Ja hoor, ga nu toch een joint draaien dus één meer is geen rampquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Aw kan iemand ff draaien voor me
Mijn joint staat op de vorige pagina wat voor wiet ga jij roken dan.quote:
Ankara Special (is de naam van de shop). Geen idee wat het is om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn joint staat op de vorige pagina wat voor wiet ga jij roken dan.
Even en Jeagermeister er tegen aan tikken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan niet slapen omdat mijn neus helemaal dicht zit. Kutverkoudheid
Ik ben ineens nieuwsgierig hoe oud je bent, volgens mij stond dat ergens in een vorige deel als ik mij niet vergis? Of dat was een andere user..quote:
Zo hoort het! Bij valt het wel mee, ga er nu maar even verandering in brengenquote:
Ga ook nog even een verse bakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo hoort het! Bij valt het wel mee, ga er nu maar even verandering in brengen
Ey je negeert mijn vraag -pruillip-quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ga ook nog even een verse bakken
hoezo danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ey je negeert mijn vraag -pruillip-
Dit..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ineens nieuwsgierig hoe oud je bent, volgens mij stond dat ergens in een vorige deel als ik mij niet vergis? Of dat was een andere user..
Steek aan dan!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:00 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja hey
Heb hier een goede klaarstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |