PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door leoon. op 26-01-2013 17:14:50 ]
Ik denk dat ze hem pas in de zomer zullen verhuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er geen club die Powell van Man Utd wil huren? Dan wordt hij sowieso gereleased en wat ik van hem heb gezien is best wel goed
Dat is bijna net zo lachwekkend als QPRquote:
Ik wil wel voor 100k. Als Heracles met 2-1 wint krijg jij 100k. Als ze dat niet doen krijg ik 100k.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd het realistisch, 2-1 voor Heracles. en nu?
Ik doe mee. Ajacied4222, als je zon grote bek hebt moet je het nu ook waarmaken he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik wil wel voor 100k. Als Heracles met 2-1 wint krijg jij 100k. Als ze dat niet doen krijg ik 100k.
Bereid je er maar niet teveel op voor, blijft wel een Ajacied natuurlijk..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik doe mee. Ajacied4222, als je zon grote bek hebt moet je het nu ook waarmaken he.
Nou ik wil niet gaan generaliseren maar ik vind mensen die dit soort voorspellingen geven gewoon altijd clownsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Bereid je er maar niet teveel op voor, blijft wel een Ajacied natuurlijk..
aldus Koning Provocerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik wil niet gaan generaliseren maar ik vind mensen die dit soort voorspellingen geven gewoon altijd clowns
Als je zo zeker weet dat het 2-1 wordt zet er dan lekker geld op in en houd het voor jezelf en ga niet hier beetje lopen provoceren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach je mij nou godverdomme uit? Vanavond 8 uur @ vestdijk, zullen ik en me boy Brent is kijken of je nog zo lacht !quote:
Nee, ik ga nu zo etenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Sorry, moest ineens eerder eten. Kan je nu?
Nieuw team?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou ik De Guzman hierin kunnen krijgen ?
Niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Xavi aanklikken --> Remove from squad. Daarna op het LEGE vlakje klikken --> Add. Vervolgens de positie van de Guzman selecteren. Klik daarna op het plaatje van de Guzman.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Xavi aanklikken --> Remove from squad. Daarna op het LEGE vlakje klikken --> Add. Vervolgens de positie van de Guzman selecteren. Klik daarna op het plaatje van de Guzman.
Guzman staat nu in je elftal.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik speel nu al een aantal wedstrijden met Robin van Persie.
Er is maar een logische conclusie die ik kan trekken, schieten met RVP is als rukken met fluwelen handschoenen. Het is wel lekker maar toch een beetje anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |