Nagekomen bericht:
Beste Admininistrator,
Op verzoek van bbq sausage [mailto:***@gmail.com] één van de FOK-leden en de discussie over onze slogan, hieronder onze formele reactie. Helaas lukt het me niet om deze gepubliceerd te krijgen. Ik laat het aan jullie over om deze formele reactie alsnog in jullie forum te publiceren.
Mochten jullie hier vragen over hebben dan hoor ik dat graag. Ik ben bereikbaar op ***(morgen vanwege een perslunch wat slechter bereikbaar). Ik laat het aan jullie over of jullie deze reactie alsnog op het forum willen publiceren.
Uiteraard willen we reageren op de ontstane vragen rondom onze slogan. Dit dat alles is ingeburgerde straattaal die op vele plaatsen gebruikt wordt. Deze woorden sluiten goed aan bij beslist.nl. We hebben meer dan 6000 aangesloten webshops die meer dan 16 miljoen producten aanbieden, dit, dat, eigenlijk alles. Dit heeft ons op het idee gebracht om dit als slogan te gebruiken voor de nieuwe reclamecampagne van beslist.nl. Omdat het om normale straattaal gaat kan het goed zijn dat meerdere mensen deze combinatie op reguliere basis gebruiken. Leuk om te horen dat jullie één van de groepen zijn.
Met vriendelijke groet,
Carla ***
Beslist.nl
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.