PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door leoon. op 26-01-2013 17:14:50 ]
Ik denk dat ze hem pas in de zomer zullen verhuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er geen club die Powell van Man Utd wil huren? Dan wordt hij sowieso gereleased en wat ik van hem heb gezien is best wel goed
Dat is bijna net zo lachwekkend als QPRquote:
Ik wil wel voor 100k. Als Heracles met 2-1 wint krijg jij 100k. Als ze dat niet doen krijg ik 100k.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd het realistisch, 2-1 voor Heracles. en nu?
Ik doe mee. Ajacied4222, als je zon grote bek hebt moet je het nu ook waarmaken he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik wil wel voor 100k. Als Heracles met 2-1 wint krijg jij 100k. Als ze dat niet doen krijg ik 100k.
Bereid je er maar niet teveel op voor, blijft wel een Ajacied natuurlijk..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik doe mee. Ajacied4222, als je zon grote bek hebt moet je het nu ook waarmaken he.
Nou ik wil niet gaan generaliseren maar ik vind mensen die dit soort voorspellingen geven gewoon altijd clownsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Bereid je er maar niet teveel op voor, blijft wel een Ajacied natuurlijk..
aldus Koning Provocerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik wil niet gaan generaliseren maar ik vind mensen die dit soort voorspellingen geven gewoon altijd clowns
Als je zo zeker weet dat het 2-1 wordt zet er dan lekker geld op in en houd het voor jezelf en ga niet hier beetje lopen provoceren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach je mij nou godverdomme uit? Vanavond 8 uur @ vestdijk, zullen ik en me boy Brent is kijken of je nog zo lacht !quote:
Nee, ik ga nu zo etenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Sorry, moest ineens eerder eten. Kan je nu?
Nieuw team?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou ik De Guzman hierin kunnen krijgen ?
Niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Xavi aanklikken --> Remove from squad. Daarna op het LEGE vlakje klikken --> Add. Vervolgens de positie van de Guzman selecteren. Klik daarna op het plaatje van de Guzman.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Xavi aanklikken --> Remove from squad. Daarna op het LEGE vlakje klikken --> Add. Vervolgens de positie van de Guzman selecteren. Klik daarna op het plaatje van de Guzman.
Guzman staat nu in je elftal.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik speel nu al een aantal wedstrijden met Robin van Persie.
Er is maar een logische conclusie die ik kan trekken, schieten met RVP is als rukken met fluwelen handschoenen. Het is wel lekker maar toch een beetje anders.
Ik ging stuk op 0:12!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)16/beatbox_geit.html
Dit vond ik dan weer geweldig![]()
ik ga hem serieus proberen in te bouwen in mijn team als SIF Altidore niet bevaltquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
KevinNL start snel even fifa op om RVP te kopen
Ik vond IF Altidore best wel goed, maar hij kwam wel net iets te kort. Net heb ik z'n SIF gekocht, dus die ga ik vanavond proberen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga hem serieus proberen in te bouwen in mijn team als SIF Altidore niet bevalt
Op zaterdag avond FUT spelenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vond IF Altidore best wel goed, maar hij kwam wel net iets te kort. Net heb ik z'n SIF gekocht, dus die ga ik vanavond proberen.
quote:
Mijn punt blijft hetzelfde (en dan bedoel ik niet letterlijk een . maar figuurlijk natuurlijk).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zaterdagavond niet als één woord schrijven.
Voor 2 potjes zelfs! Wat is je PSN?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ben je beschikbaar voor een potje?
Koenoosterbroekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:38 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Voor 2 potjes zelfs! Wat is je PSN?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik speel nu al een aantal wedstrijden met Robin van Persie.
Er is maar een logische conclusie die ik kan trekken, schieten met RVP is als rukken met fluwelen handschoenen. Het is wel lekker maar toch een beetje anders.
Best wel bazig team alleen jammer van de zilveren spelers aangezien je in je skieter genomen gaat worden bij toernooien.quote:
Lol, wat duurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
Kan iemand op PS3 mij even offeren? Ik heb net een Pelle 4-3-3 zonder bin eropgezet.Fuotje. Gaat voor 4 a 5k, vandaar.
Heb je een silver contract gestuurd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
Kan iemand op PS3 mij even offeren? Ik heb net een Pelle 4-3-3 zonder bin eropgezet.Fuotje. Gaat voor 4 a 5k, vandaar.
Kaartje? Wat een teringpotje trouwens zeg, niks lukte en 2 scripted goalsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:02 schreef el-blanchito het volgende:
Gg X1n, jammer van dat kaartje op je rechtshalf.....
2-1 gewonnen
Er zit een kaartje op je rechthalf geloof ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:03 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Kaartje? Wat een teringpotje trouwens zeg, niks lukte en 2 scripted goals1 van jou en mijn goal.
Oja ik zie het +5 heading, koop wel even een nieuwe.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Er zit een kaartje op je rechthalf geloof ik.
Gelijk revanche?
Ik dacht dat zo'n kaartje er maar 1 wedstrijd op zat lolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:06 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Oja ik zie het +5 heading, koop wel even een nieuwe.
Ja over 5 min. dan, even een nieuwe spieler kaufen.
Na een friendly blijft deze er op zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n kaartje er maar 1 wedstrijd op zat lol
Ik vond IF Wilshere erruug slecht. Denk dat je middenveld erg kut gaat spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat me teampje worden met De Guzman erin
Oh natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na een friendly blijft deze er op zitten
Wrm niet hazaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat me teampje worden met De Guzman erin
Diakite is echt de beste CB waarmee ik ooit heb gespeeld. Pakt alles en blijft goed in positie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus Enrique-IF Skrtel-Diakite-IF Konko is echt een gigantische cheatverdediging, zo goed
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus Enrique-IF Skrtel-Diakite-IF Konko is echt een gigantische cheatverdediging, zo goed
IF Skrtel is echt een monsterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
De ceglie- Ogbonna - Dede- Danilo is ookquote:
Thanks, die heb ik gekocht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je een silver contract gestuurd.
En hij gaat niet voor 4 a 5k hoor
[ afbeelding ]
nog niet mee gespeeld, ziet er ook solide uit.quote:
ik had hem eerst in 352 maar daar blonk ie niet echt uit, maar nu is het echt een monsterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Diakite is echt de beste CB waarmee ik ooit heb gespeeld. Pakt alles en blijft goed in positie.
De Ceglie vond ik echt dramatischquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De ceglie- Ogbonna - Dede- Danilo is ook
Ik heb het contract eropgezet voor 126k binquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je een silver contract gestuurd.
En hij gaat niet voor 4 a 5k hoor
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb hem er weer opgezet voor 150k SP
Met IF Piszcek ga ik ook maar eens een team makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Ceglie vond ik echt dramatisch
Danilo ook maar matig.
Piszczcek is echt een monster, beste RB in het spel(of Maicon is beter maar dat weet ik niet
)
Zijn IF heeft echt een zieke upgradequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met IF Piszcek ga ik ook maar eens een team maken
Dede had er bij mij 8 uit 22 ofzo, en in 1 wedstrijd gewoon 4x in 20minquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
Santana kan 100x beter koppen dan Dede maar heeft 0 goals in 25 wedstrijden
Dede 7 goals in 25 wedstrijden
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dede had er bij mij 8 uit 22 ofzo, en in 1 wedstrijd gewoon 4x in 20min
Is dan ook erg duur voor een RBquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn IF heeft echt een zieke upgrade
Wat moet jij met WIllems?quote:
Ja inderdaad, kan ook vrijwel alles! Scoorde bij mij ook gewoon een omhaal buiten de zestien.. Ik ga nu een team met hem maken in 433, even kijken hoe hij speelt met wat andere beestenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beste CB in het spel voor mij.
Snel, bizar sterk en ook nog behoorlijk goede passing
Ik hoop dat hij richting 50K gaat. HIj gaat denk ik veel stijgen want hij is met afstand de beste RB in de bundesliga en wellicht in het spel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dan ook erg duur voor een RB
Ja ik pik hem dinsdag ook wel even opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij richting 50K gaat. HIj gaat denk ik veel stijgen want hij is met afstand de beste RB in de bundesliga en wellicht in het spel.
Ik had een slalom met hem die op eigen helft begon en hij ramt hem vanaf de 16 in de korte hoekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kan ook vrijwel alles! Scoorde bij mij ook gewoon een omhaal buiten de zestien.. Ik ga nu een team met hem maken in 433, even kijken hoe hij speelt met wat andere beesten
Nee,en ik ben best aardig inkopen aan het doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niemand last van completing bug verder?
Ik ook, maar ik kan er geen reet meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee,en ik ben best aardig inkopen aan het doen
Lolquote:
Was dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]! zijn ze ook faifettebek want dan zijn ze minder waard
forfortoe en treeforonetoequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]! zijn ze ook faifettebek want dan zijn ze minder waard
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
forfortoe is wel nice
[..]
de fonetische uitspraak van 5atb
Oemtietiequote:
Niks, ik had eerst Pelle opgezocht en nu wilde ik iemand anders opzoeken, dus begon ik bij positiequote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef vandermar het volgende:
Om deze moet ik altijd lachen, zo geniaal
Here I bought Fuentes for 400c, he is only 1 meter 70 long but still he is toe keequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oemtietie
[..]
Niks, ik had eerst Pelle opgezocht en nu wilde ik iemand anders opzoeken, dus begon ik bij positie![]()
heer aai bot fwentes for for hondred kee hie is oonlie wan mieters seffentie but stil toe kee biekas hies for for toequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Here I bought Fuentes for 400c, he is only 1 meter 70 long but still he is toe kee
Je zult inderdaad verdedigers met voldoende pace moeten hebben, en tegen een team met snelle rakkers defensief moeten spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef DaggerOne het volgende:
Wat een triest spel is dit ook, bouw ik zorgvuldig een mooi team (zonder pace-abuse), word je eruit gerend door de Wellitons en de Hernandez.![]()
Je wordt min of meer gedwongen om ook zo'n team te bouwen..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb toch maar weer wat silver packs geopend. Op 1 account had ik niks bijzonders, daar [ afbeelding ]de ik van. Op het andere account had ik een Kaizer Chiefs home kit en een Mancienne 4-3-3, dat is niet slecht. Toch heb ik dit jaar weinig met silver packs omdat ik veel makkelijker met silvers kan handelen.
Ik vind hem geniaalquote:
quote:
Ik vind het ook echt fascinerend dat een fitte Giovinco gewoon niet uitloopt in een sprintduel op een Santana ofzo, terwijl Giovinco toch echt meer pace heeftquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zult inderdaad verdedigers met voldoende pace moeten hebben, en tegen een team met snelle rakkers defensief moeten spelen.
Gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt fascinerend dat een fitte Giovinco gewoon niet uitloopt in een sprintduel op een Santana ofzo, terwijl Giovinco toch echt meer pace heeft![]()
![]()
Met een bal rennen is moeilijker dan zonder balquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt fascinerend dat een fitte Giovinco gewoon niet uitloopt in een sprintduel op een Santana ofzo, terwijl Giovinco toch echt meer pace heeft![]()
![]()
Klopt. Is er toevallig een hybrid mogelijk tussen aanvallers van de Russische competitie en een verdediging (en/of) middenveld?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zult inderdaad verdedigers met voldoende pace moeten hebben, en tegen een team met snelle rakkers defensief moeten spelen.
Ik denk dat dat wel mogelijk zou moeten zijn, maar pin me er niet op vastquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klopt. Is er toevallig een hybrid mogelijk tussen aanvallers van de Russische competitie en een verdediging (en/of) middenveld?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klopt. Is er toevallig een hybrid mogelijk tussen aanvallers van de Russische competitie en een verdediging (en/of) middenveld?
quote:
viese fuile haakneusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het had pas leuk geweest als 'Ollie' een kakkerlak was.
Volgens mij vertrekt de laatste trein richting het oosten ieder moment.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het had pas leuk geweest als 'Ollie' een kakkerlak was.
Beter dan MW3 maar minder goed dan BO 2quote:
Ik vraag om BO 2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan MW3 maar minder goed dan BO 2
Maar wel beter dan BO2 toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
hello kitty adventure is nog beter dan MW3, wat een kutspel was datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net ff een trade gemaakt. MW 3 voor Sleeping Dogs. Ben benieuwd naar dat Rijst spelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hello kitty adventure is nog beter dan MW3, wat een kutspel was dat
hele goede trade, Sleeping Dogs is fucking ziekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net ff een trade gemaakt. MW 3 voor Sleeping Dogs. Ben benieuwd naar dat Rijst spel
zo heb ik iemand 3 dagen lang genoemd nadat feyenoord van Ajax verloor vorig weekquote:
nee helaasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Here I just bought Fuentes for toe point wan kee in foor tree tree he is like faaif kee in this formesjun
nope, kansloos slecht helaas.quote:
pok gai!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, kansloos slecht helaas.
Sleeping Dogs ga je wel vet vinden
dm de volgende keer evenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef el-blanchito het volgende:
Fuszy, ik had thuis 2-1 gewonnen van X1nition. Mocht je dat gemist hebben
Heerenveen speelt niet slecht, maar PEC is gewoon een taaie tegenstander gebleken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nog tijd om de winnende te maken ook
Als Heerenveen in de 80e minuut nog maar 1 goal voorstaat dan weet je gewoon dat die tegentreffer komtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heerenveen speelt niet slecht, maar PEC is gewoon een taaie tegenstander gebleken.
Snap ook niet waarom Duricic eraf werd gehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als Heerenveen in de 80e minuut nog maar 1 goal voorstaat dan weet je gewoon dat die tegentreffer komt
Vond hem niet echt goed hoor...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom Duricic eraf werd gehaald.
Speelde niet echt goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom Duricic eraf werd gehaald.
Maar die Slagveer liep niet eens op die goede pass van Finn. Zo'n Lukoki ga je er toch niet ingooien als je met 1-0 voor staat. Finn kan juist die bal goed in de ploeg houden.quote:
Heerenveen heeft geen 1 goede vleugelspeler. En maar 4-3-3 blijven spelenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar die Slagveer liep niet eens op die goede pass van Finn. Zo'n Lukoki ga je er toch niet ingooien als je met 1-0 voor staat. Finn kan juist die bal goed in de ploeg houden.
Dat is wel merkwaardig ja. 4-3-3 met Narsingh en Assaidi was welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heerenveen heeft geen 1 goede vleugelspeler. En maar 4-3-3 blijven spelen
jij ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
Nou, ik ga PSV kijken
Fijne avond allemaal
en dan konden ze ook nog voorgeven op Dost. Maar die zijn er niet meer, dus dat moeten ze ook omgooien gewoon...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is wel merkwaardig ja. 4-3-3 met Narsingh en Assaidi was wel
Wat mij betreft gaan we met 2 spitsen spelen, Djuricic erachter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is wel merkwaardig ja. 4-3-3 met Narsingh en Assaidi was wel
Sterkte.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
Nou, ik ga PSV kijken
Fijne avond allemaal
Vorig jaar was Heerenveen ook slecht, en Jans was een slechte coach. Maar door die crossabuse en pace voorin scoorden we vaak meer dan de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dan konden ze ook nog voorgeven op Dost. Maar die zijn er niet meer, dus dat moeten ze ook omgooien gewoon...
4-3-1-2 ofzo of 4-4-1-1.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan we met 2 spitsen spelen, Djuricic erachter.
klopt, maar echt slecht waren ze ook niet hoor. Was soms ook mooi combinatievoetbal te zien, maar Jans had meer tijd moeten krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vorig jaar was Heerenveen ook slecht, en Jans was een slechte coach. Maar door die crossabuse en pace voorin scoorden we vaak meer dan de tegenstander.
4222 lekker veel ruimte achter de spitsenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
4222 lekker veel ruimte achter de spitsen
Reina op goalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Bmo89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn team nu. Speelt best fijn, ben benieuwd wat jullie zouden veranderen?
Gibbs, Vermealen de Gea, Rafael en Garciaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Bmo89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn team nu. Speelt best fijn, ben benieuwd wat jullie zouden veranderen?
en Clichy i.p.v Gibbsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Reina op goal
Toure ipv Garcia
Kompany ipv Vermaelen
Remy en Podolski voorin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Bmo89 het volgende:
[ afbeelding ]
was eerder op de avond ook bij lazio volgens mijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Thorb het volgende:
Doel kapot bij Africa Cup, dat zal wel even duren
Die paal staat scheef, ze moesten nog 3 min mjaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
was eerder op de avond ook bij lazio volgens mij
Nee, Kompany welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Bmo89 het volgende:
Thanks. Heb ook nog 110 squad fitness over vanuit TOTY. Alles snel verkopen en dan eerst beginnen bij mijn centrale verdedigingsduo. Is IF Koscielny een aanrader?
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Bmo89 het volgende:
Thanks. Heb ook nog 110 squad fitness over vanuit TOTY. Alles snel verkopen en dan eerst beginnen bij mijn centrale verdedigingsduo. Is IF Koscielny een aanrader?
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Hier iemand die ervaring heeft met Zavvi.nl?
FM 13?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Is het een goede ervaring of niet?
Mwah, er zijn betere webshops.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval betrouwbaar. Order van mij had wat vertraging toen, maar verder wel tevreden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Traaaaaaaaaaaaag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Hier iemand die ervaring heeft met Zavvi.nl?
Komt niet in futquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef Vraagje100 het volgende:
Anelka naar Juve krijgt hij dan een nieuwe kaart? Of worden er geen nieuwe kaarten aangemaakt?
veruit het goedkoopste daar dus de langzame levering neem ik wel voor liefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval betrouwbaar. Order van mij had wat vertraging toen, maar verder wel tevreden.
Hij is wel relatief goedkoop zie ik. Als je gaat bestellen, kun je 'm beter in ponden kopen, dat scheelt altijd een klein beetje.quote:
Unitedquote:
quote:
5 at the back ook nogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
United
Later uiteraard wel RvP erin voor Welbeck
gewoon altijd aanvallend spelen, maar 3-5-2 vind ik niet lekker, want mijn CDM's komen nooit mee naar voren. En 3-5-2 is gewoon 7atbquote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1403145/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon altijd aanvallend spelen, maar 3-5-2 vind ik niet lekker, want mijn CDM's komen nooit mee naar voren. En 3-5-2 is gewoon 7atb
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon altijd aanvallend spelen, maar 3-5-2 vind ik niet lekker, want mijn CDM's komen nooit mee naar voren. En 3-5-2 is gewoon 7atb
het is ook niet de bedoeling dat centraal DEFENSIEVE middenvelders naar voren gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daarom, ik wil gewoon 3-5-2, maar dan met CM's en geen CDM's. Maar ik wil niet TE veel risico lopen, dus doe ik het lekker zo gr gr.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is ook niet de bedoeling dat centraal DEFENSIEVE middenvelders naar voren gaanen 5atb is gewoon stront dus doe maar niet
ik kan dat niet betalen, heb maar 150k tot mijn beschikkingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1403145/
5atb is kut en 3412 is ook kutquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daarom, ik wil gewoon 3-5-2, maar dan met CM's en geen CDM's. Maar ik wil niet TE veel risico lopen, dus doe ik het lekker zo gr gr.
Als het me niet bevalt maak ik er een 3-4-1-2 van
maar weer CDM'squote:
Gewoon op CAM met 7 chem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar weer CDM's
en geen LM en RM, en ik wil Valencia en Young wel erin.
Eerst haten op 5 atb en vervolgens wel zelf een team hebbenquote:
oh ja, dat moet wel kunnen, dankjequote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerst haten op 5 atb en vervolgens wel zelf een team hebben
Johquote:
Die CDM's gaan gewoon mee naar voren. Meestal om de beurt en in een lange aanval ook wel eens beide. Nani/Young en Valencia kunnen eventueel op CAM.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar weer CDM's
en geen LM en RM, en ik wil Valencia en Young wel erin.
Met zo'n dooie hamster in je nek?quote:
Ik zapte net naar ADOquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:25 schreef ThadCastle het volgende:
Kijkt iemand PSV die objectief is? Dit was toch geen geel voor van Bommel?
Alles wat hommeltje doet is geelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:25 schreef ThadCastle het volgende:
Kijkt iemand PSV die objectief is? Dit was toch geen geel voor van Bommel?
Is ook maar een garpje uiteraard..het is gewoon 3 at the back, maar aangezien veel mensen alleen door het midden spelen of pace abusen hebben ze steeds het gevoel dat iedereen achterin staat omdat het in de as zo druk is. Als je er echt niet doorheen komt tegen 3-5-2 moet je gewoon steeds de zijlijn opzoeken om het uit elkaar te trekken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet mijn ervaring iig, ik ben veel kwetsbaarder met 352 dan met 4231
Weet niet of je dit kan zien zonder acc: http://eredivisielive.nl/(...)aart-voor-malki.htmlquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad
Wat heeft de tank van Damascus eigenlijk gedaan?
Door de overwinning van NAC is Heerenveen weer een plekje dichter bij de play-offsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef Fuszy het volgende:
RKC. Kansloos ten onder gaan tegen een van de slechtste ploegen van de eredivisie
kan niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet of je dit kan zien zonder acc: http://eredivisielive.nl/(...)aart-voor-malki.html
Bleef met zijn schoen in de schoen van iemand van ADO hangen, hij trekt zijn voet los en krijgt rood
Volgend jaar weer klinkers uit de straten in Leeuwarden en Heerenveenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door de overwinning van NAC is Heerenveen weer een plekje dichter bij de play-offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |