Kan de snil en andere prut eindelijk eens wegspoelen.. zo verkeerd is het nog niet.quote:
Dat lijkt me niet zo'n goed idee, als je kijkt naar de regenval die voor deze week is voorspeld. En het smeltwater van de sneeuw moet natuurlijk ook ergens heen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus de Elfstedentocht, de Tocht der Tochten, gaat nog steeds mogelijk zijn deze winter? Dan toch maar niet de gemalen aanzetten?
Vismarkt, mooi.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef NaturalScience het volgende:
Hier nog een winters afscheidsplaatje vanuit de stad Groningen.
Als aandenken aan de afgelopen 2 weken.![]()
Je kunt m'n huis net niet zien liggen op de foto.
[ afbeelding ]
Ja doei, voor die 0,000003 kans? Het is hier overal zeiknat, wat mij betreft kunnen ze niet hard genoeg pompen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus de Elfstedentocht, de Tocht der Tochten, gaat nog steeds mogelijk zijn deze winter? Dan toch maar niet de gemalen aanzetten?
Sommige mensen moeten werken.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, niets beter dan vijf graden en regen.
Werk of niet, niks mis met 5 graden en een beetje regen. Alleen niet leuk op de heenweg op de fiets, dus nooit meer werk zonder flexibele tijden...quote:
Ik heb flexibele werktijden, maar zelfs dan moet ik regelmatig door de regen fietsenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Werk of niet, niks mis met 5 graden en een beetje regen. Alleen niet leuk op de heenweg op de fiets, dus nooit meer werk zonder flexibele tijden...
opmerkelijk hoe snel die dikke laag sneeuw weggetrokken is. Vanmiddag na de regen idd ook in amsterdam blauwe lucht. Dan is het toch wel lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Xenorium het volgende:
Sneeuw bijna weg en een heerlijk zonnetje met een heldere blauwe lucht! Let spring begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |