Geeft toch niet? Samen kom je verder, door te zoeken en te lezen. Als zoiets je tenminste interesseert.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, je stelt vragen waar ik je helaas het antwoord schuldig op moet blijven.
Ik ga mij er wel eens over inlezen. Nooit gedacht aan die werkomstandigheden. Zo goed als in Nederland zullen ze zeker niet zijn, maar ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Geeft toch niet? Samen kom je verder, door te zoeken en te lezen. Als zoiets je tenminste interesseert.
Date met jellereppequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Geeft toch niet? Samen kom je verder, door te zoeken en te lezen. Als zoiets je tenminste interesseert.
Arbeiders worden vaak uit andere landen gehaald, van Palestijnen tot Indiërs. Die mensen zijn ver van huis en hebben het loon hard nodig; dat werkt nogal eens uitbuiting in de hand.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ga mij er wel eens over inlezen. Nooit gedacht aan die werkomstandigheden. Zo goed als in Nederland zullen ze zeker niet zijn, maar ben wel benieuwd.
Ja, ik snap je punt. Dat gebeurd meer dan goed is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Arbeiders worden vaak uit andere landen gehaald, van Palestijnen tot Indiërs. Die mensen zijn ver van huis en hebben het loon hard nodig; dat werkt nogal eens uitbuiting in de hand.
nice one, mooie minaretquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Jellereppe het volgende:
Gisteren al gepost, maar moet hem nogmaals posten. Excuseer mij jongens. Hassan II moskee, Casablanca, een van de weinig goede dingen die die koning het land heeft gebracht. Wat een rampenfonds was die man, afijn. Capaciteit 25.000 mensen intern, buiten kunnen 85.000 mensen bidden. Capaciteit 110.000 mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hassan_II-moskee
Yep, het enige waar Hassan II nog over wordt geroemd. Zijn tijd was een hel voor veel mensen. Zijn zoon was en is een verlichting.quote:
Owquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yep, het enige waar Hassan II nog over wordt geroemd. Zijn tijd was een hel voor veel mensen. Zijn zoon was en is een verlichting.
Watquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, die was ook berucht. Gelukkig is hij opgebokt uit het land.
Niet qua afkomst mocht je dat bedoelen. Hij heeft ook veel goede dingen gedaan voor het land, vooral van culturele aard. Over hem heersen er gemengde gevoelens. Aangezien hij vroeger de rechterhand was van Hassan II tijdens zijn strenge regime. Vandaar.quote:
Oh gelukkig toch nog wat positiefs, zoals wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet qua afkomst mocht je dat bedoelen. Hij heeft ook veel goede dingen gedaan voor het land. Over hem heersen er gemengde gevoelens. Aangezien hij vroeger de rechterhand was van Hassan II tijdens zijn strenge regime. Vandaar.
Hij organiseert nog steeds culturele festivals in Marokko. Dat wordt overigens wel gewaardeerd. Hij is zijn naam een beetje aan het cleanen. Dat is alleen maar toe te juichen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oh gelukkig toch nog wat positiefs, zoals wat?
Wat voor festivals?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij organiseert nog steeds culturele festivals in Marokko. Dat wordt overigens wel gewaardeerd. Hij is zijn naam een beetje aan het cleanen. Dat is alleen maar toe te juichen.
Om Joodse Marokkanen en moslims in Marokko dichter bij elkaar te brengen. Leven naast elkaar en hij wil dat ze meer dingen samen gaan doen. Juich ik alleen maar toe.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Om Joodse Marokkanen en moslims in Marokko dichter bij elkaar te brengen. Leven naast elkaar en hij wil dat ze meer dingen samen gaan doen. Juich ik alleen maar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |