Ik ben eigenlijk een drummerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja natuurlijk je speelt ook nog gitaar, jezus waarom ken ik niet zulke mensen IRL
Geen zin, k bbyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Snoep verstandig, lik mijn lolly.
Eetsequote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een drummer
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja natuurlijk je speelt ook nog gitaar drums, jezus waarom ken ik niet zulke mensen IRL
nahquote:
Samequote:
dan moeten we meeten he xd xdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Mwah zijn stem is wat minderquote:
Ik vind Green Day nog steeds tofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah zijn stem is wat minder
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dan moeten we meeten he xd xd;$ ; $SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Inderdaad, klinkt irritantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah zijn stem is wat minder
Ja ik kan ook blokfluit, maar dat telt nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schaam je.
Ik kan blokfluit spelen, oh en traingle.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
;$ ; $hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Want? Het is toch een instrument?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik kan ook blokfluit, maar dat telt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |