Helaas, Gullit zat afgelopen zomer in VI Oranje gewoon met Johan aan tafel en dat verliep heel vriendelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef pikinhand het volgende:
Een aflevering met Gullitt lijkt me erg interessant. Johan heeft hem jaren geleden volledig afgebrand in DWDD, die twee zijn in elk geval geen vrienden, dat kan interessant worden
Daar moet jij eens mee ophouden! Jij weet hoe het zit, dat heb ik je al zo vaak uitgelegd!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:37 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even scoren met wat oud zeer.
Jouw voorspellingenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond 21.15 - 22.15, ik voorspel een topshow.
Mensen die nooit voetbal kijken bedoel je? Zit je daar op te wachten?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu spreekt het misschien een grotere doelgroep aan
Nu krijgen we al die patjepeers uit de Randstad die met hun phoney smile even de lolbroek komen uithangen terwijl ze elkaar achter de schermen het licht in de ogen niet gunnen. Wat een poppenkast zeg.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu spreekt het misschien een grotere doelgroep aan
Is toch gezellig joh, lekker veel mensenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die nooit voetbal kijken bedoel je? Zit je daar op te wachten?
De mensen uit het VI-topic kunnen die quotes toch beter opdreunen, beetje matig ditquote:Op zondag 10 februari 2013 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu krijgen we al die patjepeers uit de Randstad die met hun phoney smile even de lolbroek komen uithangen terwijl ze elkaar achter de schermen het licht in de ogen niet gunnen. Wat een poppenkast zeg.
Van veel mensen houden en dan PSV-supporter worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is toch gezellig joh, lekker veel mensen
Uh, oke dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van veel mensen houden en dan PSV-supporter worden.Iets met een tang op een varken.
11 tegen 11quote:Op zondag 10 februari 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier, wat is voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |