We (tonja en ik) zetten zsm alle foto's en filmpjes op internet en plakken hier de links er naar toe wel, ben nu echt te gaar om een aangepast Topic te maken... (en eerlijk gezegd had ik niet door dat het vorige Topic al bijna vol was)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Herrieschoppers ben ik ook wel zat, doe mij maar Stille Willems.
No worriesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
We (tonja en ik) zetten zsm alle foto's en filmpjes op internet en plakken hier de links er naar toe wel, ben nu echt te gaar om een aangepast Topic te maken... (en eerlijk gezegd had ik niet door dat het vorige Topic al bijna vol was)
Dat lijkt me ook niet fijn, maar de vorstperiode is bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:15 schreef BendeBielzen het volgende:
Wel een ernstige overgang van +25 naar -3
Het is gewoon weer ff terug naar het normalequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet fijn, maar de vorstperiode is bijna afgelopen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:03 schreef kukelesoantje het volgende:
Zo ik ga ook maar pitten heb nog ff naar een mooie sport ( kuch) zitten kijken Bowls.
Die engelsen hebben dus nog meer sporten voor luie mensen.
Boring stuff,edammer kaasje naar een geel balletje laten rollen![]()
zie hier de spannende uitleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:00 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgenColmn van Prof Smalhout
Bron telegraaf en dus tl;dr en ongetwijfeld anti Europa en als het een beetje meezit heeft hij er een sneer naar de pvda in verwerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Vreemd er worden de hele dag berichten van Telegraaf becommentarieert hierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Bron telegraaf en dus tl;dr en ongetwijfeld anti Europa en als het een beetje meezit heeft hij er een sneer naar de pvda in verwerkt.
Succes ermee danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vreemd er worden de hele dag berichten van Telegraaf becommentarieert hier
Zelf vind ik het een scherp stukquote:
Zijn er ook passages in het stuk te vinden waar je het niet mee eens bent?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zelf vind ik het een scherp stuk
Thnx das lekker wakker worden Pullup!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:38 schreef pullup het volgende:
Even rustig beginnen op deze zaterdagochtend
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er ook passages in het stuk te vinden waar je het niet mee eens bent?
Please sharequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]Want ik kan nog steeds zelf denken!
Gaafquote:
IRL ben ik direct niet op internet, heb ik mee geleerd!quote:
Ik wel hoor, nog steeds tl;dr wat betreft het stuk bijvoorbeeld vanwege de auteur die een aantal jaren geleden de Telegraaf blijkbaar al gebruikte om zijn schoonzoon 14 dagen in de cel te laten zitten voor wapenbezit terwijl het gewoon zijn eigen verzamelingetje betrof.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
IRL ben ik direct niet op internet, heb ik mee geleerd!
Eerlijk?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wel hoor, nog steeds tl;dr wat betreft het stuk bijvoorbeeld vanwege de auteur die een aantal jaren geleden de Telegraaf blijkbaar al gebruikte om zijn schoonzoon 14 dagen in de cel te laten zitten voor wapenbezit terwijl het gewoon zijn eigen verzamelingetje betrof.![]()
De kleine schietgrage leugenaar heeft nog steeds zijn podiumpje.
http://www.shownieuws.tv/(...)malhout-vrijgelaten/
Ik wist ook alleen nog dat er een aantal jaren geleden wat was voorgevallen met Smalhout en wapens en heb het even opgezocht. Het is wel een raar verhaal overigens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Eerlijk?
Dat wist ik niet en dat is een rot streek, paar jaar geleden stemde ik PVDA maar dat ben ik intussen afgeleerd, stem nu op kleine partijen.
Van huis uit werd er nooit over gepraat waarop je stemde, heb nooit geweten waar mijn ouders op stemden!
Mijn moeder was wel geschokt als ik wel vertelde, waar ik op zou gaan stemmen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wist ook alleen nog dat er een aantal jaren geleden wat was voorgevallen met Smalhout en wapens en heb het even opgezocht. Het is wel een raar verhaal overigens.
Ik heb er geen problemen mee om te vertellen wat ik stem, het is dan ook geen vastgeroest stemgedrag bij mij wat inhoud dat het per verkiezing en verkiezingssoort kan variëren, maar kan best begrijpen dat je dit niet perse online wil gooien vooral als het binnen de familie al geen gewoonte was;)
Hë vakantieganger ben je bruin geworden?quote:
Niet zo bruin als Pullup maar wel lekker gekleurdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hë vakantieganger ben je bruin geworden?
ik ben bang voor het wegmoffelen van de uilenquote:
Geen idee hoe bruin Pullup isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Niet zo bruin als Pullup maar wel lekker gekleurd
Check mijn Uiquote:
Ohw ze kunnen er altijd nog bij gezet worden hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ben bang voor het wegmoffelen van de uilen
Ok als je het zelf bent, ik dacht dat ava van artiest was.quote:
Geintje poes, ik verwacht jou ook niet zo harig irlquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ok als je het zelf bent, ik dacht dat ava van artiest was.
Is wel mijn echte kat , ze heet nog Danger ook!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
geintje poes, ik verwacht jou ook niet zo harig irl
Ja "geweldig genoten" zoals de Egyptenaren het zeiden en "allemachtig prachtig" lolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:02 schreef Toverheks het volgende:
AHHHH Toetachamon en Cleopatra zijn weer terug in het koude kikkerlandje, hebben jullie het leuk gehad
leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja "geweldig genoten" zoals de Egyptenaren het zeiden en "allemachtig prachtig" lol
Vandaag gaan we de foto's, filmpjes en reisverslag plaatsen, die linken we dan wel hier
Nu even naar moeders, souveniertjes brengen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ben bang voor het wegmoffelen van de uilen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ohw ze kunnen er altijd nog bij gezet worden hoor
quote:
als je met de trein gaat, ga dan nu maar vast op stap richting CS. het gaat steeds harder sneeuwen, wat je gaat doen ieder geval veel plezier daar in Den Haag, of ga je naar HDNGMW voor een heerlijk bakje snertquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:29 schreef pullup het volgende:
Dat gaat een geinig ritje worden naar de Haag vanmiddagIk heb vandaag geen rode knop nodig voor mijn portie drama.
Ik heb een ritje geregeld ondertussenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je met de trein gaat, ga dan nu maar vast op stap richting CS. het gaat steeds harder sneeuwen, wat je gaat doen ieder geval veel plezier daar in Den Haag, of ga je naar HDNGMW voor een heerlijk bakje snert
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:00 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgenColmn van Prof Smalhout
Dank u voor het plaatsen, Goed stuk hoor, het referendum is inderdaad een goed middel om een belangrijke beslissing als deze te nemen. Zelfs als zou je een niet bindend referendum uitschrijven dan zou je in elk geval een (meer) helder beeld krijgen van wat een volk op dat moment van mening is en zo kun je ook terdege rekening houden met die mening. En daar gaat het toch eigenlijk om in een democratie! In dit geval petje af voor David Cameron. Dat Rutte, die genoeg fout doet in mijn optiek, lonkt naar Londen, doet mijn hart een sprongetje maken van vreugde. Een toekomstige coalitie met Londen, de Denen, de Scandinavische en Baltische staten (ook zij zijn niet doof voor Londen) en Berlijn ( o ja, als de Duitsers uiteindelijk het volk gaan raadplegen via een referendum, let maar op) De "oude Hanze" in ere hersteld, een handelsverdrag met grote mogelijkheden en vrijhedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wat betreft Smalhout, tsja ......, maar dat doet niets af aan de inhoud van dit stuk, toch pullup?
Voor wat betreft de Bendebielzentjes, welkom terug, goed te lezen dat jullie genoten hebben![]()
Ik heb het dus echt niet gelezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank u voor het plaatsen, Goed stuk hoor, het referendum is inderdaad een goed middel om een belangrijke beslissing als deze te nemen. Zelfs als zou je een niet bindend referendum uitschrijven dan zou je in elk geval een (meer) helder beeld krijgen van wat een volk op dat moment van mening is en zo kun je ook terdege rekening houden met die mening. En daar gaat het toch eigenlijk om in een democratie! In dit geval petje af voor David Cameron. Dat Rutte, die genoeg fout doet in mijn optiek, lonkt naar Londen, doet mijn hart een sprongetje maken van vreugde. Een toekomstige coalitie met Londen, de Denen, de Scandinavische en Baltische staten (ook zij zijn niet doof voor Londen) en Berlijn ( o ja, als de Duitsers uiteindelijk het volk gaan raadplegen via een referendum, let maar op) De "oude Hanze" in ere hersteld, een handelsverdrag met grote mogelijkheden en vrijheden
Voor wat betreft Smalhout, tsja ......, maar dat doet niets af aan de inhoud van dit stuk, toch pullup?
Voor wat betreft de Bendebielzentjes, welkom terug, goed te lezen dat jullie genoten hebben
Mijn samenvatting, ik heb volgens mij geen gegeven, maar dat je het niet hebt gelezen is natuurlijk ook een indicatie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het dus echt niet gelezen![]()
maar je samenvatting is top en ongeveer wat ik er van verwachtte.
Het geeft goed aan dat ik het niet gelezen hebquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn samenvatting, ik heb volgens mij geen gegeven, maar dat je het niet hebt gelezen is natuurlijk ook een indicatie.
En niet bindend referendum is ook bindend .... of anders "dodelijk", dat behoort eigenlijk elke politicus te wetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het dus echt niet gelezen![]()
maar je samenvatting is top en ongeveer wat ik er van verwachtte.
Ik ben zelf niet zo voor het houden van niet bindende referenda overigens.
Ik ben zo'n tussen de regelsdoorlezer zeg maar .......quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het geeft goed aan dat ik het niet gelezen heb
Dat is inderdaad over het algemeen beter dan een overhetstukjesheenlezer...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben zo'n tussen de regelsdoorlezer zeg maar .......
quote:
Ik volg het met argusogen maar geloof dat het gelukkig niet heel lang gaat duren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:32 schreef Jian het volgende:
Hele land glad, een aantal treinen staat al weer stil
de gladheid wel hoor volgens mij, de aankomende dooi zou namelijk zorgen voor nog meer gladheid, vraag me niet hoe, maar dat was net ook op de radio.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg het met argusogen maar geloof dat het gelukkig niet heel lang gaat duren.
Ow, natuurlijk, door de dooi is er kans op regen, dat vriest op, op het moment dat het op de grond komt en dan hebben we natuurlijk ijzel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
de gladheid wel hoor volgens mij, de aankomende dooi zou namelijk zorgen voor nog meer gladheid, vraag me niet hoe, maar dat was net ook op de radio.
Hmmm ik moet toch echt op pad zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef Jian het volgende:
O
[..]
Ow, natuurlijk, door de dooi is er kans op regen, dat vriest op, op het moment dat het op de grond komt en dan hebben we natuurlijk ijzel.
