quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh boy, ik lees net datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een rolletje krijgt alsHe moet dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hadden we dat punt niet allang bereikt?!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef RaymanNL het volgende:
Nog een paar afleveringen en iedereen heeft het met elkaar gedaan...
Ja die vond ik ook leuk. Lekker vrolijk en vocaal helemaal niet zo slecht (Heather blijft vorderingen maken!).quote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat duet tussen marley en brittany best wel erg tof.
Oh, wat grappig, die vond ik juist wel leukquote:Op maandag 28 januari 2013 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik vond die Adam wel oke overkomen, maar die versie van Baby Got Back vond ik echt helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef ejiraM het volgende:
Dat was wel verrassend nieuws ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oliver Kieran-Jonesquote:Op maandag 28 januari 2013 18:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
Door wie wordt die ontzettend lekkere crush van Kurt gespeeld dan?
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef RaymanNL het volgende:
Best leuke nummers; maar de verhaallijnen sloegen weer nergens opBehalve dan Kurt, die is wel toe aan een relatie. Nog een paar afleveringen en iedereen heeft het met elkaar gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Yeah rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje, hij is mooi! Nee niet gewoon mooi, ik vind hem gewoon lekker en ik wil hem. Zo, het hoge woord is eruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liedje van morgen met beelden. Mooie opname
Ja doei.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liedje van morgen met beelden. Mooie opname
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
dat begreep ik er ook uit!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Werd er door santana nou gehint dat ze naar NY zou gaan?
Yep.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Werd er door santana nou gehint dat ze naar NY zou gaan?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Yep.Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook leuk dat trouty mouth nog even voorbij kwam deze aflevering![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Jaaa!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof!
Ik vond het ook leuk dat trouty mouth nog even voorbij kwam deze aflevering![]()
.
Zonder ondergoedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond Brody in zijn ondergoed ook wel een hoogtepunt. En Kurt met dat strategisch geplaatste melkpak
Ik zou 'm niet herkend hebben!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:12 schreef Deceit het volgende:
Ohh en Dean Geyer (Brody) is bekend van AUS Idol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |