph Morgan is denk ik ook een van de beste acteurs van de serie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:07 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister pas de aflevering afgekeken.....wow, geweldig hoe Klaus reageerde op de dood van Kol. Janken en heeeeeel boos zijn tegelijk. Geweldig.
3.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:42 schreef Koningin het volgende:
Hopelijk heeft Elijah het ook gemerkt, komt ie misschien ook terug.
Hoeveel Originals zijn er eigenlijk nog over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |