Leer zelf lezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef Smack10 het volgende:
Lees bovenstaande post en pak je biezen.
Jij snapt jezelf niet hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn tussenpersoon, geen verkoper, zoals ik al 1000x aangaf (Yreal is het mij eens).
Jij snapt niet dat alleen de wet oordeelt of iemand een tussenpersoon is, niet het bedrijf zelf.quote:
Er bestaat zoiets als contractvrijheid in Nederlandquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat alleen de wet oordeelt of iemand een tussenpersoon is, niet het bedrijf zelf.
En jij snapt niet dat dit geen effect heeft op het sluiten van een contract? Je kan namens iemand anders contracten sluiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat alleen de wet oordeelt of iemand een tussenpersoon is, niet het bedrijf zelf.
Wat staat daar dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als contractvrijheid in Nederland
En daarnaast regelt de wet het wel, namelijk in 3:60 BW
11.4 Overdracht: U bent niet gerechtigd uw rechten of verplichtingen onder deze Overeenkomst over te dragen, tequote:
Ja, dus? Leg eens uit. Hoe zit dat bij Groupon volgens jou? Je gaf zelf toe dat Groupon tussenpersoon is, dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
En jij snapt niet dat dit geen effect heeft op het sluiten van een contract? Je kan namens iemand anders contracten sluiten.
En dus?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
11.4 Overdracht: U bent niet gerechtigd uw rechten of verplichtingen onder deze Overeenkomst over te dragen, te
delegeren of anderszins hiermee om te gaan. Wij zijn gerechtigd al uw rechten of verplichtingen onder deze
Overeenkomst aan ieder persoon over te dragen of anderszins te delegeren.
Dat heeft blijkbaar geholpen als ik jou zie stuntelen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dat je bij geboorte op je hoofd bent gevallen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dus?
Zijn ze nu geen tussenpersoon dan? Zo ja, waar blijkt dat uit? Formuleer zelf eens.
.quote:Wanneer een tussenpersoon voor een ander handelingen in diens naam uitvoert, spreken wij van vertegenwoordiging. We onderscheiden verschillende vormen van vertegenwoordiging, bijvoorbeeld volmacht, directe vertegenwoordiging en indirecte vertegenwoordiging. Door een handeling van vertegenwoordiging wordt de tussenpersoon niet gebonden aan de overeenkomst, maar de vertegenwoordigde wel.
Een tussenpersoon sluit namens een andere contracten in naam van die andere. Dat mag door middel van een volmachtiging.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dus? Leg eens uit. Hoe zit dat bij Groupon volgens jou? Je gaf zelf toe dat Groupon tussenpersoon is, dus wat is je punt?
Als jij toegeeft dat Groupon tussenpersoon is, ben ik tevreden. Alles daarna is over te discussiėren.
Och, we hebben hier te maken met een pubertje die perse zijn gelijk wil krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dus? Leg eens uit. Hoe zit dat bij Groupon volgens jou? Je gaf zelf toe dat Groupon tussenpersoon is, dus wat is je punt?
Als jij toegeeft dat Groupon tussenpersoon is, ben ik tevreden. Alles daarna is over te discussiėren.
Toch betaal ik aan Groupon en levert Groupon de bon. Dus hoezo zijn zij geen partij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
[..]
.
Groupon is geen partij, het Bedrijf wel
OMDAT ER SPRAKE IS VAN EEN VOLMACHTquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch betaal ik aan Groupon en levert Groupon de bon. Dus hoezo zijn zij geen partij?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Och, we hebben hier te maken met een pubertje die perse zijn gelijk wil krijgen
Je vraagt nu al 10x hetzelfde...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch betaal ik aan Groupon en levert Groupon de bon. Dus hoezo zijn zij geen partij?
Dat is dus helemaal geen feit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
OMDAT ER SPRAKE IS VAN EEN VOLMACHT
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
11.4 Overdracht: U bent niet gerechtigd uw rechten of verplichtingen onder deze Overeenkomst over te dragen, te
delegeren of anderszins hiermee om te gaan. Wij zijn gerechtigd al uw rechten of verplichtingen onder deze
Overeenkomst aan ieder persoon over te dragen of anderszins te delegeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |