ow, sorry. Maar het is ook echt zo'n baggernummer he...quote:
PRIVEINZ!quote:
Ja broer moet zo nog ff naar de buren iets met hun ziggo fixen want digibeten, dus daarna Monopoly denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan pleur je de spellen oo tafel en vraag je of ze erbij komen zitten?
vriendin van me had risk voor haar verjaardag gevraagd, had ze zo'n digitale versie gekregen. Zij pissig. Ze wilde gewoon het bordspelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vroeg broer en schoonzus om spelletje te komen spelen,
Nu zitten zij + brum op telefoons en ipad op de bank een spel te spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ddos aanvalletje doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja broer moet zo nog ff naar de buren iets met hun ziggo fixen want digibeten, dus daarna Monopoly denk ik
Nee niet daarom. Het is gewoon een aidsnummer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow, sorry. Maar het is ook echt zo'n baggernummer he...
hehehehehhee, true, true!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee niet daarom. Het is gewoon een aidsnummer.
behalve mijn pincode!!!!quote:
nee man, Risk. Kamchatka bezetten of de Oeral en lekker iedereen kapot makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Monopoly
Ik wil catan aanschaffen en met man en de oudsten spelen, lijkt me wel leuk :-)
Catanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Monopoly
Ik wil catan aanschaffen en met man en de oudsten spelen, lijkt me wel leuk :-)
dan gaat ik even kijken op marktplaats, is vast wel te vinden. Van een of ander oud lijk, zolang er geen lijkvocht aan zit vind ik het primaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef Mss het volgende:
De nieuwe risk is wel anders. Niet met opdrachtkaarten maar je moet ALLESCH veroveren.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:56 schreef Mss het volgende:
Dat er nog een paar vingers in de doos zitten omdat de eigenaresse de dobbelstenen niet los wilde laten.
Ik was gisterochtend in de Action hier, en echt heerlijk rustigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was trouwens vanmiddag even bij de Action, en even bij de Mediamarkt. Bij beide snel weg gegaan, mijn god wat een hoop stinkende paupers daaren wat een drukte
![]()
Ik ga maandag wel even naar de Action, hoop dat het wat rustiger is dan, en naar een ander filiaal waar minder stink figuren rond struinen
hoe is het daar in het weekend?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik was gisterochtend in de Action hier, en echt heerlijk rustigen geen tokkies
In het weekend drukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe is het daar in het weekend?
Ik zocht Inecto conditioner, die kost bij Kruidvat 5 euro en bij Action 2 euro. Is de moeite wel waard.
Ga ik maandag dus even langs
shampoo ga ik ook halen, kijken hoe die werkt, die ken ik nog niet van hun. Ik heb nu shampoo van The Bodyshop, die is heel fijn, ik vind de conditioner daarvan alleen niet voldoende "doen" (al ruikt die wel echt goddelijk).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In het weekend drukmaar door de weeks 's ochtends is rustig, ik was er rond kwart voor 10 en maar paar mensen enzo.
Ja ik gebruik Inecto conditioner en shampoo ook, fijn spulheb er gister ook een lippenbalsem van gehaald, 90 cent en werkt heel fijn
Ah ok, die buurt ken ik niet zo goed, dus weet niet precies waar dat isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee in de rolstoel. De accu van mn scoot redt dat niet daarheen. Ik ga naar de alphons diepenbrockhof, vlakbij loosduinen en kijkduin
Ja ik hou van kokos dus ik vind het fijn spulquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
shampoo ga ik ook halen, kijken hoe die werkt, die ken ik nog niet van hun. Ik heb nu shampoo van The Bodyshop, die is heel fijn, ik vind de conditioner daarvan alleen niet voldoende "doen" (al ruikt die wel echt goddelijk).
Die kokoskoekjesgeur van Inecto is niet zo mijn ding, maar sul zelf werkt goed, in ieder geval op dit moment, voor mijn haar
door de weeks is op de maandag na helaas niet mogelijk, maar alsnog relaxed dat ik de maandag heb voor dit soort tripjes
In een rolstoel is ook het goedkoopst want ik neem alleen mee wat er in een mandje pastquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah ok, die buurt ken ik niet zo goed, dus weet niet precies waar dat is
En in rolstoel, vandaar... voor veel mensen ben je dan meteen zwaar mongool![]()
ik ook wel van kokos, maar dan niet de combi met vanille ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik hou van kokos dus ik vind het fijn spulgebruik om de shampoobeurt die van Inecto en andere keer van Dove voor gekleurd haar, die is ook erg fijn vind ik, komt ook van de Action vandaan
Ik hou van de Action
hahahahaha, goeie strategie!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In een rolstoel is ook het goedkoopst want ik neem alleen mee wat er in een mandje past
Ja ik spuit altijd ook parfum in m'n haar dus na uurtje ruik ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook wel van kokos, maar dan niet de combi met vanille ofzo.
Ah well, als het maar goed werkt
Ik knal er daarna nog haarolie en anti pluis creme in, werkt prima en de geur vervaagt wel
whutquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik spuit altijd ook parfum in m'n haar dus na uurtje ruik ik het ook niet meer
why?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik spuit altijd ook parfum in m'n haar dus na uurtje ruik ik het ook niet meer
wat moet je bedenken, kleur, structuur, naam?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog een custom polish bedenken, halp
Alles, hoe ie eruit komt te zien. Daarna naamquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat moet je bedenken, kleur, structuur, naam?
Ja nee niet in m'n haar maar onder m'n haar in m'n nek enzo, dus dan ruik ik de shampoo enzo niet meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
whut![]()
Is vast goed met die alcohol
en dan kan ze/hij alles maken zoals je wilt? Tof!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles, hoe ie eruit komt te zien. Daarna naam
wat is holo dust en wat zijn hexes?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.etsy.com/listi(...)-boil-the-sea-new-le?
maar dan met meer holo 'dust' zonder de hexes en iets erbij of is dat saai?
hexes zijn hexvormige glitters, holo dust is dat fijne holografische spulquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
wat is nou holo dust en wat zijn hexes, ik wil het weten swa
hexvormig ga je snel saai vinden denk ik, in je eigen lakje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hexes zijn hexvormige glitters, holo dust is dat fijne holografische spul
waarom, je hebt toch mooie nagels van jezelf? Zou het niet doen, is zonde johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een UV lamp, zal ik gelnagellak proberen?
nagellak he, dat is toch anders dan nagels.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom, je hebt toch mooie nagels van jezelf? Zou het niet doen, is zonde joh
ja snap ik, maar is toch niet heel erg supermakkelijk eraf te halen zonder nagels beetje te beschadigen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nagellak he, dat is toch anders dan nagels.
Naja ik zou gewoon een basic kleurtje nemen, vooral om te gebruiken als ik geen tijd heb om 1-2 weken mn nagels te lakken. Volgens mij blijft t vet lang zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja snap ik, maar is toch niet heel erg supermakkelijk eraf te halen zonder nagels beetje te beschadigen?
heb je leuke kleurtjes gezien?
linkje?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik zou gewoon een basic kleurtje nemen, vooral om te gebruiken als ik geen tijd heb om 1-2 weken mn nagels te lakken. Volgens mij blijft t vet lang zitten.
geblokkeerd? nee hoor, doet het gewoonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen linkje want ik heb geen idee of ik het wil en welk merk lol.
KIP IS GOOGLE OP JOUW LAPTOP GEBLOKKEERD OF WAT
Omdat je zelf niks opzoekt slomequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geblokkeerd? nee hoor, doet het gewoon
wat voor melding krijg je dan?
er zijn toch 100 soorten gellak mutsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat je zelf niks opzoekt slome
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er zijn toch 100 soorten gellak muts
Ik dacht, je hebt iets leuks gezien op Ebay ofzo
Bejaarden Cityquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee in de rolstoel. De accu van mn scoot redt dat niet daarheen. Ik ga naar de alphons diepenbrockhof, vlakbij loosduinen en kijkduin
De geur van urine en kukidentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bejaarden City
Kips, da's een soort van halverwege tussen mij en Taart
En ontbindingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De geur van urine en kukident
En anders gewoon batsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga filmpje kijken, Schotse film 'The angel's share' schijnt een goeie film te zijn
Dus misschirn tot later, als de film tegenvalt
Ja, ik en een hele hoop rel jongeren die er hopelijk in Deventer uit gaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij en je gespleten persoonlijkheid? einz
Rel jongeren?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik en een hele hoop rel jongeren die er hopelijk in Deventer uit gaan.
Ehm.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen shipping is $7 voor 1 flesje
Maar daar heb je er ook velen van, dus dan kan dit ook wel!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
19$, dat is bijna even duur als een chanel.
Ok ok, net niet. Maar toch
Ik heb ook nog echt zes boeken onderweg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 3 halo hues besteld, volgende week de zwarte nog bestellen als de seller m weer heeft en krijg er nog 2 van amerikaan
Ja maar die velen heb ik in het verleden gekocht, dat betekent niet dat ik er ook velen in de toekomst moet kopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar daar heb je er ook velen van, dus dan kan dit ook wel!
Ik heb die 3 gefaald van het geld wat ik terug kreeg van de boeken die toch binnen kwamen (quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ook nog echt zes boeken onderweg.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb die 3 gefaald van het geld wat ik terug kreeg van de boeken die toch binnen kwamen () en dat geld zou de rabo alleen terugstorten als ik zou bellen, ja doei, dan faal ik wel
Zodat wij niet hoeven te falenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
WAAROM BRENGEN ZE VAN DIE KUTLAKJES UIT BIJ THE WIZARD OF OZ?!
Ik moet wel ff wat gaan lezen voor ik weer wat mag kopen hoorquote:
Ja ereader en ipad hierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een e-reader maar als ik moest kiezen, altijd een EKT boek.
Ik heb er eentje bijna uit en er ligt nog een nieuwe. Die heb ik wel uit tegen de tijd die nieuwe worden bezorgd!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zodat wij niet hoeven te falen
[..]
Ik moet wel ff wat gaan lezen voor ik weer wat mag kopen hoor
Ik heb er nog minstens 10 tot 20 'echte' boeken die ik niet gelezen heb, misschien zelfs wel 30quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bijna uit en er ligt nog een nieuwe. Die heb ik wel uit tegen de tijd die nieuwe worden bezorgd!
Wow!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er nog minstens 10 tot 20 'echte' boeken die ik niet gelezen heb, misschien zelfs wel 30
En dan nog allemaal dingen op mn ereader
Ik hoard wel boeken, maar ik lees ze wel allemaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
shjn database -> hoardt alles
nee?
Ik ook wel, ooitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoard wel boeken, maar ik lees ze wel allemaal
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd supermooi corset gespotn waarom heb ik geen baan
Die van facebook?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd supermooi corset gespotn waarom heb ik geen baan
die is echt tof jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja jonge. Ik wil 'm. Hij is zo mooi ermahgerd
Mja ik weet niet of ik dat wel moet doen voor een luxe-product dat een paar keer per jaar gebruikt wordtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die is echt tof ja
Zeuren bij?
Het is ook voor hem toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja ik weet niet of ik dat wel moet doen voor een luxe-product dat een paar keer per jaar gebruikt wordt
Ja ok, mannenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij daar veel om geeft
castlefest en de elf fantasy fair enzo jongequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe draag je zoiets nou Mir, en op wat voor gelegenheden? ik vind het wel tof maar kan me niet voorstellen dat/waar je zoiets aan doet
en dan onder een jurk of met broek/rok eronder ofzo? Ik ben nog nooit naar zoiets geweest dus ben volledig blancoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
castlefest en de elf fantasy fair enzo jonge
dus met die jij postte beetje Xena warrior princess style?quote:
neh, een lange rokquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dus met die jij postte beetje Xena warrior princess style?
Ik vind dat echt gaafquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neh, een lange rok
steampunk noemen ze dat. ik hou van steampunk
tofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neh, een lange rok
steampunk noemen ze dat. ik hou van steampunk
ermahgerdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Mirjam het volgende:
beetje dit idee voor eronder, minus de bovenkant natuurlijk
[ afbeelding ]
nice!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Mirjam het volgende:
beetje dit idee voor eronder, minus de bovenkant natuurlijk
[ afbeelding ]
ik ben veel te vet voor zulk soort dingenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat echt gaaf
Alleen zie ik mezelf er niet in lopen, maar dat is vast gewenning
ja is wennen, en je moet het natuurlijk tof vinden. ik vind het al jaren tof maar heb het nooit echt aangedurfd wegens gewicht. nu begint het te komen dat ik ooke cht wat wil samenstellen en er eens in lopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat echt gaaf
Alleen zie ik mezelf er niet in lopen, maar dat is vast gewenning
jonge die dingen zijn er ook in plussizes, hoe slank denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben veel te vet voor zulk soort dingen
En het is zeker allemaal stervensduur?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja is wennen, en je moet het natuurlijk tof vinden. ik vind het al jaren tof maar heb het nooit echt aangedurfd wegens gewicht. nu begint het te komen dat ik ooke cht wat wil samenstellen en er eens in lopen
blubbert er al snel overheen bij mij + vadsige bovenarmenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jonge die dingen zijn er ook in plussizes, hoe slank denk je dat ik ben?
ja. zelf maken is een optie, of goed zoeken naar waar je je spul vandaan haalt. de meesten maken het zelf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En het is zeker allemaal stervensduur?
geloof me, als je een corset strak insnoert blubbert er niks meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
blubbert er al snel overheen bij mij + vadsige bovenarmen
hahahaha! Goed idee!quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Mss het volgende:
Met velen strategische gaten. En dan batsen!
Zelf maken kan ik niet jonguhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja. zelf maken is een optie, of goed zoeken naar waar je je spul vandaan haalt. de meesten maken het zelf.
je snoert je armen toch niet in?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geloof me, als je een corset strak insnoert blubbert er niks meer
ik wil een onderrok gaan maken voor over mn hoepelrok, steampunk-stylequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelf maken kan ik niet jonguh![]()
En leren is lastig want geen naaimachine
vraag of Brum zijn moeder het je kan leren, wel meteen vragen of ze begint met zo'n sexy corsetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelf maken kan ik niet jonguh![]()
En leren is lastig want geen naaimachine
Maar dan heb ik toch zelf nog geen naaimachinequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vraag of Brum zijn moeder het je kan leren, wel meteen vragen of ze begint met zo'n sexy corset
voor mijn trouwen had ik een heel strategisch geplaatste stolaquote:
je weet in ieder geval zeker dat je een wijf bent en geen transseksueel of weet ik hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zei dat mn bovenarmen dik waren
Ok niet in die context en ik vroeg er zelf om maar toch
once upon a timequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik kijk once upon a time en nu gaan Hans en Grietje het huisje van de heks binnen en ermahgerd overal eten. Eet ditdatalles!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je weet in ieder geval zeker dat je een wijf bent en geen transseksueel of weet ik het
Oja mehquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar eet ditdatalles. Emo eten ftw
helpt het als je weet dat die acteurs plastic nepkaas moesten eten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar eet ditdatalles. Emo eten ftw
Wát?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
helpt het als je weet dat die acteurs plastic nepkaas moesten eten?
maar wel een sexy corset waarbij je steeds aan je schoonmoer moet denken als je 'm aan hebtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan heb ik toch zelf nog geen naaimachine
het is niet waar natuurlijk, maar helpt het als je dat denkt?quote:
Mja prima is niet goed. Ik denk dat ik dan wel meteen een goede zou kopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar wel een sexy corset waarbij je steeds aan je schoonmoer moet denken als je 'm aan hebt
Naaimachine is 79,- bij de Ikea, prima ding
net voor de gezelligheid begon dus?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Dwyn het volgende:
Ik ging gelukkig weg bij mijn pa's verjaardag voordat ik driehondermiljoen toastjes en chipjes kon eten.
IK VIND EM OOK SUPER MOOIquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja jonge. Ik wil 'm. Hij is zo mooi ermahgerd
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja prima is niet goed. Ik denk dat ik dan wel meteen een goede zou kopen
Tja, er was voetbal dus de meesten kwamen pas rond 9 uur. En om half 11 moest ik weer richting de trein.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
net voor de gezelligheid begon dus?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is niet waar natuurlijk, maar helpt het als je dat denkt?
Zeer goeden tipquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is niet waar natuurlijk, maar helpt het als je dat denkt?
Nee jonge, zoeen goed merkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo'n hendig heel naaiatelier van 50.000,- zeker![]()
Krijg je een gratis naaiTurk bij
zit anders aardig wat vet en eiwit in wat je hebt gegeten, veel calorieën voor iemand die aan het lijnen isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Dwyn het volgende:
Voor de rest ben ik nog best wel netjes geweest vandaag, ondanks dat ik al vanaf 9 uur op pad ben.![]()
Triangel + Twister+thee op het station
Smoothie bij de bakker bart
Wit broodje zalm bij de viswinkel
Twee scheppen boerenkool + een halve magere rookworst avondeten
Een magere kwark na
Twee wijntjes
Een toastje met brie, een toastje met filet americain
Twee kleine stukjes taart.
hmmm, balen is dat wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, er was voetbal dus de meesten kwamen pas rond 9 uur. En om half 11 moest ik weer richting de trein.
die worden tegenwoordig ook allemaal in Taiwan ofzo gemaakt dus maakt geen kut uitquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pehehe ik klikte mn dm's weg toen brum aan kwam lopen, roept ie:
IS DAT PRIVÉ?!![]()
![]()
Brummetjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pehehe ik klikte mn dm's weg toen brum aan kwam lopen, roept ie:
IS DAT PRIVÉ?!![]()
![]()
Ja, taartjes en dergelijk ontkom ik helaas niet aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit anders aardig wat vet en eiwit in wat je hebt gegeten, veel calorieën voor iemand die aan het lijnen is
Maar je zat toch op je gewicht gewoon?
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die worden tegenwoordig ook allemaal in Taiwan ofzo gemaakt dus maakt geen kut uit
hoezo niet? als ik geen taart wil (vaak genoeg, want ik ben snob he, dus ik eet alleen goeie taartquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, taartjes en dergelijk ontkom ik helaas niet.![]()
Best wel aardig hoor. Nog maar ongeveer anderhalve kilo tot streefgewicht.
made by 3 year old chinese childrenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
singer schijnt ook niet meer te ijn wat het vroeger was
Mijn vooroordelen over kutmerken en merken waarvan ik de naam ken dus die moeten wel goed zijn, zijn over het algemeen nergens op gebaseerd einzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
singer schijnt ook niet meer te ijn wat het vroeger was
Zalmquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoezo niet? als ik geen taart wil (vaak genoeg, want ik ben snob he, dus ik eet alleen goeie taart![]()
) neem ik geen taart. Fuck them.
ah mooi, dus niet meer zo strak dan toch? dan hou je het beter vol.
Naast de taartjes doelde ik ook op de twister, zalm enzo
autoquote:
je lijkt Koos welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn vooroordelen over kutmerken en merken waarvan ik de naam ken dus die moeten wel goed zijn, zijn over het algemeen nergens op gebaseerd einz
heeeerlijk en ook niet ongezond, maar wel moeilijk vet + veel eiwit, dus veel energie.quote:
zijn woorden: "het is duurder, dús beter"quote:
Goede vettenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeeerlijk en ook niet ongezond, maar wel moeilijk vet + veel eiwit, dus veel energie.
Schuldigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn woorden: "het is duurder, dús beter"
![]()
![]()
Het is ook nooit goed!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeeerlijk en ook niet ongezond, maar wel moeilijk vet + veel eiwit, dus veel energie.
ja is niks mis mee, maar als je puur naar calorieën kijkt niet de meest handige keuzequote:
je hebt ook verse tonijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Zalm vind ik echt heerlijk trouwens, terwijl ik tonijn echt naar kattenvoer vind ruiken
ja klopt, maar daar vind ik ook geen reet aan.quote:
Dol fijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja klopt, maar daar vind ik ook geen reet aan.
ach, scheelt weer wat dolfijnen als ik geen tonijn eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is ook heerlijk en geen rij bij de viswinkel is ook wel een wonder ja. Nu ik er zo over nadenk staan er daar wel altijd rijen eigenlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het heerlijk en ik had er zin in en er was GEEN rij in de viswinkel.
Ja, daarom was ik ook verbaasd. Anders was ik doorgelopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is ook heerlijk en geen rij bij de viswinkel is ook wel een wonder ja. Nu ik er zo over nadenk staan er daar wel altijd rijen eigenlijk
of kibbeling van kabeljauw zonder kruiden of saus, heeeeerlijk!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik ook verbaasd. Anders was ik doorgelopen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of kibbeling van kabeljauw zonder kruiden of saus, heeeeerlijk!
maar goed, da's gewoon lekker en weinig goeds aan
da's de visboer neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:48 schreef bleiblei het volgende:
Wij waren vandaag in Den Bosch, op de heenweg stond de rij bij de Groot tot op straat, en op de terugweg ook.
ja, we hadden het net over visboerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oef! Barbaar!
https://www.google.nl/#hl(...)&fp=a8f382f1205a7bfc
whehehehehheequote:Marielle
/ January 26, 2013
Dat is puur natuur, het enige wat ik doe is ze 2 keer in de week vijlen en that`s is. Grappig eigenlijk dat jij het juist grappig vind hihi ik krijg er vaker opmerkingen over dat het niet mooi is ;-)
En dan nog niet weten dat de koning der Bossche bollen de Groot isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, we hadden het net over visboeren
En die ken ik niet, want ik kom daar nooit jonguh
maaruh, ziet er goed uit, damn!
Mijn favo gebak wel, bossche bollen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Dwyn, zit je nou na mijn comment op die site te reageren
Ze heeft trouwens mijn vraag hoe je ze "zo mooi krom in een bocht krijgt" beantwoord
[..]
whehehehehhee
ohmygawdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
KLB / Avondje porno kijken wordt verpest door nare verassing
Huuuuuh en ik heb nog niet eens dat filmpje opgezocht... zou ook niet weten waar/hoe dat moet, maar goed
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En dan nog niet weten dat de koning der Bossche bollen de Groot is
quote:Grote bossche bol (kado)
De enige echte bosschebol maar dan supergroot voor maximaal 6 personen. Deze bol wordt verpakt als kado.
linkje is fake, ik heb het uiteraard geprobeerdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohmygawd
ik dacht troll maar er staat ook een linkje in?
ik heb niet gekeken btw
echt, oh pfewquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
linkje is fake, ik heb het uiteraard geprobeerd
ik las "steampunkpiraat gemist"quote:
nee dat nog niet, hebben ze ook op google plaatjes van die wurm?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
kip heb je die jenna dingest ook gegoogeled?
kip t is wel echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dat nog niet, hebben ze ook op google plaatjes van die wurm?
doe eens een linkjequote:
Den Haag en Bosche bol...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
In Den Haag heeft Banketbakker Boheemen de lekkerste Bossche bollendie ken ik wel goed
Ik weet trouwens wat ik voor mijn verjaardag wil:
[..]
ik deed ff dit op googlequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe eens een linkje
Ik ben wel benieuwd
(Ik zat net plaatjes van Bossche bollen op te zoeken, zeer goeie combi met dit wel)
JA DIT DUS VERDOMMEquote:Op zondag 27 januari 2013 00:01 schreef bleiblei het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar dat filmpje trouwens.
I know... maar trust me, ze zijn heerlijk daarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Den Haag en Bosche bol...
Nee, dan moet je echt die van de Groot proeven..
Heb zelf een overdosis van die dingen gehad toen ik bij Essent werkte, toch blijven ze erg goed
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
OMG, EPIC BOSSCHE BOLLEN, IK HOU VAN U!!!!!!
In de rij staan bij blijkbaar dé bakker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snijden?
[ afbeelding ]
Neeeee, gewoon lekker afhappen!
[ afbeelding ]
En hier haal je ze als je in omgeving Den Haag woont, OMG HOE LEKKER!!!!!
http://www.banketbakkerijboheemen.nl/
Hulde aan den Bossche bol!!!
is deze website beetje betrouwbaar denk je? voor ik allemaal wormen (Bwhehehehe wat een mooie woordspeling!) zit binnen te halen ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik deed ff dit op google
https://www.google.nl/#hl(...)+haze+worm&gs_l=hp.3...1052.1052.0.1216.1.1.0.0.0.0.81.81.1.1.0...0.0...1c.2.vodB6BxQKpw&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41524429,d.d2k&fp=d28cd5625a410f1a&biw=1174&bih=619
ik heb geen link geopend, maar volgens mij is t wel waar
maar hou je dan niet van slagroom ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat bovenste plaatje stonden ook mensen buiten in de rij toen ik lagns liep
ik kan niet tegen slagroom, als ik dat moet eten ga ik instant overgeven ondanks dat ik slagroom best lekker vind als het niet zoveel is. Maar mijn lichaam gooit het er altijd uitquote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar hou je dan niet van slagroom ofzo?
Ze moeten overigens wel goed koel zijn, anders is heel de structuur van de chocolade en slagroom niet lekker meer
daar ja! mensen buiten in de rij!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
Bossche bol bij jan de groot, met een zilveren vork en mesje
Lol! Ik deed niks! Ben net thuis haha!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Dwyn, zit je nou na mijn comment op die site te reageren
Ze heeft trouwens mijn vraag hoe je ze "zo mooi krom in een bocht krijgt" beantwoord
[..]
whehehehehhee
hmmm, das wel balen ja... en veel slagroom is niet te vermijden met die dingenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan niet tegen slagroom, als ik dat moet eten ga ik instant overgeven ondanks dat ik slagroom best lekker vind als het niet zoveel is. Maar mijn lichaam gooit het er altijd uit
Jenna Haze's best workout routinequote:
neinz, maar ik hou het wel bij de hema tompoucenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hmmm, das wel balen ja... en veel slagroom is niet te vermijden met die dingen
http://nailpolishheaven.n(...)lly-jewels-swatches/quote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lol! Ik deed niks! Ben net thuis haha!
jenna haze worm googelen en genoeg links, maar nog niet aangekliktquote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jenna Haze's best workout routine...
Ben benieuwd.
SQ zal live de kotsdingen delen met jullie.
ik pak de popcorn alvast!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
waar kan ik dat downloaden? (je mag je DM-enquote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
echt, als je hier een keertje komt, wij hebben dé tompouce bakker van Nederland hier om de hoek zittenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neinz, maar ik hou het wel bij de hema tompoucen
ik ben bang dat ik virussen binnen haal enzo, ik download nooit meerquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jenna haze worm googelen en genoeg links, maar nog niet aangeklikt
Oh dat! Nee dat was me niet opgevallen! En ik vind de nagellak wel leuk, maar die nagels, bah. Dus ik reageerde op de kleur haha.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://nailpolishheaven.n(...)lly-jewels-swatches/
ik ben degene die boven jou een comment plaatste
die van de Hema vind ik inderdaad niks, die van onze bakker, echt... DAMN!!!!quote:
bij die van de bakker zit meestal slagroom tussen de roomlaag dus dan is het weer kotsenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die van de Hema vind ik inderdaad niks, die van onze bakker, echt... DAMN!!!!
meestal zijn ze heel saai van smaak. Die bij ons zijn met veel vanille door de banketbakkersroom en goeie koek enzo, dat maakt wel uit vind ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog nooit een Hema tompouce gehad, alleen van de banketbakker. Vind er geen drol aan.
slagroom???quote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij die van de bakker zit meestal slagroom tussen de roomlaag dus dan is het weer kotsen
hema
ja bij onze bakker hier had je laagje room, dan laag slagroom, dan laagje room en dan dat roze bovenop!quote:
wie verzint dat dan manquote:Op zondag 27 januari 2013 00:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja bij onze bakker hier had je laagje room, dan laag slagroom, dan laagje room en dan dat roze bovenop!
Histor Super Grondverfquote:
behalve die slagroombende bovenop ziet t er goed uitquote:Op zondag 27 januari 2013 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie verzint dat dan man
die van ons zijn echt baas![]()
maar goed, ik ben dan ook bevooroordeeld denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |