Wel lief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hey een cd maken voor iemand is toch niet echt romantisch he?
hoezo dan, een teddybeer enzo kan ik begrijpen maar wat is er lief aan muziek op een cd pleuren?quote:
Gewoon zelf een liedje zingenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoezo dan, een teddybeer enzo kan ik begrijpen maar wat is er lief aan muziek op een cd pleuren?
Bedankt captain obvious.quote:
Dat je haar muzieksmaak weet is toch best lief? Al haar favoriete liedjes op een cd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoezo dan, een teddybeer enzo kan ik begrijpen maar wat is er lief aan muziek op een cd pleuren?
Sorry, niet boos zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht we hadden allebei andere meningen hadden, maar de sarcasme spat er nu vanaf hoor..
Je hebt nog meer dan twee wekenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, niet boos zijn
Forever alone op valentijnsdag.
De stukjes sarcasme vlogen in me ogen, hoe kan ik je nu ooit vergeven?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, niet boos zijn
Forever alone op valentijnsdag.
Maar je kan niemand hosselen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Dientje12 het volgende:
De chick die ik hossel zal ik behandelen als een parel of diamant, de winst maakt je altijd blij..
Toverkusje op je ogen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De stukjes sarcasme vlogen in me ogen, hoe kan ik je nu ooit vergeven?
Ik blijf maar tranen
Leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Taexon het volgende:
Gesprek 2 ook gehad, lijkt me een betere tent want die hebben meer werk voor me en de mensen daar leken me 10x chiller
Binnenkort even proefdagje meedraaien in de keuken en catering
Hoe moet ik in 2 weken iemand zoeken danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt nog meer dan twee weken
Pure waarheid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij moet altijd mijn momenten verpesten he..
Ja, een beetje op het oogwit..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toverkusje op je ogen?
[..]
Hoe moet ik in 2 weken iemand zoeken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |