Het 'newbie' onderschrift bij je naam kan je vervangen door een eigen tekst, door zelf een zinnetje in te vullen in je profiel. (staat bovenaan de webpage een link naar)
je kan nl. al meelezen sinds november ofzo, dus je weet hoe je moet reageren om een beetje in de smaak te vallen
maar het kan ook zijn dat je je net hebt geregistreerd en er nog weinig van af weet..
dus het ligt er maar aan hoe je je gedraagt hier.. en niet altijd meelopen, maar ook wel es een eigen mening (anders als alle anderen) hebben, dat ziet men graag
Greetz and have a nice time..
Jungle *your FOK-guide* Man
quote:
op 06-13-2000 om 09:23 PM schreef kwanten het volgende:
Ik las net een heel mooi topic over newbie's afzeiken. Alleen hoe kan ik "promoveren" tot iets anders? moet je dan elke dag een reactie plaatsen of zo lang lid zijn??
Ik zou het niet weten.
nope, je zou danny@fokzine.net even kunnen mailen wat de exacte regels zijn. Ik zou het niet weten. Welkom op Fok! trouwens.
quote:
op 06-14-2000 om 02:26 AM schreef beelzebub het volgende:Of je komt op auditie bij de ballotagecommissie en voert een aantal toelatingstests uit
En laat me raden: zowel jij als Linda zijn lid van de commissie?
Welkom kwanten!
(zoals ik met mijn 3122 posts)
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 14 Juni 2000).]
quote:
op 06-14-2000 om 04:33 AM schreef Ulx het volgende:
nope, je zou danny@fokzine.net even kunnen mailen wat de exacte regels zijn. Ik zou het niet weten. Welkom op Fok! trouwens.
*kwijl*
quote:
op 06-14-2000 om 07:07 AM schreef Gaoxing het volgende:
En laat me raden: zowel jij als Linda zijn lid van de commissie?Welkom kwanten!
Dat heeft u helemaal goed, mijne Schoone Daeme.
BTW welkom kwanten.
quote:Heb je geen sociaal leven ofzo?
Op woensdag 14 juni 2000 10:42 schreef Knut het volgende:
30 posts maken.<BR>Het lijkt veel ik weet het maar voor je het weet ben je verslaafd en zit je ruim boven de 3000<P>(zoals ik met mijn 3122 posts)
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 09:29 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Heb je geen sociaal leven ofzo?
.
quote:
Op donderdag 15 juni 2000 15:34 schreef risk one het volgende:
Het is een proces waarover ik hier niet teveel wil zeggen. Alles wat ik kan zeggen is; Volle maan, 12 uur 's nachts, vondelpark. Neem een geit, een maagd en een paar schone sokken mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 04-02-2003 12:02]
quote:Vergelijk de userid's van jou & topicstarter eens, en kijk gelijk naar de datum.
Op dinsdag 4 februari 2003 12:02 schreef FlyingFox het volgende:
nooit...als het aan mij ligt
quote:goeje schop!!
Op dinsdag 4 februari 2003 09:29 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Heb je geen sociaal leven ofzo?
.
Ik zit trouwens ook nog steeds aan mn newbie status vast
quote:ben een uitzondering
Op dinsdag 4 februari 2003 12:04 schreef Slarioux het volgende:[..]
Vergelijk de userid's van jou & topicstarter eens, en kijk gelijk naar de datum.
Dan kom je al een heel eind.
verder gewoon beetje meelullen in verschillende threads op verschillende fora en t komt wel goed
quote:Hoe kom je daar nou bij? de meeste mensen die geband worden kennen de policy niet, en zijn daarom alleen nog maar meer newbie
Op dinsdag 4 februari 2003 12:14 schreef dj-ango het volgende:
Als je ben gebant verlies je weer wat newbie status volgens mij..
quote:psies
Op dinsdag 4 februari 2003 12:19 schreef TheFes het volgende:
je moet in ieder geval niet vragen wanneer je niet meer newbie bent.. dat is dodelijkverder gewoon beetje meelullen in verschillende threads op verschillende fora en t komt wel goed
quote:Aantal posts 9624
Op dinsdag 4 februari 2003 12:25 schreef vosss het volgende:
Wat een kutnewbies allemaal hier![]()
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:25 schreef vosss het volgende:
Wat een kutnewbies allemaal hier![]()
Ain't we all?
quote:Ja?
Op dinsdag 4 februari 2003 12:26 schreef IrfieJ het volgende:[..]
Aantal posts 9624
Gem. aantal posts/dag 51.
quote:nee ik wou het gewoon delen met jullie allemaal
Op dinsdag 4 februari 2003 12:27 schreef Stranger het volgende:[..]
Ja?
En?
Betekent dat wat dan?
quote:Ah, patsen met iets wat toch stiekem niet zo patserig is?
Op dinsdag 4 februari 2003 12:28 schreef IrfieJ het volgende:[..]
nee ik wou het gewoon delen met jullie allemaal
quote:schijnbaar...
Ja?
En?
Betekent dat wat dan?
quote:idd ..
Op dinsdag 4 februari 2003 12:28 schreef Stranger het volgende:[..]
Ah, patsen met iets wat toch stiekem niet zo patserig is?
quote:Jullie wel allemaal, ik niet
Ain't we all?
en niet meer als 15 post per dag maken.. anders ben je een fok-verslaafde !!
of ben ik ook nog een newbie ??
[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 04-02-2003 12:31]
quote:Wie ben jij ??
Op dinsdag 4 februari 2003 12:29 schreef ramsesii het volgende:
af en toe ergens mee eens zijn, een onzin topic maken, wat mensen afzeiken en een beetje ouwehoeren....of ben ik ook nog een newbie ??
quote:*gniffel*
Op dinsdag 4 februari 2003 12:30 schreef IrfieJ het volgende:[..]
Wie ben jij ??
quote:Ja, maar dat maakt niet uit, zolang je maar geen domme onzin gaat uitblaten, of je postaantal gaat spammen
Op dinsdag 4 februari 2003 12:29 schreef ramsesii het volgende:
af en toe ergens mee eens zijn, een onzin topic maken, wat mensen afzeiken en een beetje ouwehoeren....en niet meer als 15 post per dag maken.. anders ben je een fok-verslaafde !!
of ben ik ook nog een newbie ??
quote:jou heb ik wel eens gezien.. maar ik kan je niet plaatsen ...
Op dinsdag 4 februari 2003 12:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
*gniffel*
je doet het wel beter dan die ratatdinges hier boeven
quote:wat mis je er aan?? .. anders moet je ff in het usuals topic posten ..
Op dinsdag 4 februari 2003 12:33 schreef Essiepessie het volgende:
Ik mis het eigenlijk wel dat ik nog nooit voor newbie ben uitgemaakt.![]()
quote:noem me maar de topicstopper (althans, da kreeg iemand voor mekare me zo te noemen)
Op dinsdag 4 februari 2003 12:33 schreef IrfieJ het volgende:[..]
jou heb ik wel eens gezien.. maar ik kan je niet plaatsen ...
je doet het wel beter dan die ratatdinges hier boeven
and I do it very good....no comments
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:32 schreef Stranger het volgende:[..]
Ja, maar dat maakt niet uit, zolang je maar geen domme onzin gaat uitblaten, of je postaantal gaat spammen
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
noem me maar de topicstopper (althans, da kreeg iemand voor mekare me zo te noemen)
and I do it very good....no comments
quote:9000 posts in de nachtbar halen is niet zo moeilijk hoor
Op dinsdag 4 februari 2003 12:34 schreef IrfieJ het volgende:[..]
![]()
![]()
nou jaah ben bijna vrij .. is maar goed dat ik al thuis ben dan .. hoef ik niet meer met die tram
quote:5000 in de nachtbar ofzo .. de rest aan yvonne topics enzo...
Op dinsdag 4 februari 2003 12:35 schreef Stranger het volgende:[..]
9000 posts in de nachtbar halen is niet zo moeilijk hoor
jij bent togg een vv-er? wat zeik je dan .. who cares hoeveel post ik heb ... ik niet...
quote:Je loopt het net zelf zo stoer te spammen toch? of ligt dat aan mij?
Op dinsdag 4 februari 2003 12:36 schreef IrfieJ het volgende:[..]
5000 in de nachtbar ofzo .. de rest aan yvonne topics enzo...
jij bent togg een vv-er? wat zeik je dan .. who cares hoeveel post ik heb ... ik niet...
En ja ik ben VV-er, maar ben ook niet trots op mijn aantal posts. En als je de rest aan yvonnetopics te danken heb ben je alleen nog maar newbie.. niet buiten onzin komen is ontzettend not-done.
quote:Kheb me kloon voor buiten onzin... daarom... vind het hier best zo...
Op dinsdag 4 februari 2003 12:38 schreef Stranger het volgende:[..]
Je loopt het net zelf zo stoer te spammen toch? of ligt dat aan mij?
En ja ik ben VV-er, maar ben ook niet trots op mijn aantal posts. En als je de rest aan yvonnetopics te danken heb ben je alleen nog maar newbie.. niet buiten onzin komen is ontzettend not-done.
quote:jij komt er wel
Op dinsdag 4 februari 2003 12:35 schreef IrfieJ het volgende:
KUT ... ik moest al 3 uur geleden op school zijnnou jaah ben bijna vrij .. is maar goed dat ik al thuis ben dan .. hoef ik niet meer met die tram
quote:Dan zal ik dus net de newbie status ontstegen zijn, met 34 posts sinds december 1999. Ik ben zelf eigenlijk wel tevreden met mijn gemiddelde aantal posts per dag/week/maand/jaar/eeuw
Op dinsdag 4 februari 2003 13:13 schreef FLIPNEUS het volgende:
Tegenwoordig hangt een newbiestatus echt niet meer af van het aantal posts hoor. Eerder op registratiedatum en of je ook buiten Onzin post, dan heb je pas recht van spreken, itt. al die slowchatreeks posters.
quote:als man zijnde ben je newbee af als Yvonne je heeft ontgroent.
Op dinsdag 13 juni 2000 21:23 schreef kwanten het volgende:
Ik las net een heel mooi topic over newbie's afzeiken. Alleen hoe kan ik "promoveren" tot iets anders? moet je dan elke dag een reactie plaatsen of zo lang lid zijn??<BR>Ik zou het niet weten.
Als vrouw zijnde doen Arnout en U-lleerz dat op toerbeurt
quote:Deze newbie zegt: leer schrijven!
Op woensdag 5 februari 2003 01:22 schreef GizartFRL het volgende:[..]
als man zijnde ben je newbee af als Yvonne je heeft ontgroent.
Als vrouw zijnde doen Arnout en U-lleerz dat op toerbeurt
quote:Noep
Op woensdag 5 februari 2003 11:32 schreef koeskoes het volgende:
klik Hier als je geen newbie wilt zijn
Nee, want dan ben je gewoon een trieste newbiequote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:44 schreef EL_REY het volgende:
mij aanbidden!
1. Ik ben al heel lang geen maagd meerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:43 schreef Jordy-B het volgende:
verpats je maagdelijkheid aan een modje.
zie je nou wel dat 't werkt...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:52 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
1. Ik ben al heel lang geen maagd meer
2. Ik ben geen newbie
...dacht ik zo
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
zie je nou wel dat 't werkt...
jij aanbidt mij ook stiekem joog, kom op!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je gewoon een trieste newbie.
Of vervelende nare poep-kloon.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
...dat staat synoniem voor newbie.
waar kan je die gegevens terugvinden?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Whehe boven lidnummer 70.000 blijf je eeuwig newbie.
Helemaal erg als je boven de 100.000 hebt , dat staat synoniem voor newbie.
Wie kloont er eigenlijk nog?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:44 schreef geintje-man het volgende:
[..]
Fabeltjes.
Hover eens met je cursor boven je nickname en kijk dan eens in de statusbalk van je internet explorer.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:46 schreef EL_REY het volgende:
[..]
waar kan je die gegevens terugvinden?
Nee, inderdaad. Dat is helemaal over, dat klonen. Helemaal.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:47 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
[..]
Wie kloont er eigenlijk nog?
Lijkt me niet meer van deze tijd.
Dat, of bekijk je eigen profiel.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:47 schreef FlyingFox het volgende:
Hover eens met je cursor boven je nickname en kijk dan eens in de statusbalk van je internet explorer.
Of je gaat 's ochtend vroeg als eerste bij de ingang van het forum staan, om iedereen die naar binnen gaat te tellen, en als 't dan jóúw beurt is, dan is dát nummer, jóúw userID.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat, of bekijk je eigen profiel.
Het had weinig uitgemaakt, immers, users met ''KEEP THE SOUL ALIVE!'' in hun signature zijn per definitie newbie.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:50 schreef EL_REY het volgende:
70856! KUT!!![]()
WHOEI! keep the soul alive my brother!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:51 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Het had weinig uitgemaakt, immers, users met ''KEEP THE SOUL ALIVE!'' in hun signature zijn per definitie newbie.
en kut, je vergeet kutquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:51 schreef FlyingFox het volgende:
Het had weinig uitgemaakt, immers, users met ''KEEP THE SOUL ALIVE!'' in hun signature zijn per definitie newbie.
kutzooi!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
en kut, je vergeet kut
Ik vergat kut. Kut.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:52 schreef EL_REY het volgende:
[..]
WHOEI! keep the soul alive my brother!![]()
Zomaar in het wilde weg schelden, en dan denken dat je stoer bezig bent, is ook typisch newbie gedrag.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:52 schreef EL_REY het volgende:
[..]
kutzooi!
GVD, dat had ik nou helemaal nou de tiefuszooi niet door, kutzooi!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zomaar in het wilde weg schelden, en dan denken dat je stoer bezig bent, is ook typisch newbie gedrag.
Dan houden we geen newbie meer overquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
door yvonne te nuecken kom je al een heel eind
Ik probeer bewust newbie te blijven, zo heb ik nog nooit een plaatje in mijn posts gebruikt, ik ben een ultra-n00bquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:12 schreef King_of_cubes het volgende:
bah newbie status ik heb er ook nog last van![]()
LOSER!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:20 schreef MmadviewW het volgende:
blah zielige gezeik dat de oudere members nieuwere members afzeiken met newbie lol is tochgewoon zielig
jij nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:22 schreef TheDeadGuy het volgende:
wat is een newbie?
HOU JE KOP LEEGHOOFDquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:22 schreef EL_REY het volgende:
[..]
LOSER!!![]()
impotent leeghoofdquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:48 schreef EL_REY het volgende:
[..]
van een collega hoor ik net dat je van teveel drop eten impotent kan worden!
WTF? schrikbarend, tot op heden heb ik geen probleem maar toch... Kan ik de overheid aanklagen, zijn ze nu verplicht om op iedere zak drop te zetten: teveel drop kan leiden tot impotentie.
YAY!! *dansje doet*quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Whehe boven lidnummer 70.000 blijf je eeuwig newbie.
Helemaal erg als je boven de 100.000 hebt , dat staat synoniem voor newbie.
Een sympathie-icoontje nemen om te slijmen ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
Oeh, mag ik dan asjeblief weer terug in het NB-hokquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
Jij zeker niet, na zo'n succesvol R&P-topic (wink, wink)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:08 schreef Da-Ali-G het volgende:
je voelt het aan, ik ben dus zeker geen newbie meer...
newbiequote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:24 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
impotent leeghoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |