Pickyourshoes heeft Fila, maar ik weet niet of die ook weer dat model zullen krijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:51 schreef matthijst het volgende:
Iemand enig idee of ze in Nederland nog Fila verkopen?
Of een internationale webshop die naar NL verzendt (fila.com alleen naar US, en de UK store heeft geen basketball).
Grant Hill 2's komen er weer aan:
[ afbeelding ]
Had ze besteld bij 299sqm net als bajs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef vault_tec het volgende:
is het die ene gast nog gelukt om die slam jams te scoren? Ze waren wel aan het campen bij woei zag ik.
Dat was hij. Ik heb ze langs me heen laten gaan. Ze waren nog wel in stock toen ik vanochtend keek bij 290sqm. Nu zeker niet meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef vault_tec het volgende:
maar er was toch nog een gast die naar woei ging? 290 is tof alleen jammer dat ze nooit US7 krijgen.
Ik las het als "ik had ze besteld." Héhé.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat was hij. Ik heb ze langs me heen laten gaan. Ze waren nog wel in stock toen ik vanochtend keek bij 290sqm. Nu zeker niet meer.
Had het misschien idd iets duidelijker kunnen omschrijven. Ik wil die bricks gt3quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik las het als "ik had ze besteld." Héhé.
Ik zou het zelf icm m'n nsw chino dragen en een wit shirt, maar verder lastig idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:05 schreef Atta-boy het volgende:
Us9 lag er na opening nog wel gewoon. Moeilijk te rocken schoen lijkt me dit.
Dat inderdaad, wit shirtje, grijze korte sweatpants van Norse en knalgele patta's.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:21 schreef Sokz het volgende:
Gewoon in de zomer onder shorts, shirtje sunglasses
Lekker bezig. *insert opmerking over James bond*quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:02 schreef Bajskorv het volgende:
En nu op weg naar Hong Kong, even bijslapen in het vliegtuig.
Zo irritant om die dingen in elkaar te zetten idd.. Trip voor je werk neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef Bajskorv het volgende:
Weinig James Bond vandaag, hele dag van die klote IKEA rotzooi in elkaar lopen jassen. Net op tijd klaar voor mijn vlucht, maar huis is een puinzooi.
Denk dat je de Year Of The Snake x Vans al kan kopen, alle 7 kleuren.quote:Op zondag 27 januari 2013 08:44 schreef Bajskorv het volgende:
Stiekem ben ik dan weer zo'n technische nerd (ben tenslotte ingenieur) die het leuk vind dat soort zooi zo snel mogelijk in elkaar te flansen. Hoe dan ook, inmiddels in Hong Kong voor werk inderdaad. Kijken of ik nog wat kan vinden qua sneakers, maar denk dat ik het in december allemaal al gezien heb.
Fixed.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Denk dat je de Year Of The Snake x Vans voor don-diablo al kan kopen, alle 7 kleuren in donkerblauw, groen of mint.
[ afbeelding ]
Same here, mint en groen in 7 <3quote:
Je kunt idd zien dat de zool wat hoger lijkt, maar ik vind het niet heel storend.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef Bajskorv het volgende:
SHOOOTO was on the money! Was weinig nieuws voor me in Mong Kok, maar ze hadden wel de YOTS vans liggen in een paar kleuren.
Slechte nieuws is dat ik ze persoonlijk tegen vond vallen. Een subtiel verschil met de normale Oldskool is dat ze de streep op de zijkant van de zool weg gelaten hebben. Daardoor lijkt de witte zool direct veel grover, veel te hoog imho... Dus gelaten voor wat het is.
Ze zijn hier trouwens 600 HK dollar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |