abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122073568
_O-
pi_122073703
Ik typte alleen maar "Mijn naam is Gerard Liekendiek en ik heb een vraag inzake de slogan van beslist.nl", en de toegang werd mij al ontzegd :')
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:11:27 #153
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_122073891
quote:
Koos
Beste bezoeker. Waarmee kan ik u helpen?

bezoeker
Hallo ik heb een vraag
Welk trilei (categorie erotiek) is het best?

Koos
Ik ga voor u zoeken.
Ik heb voor u het volgende gevonden. Hopelijk helpt deze link u verder: http://www.beslist.nl/products/r/trilei/
Wij zetten op onze site de producten en prijzen van allerlei webwinkels voor u op een rij, zodat u ze kunt vergelijken. We verkopen deze producten niet zelf en daardoor kan ik u ook geen advies geven over welk product het beste is of het beste bij u past.

bezoeker
Oke maar heeft u misschien zelf ervaring met een van de eien ?
Want ik kan ze natuurlijk niet terugsturen indien ze niet bevallen

Koos
Dat is per webshop verschillend.

bezoeker
Dus ik zou ze eventueel bij een webshop die dat accepteert kunnen terugsturen?
Ow dat is wel fijn
Bedankt!

Koos
Graag gedaan. Mocht u nog vragen hebben kunt u mij of één van mijn collega’s altijd opnieuw via de chat benaderen. Ik wens u nog een fijne dag.

bezoeker
Hetzelfde!

Koos
Dank u wel.
Blijkbaar kan je volgens Koos sexeieren indien ze niet bevallen terugsturen bij sommige webshops :{
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_122074063
waarom ken ik deze slogan niet trouwens? :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 26 januari 2013 @ 16:16:44 #156
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_122074075
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
-O-

Ik mail ook niet namens FOK! Netsplitter, maar namens "de leden van" :o En ik sluit duidelijk af met "Met vriendelijke groet,

Een FOK!lid"

;(
Namens leden van zien mensen als uit naam van...
Lolletje is leuk, maar genoeg is genoeg.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Admin donderdag 31 januari 2013 @ 01:57:28 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_122285472
Nagekomen bericht:
Beste Admininistrator,

Op verzoek van bbq sausage [mailto:***@gmail.com] één van de FOK-leden en de discussie over onze slogan, hieronder onze formele reactie. Helaas lukt het me niet om deze gepubliceerd te krijgen. Ik laat het aan jullie over om deze formele reactie alsnog in jullie forum te publiceren.

Mochten jullie hier vragen over hebben dan hoor ik dat graag. Ik ben bereikbaar op ***(morgen vanwege een perslunch wat slechter bereikbaar). Ik laat het aan jullie over of jullie deze reactie alsnog op het forum willen publiceren.

Uiteraard willen we reageren op de ontstane vragen rondom onze slogan. Dit dat alles is ingeburgerde straattaal die op vele plaatsen gebruikt wordt. Deze woorden sluiten goed aan bij beslist.nl. We hebben meer dan 6000 aangesloten webshops die meer dan 16 miljoen producten aanbieden, dit, dat, eigenlijk alles. Dit heeft ons op het idee gebracht om dit als slogan te gebruiken voor de nieuwe reclamecampagne van beslist.nl. Omdat het om normale straattaal gaat kan het goed zijn dat meerdere mensen deze combinatie op reguliere basis gebruiken. Leuk om te horen dat jullie één van de groepen zijn.

Met vriendelijke groet,

Carla ***

Beslist.nl
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')