SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nothing much man, eindelijk een dagje vrij na een 55-urige werkweek deze weekquote:
Chill chillquote:Op zondag 27 januari 2013 09:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nothing much man, eindelijk een dagje vrij na een 55-urige werkweek deze week
Dus ik ga de hele dag op de bank relaxen, beetje FarCry spelen.
Jij weer aan de bak?
quote:Op zondag 27 januari 2013 09:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Chill chillIk zit inderdaad weer de bejaarden te vermaken hier, verder weinig nieuws
Nee man, doodgewone vriesdroogkoffie uit de Cafitesse 4000 hier. Het is niet smerig, het is niet lekker. Het is gewoon koffie. Als je de "Sterkte ++" niet indrukt smaakt het helemaal nergens meer naarquote:Op zondag 27 januari 2013 09:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sippin' on that Hazelnut
Newstunequote:Op zondag 27 januari 2013 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe laat gears?
Want vanavond top gear!
Ergens in de middag?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe laat gears?
Want vanavond top gear!
Sangg dat is pas 5 uur dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerst voetbal checken dan doe ik denk ik wel even mee
dude, je gazon ziet er zomers uit man!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb nog geen zin man
[ afbeelding ]
Dank je, dat zei ik ook laatst tegen mijn vriendinquote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dude, je gazon ziet er zomers uit man!
nee brommer gaat hopelijk in februari af gebouwd worden. Klaar met stage volgende week en dan weet colleges en meer tijdquote:
Nice, ben benieuwd wat het gaat wordenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nee brommer gaat hopelijk in februari af gebouwd worden. Klaar met stage volgende week en dan weet colleges en meer tijd
ik ook. Als maar niet nog meer grote problemen tegenkom. zoals nu de verstopte carbsquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, ben benieuwd wat het gaat worden
Verstopte carbs valt toch nog wel mee?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik ook. Als maar niet nog meer grote problemen tegenkom. zoals nu de verstopte carbs
niet als het onverwacht is. dan kan ik de boel er weer uitslopen en weer laten reinigen. allemaal uren die ik ook ergens anders voor kon gebruiken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verstopte carbs valt toch nog wel mee?
Dat is wel zo. Je maakt ze niet zelf schoon?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
niet als het onverwacht is. dan kan ik de boel er weer uitslopen en weer laten reinigen. allemaal uren die ik ook ergens anders voor kon gebruiken.
alles behalve sonisch badquote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Je maakt ze niet zelf schoon?
Hete boyquote:Op zondag 27 januari 2013 22:24 schreef badboynova het volgende:
Hell yea een aanval met biologische wapens overleven, nu nog maar 38,7 graden verhoging.
Jij hebt zeker ook meegedaan hè. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:59 schreef Rossdale het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)or-black-ops-ii.html
Voor de Blopserts in dit topicSeason pass te winnen
Nope, stel je voor dat ik straks nog enige interesse krijg om de game te kopenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook meegedaan hè. Gewoon omdat het kan.
Iedereen maakt wel eens een fout toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, stel je voor dat ik straks nog enige interesse krijg om de game te kopen
Die maakte ik met MW3 al, had die alsnog ergens 2e hands opgepiktquote:Op maandag 28 januari 2013 09:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een fout toch?
FIFA? Wat is er met je gebeurd man?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die maakte ik met MW3 al, had die alsnog ergens 2e hands opgepikt
Voorlopig kan ik nog wel even met FIFA vooruit, en MoH komt binnenkort ook binnen van een prijsvraag
Heb tot Fifa 09 altijd de games gekocht, had wel weer zin in een sportsgame. Wilde eigenlijk NHL 2013 kopen maar die heeft niemand, dan was FIFA een betere keuzequote:Op maandag 28 januari 2013 09:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
FIFA? Wat is er met je gebeurd man?
Beste perk,ik smelt alles en iedereen die mij aanraakt XDquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb tot Fifa 09 altijd de games gekocht, had wel weer zin in een sportsgame. Wilde eigenlijk NHL 2013 kopen maar die heeft niemand, dan was FIFA een betere keuze
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Beste perk,ik smelt alles en iedereen die mij aanraakt XD
Hockey? Doe dan tenminste NFL of NBA.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb tot Fifa 09 altijd de games gekocht, had wel weer zin in een sportsgame. Wilde eigenlijk NHL 2013 kopen maar die heeft niemand, dan was FIFA een betere keuze
NFL is zo totaal niet boeiend... NBA was ook wel tof geweest, maarja heb nu FIFA alquote:Op maandag 28 januari 2013 10:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hockey? Doe dan tenminste NFL of NBA.
Nee, NHL wel dan... Je kan FIFA nog altijd verkopen / ruilen voor NBA.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NFL is zo totaal niet boeiend... NBA was ook wel tof geweest, maarja heb nu FIFA al
Na roti-boy nu ook al een hotti-boy hier in het topicquote:
Dacht dat jij notti-boy was..of naughty..1 van de 2.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Na roti-boy nu ook al een hotti-boy hier in het topic
Zien! Meedoen! Staan we daar een beetje Spirit Bombs en Solar Flares te doen voor de tvquote:Op maandag 28 januari 2013 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Deze week krijg ik DBZ voor Kinect binnen
Ongegeneerd "KAME-HAME-HA" naar mijn tv schreeuwen![]()
Deal!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zien! Meedoen! Staan we daar een beetje Spirit Bombs en Solar Flares te doen voor de tv
Wa een giller.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deal!Tranen van het lachen, nu al
Laat maar weten, ik ben erbijquote:Op maandag 28 januari 2013 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deal!Tranen van het lachen, nu al
Ziet er wel tof uit jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
Robot & Frank (2012) - IMDb
Nog nooit van deze film gehoord, maar lijkt me wel goed.
Hebben we al toch? Stoma?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Rossdale het volgende:
Binnenkort hebben we officieel een koning?
Dit. Gay shit overal.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:55 schreef Cliffy het volgende:
Wat is Californication slecht zeg dit seizoen
Het is nooit beter geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 17:55 schreef Cliffy het volgende:
Ohquote:Op maandag 28 januari 2013 17:55 schreef Cliffy het volgende:
Maar jij bent ook een rare knul geworden. Fifa opeens enzo.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OhIk vond de eerste twee afleveringen wel humor eigenlijk
Waren maar matig en de derde was echt slechtquote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OhIk vond de eerste twee afleveringen wel humor eigenlijk
Zullen we FIFA ruilen voor NBA?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NFL is zo totaal niet boeiend... NBA was ook wel tof geweest, maarja heb nu FIFA al
Afpersingquote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom kan je niks anders dan TDM spelen behalve als je DLC heb?
Kan wel toch? Guardian, KOTH etc?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom kan je niks anders dan TDM spelen behalve als je DLC heb?
Ik download de mappack van de beste cod ooit wel vanavond.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:16 schreef KoningStoma het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)2454189ae?noSplash=1
Allemaal even downloaden
crysis is beste codquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik download de mappack van de beste cod ooit wel vanavond.
Hihi, je zegt t alsof je het meent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik download de mappack van de beste cod ooit wel vanavond.
Ja hihi.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hihi, je zegt t alsof je het meent.
IW is alleen nog maar een naamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:56 schreef SoldMayor het volgende:
BO1 werkte zo goed. Alleen de verbinding was minder. Dat is ongeveer het enigste wat in de MW reeks beter is.
IW kan ook beter maar gewoon stoppen en Treyarch alles laten maken.
Treyarch is toch het bedrijf dat niet weet wat goede matchmaking en hit detection is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IW is toch het bedrijf dat frags X 3, One man army noobtubes,commando,final stand,deadmans hand en painkiller heeft bedacht?
Matchmaking is niet slechter dan die van IW. Wel mooi je kan 6 dingen opnoemen die een spel onspeelbaar maken in de MW serie en bij Treyarch maar 2 dat zegt genoegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Treyarch is toch het bedrijf dat niet weet wat goede matchmaking en hit detection is?
Voor jou is dat onspeelbaar. Hoe wil je een spel goed spelen als de verbinding bagger is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Matchmaking is niet slechter dan die van IW. Wel mooi je kan 6 dingen opnoemen die een spel onspeelbaar maken in de MW serie en bij Treyarch maar 2 dat zegt genoeg
Als je lag hebt dan leave je al heb ik met cod nooit lag eigenlijk. Leuk een spel waarin 10 van de 12 mensen in een lobby mini nukes rond schieten die je ook nog eens unlimited hebt, of iemand die 5 keer dood gaat en bij dood 6 een C4 pack heeft en je zo dood maakt, of iemand die 10 meter vooruit vliegt en je knived. Dan heb ik veel liever 1 op de 25 potjes wat lag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Voor jou is dat onspeelbaar. Hoe wil je een spel goed spelen als de verbinding bagger is?Ik word vaker gek door hit detection en lag dan kk perks.
Maarja valt met jou niet over te discussiëren.
En hoe zit t met hit detection bij jou dan? Ik heb nooit problemen gehad bij MW2/3, bij BO1/2 wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je lag hebt dan leave je al heb ik met cod nooit lag eigenlijk. Leuk een spel waarin 10 van de 12 mensen in een lobby mini nukes rond schieten die je ook nog eens unlimited hebt, of iemand die 5 keer dood gaat en bij dood 6 een C4 pack heeft en je zo dood maakt, of iemand die 10 meter vooruit vliegt en je knived. Dan heb ik veel liever 1 op de 25 potjes wat lag.
Ik heb daar geen klagen over waar ik alleen dat ik af en toe een headshot krijg terwijl ik iemand in zijn buik raakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En hoe zit t met hit detection bij jou dan? Ik heb nooit problemen gehad bij MW2/3, bij BO1/2 wel.
Wist niet dat Pieter ook deed draaienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Komend weekend geeft DJ Frietboer een optreden in een café in Breda.
DJ Frietboer, the fuck
Ja, door je treyarch-bril staat klaagmode off.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb daar geen klagen over waar ik alleen dat ik af en toe een headshot krijg terwijl ik iemand in zijn buik raak
Nee hoor ik klaag ook vaak zat over BO en BO2 alleen ga ik dan een anders spel spelen ipv te ragenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, door je treyarch-bril staat klaagmode off.
Deze man weetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:42 schreef Rossdale het volgende:
En daarom dus... gewoon battlefield spelen als je een MP shooter zoekt
Waar klaag je dan om? Dat je net niet genoeg punten hebt voor je swarm?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik klaag ook vaak zat over BO en BO2 alleen ga ik dan een anders spel spelen ipv te ragen
Waarom wil jij geen BF meer spelen?quote:
Als er iemand achter me spawned, iemand een full auto FAL gebruikt en als ik gequickscoped wordtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar klaag je dan om? Dat je net niet genoeg punten hebt voor je swarm?
Homefront ownt elke shooter op alle fronten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:42 schreef Rossdale het volgende:
En daarom dus... gewoon battlefield spelen als je een MP shooter zoekt
quote:De eerste DLC voor Call of Duty: Black Ops II, genaamd Revolution, komt vandaag uit voor Xbox 360. FOK!games heeft vijf codes te vergeven voor deze DLC. Een zesde gelukkige winnaar mag een digitale seizoenspas in ontvangst nemen.
Wat moest je hiervoor doen? Antwoord geven op deze vraag: wie speelt de 'Replacer' in de trailer van Call of Duty: Black Ops II - Revolution? De acteur onder andere uit Prison Break, Peter Stormare, speelde deze rol in deze Black Ops II-reclame.
De gelukkige DLC-winnaars zijn:
- tallguyray
- xminator
- WuTanG
- jillbo
- blizzardo
De seizoensgebonden winnaar is Nick-GizMo gworden.
Allen gefeliciteerd, een pm is onderweg met de code, zodat je vandaag nog aan de gang kan met de nieuwe mappen of als zombie kunt spelen!
100 x beter dan Raidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Operation Metro en Bazaar is geen BF
Vond CQ en AK niet interessant, duurde te lang voordat Aftermath kwam, nu geen behoefte meer, ben er bij BF4 weerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom wil jij geen BF meer spelen?Vind af en toe een rondje BF met Mainframes nog steeds erg tof
Ik vind alleen de standaardmaps (op metro na) tof, die DLC boeit/boeide me totaal niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vond CQ en AK niet interessant, duurde te lang voordat Aftermath kwam, nu geen behoefte meer, ben er bij BF4 weer
"Zemmel met je mappack"quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voortaan met een grote boog om CoD games idd
Had honger als een echte Stef.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf Pringles dat is toch niet nodig
Kun je doen het is niet alsof er ook maar iemand wat om geeftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voortaan met een grote boog om CoD games idd
Volgende week Breda dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Komend weekend geeft DJ Frietboer een optreden in een café in Breda.
DJ Frietboer, the fuck
Ziet er tof, alleen jammer dat Crysis zulke saaie schijtspellen zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 03:59 schreef KoningStoma het volgende:
Vandaag bijna 8 uur crysis gedaan![]()
[ afbeelding ]
Dit, zelfde als Halo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ziet er tof, alleen jammer dat Crysis zulke saaie schijtspellen zijn
Ik betwijfel het, ze zijn veel te laat hiermee gekomen denk ik. Te lang in hun oude technologie blijven geloven. Net zoals Nokia veel te lang aan Symbian bleef vasthouden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:25 schreef Michhas het volgende:
http://www.cnbc.com/id/100417110
Ben benieuwd of RIM zichzelf hiermee kan redden.
Jup, desondanks zouden ze het bedrijf hiermee nog wel boven water kunnen houden. Als dit niks wordt bestaan ze over 2/3 jaar niet meer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, ze zijn veel te laat hiermee gekomen denk ik. Te lang in hun oude technologie blijven geloven. Net zoals Nokia veel te lang aan Symbian bleef vasthouden.
Volgens mij doen alleen Samsung en Apple het goed. HTC gaat ook langzaam kopje onder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup, desondanks zouden ze het bedrijf hiermee nog wel boven water kunnen houden. Als dit niks wordt bestaan ze over 2/3 jaar niet meer.
Wel interessant, ben hier veel mee bezig voor mijn werk (mobiel bankieren enzulks).
Jep, HTC delft ook het onderspit helaas. Ik ben erg benieuwd hoe Nokia zich dit jaar gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij doen alleen Samsung en Apple het goed. HTC gaat ook langzaam kopje onder.
Tryhard verhaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:31 schreef Rossdale het volgende:
HTC moet niet elke 2 maanden een nieuwe telefoon uitbrengen. Ze moeten daarnaast betere ondersteuning bieden voor oudere modellen.
Ik heb de One X wat hun vlaggenschip moest worden, even later poepten ze de X+ uit en nu komt al alweer een high-end model aan.
Puntje 1: Nice, daar zetten we geld voor opzijquote:Een Chinese bron meldde eind vorig jaar al dat Air Superiority als modus zou terugkeren in Battlefield 3, samen met details over Battlefield 4. Nu de details over het derde deel waar blijken, zijn die van Battlefield 4 dat mogelijk ook. Volgens de bron komt het spel op 23 oktober uit voor zowel de huidige als volgende generatie consoles, evenals voor PC.
De game zou altijd verbonden moeten zijn met het internet en toegankelijker moeten worden om Call of Duty-spelers aan te trekken. Verder werd gesproken over 60 frames per seconde op PC en de PS4/Xbox 720. De multiplayermaps op next-gen consoles zouden daarnaast 64 spelers toelaten. Deze informatie is echter nog niet bevestigd door EA. De uitgever heeft nog nauwelijks details over het vierde deel bekendgemaakt.
Heb nog koffie met hem gedaan maandag. Die boy ziet er fris en fruitig uit, hij heeft alleen geen zin om te posten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zou Tauch ook gepakt zijn door die gasten uit eindhoven, nu we niks van 'm horen..
quote:
quote:
Zozo, als dat geen kwartet wordt met die Frank weet ik het ook niet.quote:
Aha, die boy is een beastie mofo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb nog koffie met hem gedaan maandag. Die boy ziet er fris en fruitig uit, hij heeft alleen geen zin om te posten.
Beetje hypocriet om over puntje 2 te vallenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Puntje 1: Nice, daar zetten we geld voor opzijMooie launchgame
Puntje 2:
Puntje 3: Aaawwhhh yeah, eindelijk!
Waarom? Ik wil niet dat BF een CoD wordt. BF moet BF blijven en CoD moet CoD blijven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje hypocriet om over puntje 2 te vallen
quote:
quote:
quote:
nog nooit eerder geboard? Kneepads en crashpants zijn misschien handig danquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Vrijdag voor het eerst wintersporten, 10 dagen Zuid Frankrijk.
Nu al zin om 50 keer op mn bek te gaan met snowboarden
En toch spelen de meeste mensen Op metro, Bazaar of Seine. Ik vind de grote mappen ook leuk maar soms ben je gewoon rondjes aan het rijden een half uur lang omdat je van A naar B moet dan weer naar C omdat iedereen de volgende vlag maar blijft cappen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil niet dat BF een CoD wordt. BF moet BF blijven en CoD moet CoD blijven.
BF close quarters is kut, en CoD met grote maps is ook bagger.
Tja, dat is BF he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch spelen de meeste mensen Op metro, Bazaar of Seine. Ik vind de grote mappen ook leuk maar soms ben je gewoon rondjes aan het rijden een half uur lang omdat je van A naar B moet dan weer naar C omdat iedereen de volgende vlag maar blijft cappen.
Dat hoeft niet ik heb ook echt veel plezier gehad aan het spel. Weet niet meer hoe die map heet met 2 punten op een tankstation, een op een berg met een stroompje omheen en een punt tussen de bomen dat was echt de slechtste map die ik ooit heb gespeeld. Lekker 500 tickets rond rijden met een jeep zonder ook maar iemand tegen te komen.quote:
Als het goed is, heb ik vanavond na een week ofzo eindelijk weer eens tijd om te Xboxenquote:
Serieus nog nooit last van gehad. Kijken wat er gecapped wordt en dan zie je waar de actie te vinden is. Al ben ik erg blij als er bij de next-gen Xbox 32 vs 32 gameplay mogelijk is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hoeft niet ik heb ook echt veel plezier gehad aan het spel. Weet niet meer hoe die map heet met 2 punten op een tankstation, een op een berg met een stroompje omheen en een punt tussen de bomen dat was echt de slechtste map die ik ooit heb gespeeld. Lekker 500 tickets rond rijden met een jeep zonder ook maar iemand tegen te komen.
Haha succes manquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Vrijdag voor het eerst wintersporten, 10 dagen Zuid Frankrijk.
Nu al zin om 50 keer op mn bek te gaan met snowboarden
Dat is onzin want dan zijn hun weer op het volgende punt en ben je uiteindelijk gewoon rondjes aan het rijden. 32 v 32 klinkt goed maar dan moeten ze de mappen niet groter gaan maken want dan komt het nog op hetzelfde neer. Ik heb ooit bovenaan gestaan met punten in een lobby omdat ik met een jeep rond aan het rijden was ik had 4 kills in heel het potje dat slaat toch ook weer helemaal nergens op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Serieus nog nooit last van gehad. Kijken wat er gecapped wordt en dan zie je waar de actie te vinden is. Al ben ik erg blij als er bij de next-gen Xbox 32 vs 32 gameplay mogelijk is.
Jawel afgelopen vrijdag. Paar keer ontzettend hard voorover op m'n muil gegaan. En na 4 uur waren m'n benen verzuurd van het constante opstaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha succes manMaar echt nog helemaal nooit gedaan? Ook niet een keertje gestunteld op een binnenbaan?
Heb kneepads, crashpants en goede polsbescherming gekocht. Bijna 200 euro aan bescherming.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
nog nooit eerder geboard? Kneepads en crashpants zijn misschien handig dan
Ga je geen spijt van krijgen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef Frankii het volgende:
[..]
Heb kneepads, crashpants en goede polsbescherming gekocht. Bijna 200 euro aan bescherming.
De game draait niet om kills maken maar om teamwork, dat is nou net het hele idee van BFquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is onzin want dan zijn hun weer op het volgende punt en ben je uiteindelijk gewoon rondjes aan het rijden. 32 v 32 klinkt goed maar dan moeten ze de mappen niet groter gaan maken want dan komt het nog op hetzelfde neer. Ik heb ooit bovenaan gestaan met punten in een lobby omdat ik met een jeep rond aan het rijden was ik had 4 kills in heel het potje dat slaat toch ook weer helemaal nergens op.
Crashpants en polsbescherming had ik al aan in Snowworld. Vooral die crashpants zijn een genot als je op je stuitje gaat.quote:
Het is nog altijd een shooter dus het is wel leuk als je ook iemand hebt om op te schieten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game draait niet om kills maken maar om teamwork, dat is nou net het hele idee van BF
Dat idee gaat ook alleen maar op als je met een squad speelt, met randoms is het 9 van de 10 keer gewoon kills rackenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game draait niet om kills maken maar om teamwork, dat is nou net het hele idee van BF
Ik speel dan ook nooit met randomsquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat idee gaat ook alleen maar op als je met een squad speelt, met randoms is het 9 van de 10 keer gewoon kills racken
Sowieso is heel dat teamspel maar overschat in BF enige wat teamspel vereist is samen in een tank zitten of in een helicopter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat idee gaat ook alleen maar op als je met een squad speelt, met randoms is het 9 van de 10 keer gewoon kills racken
Dat laatste gaat nooit meer gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
64 spelers + BF4 + Xbox720 =![]()
Hopelijk komt dan wel het echte BF gevoel terug. En ook de boten moeten weer een rol krijgen.
En het liefst een BF die zich niet in de toekomst of nu afspeelt.
Gewoon Vietnam oorlog of WO2.
Jij en ik zijn die moderne shit wel weer zat maar ik denk dat 99% van de mensen dit niet vind.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:46 schreef SoldMayor het volgende:
Oh jawel iedereen is die modern meuk alweer zat.
saai als je slegt bent ja xDquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ziet er tof, alleen jammer dat Crysis zulke saaie schijtspellen zijn
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon red dot + silencer + extendedmags + hybrid sight + laser sight + noobtube + mms scan + broodrooster op je MP40
DAT NEEM JE TERUG COD HEEFT ALLEEN MAAR HITMARKERS COD HEEFT SLECHTE VERBINDING KOM 1OP1QUICKSCIOPE LAG COMPENSATION HOOST VOORDEELquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef SoldMayor het volgende:
Crysis is net HALO alleen werkt het niet.
gr gr Treyarch
CRY-SIS HEEFT KLOOK MODE VOOR DE ZWAKBEGAAFDENquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
DAT NEEM JE TERUG COD HEEFT ALLEEN MAAR HITMARKERS COD HEEFT SLECHTE VERBINDING KOM 1OP1QUICKSCIOPE LAG COMPENSATION HOOST VOORDEEL
+ Canadese broodbakmachine, geintegreerde frituurunit, frappuccinoshaker en hamburgerflipper!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon red dot + silencer + extendedmags + hybrid sight + laser sight + noobtube + mms scan + broodrooster op je Thompson
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
+ Canadese broodbakmachine, geintegreerde frituurunit, frappuccinoshaker en hamburgerflipper!
Sorryquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Typ eens niet alsof je zwakzinnig bent
Wanneer kom je langs om te DBZ'en?quote:
Snel, kunnen we meteen weer eens een bakkie doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs om te DBZ'en?Heb hem gisteren binnengekregen
Vrijdagavond zit ik helaas in Leiden om te klussen in het huis daar en volgend weekend vertrek ik op wintersport. Daarna?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snel, kunnen we meteen weer eens een bakkie doenVrijdagavond ofzo?
Primaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdagavond zit ik helaas in Leiden om te klussen in het huis daar en volgend weekend vertrek ik op wintersport. Daarna?
Puntje 2 is nu ook al bij BF3 hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Puntje 1: Nice, daar zetten we geld voor opzijMooie launchgame
Puntje 2:
Puntje 3: Aaawwhhh yeah, eindelijk!
Daarom heb ik de DLC ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Puntje 2 is nu ook al bij BF3 hoor
Hoezo? Ik heb Firestorm en Kharg toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan mis je wel de beste 4 mappen in het spel.
Matige mappen ivm Armored killquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb Firestorm en Kharg toch?
Nee lijkt me eerlijk gezegd ook vrij weinig aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef KoningStoma het volgende:
Stef jij hebt aftermath nog niet gespeeld, ofwel?
32 v 32 op de huidige mappen lijkt me te gek als ze de mappen nog groter gaan maken dan schiet het weer niet op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:17 schreef SoldMayor het volgende:
Kleine maps in BF![]()
![]()
![]()
![]()
Dan merk je eigenlijk pas hoe langzaam het is en hoe verneukt het schieten werkt.
BF moet groot zijn.
Jammer want ze zijn goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee lijkt me eerlijk gezegd ook vrij weinig aan.
Ik kan me best vermaken met een potje Seine of Bazaar maar geen 1200 tickets spawnkillenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:38 schreef SoldMayor het volgende:
Ja de huidige mappen ja.
Maar seine, metro en bazaar hebben niks met bf te maken en is alleen kut.
Kijk eens naar de maps van Bad Company 2 die waren gewoon precies goed.
Zie morgen maar eens een keer weer van Vitesse te winnen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze hebben gewonnen van Feyenoord zo bijzonder is dat toch niet?
Ajax speelt met het B team dus ga er niet van uit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zie morgen maar eens een keer weer van Vitesse te winnen.
Maar Twente.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
No hard feelings hoor je had ook voor Twente kunnen zijn
Of Nick kunnen hetenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
No hard feelings hoor je had ook voor Twente kunnen zijn.
Hohoho Nelis en Teun denken hier heel anders over maar die hebben ook geen verstand van voetbalquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar Twente.![]()
Die club is wel zo lelijk he. Niemand vind het ook leuk.
Er zal ook nooit iemand zomaar zeggen van he IK BEN VOOR TWENTE!!!!
Ze hebben wel Sno en Platje hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NEC heeft lelijke shirts, geen een fatsoenlijke speler en een stadion wat van arme uit elkaar valt met andere woorden kut club.
Ja HALOOOW wel 1 maand en 1 WEEK HE..quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Shiiit soms denk je ook dat ze een relatie hadden van 2 jaar maar nee het was maar een maandje
Toen hij gisteren zei dat hij een vakantie wou boeken voor haarquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja HALOOOW wel 1 maand en 1 WEEK HE..
Een vakantie naar belgiequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toen hij gisteren zei dat hij een vakantie wou boeken voor haar
Volgens Nick de ideale vakantie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Een vakantie naar belgieop een camping
![]()
Belgie![]()
Camping![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ie tijdje geleden toch al gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen hij gisteren zei dat hij een vakantie wou boeken voor haar
Ben nog nooit in België op vakantie geweest, dus apartquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens Nick de ideale vakantie.
België is chill maat goed eten, drinken en feesten
Camping is gewoon sneu alleen arme tata's gaan daar naar toe.
Roggel is Belgiëquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat had ie tijdje geleden toch al gedaan?
[..]
Ben nog nooit in België op vakantie geweest, dus apart
Ik zie alleen een beetje Belgie als ik met mijn vliegtuig richting Spanje vlieg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgens Nick de ideale vakantie.
België is chill maat goed eten, drinken en feesten
Camping is gewoon sneu alleen arme tata's gaan daar naar toe.
Heb je die van Rossdale gekocht?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zie alleen een beetje Belgie als ik met mijn vliegtuig richting Spanje vlieg.
Privejet van zijn Pa jongequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je die van Rossdale gekocht?
28 uur nog welquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:20 schreef SoldMayor het volgende:
Net zoals met de bus op vakantie gaan.![]()
28 uur in zo'n ding.
dan zit je waarschijnlijk in Turkijequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
28 uur is inderdaad een beetje veel lijkt me
Gewoon beetje chillen zo beetje omvliegen ja tochquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan zit je waarschijnlijk in Turkije
Met de bus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgens mij ben je met 4 uur in Spanje ofzo
Ik hoeft gelukkig niet zo ver voor Turkijequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon beetje chillen zo beetje omvliegen ja toch
Boxtel Oost.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik hoeft gelukkig niet zo ver voor Turkije
Dat iddquote:
Ook een keer gedaan, was machtig mooiquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Met de bus is echt verneukt heb ik een keer gedaan doe ik echt nooit meer.
Honderd euro is wel 10 cod mappacks he?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:24 schreef SoldMayor het volgende:
Ach man dan 20 uur. Dan nog. Bus.![]()
Tegenwoordig betaal je 100 euro meer en je kan vliegen.
Oss-Veghel met de bus is al erg genoeg.
Gelukkig is het maar een spelletje en lig ik niet op die tafelquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 02:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een spelletje en lig ik niet op die tafel
Heujquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Niks mis met weekendje Ardennenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Een vakantie naar belgieop een camping
![]()
Belgie![]()
Camping![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey TamsLong time no see