abonnement Unibet Coolblue
pi_122062342
130119_280647_ONZ_TopTopic_190112.png



Ik heb vandaag afgesproken met een bekende ONZ’er die bekend staat als een fervent liefhebber van THC. Na enig online contact hebben we besloten een afspraak te maken in coffeeshop ‘Het Rode Oog’ in Utrecht. Mijn gast wou in verband met herkenningsgevaar niet afspreken in eigen woonplaats, dus hebben we een plaats gekozen die voor ons beiden makkelijk te bereiken is doordat het in het midden van het land ligt, Utrecht dus. De persoon die vandaag ‘User van de Dag’ is, is natuurlijk:






1. Nestalgie, je staat hier in ONZ bekend als een fanatiek roker van wiet. Mijn eerste vraag is dan ook maar meteen; Heb je gerookt voor dit interview? En zo ja, wat precies?

1 Ja, :@ uhm purple haze en nog veel meer maar weet alleen die nog. Owja en White Widow.



2. Ik zie dat je een aansteker bij je draagt met stickers van driehoeken. Je hebt mij ook al een aantal malen aangesproken op het feit dat ik een driehoek in mijn UI heb. Zou je kunnen uitleggen waar je voorliefde voor driehoeken vandaan komt?

Ik was een keer stoned en erg blij. Had met vrienden gechilled en toen ik thuis kwam ging ik FOK!ken. Ik weet nog dat jij voor ikbennieuwopfok iets postte en toen vond ik het leuk dat die driehoek op die baby ui van hem zou vallen. :') :P Zal zo ff kijken of ik dat topic nog kan vinden.

forum.fok.nl/topic/1892790




Tijdens het teruglezen van dat topic kom ik tot de conclusie dat ook TS die bewuste nacht het een en ander tot zich had genomen. :@

Opeens gaat Nestalgie mij ineens vragen stellen. Zoveel vragen dat het lijkt alsof de rollen ineens zijn omgedraaid, ineens is Nestalgie de interviewer en word ik geinterviewd. Ik probeer hem te stoppen maar hij blijft maar doorratelen. Hji stopt pas met praten als ik wegloop om drinken te halen, ik heb een droge bek gekregen van al die rook hier. Door de coffeeshop heen schreeuw ik naar Nestalgie of hij ook wat te drinken wil. "JA, DOE MIJ EEN COLA". schreeuwt hij nog harder terug. Ik bestel een halve liter Chaudfontaine. Hebben ze niet. Godverdomme.

Ik kom teruggelopen met twee flesjes cola en het interview gaat verder.



3. Er gaan ook wat minder plezante verhalen over jou in het rond. Zo zou jij de grondlegger zijn van de tamponkurk*. Kun je hier wat over vertellen? Hoe kwam je bijvoorbeeld op het idee om dit te proberen? (*De tamponkurk is een tampon in sterke drank gedoopt. De gebruiker dient deze tampon rectaal in te brengen. Omdat de binnenwand van het rectum erg dun is wordt de alcohol zeer snel in het bloed opgenomen wat leidt tot snelle dronkenschap. V.)


Was ik maar diegene die dat had bedacht, dan was ik nu stinkend rijk. Helaas was LompeHork me voor. ;(



4. Ik maak even een sprongetje terug naar FOK!. Wanneer, en vooral hoe, ben je hier terecht gekomen? En hoe ben je er bij gekomen om de nickname ‘Nestalgie’ te registreren? Persoonlijk ben ik er zo aan gewend geraakt dat het bijna lijkt alsof ‘nostalgie’ het foutgeschreven woord is.

Ik was van een ander forum verbannen (van een of ander spel) waar ik liep te kloten. Niet echt opzocht geweest naar een ander forum maar kwam hier door een vraag te googlen (zoals ik denk de meeste). En toen ben ik hier blijven hangen en heb in het begin een hoop lopen baggeren, ik kwam op de naam Nestalgie omdat ik jeugd belangrijk vind en weet dat ik daar later met mooie herinneringen aan terug denk en dus nostalgie zal hebben. Maar omdat 1 van m'n initialen met een e begint maakte ik van de o een e. :P



5. Van welke users vind je dat ze goed hun best doen om het niveau van ONZ hoog te houden? En welke users zouden er volgens jou per direct verbannen moeten worden naar een plek zonder internet?

Er zijn veel users die FOK!'s niveau op peil (of pijl) (Nee, peil. V.) houden. Ik ga niet alle namen noemen omdat ik dan gegarandeerd een hoop vergeet, maar daar zitten users als Fopje, HaJee, jij tussen.



6. Stel dat je lokale coffeeshop een prijsvraag zou uitschrijven waarbij je een slagzin zou moeten afmaken. De hoofdprijs is je gewicht in wiet. Wat zou je verzinnen, er voor het gemak van uitgaande dat het begin van de slagzin “Bij Bert koop ik mijn wiet, want….”

Bij Bert koop ik m"n wiet, want dat is beter dan wiet van.Piet.



Op dit moment onderbreken we het interview voor 15 minuten omdat Nestalgie na het schreeuwen van zijn slagzin door de hele coffeeshop niet meer bijkomt van het lachen. Ik probeer door te vragen, maar tevergeefs. Nestalgie laat zijn joint op mijn broek vallen en brandt er een gat in. Hij verontschuldigd zich niet, hij lacht alleen maar harder.

Als hij na een kwartier weer enigszins aanspreekbaar is gaan we verder. Hij zit nog wat na te grinniken.



7. Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat je ooit bijna je edele delen verloren bent in een grinder. De brandweer moest eraan te pas komen om de grinder om je scrotum weg te slijpen. Ik noem geen namen, maar LompeHork is wederom de man die dit gerucht de wereld ingeholpen heeft. Is het gerucht waar, en zo ja, hoe krijg je het voor elkaar om je scrotum klem te laten raken in een grinder? Het lijkt me persoonlijk een bijzonder ongaangename aangelegenheid.


LompeHork vroeg me of ik Bloody Haze wou roken. Ik dacht dat dit slechts een.fabeltje was maar het bleek echt te kunnen. Ik heb toen m'n oorlel afgeknipt en in de grinder gedaan samen met wiet. Gegrind, gedraaid en gemoked. Was goed spul en was helemaal weg. Het was dus gelukkig niet m'n bal maar m'n oorlel.



8. Je krijgt een DM van Danny. Hij biedt je aan om een week lang alleenheerser te zijn op het FOK!forum, wat gaat er veranderen?

Ik zou mezelf mod maken op de laatste dag van die week. Maar die week zou ik tieten weer toelaten, heksenjachten, grote trolls met onder andere prankcalls neppe bommen etc. etc. Verder zal ik trollen op chatsites weer toestaan. En meer. :D



9. 2 x (40 – 20) / 10 + 10 = ?

2 x (40 - 20) / 10 + 10 = 2 x 20/10+10 = 4 + 10 = 14.



Ik ben onder de indruk. Deze man is half van de wereld, maar lost de rekensom met gemak op. Misschien hebben we hier toch te maken met een slimme jongen.



10. Ik heb het Monopoly gevraagd, en ik ga het ook jou nu vragen. Maak een paint. Alles is toegestaan, mits binnen de regels van het forum.

Mag een oude ook? Ik ben te stoned om te tekenen.





Na vandaag zijn me in ieder geval een paar dingen duidelijk geworden. Ten eerste is het waarschijnlijk zo dat als er iets gebeurd is met een ONZ-user, het waarschijnlijk de schuld is van LompeHork. En ten tweede is Nestalgie eigenlijk een hele slimme, rustige jongen die als een hert zo dorstig op zoek naar liefde en genegenheid is. :7

We lopen samen de coffeeshop uit en praten nog wat na. Ineens glipt hij zonder in te checken een tram in riching het Centraal Station en gaat bij het raam zitten. Hij zwaait nog even, maar volgens mij is hij compleet van de wereld. Ik schud mijn hoofd en rij weer naar huis. Onderweg trilt mijn telefoon nog even. Het is een DM van Nestalgie:

"JIJ BENT ECHT GEK MATTIE."



_VMSDKR


[ Bericht 1% gewijzigd door Fopje op 30-01-2013 15:34:45 ]
  zaterdag 26 januari 2013 @ 10:33:03 #2
380170 mijgame
Do you even lift?
pi_122062378
Ok.
Nigger tongue my anus.
pi_122062401
_O-

Prachtig dit.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_122062578
ik vind hem maar stom
pi_122062609
Heerlijke schrijfstijl, krijg er echt een zo'n detective-gevoel bij _O_
Liefs,
Frank
  zaterdag 26 januari 2013 @ 10:52:42 #6
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_122062721
Onz kent onz
leuk
pi_122062793
Perfect weer.

Stuur mij ook maar gerust een Mail met vragen.
pi_122062806
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Perfect weer.

Stuur mij ook maar gerust een Mail met vragen.
Zo werkt dat niet hè. :{w
pi_122062845
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Perfect weer.

Stuur mij ook maar gerust een Mail met vragen.
Dan moet je eerst even een DM naar VMSDKR sturen met een pic van je pener die een driehoek penetreert.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 11:04:53 #10
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_122062991
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Perfect weer.

Stuur mij ook maar gerust een Mail met vragen.
denken zomaar user van de dag te kunnen worden :')
btw, nestalgie _O_
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_122063046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:57 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet hè. :{w
Hehe, er stond niet bij dat dat voor user van de dag is.
pi_122063056
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:04 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

denken zomaar user van de dag te kunnen worden :')
Dat staat er niet....
pi_122063072
Je zet jezelf een beetje voor schut
Liefs,
Frank
pi_122063080
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Hehe, er stond niet bij dat dat voor user van de dag is.
Nouja goed, het is je vergeven. :*

Bitterlemon heeft je de eisen duidelijk gemaakt. Steek je lul in een driehoek en DM me de foto. Pas dan valt er te onderhandelen.
pi_122063469
^O^
Nieuw is niet altijd beter.
pi_122064135
quote:
Jij komt er ook in voor. :@
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:05:19 #17
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_122064476
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:08 schreef FrankSpencer het volgende:
Je zet jezelf een beetje voor schut
Autistenvla
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
pi_122065289
Mooi geschreven! ;) nestalgie was 1 van de eerste die me verwelkomde op FOK!
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:27:44 #19
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_122065311
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:26 schreef Drabit het volgende:
Mooi geschreven! ;) nestalgie was 1 van de eerste die me verwelkomde op FOK!
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
pi_122065418
Wederom met veel plezier gelezen. Boeiende schrijfstijl en verwarrende antwoorden. Is Nestalgie nou compleet geschift of stiekem zeer intelligent? Ik vermoed een briljante combi van die twee.

Kijk uit naar de volgende ^O^
pi_122067059
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:30 schreef HaJee het volgende:
Wederom met veel plezier gelezen. Boeiende schrijfstijl en verwarrende antwoorden. Is Nestalgie nou compleet geschift of stiekem zeer intelligent? Ik vermoed een briljante combi van die twee.

Kijk uit naar de volgende ^O^
_O-
pi_122067778
Ziet er leuk geschreven uit. Jammer dat Nestalgie een debiel is en ik dus geen zin heb om zijn achterlijke antwoorden te gaan lezen.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
  zaterdag 26 januari 2013 @ 13:44:57 #23
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_122068025
Nestalgie is wel een baasje. Zo iemand die een jaar of 10 op FOK! blijft hangen.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_122068494
Layout is op mob. niet zo mooi als op pc trouwens.
pi_122068967
Goede user, mooie paint ook trouwens. Ik waardeer een post van Nestalgie als een koud biertje op een zomerse avond. Dat zegt wel wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')