We (tonja en ik) zetten zsm alle foto's en filmpjes op internet en plakken hier de links er naar toe wel, ben nu echt te gaar om een aangepast Topic te maken... (en eerlijk gezegd had ik niet door dat het vorige Topic al bijna vol was)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Herrieschoppers ben ik ook wel zat, doe mij maar Stille Willems.
No worriesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
We (tonja en ik) zetten zsm alle foto's en filmpjes op internet en plakken hier de links er naar toe wel, ben nu echt te gaar om een aangepast Topic te maken... (en eerlijk gezegd had ik niet door dat het vorige Topic al bijna vol was)
Dat lijkt me ook niet fijn, maar de vorstperiode is bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:15 schreef BendeBielzen het volgende:
Wel een ernstige overgang van +25 naar -3
Het is gewoon weer ff terug naar het normalequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet fijn, maar de vorstperiode is bijna afgelopen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:03 schreef kukelesoantje het volgende:
Zo ik ga ook maar pitten heb nog ff naar een mooie sport ( kuch) zitten kijken Bowls.
Die engelsen hebben dus nog meer sporten voor luie mensen.
Boring stuff,edammer kaasje naar een geel balletje laten rollen![]()
zie hier de spannende uitleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:00 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgenColmn van Prof Smalhout
Bron telegraaf en dus tl;dr en ongetwijfeld anti Europa en als het een beetje meezit heeft hij er een sneer naar de pvda in verwerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Vreemd er worden de hele dag berichten van Telegraaf becommentarieert hierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Bron telegraaf en dus tl;dr en ongetwijfeld anti Europa en als het een beetje meezit heeft hij er een sneer naar de pvda in verwerkt.
Succes ermee danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vreemd er worden de hele dag berichten van Telegraaf becommentarieert hier
Zelf vind ik het een scherp stukquote:
Zijn er ook passages in het stuk te vinden waar je het niet mee eens bent?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zelf vind ik het een scherp stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |