Yes sirquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die was van jou?
En Lithia is nu een ex-mod.
Een mod die niet de regels leest voordat ze post. Treurig.quote:
Je bent nooit té stoned.quote:
Ach, over een uurtje is Moira terug en dan is het niet meer bij te houdenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
Komop mensen, blijven posten anders gaat de topic dood.
Ben vaak genoeg te stoned om iets zinnigs te kunnen doen/zeggen/denkenquote:
Zolang je niet dood bent, is het goed, toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben vaak genoeg te stoned om iets zinnigs te kunnen doen/zeggen/denken
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee ok. Maar typen lijkt zoveel werk
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee ok. Maar typen lijkt zoveel werk
volhouden, je hebt het niet nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]Echt weer zin om stoned te zijn
Volhouden lukt wel, hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
volhouden, je hebt het niet nodig
Dat boeit toch niet, gewoon doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Nestalgie het volgende:
zal ik er nu een draaien en roken of niet?.
Weet niet wanneer mn ouders terug zijn. maar denk een uur of 11
dan ga ik er nu een draaien en rokenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet, gewoon doen.Desnoods rook je hem buiten/met je raam open.
Dan komt moira ook ongeveer terug.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dan ga ik er nu een draaien en rokentot over een (?) halfuur.
Dan heb je ook geen zin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef Studeur het volgende:
Zin in een broodje doner of dergelijk turks voedsel. Geen zin om naar de lokale turk te fietsen
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef Studeur het volgende:
Zin in een broodje doner of dergelijk turks voedsel. Geen zin om naar de lokale turk te fietsen
Gewoon die coole knie beschermers aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
verdomme wel ja! maar de moeite om te fietsen is me te veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |