Neen.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe ist met je tweede paspoort? Al in het Turkse leger gediend?
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik verzin het niet hoor. Dat jij nou overduidelijk amper wat vd islam afweet!
Waarom is het dan tegenwoordig een probleem?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden in de wereld en de geschiedenis van seculiere islam-beleving.
Jij beweert dat de islam een seculiere natie staat nastreeft?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Islam internet experts. Irritant volk.
Genoeg voorbeelden in de wereld en de geschiedenis van seculiere islam-beleving.
Moslims zijn idd nare mensen ja.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje xenofoob.
Lus ik wel.quote:
Het ligt aan zoveel dingen. Maar je kunt over het algemeen stellen dat de moslimwereld de afgelopen tijd een moeilijke periode doormaakt en dat de verkeerde figuren teveel macht hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is het dan tegenwoordig een probleem?
Ja top zo'n militaire dictatuur.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef arjan1212 het volgende:
irak was met saddam aan het roer een seculiere staat b.v
Mee eens dat nl niet seculier genoeg is, ik ben voorstander van het Franse model, maar het ligt lichtjaren voor op islamitische staten.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het ligt aan zoveel dingen. Maar je kunt over het algemeen stellen dat de moslimwereld de afgelopen tijd een moeilijke periode doormaakt en dat de verkeerde figuren teveel macht hebben.
Overigens is seculier een heel breed begrip (DH zal wel weer komen met linkjes en artikeltjes) en kun je je ook afvragen hoe seculier Nederland momenteel is.
Geilquote:Op zondag 27 januari 2013 12:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In 1 stad.
Zal mijn neefje eens bellen want die woont daar met zijn hoofddoekvrouw.
Gaarne hoor ik zijn ervaring omtrent deze gebeurtenissen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In 1 stad.
Zal mijn neefje eens bellen want die woont daar met zijn hoofddoekvrouw.
Misschien is het wel een hele mooie snorquote:Op zondag 27 januari 2013 12:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik val niet op dames en zeker niet als ze een snor hebben.
Vertel.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja top zo'n militaire dictatuur.
Wat Turkije tot recent ook was en nu het democratischer wordt, wordt het steeds islamitischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |