quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 07:58 schreef Gewas het volgende:Hey DeHovenier,
Ik heb de versie van 1946 niet gespeeld, maar denk dat het wel ongeveer hetzelfde is als de versie die ik heb:
-hoe je uit het vliegtuig springt kan je geloof ik bij de controls zien (weet even de toets niet meer)
-al die knopjes in de cockpit heb je opzich niet nodig om de missie te halen, als je de belangrijkste maar weet
-onderweg naar de objective kan je hem het best op auto-pilot zetten (en je kan de tijd ook 8x versnellen) en auto-pilot is ook handig om te landen op het einde van de missie
-voordat de missie begint goed de briefing bekijken en lezen

en als het goed is kan je op de map zien waar de vijandelijke tanks ongeveer zitten
Weet niet of je hier wat aan hebt.

Ik heb dit spel eigenlijk niet meer gespeeld de afgelopen tijd.
Uit het vliegtuig springen is crt+e, maar dat kan schijnbaar alleen als je een laag genoeg snelheid hebt.
Mja, ik vind het wel irritant dat ik niet weet wat die instrumenten voor zijn. Maargoed, er valt vast wel iets op het internet te vinden. Gelukkig zie je de snelheid en de altitude in digitale cijfers, dat is wel prettig.
Ik gebruik de kaart best vaak. Handig om te weten waar iedereen is. En ik heb Autopilot + tijd versnellen idd gebruikt, voor de heenweg en de terugweg. Niet voor het opstijgen en landen, want dat wil ik nog oefenen.
Heb net de 2e missie gedaan, ik moest met een Il-2 vijandelijke doelen op de grond vernietigen; trucks, treinen, AA flak, gebouwen etc. Best lastig, want overal is luchafweergeschut, Heb die missie 15 keer opnieuw gedaan, want i crashte steeds of ik werd neergeschoten door de AA

En voor het eerst geland met m'n vliegtuig op de basis, valt mee qua moeilijkheid. Ik had wel een te hoge snelheid en een te korte daling voor de baan, dus ik reed de baan af

M'n 2e missie en ik ben een voorbeeld

Children of the night. What music they make.