En niet vanavond terug gaan rijden want dan verwachten ze doordat het dan weer vriest, het opvriezen van weggedeelten. Tjesus wat een pokkenweer eigenlijk
Ja, als je moet, moet je en normaliter zou ik zeggen pak lekker de trein, maar de kans dat je dan (op tijd) aankomt is ongeveer net zo groot als de kans op het winnen van de Staatsloterij.quote:
Merci heks.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef Toverheks het volgende:
WAAR is mijn laatste post gebleven.oke overnieuw, hheel veel plezier Pullip....en HOE MEER UILEN HOE GESJELLIGER
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:14 schreef Jian het volgende:
ja, ja, kinderen op de slee, maar natuurlijk ... Mmmmm, den haag hè.., natuurlijk weer een kloon van Coos
Cokedrinker is in ieder geval veel beter dan Troeliequote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef cokedrinker het volgende:
ik wil even reageren op mijn naam,mijn echte nicknaam op andere chats is TROELIE mijn naam
mischien beter bekent,maar vond het leuk om eens een andere naam te nemen.
en nee ik ben geen kloon van coos hahahaha![]()
ik ben geboren en getogen in mijn haagie.mooie stad achter de duinen
oh een naam is toch niet zo belangrijk,en ik bedoel met cokedrinker gewoon cola cola,en dat sloeg op mijn haagse.......vriend,die dronk liters colaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Cokedrinker is in ieder geval veel beter dan Troelie
nou cokedrinker vind ik ook niet zo geslaagdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Cokedrinker is in ieder geval veel beter dan Troelie
Coossnuiverquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef ZOA het volgende:
vraag voor de IQtest 2014 in de catgorie taal: Vul het juiste woord in
....snuiver
base....
....drinker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recept van Conimex.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
ik vind dit wel leuk bedacht hahaha,maar toevalligheden bestaan voor mij niet.maar je mag ook troelie zeggen hoor,of..........ook toevalligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Jian het volgende:
Co..kedrinker, Co..os ... Co, Den Haag, .. het blijft mij allemaal een beetje te toevallig
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
Ga zo heerlijk genieten van Vietnamese NoedelsoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recept van Conimex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog lekkerder zonder conimex smaakbederver.
Noedelsoep is eigelijk ontbijt in Vietnam.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:20 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]Wij hebben het nu gegeten, dat weten die noedels toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog lekkerder zonder conimex smaakbederver.
Noedelsoep is eigelijk ontbijt in Vietnam.
Maar heb jou recept ook opgeslagen, is weer eens een andere manier
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank u voor het plaatsen, Goed stuk hoor, het referendum is inderdaad een goed middel om een belangrijke beslissing als deze te nemen. Zelfs als zou je een niet bindend referendum uitschrijven dan zou je in elk geval een (meer) helder beeld krijgen van wat een volk op dat moment van mening is en zo kun je ook terdege rekening houden met die mening. En daar gaat het toch eigenlijk om in een democratie! In dit geval petje af voor David Cameron. Dat Rutte, die genoeg fout doet in mijn optiek, lonkt naar Londen, doet mijn hart een sprongetje maken van vreugde. Een toekomstige coalitie met Londen, de Denen, de Scandinavische en Baltische staten (ook zij zijn niet doof voor Londen) en Berlijn ( o ja, als de Duitsers uiteindelijk het volk gaan raadplegen via een referendum, let maar op) De "oude Hanze" in ere hersteld, een handelsverdrag met grote mogelijkheden en vrijheden
Voor wat betreft de Bendebielzentjes, welkom terug, goed te lezen dat jullie genoten hebben
Waar zaten jullie in Egypte?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
ThanksWe hebben echt een fantastische week gehad! Volgend jaar gaan we weer !
Daar zit mijn dochter ook. Is het mooi daar????quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hurghada, vlakbij de Rode Zee
Toen we weggingen regende het een beetje maar het was wel warm nog.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit mijn dochter ook. Is het mooi daar????
De resorts zijn echt prachtig. mooie bomen, bloemenstruiken, glashelder zeewater, daarbuiten is het een trieste bedoening, veel opdringerige verkopertjes enzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit mijn dochter ook. Is het mooi daar????
Ze hebben de hele middag met de kleine in het zwembad gezeten heb niet gehoord dat het iregent? Ze zitten in Jasmin Vilage?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De resorts zijn echt prachtig. mooie bomen, bloemenstruiken, glashelder zeewater, daarbuiten is het een trieste bedoening, veel opdringerige verkopertjes enzo
Maar nu zit ze waarschijnlijk onder de wolken
Daar zaten wij ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de hele middag met de kleine in het zwembad gezeten heb niet gehoord dat het iregent? Ze zitten in Jasmin Vilage?
Hahahaha daar zaten wij ook!!! Heeft je dochter toevallig een beertje op haar arm? En lang zwart gevlochten haar??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de hele middag met de kleine in het zwembad gezeten heb niet gehoord dat het iregent? Ze zitten in Jasmin Vilage?
Nope lang blond haar.maar ze zijn gisteren pas aangekomen zo tegen 16.00 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:08 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hahahaha daar zaten wij ook!!! Heeft je dochter toevallig een beertje op haar arm? En lang zwart gevlochten haar??
Ja zij is met kind dus dan is het wel mooi. Hopelijk wel droog weer voor regen ga je niet naar Egypte ha ha haquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar zaten wij ook![]()
Gisteren regende het, het zal vandaag wel weer droog zijn.
Het zwembad hebben wij vermeden, het stikt daar van de kinderen
Ohw ok toen waren wij op weg naar huisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope lang blond haar.maar ze zijn gisteren pas aangekomen zo tegen 16.00 uur
Het regent daar hooguit 10 minuten per jaar dus geen noodquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zij is met kind dus dan is het wel mooi. Hopelijk wel droog weer voor regen ga je niet naar Egypte ha ha ha
En dat maken jullie net mee natuurlijk die 10 minuten regenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het regent daar hooguit 10 minuten per jaar dus geen nood
Was niet erg want we waren al bepakt en bezakt om te vertrekken. Was wel ff lekker leedvermaakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat maken jullie net mee natuurlijk die 10 minuten regen
hahaha ja maar dat was echt een druppel her en der hoor, als je ze kon zien kon je ze ontwijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat maken jullie net mee natuurlijk die 10 minuten regen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Was niet erg want we waren al bepakt en bezakt om te vertrekken. Was wel ff lekker leedvermaak
ja ze zitten op jou kamer nlquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ohw ok toen waren wij op weg naar huis
Wat verzamel je ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Zo vanmiddag een sx resonator toegevoegd aan onze collectie!
Je was toch boodschappen aan het doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Zo vanmiddag een sx resonator toegevoegd aan onze collectie!
Gitaren!!!!quote:
Ja doen we in een r uk doorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Je was toch boodschappen aan het doen?
Dat zou wel heel toevallig zijn of niet!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat zou wel heel grappig zijn
Onwaarschijnlijk, wij hadden een tweepersoons kamer met 1 groot bed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wel heel toevallig zijn of niet!
En hoe groot is de collectie ?quote:
Ja das waar ook maar die naast ons zaten hadden ook kinderen, aan beide kantenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, wij hadden een tweepersoons kamer met 1 groot bed.
Zullen wel een andere indeling gehad hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja das waar ook maar die naast ons zaten hadden ook kinderen, aan beide kanten
Niet zo heel veel hoor 12 stuksquote:
Ja dat moet wel of de kids slapen in de badkuip hahahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Zullen wel een andere indeling gehad hebben.
Nou maar dat is toch best leuk om te verzamelen. Er zijn zo veel verschillende soorten gitaren ook dat het verschil in klanken natuurlijk erg interessant is.quote:
Ja is zeker leuk om te verzamelen, alleen heb ff dikke pech een flinke tennins arm links, dus akkoorden pakken gaat ff niet zo lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou maar dat is toch best leuk om te verzamelen. Er zijn zo veel verschillende soorten gitaren ook dat het verschil in klanken natuurlijk erg interessant is.
Is ook leuk Pullup, die hang je niet makkelijk op in de kamer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:16 schreef pullup het volgende:
Leuk, ik restaureer en verzamel zelf klassieke racefietsjes en dat neemt helaas nog wat meer ruimte in
Als de electric axe's achteraan "echt" zijn dan hangt er toch een klein kapitaal, ik bedoel, ik kan eigenlijk alleen de SG een beetje goed zien en de vooraan hangende Strat. die op de maple hals na een beetje kopie is van mijn Amerikaanse sunburst, maar dan met rosewood toets. Er hangt als ik het goed zie nog een Les Paul en nog een 330, 335 of zoiets, maar het kan ook een Gretsch (maar denk het niet) zijn. De hamvraag Fender, Gibson of anders?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is zeker leuk om te verzamelen, alleen heb ff dikke pech een flinke tennins arm links, dus akkoorden pakken gaat ff niet zo lekker.
[ afbeelding ]
Hier zijn er 7 daarnaast is er nog een Seagull S6, en Martinez, En de SX resonator ( semi akoestisch), een twaalfsnarige Ibanez(semi-akoestisch), en een electrische een Weststone
En een liefhebber is welkom om te spelen, lekker een potje jammen altijd gezellig!!!
Leuke hobby's hebben jullie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef Dotteke het volgende:
Is ook leuk Pullup, die hang je niet makkelijk op in de kamer.
Maar er gaat wel veel tijd in zitten en is dan ook leuk om te zien hoe het opknapt hé=
Henk heeft altijd oldtimers (Saab) gerestaureerd, ook een leuke hobby
die heeft ze dus vanmiddag gekocht, althans een resonator, die worden in de volksmond vaak Dobro genoemd, maar Dobro is in wezen een merk.quote:
Ok, ik heb er de ballen verstand van. Dat is toch zo'n blikken ding?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Jian het volgende:
die heeft ze dus vanmiddag gekocht, althans een resonator, die worden in de volksmond vaak Dobro genoemd, maar Dobro is in wezen een merk.
De eerste Strat is kwalitatief beter dan de Fender want hier zitten echt handgebouwde elementen in van een gitaarbouwer ( huub Boel uit Zutphen) in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Als de electric axe's achteraan "echt" zijn dan hangt er toch een klein kapitaal, ik bedoel, ik kan eigenlijk alleen de SG een beetje goed zien en de vooraan hangende Strat. die op de maple hals na een beetje kopie is van mijn Amerikaanse sunburst, maar dan met rosewood toets. Er hangt als ik het goed zie nog een Les Paul en nog een 330, 335 of zoiets, maar het kan ook een Gretsch (maar denk het niet) zijn. De hamvraag Fender, Gibson of anders?
Ja vanmiddag Beequeen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke hobby's hebben jullie.
Heb je nog geen Dobro, Dot?![]()
En Saab, mijn favo auto. Vic en ik hebben altijd Saab gereden, totdat hij ZZP-er werd. Toen zat ik ineens in een Volkswagenbus.
Ja, dat eerste vind ik altijd een mooi verhaal, maar dat gaat bij mij niet op. Er gaat voor mij niet veel boven een echte Amerikaanse Strat met Texas Specials erin. Ik bedoel je kan wel zeggen dat een Blade Delta (met betere techniiek) kwalitatief beter is dan een Fender Telecaster en dat is ie waarschijnlijk ook nog, maar hij heeft gewoon niet het geluid van een echte Fender Telecaster. Maar het is wel (ik zie het al aan de finish) een plaatje van een strat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste Strat is kwalitatief beter dan de Fender want hier zitten echt handgebouwde elementen in van een gitaarbouwer ( huub Boel uit Zutphen) in.
De Les Paul is echte zo ook de SG.
De andere is een Wildcat is een exclusieve Ephifone, maar de 12snarige Hagstrom (uit 1968) is meer waard dan de Les Paul.En de twee Landola's zijn beide handgebouwd
Misschien kan je ze zo beter zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo heeft iedereen zijn eigen wensen en smaak toch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat eerste vind ik altijd een mooi verhaal, maar dat gaat bij mij niet op. Er gaat voor mij niet veel boven een echte Amerikaanse Strat met Texas Specials erin. Ik bedoel je kan wel zeggen dat een Blade Delta (met betere techniiek) kwalitatief beter is dan een Fender Telecaster en dat is ie waarschijnlijk ook nog, maar hij heeft gewoon niet het geluid van een echte Fender Telecaster. Maar het is wel (ik zie het al aan de finish) een plaatje van een strat.
De gibsons, cool![]()
De Wildcat herken ik nu meteen aan de witte logo op de head, leuke Jazzer, maar die zijn toch niet zo bijzonder, je ziet ze best veel en ze zijn ook niet echt duur, of is dit een speciale?
Doe mij die strat maar eens, ik ben een echte single coil speler
Jazeker en zo'n Wildcat is best gaaf hoor en laten we wel zijn prijs zegt niet alles hoor, pak een goede wat oudere Epiphone Dot (naar jou vernoemd?) en zet er een veel duurdere Gibson 335 naast ......... en ik weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn eigen wensen en smaak toch.
Nee, de wildcat is geen speciale, hij heeft er een bigsby op zitten.
Uit 1958 ?????quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker en zo'n Wildcat is best gaaf hoor en laten we wel zijn prijs zegt niet alles hoor, pak een goede wat oudere Epiphone Dot (naar jou vernoemd?) en zet er een veel duurdere Gibson 335 naast ......... en ik weet het niet hoor.
Maar leuk spul zeg!
Ik mis nog een Tele![]()
een 1958 tele, lijkt wel wat ja, maar dan moet je, met een echte goede, liggende gelden hebben, tis daarmee wat een gek er voor geeft. In dat geval gewoon een echte nocaster kopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uit 1958 ?????
Klopt helemaal Jian, we hebben ook een keer een heel goedkoop spaans gitaartje gehad, speelde lekker en zat ook een redelijk geluid in.
Tot twee jaar geleden kon je op marktplaats voor weinig geld leuke gitaren kopen.
Tegenwoordig helaas niet veel meer.
Ik heb alleen niet zoveel snaren als de Epiphone
quote:
Wat niet is.....................................quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
een 1958 tele, lijkt wel wat ja, maar dan moet je, met een echte goede, liggende gelden hebben, tis daarmee wat een gek er voor geeft. In dat geval gewoon een echte nocaster kopen.![]()
Nee joh, maar ik miste m echt, als je gitaren verzamelt, moet er toch minsten een telecaster bij zitten, toch
Ik verzamel boeddha's en ganesha'squote:
Foto?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik verzamel boeddha's en ganesha's
Morgen maak ik foto'squote:
Mooi, ook met die schakelhendels nog op het frame.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef pullup het volgende:
Ik doe dan ook maar even snel een foto van een van mijn fietsjes.
De hoofdmoot van mijn verzameling zijn echte Amsterdams gebouwde fietsen in de tijd dat er volgens mij hier zo ongeveer de beste fietsjes ter wereld gemaakt werden.
En ik heb ze van de 60 er jaren tot 2005 en rijd nog af en toe op allemaal omdat ze nu eenmaal moeten rijden.
Dit is er eentje uit de 80 jaren en hij is ooit speciaal voor mij gebouwd toen ik nog aan wielrennen deed door een bouwer in zuid Ko Zieleman. Ik heb hem pas weer helemaal in oude staat gebracht
[ afbeelding ]
Leuke hobby Pullup, ziet er goed uit hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef pullup het volgende:
De hoofdmoot van mijn verzameling zijn echte Amsterdams gebouwde fietsen in de tijd dat er volgens mij hier zo ongeveer de beste fietsjes ter wereld gemaakt werden.
En ik heb ze van de 60 er jaren tot 2005 en rijd nog af en toe op allemaal omdat ze nu eenmaal moeten rijden.
Dit is er eentje uit de 80 jaren en hij is ooit speciaal voor mij gebouwd toen ik nog aan wielrennen deed door een bouwer in zuid Ko Zieleman. Ik heb hem pas weer helemaal in oude staat gebracht
[ afbeelding ]
Heb je er verstand van ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Morgen maak ik foto's
Heb ze net gestreamt voor Heksie.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga in ieder geval even kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ned 3 hè, WK sprint schaatsen begint
quote:
Het verhaal van ganesha ken ik mijn dochter die weet er veel van.quote:
staat al opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ned 3 hè, WK sprint schaatsen begint
mooi zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
snuittrappersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef Gert het volgende:
"Kopschoppers" was blijkbaar al weer te gewoontjes en te mild, vonden de koppensnellers van De Telegraaf.![]()
[ afbeelding ]
Smoelstampersquote:
Aangezichtsvandalenquote:
mooi, maar dan moeten jullie toch ook musea`s gaan bezoeken, want er is altijd wel een tentoonstelling over Egypte.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef BendeBielzen het volgende:
Vanaf onze vakantie in Egypte heb ik deze meegenomenIk wil me meer in Egypte gaan verdiepen want het is en blijft een mysterieus volkje
[ afbeelding ]
Leuke bijkomstigheid is dat hij licht geeft in het donker
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Horus
Nee als ik over Egypte wil leren wil ik het van Echte Egyptenaren leren natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi, maar dan moeten jullie toch ook musea`s gaan bezoeken, want er is altijd wel een tentoonstelling over Egypte.
Nu niet hoor, want er is herrie daar zag ik op nieuws, voetbalhooligans die ter dood zijn veroordeeld en 72 mensen vandaag gedood in oproer erover.
Was geen strikvraag ofzo hoor, maar ik speel gitaar en en gitaren zijn dan ook een beetje mijn hobby, daar kwam dot vanavond mee, maar mijn werk bestaat uit de import van onder meer kunst en design artikelen uit azië, zoals porselein, schilderijen, beelden etc, waarbij religieuze of filosofische uitingen, zoals bijvoorbeeld beelden uit het hindoeïsme en boeddhisme een beetje mijn liefhebberij zijn .... en daar kwam jij dan weer mee. oehhhh, Karma!?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Het verhaal van ganesha ken ik mijn dochter die weet er veel van.
Nou, als je bij Tonja bent broodje Shoarma gaan eten bij Toetagamon, adres pm ik je wel:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee als ik over Egypte wil leren wil ik het van Echte Egyptenaren leren natuurlijk
Egypte, prachtige geschiedenisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef BendeBielzen het volgende:
Vanaf onze vakantie in Egypte heb ik deze meegenomenIk wil me meer in Egypte gaan verdiepen want het is en blijft een mysterieus volkje
[ afbeelding ]
Leuke bijkomstigheid is dat hij licht geeft in het donker
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Horus
Wat zal jij mooie dingen onder ogen krijgen, mooi beroepquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Was geen strikvraag ofzo hoor, maar ik speel gitaar en en gitaren zijn dan ook een beetje mijn hobby, daar kwam dot vanavond mee, maar mijn werk bestaat uit de import van onder meer kunst en design artikelen uit azië, zoals porselein, schilderijen, beelden etc, waarbij religieuze of filosofische uitingen, zoals bijvoorbeeld beelden uit het hindoeïsme en boeddhisme een beetje mijn liefhebberij zijn .... en daar kwam jij dan weer mee. oehhhh, Karma!?
Egypte mooi land, mooie geschiedenis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee als ik over Egypte wil leren wil ik het van Echte Egyptenaren leren natuurlijk
Shoarma eet je bij Ben Cohen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, als je bij Tonja bent broodje Shoarma gaan eten bij Toetagamon, adres pm ik je wel:
In 1 keer goedquote:
ohhhh die heeft de lekkerste knoflooksaus van Anmsterdam, eigen gemaaktquote:
Heb ooit arabische les gehadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:31 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
In 1 keer goed![]()
En ze hebben me dus geen kutgeintje geflikt hahaha
Hoe weet jij dat eigenlijk???
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Tof!
Een Egyptisch vrouwtje daar hoorde dat ik mama op mijn arm wilde laten tatoeeren en ik kreeg gelijk een zoen van haar
Lief of niet dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Tof!
Een Egyptisch vrouwtje daar hoorde dat ik mama op mijn arm wilde laten tatoeeren en ik kreeg gelijk een zoen van haar
te ver voor mijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
bij de Amsterdamse Poort in Haarlem, bij Jerusalem
Zo spreek je het wel uit denk ik eigenlijkquote:
"vrouwTJE"? Ik dacht serieus eerst dan het een moslima uitgave van een transgender was. Groot, zware stem... Maar t was iig wel een schat van een mensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Tof!
anna is turksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo spreek je het wel uit denk ik eigenlijk![]()
Vergeten te vragen maar Dotteke weet het misschien wel
Dooootteke???
hhahaha das waar ja lolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
"vrouwTJE"? Ik dacht serieus eerst dan het een moslima uitgave van een transgender was. Groot, zware stem... Maar t was iig wel een schat van een mensZe zoende m ook nog recht op z'n bek lol.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
"vrouwTJE"? Ik dacht serieus eerst dan het een moslima uitgave van een transgender was. Groot, zware stem... Maar t was iig wel een schat van een mensZe zoende m ook nog recht op z'n bek lol.
Mijn man zei gewoon mama maar dan een andere klemtoonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo spreek je het wel uit denk ik eigenlijk![]()
Vergeten te vragen maar Dotteke weet het misschien wel
Dooootteke???
Ja is echt een heel verschil hoor!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Veel verschil hoor je niet tussen Egyptenaren of TurkenTenminste... ik niet
weet niet eens het verschil tussen een turk of een marokaan of Egyptenaar hahah echt je kan het zien aan het haar en turken hebben snorrenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Veel verschil hoor je niet tussen Egyptenaren of TurkenTenminste... ik niet
Als je de Haarlemmerweg afrijdt, gewoon ialleen maar rechtdoor en als je dan Haarlem binnen rijdt sta je ervoor. yummie yummiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
te ver voor mijnaar Ben ken ik nog wel met tram 14 of de 13 anders lijn 21
Ah.... dat veklaart de streepjes boven de L zeg maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn man zei gewoon mama maar dan een andere klemtoon
Je hebt net als in Nederland diverse dialecten dus ligt er ook aan waar het gezegd wordt
Marokkaans is ook Arabisch maar toch ook weer heel anders.
Anna is zover ik weer 'ik' in het arabisch,
oh dan weet ik het al, nou als ik weer eens richting Ikea ga met buuf/vriendinquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je de Haarlemmerweg afrijdt, gewoon ialleen maar rechtdoor en als je dan Haarlem inrijdt sta je ervoor. yummie yummie
Ja de huidskleur is donkerder inderdaad en hoe meer landinwaarts hoe donkerder geloof ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is echt een heel verschil hoor!!!
Ja, daar is het niet zo ver vandaan inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dan weet ik het al, nou als ik weer eens richting Ikea ga met buuf/vriendin
De l zeg maar is de aquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ah.... dat veklaart de streepjes boven de L zeg maar
als ik er geweest ben en broodje heb gegeten geef ik een cijferquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar is het niet zo ver vandaan inderdaad
denk niet dat huidskleur er toe doet, woon tussen de Turkse buren, buurman aan ene kant erg donker turk aan andere kant veell ichter van huidskleur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja de huidskleur is donkerder inderdaad en hoe meer landinwaarts hoe donkerder geloof ik
Daar heb je ook Berggeitenneukers en Stadsgeitenneukersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk niet dat huidskleur er toe doet, woon tussen de Turkse buren, buurman aan ene kant erg donker turk aan andere kant veell ichter van huidskleur.
Wij lezen van links naar rechts, de arabieren van rechts naar linksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Huh... Dus eigenlijk zeggen ze AMAM
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar heb je ook Berggeitenneukers en Stadsgeitenneukers
Ja het is een eigenwijs volkje hahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij lezen van links naar rechts, de arabieren van rechts naar links
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]zolang het geen varkensneukers zijn
chinese lezen van achter naar voor, maar met google kom je ver Bende, gewoon eerns alles opzoekenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja het is een eigenwijs volkje hahaha
Sorry dat ik nu pas reageer maar ik zie dat over Telecaster dus wilde even zeggen dat Keith Richards speelt op een Fender 50 sTelecaster with low E string removed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
een 1958 tele, lijkt wel wat ja, maar dan moet je, met een echte goede, liggende gelden hebben, tis daarmee wat een gek er voor geeft. In dat geval gewoon een echte nocaster kopen.![]()
Nee joh, maar ik miste m echt, als je gitaren verzamelt, moet er toch minsten een telecaster bij zitten, toch
Altijd leuk om nieuwe woorden te lerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Poezewoes het volgende:
Ken alleen het woord bia en dat is een woord uit Iran, dat hadden onze iranese buren hem geleerd, mijn papagaai.
Betekend kom.
Verder niet relevant.
Als ik Eastenders maar kan volgen op de BBC.
Als je het compleet wilt maken moet je eigenlijk zeggen dat hij veel in een open G tuning speelt en dan inderdaad de low string verwijdert, wat bij een open G tuning technisch eigenlijk geen E is maar een D. Maar ik vergeef het je, want in principe heb je gelijk en is Keith een geweldig muzikant inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageer maar ik zie dat over Telecaster dus wilde even zeggen dat Keith Richards speelt op een Fender 50 sTelecaster with low E string removed.
Keith, geweldige gitarist
En dat van die open G tuning heeft hij geleerd van Ry Cooder.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je het compleet wilt maken moet je eigenlijk zeggen dat hij veel in een open G tuning speelt en dan inderdaad de low string verwijdert, wat bij een open G tuning technisch eigenlijk geen E is maar een D. Maar ik vergeef het je, want in principe heb je gelijk en is Keith een geweldig muzikant inderdaad
Hoi kun jij misschien de Topic titel veranderen voor me asjeblieft? Ging gister ff wat foutquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageer maar ik zie dat over Telecaster dus wilde even zeggen dat Keith Richards speelt op een Fender 50 sTelecaster with low E string removed.
Keith, geweldige gitarist
Foto'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verzamel niks en heb er al heel veel van
vanmiddag alle 4 van deze week gezien, had er 2 gemist op BBC entertiment, ik zit nog steeds in kerstsfeerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Poezewoes het volgende:
Ken alleen het woord bia en dat is een woord uit Iran, dat hadden onze iranese buren hem geleerd, mijn papagaai.
Betekend kom.
Verder niet relevant.
Als ik Eastenders maar kan volgen op de BBC.
Mijn verzameling blondines is het er niet mee eens dat ik foto's plaatsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verzamel niks en heb er al heel veel van
Nou nou, dat is niet niksquote:
ah, de meeste daarvan ken ik toch al, ik bezoek pornosites ....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Mijn verzameling blondines is het er niet mee eens dat ik foto's plaats
Zag op wipikedia een foto van de eerste cast van 1985 van Eastenders , Ian met zijn ouders Sharon met haar ouders. en Paulien met haar moeder en gezin, de eerste mensen van de snackbar, dokter Leg, Dot met haar zoon, Ethel met haar hondje Willy..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanmiddag alle 4 van deze week gezien, had er 2 gemist op BBC entertiment, ik zit nog steeds in kerstsfeer
Noh .. dat is maar een enkeling van mijn verzameling die daar huistquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
ah, de meeste daarvan ken ik toch al, ik bezoek pornosites ....
De rest graaf je op toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef ZOA het volgende:
[..]
Noh .. dat is maar een enkeling van mijn verzameling die daar huist
Ooooohhh leuk nieuwtje! De riolering in Egypte heet.... ?? Nou Nou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef ZOA het volgende:
[..]
Noh .. dat is maar een enkeling van mijn verzameling die daar huist
Hebben ze die daar dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ooooohhh leuk nieuwtje! De riolering in Egypte heet.... ?? Nou Nou?
Joust!!!!!!! ZOA!!! En ja we hebben bewijs!
Wauwwww helemaal te gek Scrutz kost je zeker een kapitaal. Mooi hoor!!quote:
Dus je was een keer blij met mij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Joust!!!!!!! ZOA!!! En ja we hebben bewijs!
Ik heb me kapot staan lachen... past precies bij jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dus je was een keer blij met mij?
Zoiezo al dat er riolering was
Laten we het maar op je rijke fantasie houden en niet op je mensenkennisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heb me kapot staan lachen... past precies bij je
verbaast me niksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Juist!!!!!!! ZOA!!! En ja we hebben bewijs!
Neemt heel weinig ruimte in. Nee, ik geef al heel lang heel weinig om spullen. Ik denk dat ik de helft van de tijd tussen mijn 12e en 16e een, op het bed, bureau en schoolspullen na, lege kamer had. Dat was mijn ouders' manier om te proberen mij aan m'n huiswerk te krijgen. Finaal mislukt natuurlijk, ik heb geen spullen nodig om afgeleid te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauwwww helemaal te gek Scrutz kost je zeker een kapitaal. Mooi hoor!!
Ja laten we het daar maar op houden om het simpel te houden voor jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Laten we het maar op je rijke fantasie houden en niet op je mensenkennis
probeer jij het eerst maar eens moeilijk te makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar op houden om het simpel te houden voor je
Zo te merken ben ik al aardig op wegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
probeer jij het eerst maar eens moeilijk te maken
Nee hoor .. je bent nog niet verder gekomen dan het uitdiepen van de riolering in Egyptequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo te merken ben ik al aardig op weg
Het uitdiepen is jouw taak daar, niet dingen door elkaar gaan gooien nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee hoor .. je bent nog niet verder gekomen dan het uitdiepen van de riolering in Egypte
Ik heb niks met Egypte .. laat staan dat ik interesse heb in hoe ze de riolering daar benoemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het uitdiepen is jouw taak daar, niet dingen door elkaar gaan gooien nu
geef de link eens als je wiltquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zag op wipikedia een foto van de eerste cast van 1985 van Eastenders , Ian met zijn ouders Sharon met haar ouders. en Paulien met haar moeder en gezin, de eerste mensen van de snackbar, dokter Leg, Dot met haar zoon, Ethel met haar hondje Willy..
Leuke foto.
Ze hebben dus blijkbaar wel mensenkennisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb niks met Egypte .. laat staan dat ik interesse heb in hoe ze de riolering daar benoemen
Ha ha ha ha goed van je ouders. Alleen jammer dat het mislukt isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neemt heel weinig ruimte in. Nee, ik geef al heel lang heel weinig om spullen. Ik denk dat ik de helft van de tijd tussen mijn 12e en 16e een, op het bed, bureau en schoolspullen na, lege kamer had. Dat was mijn ouders' manier om te proberen mij aan m'n huiswerk te krijgen. Finaal mislukt natuurlijk, ik heb geen spullen nodig om afgeleid te zijn.
Dus Mercedes schijt ook op je... Snap het dan!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:27 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zie gelijkenis hiermee[ afbeelding ]
Je defenitie van mensenkennis is defectquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ze hebben dus blijkbaar wel mensenkennis
Kansloos was het. Ik heb nooit, ook later niet, thuis iets voor school gedaan. Raar, maar ik heb me daar nooit toe kunnen zetten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha ha goed van je ouders. Alleen jammer dat het mislukt is
jongen toch .. je begint onvriendelijk te wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dus Mercedes schijt ook op je... Snap het dan!!!!
Ja dat hebben sommige, maar je had wel redelijke cijfersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kansloos was het. Ik heb nooit, ook later niet, thuis iets voor school gedaan. Raar, maar ik heb me daar nooit toe kunnen zetten.
leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_EastEnders_characters
Er is wel meer defect aan me hahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je defenitie van mensenkennis is defect
Ben ik tegen jou na die ene keer nog wel eens vriendelijk geweest dan?? Nopequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
jongen toch .. je begint onvriendelijk te worden
Ja, ik heb wel een vrij goed geheugen en had meestal wel vrij gauw door wat de stokpaardjes van docenten waren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hebben sommige, maar je had wel redelijke cijfers
Dan is huiswerk maken ook onzin tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een vrij goed geheugen en had meestal wel vrij gauw door wat de stokpaardjes van docenten waren.
Vinden jullie elkaar niet aardig Zoa en Jij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Er is wel meer defect aan me hahaha
Daar was niet iedereen het mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is huiswerk maken ook onzin toch
Geografisch niet goed onderlegd, of met andere woorden de weg even kwijtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar was niet iedereen het mee eensIk kan me van de middelbare school een opdracht van Aardrijkskunde herinneren die ik zo stom vond dat ik 'm weigerde te maken. Daardoor zou ik blijven zitten maar heb voet bij stuk gehouden en ben niet meer naar die lessen gegaan. Uiteindelijk heb ik toch gewoon gelijk gekregen. Tja, zo leer je het nooit natuurlijk
Met mijn topografie is het nooit meer goed gekomen, ik verdwaal vaak en graag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geografisch niet goed onderlegd, of met andere woorden de weg even kwijt
Ja, dat heb je met afdwalersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met mijn topografie is het nooit meer goed gekomen, ik verdwaal vaak en graag.
Niet weten waar Lloret ligt zou ik als een pré beschouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Jian het volgende:
Wie is Scrut?![]()
http://www.metacafe.com/watch/1384854/waar_ligt_lloret_de_mar/
lijkt mij een editwaardige post dit ...quote:
Dan report je hem toch lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
lijkt mij een editwaardige post dit ...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er vroeger wel met vrienden heb rondgezworven, het zou me nu niet meer trekken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet weten waar Lloret ligt zou ik als een pré beschouwen.
Ja, dat zijn gewoon debielen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er vroeger wel met vrienden heb rondgezworven, het zou me nu niet meer trekken.
Overigens zit ik echt met ongeloof te kijken naar mensen die gewoon Engeland, Zwitserland en wat al niet te mee aanwijzen, ik bedoel als je wat off zit langs de kust, maar dit, dat, dat bestaat
Vrijheid van meningsuiting wordt hier de mond gesnoerd... Hmz... Dan weet ik ook nog wel een paar dingen maar goed... het zit hem goed dwarsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef BendeBielzen het volgende:
- doe maar niet -
[ Bericht 95% gewijzigd door Gert op 26-01-2013 22:57 ]
Nah kom op Hex effe snel nu..nog eentje...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Ken wel janken, echt he waar we het van de week over hadden, dus schaatsen = ook bij sommige doping. Erben heeft gelukkig nooit doping gebruikt, en ik geloof hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |