SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadumtiedum.
is dat de grote transfer waar we zo gespannen voor warenquote:
Ik wil weg!!!quote:
Nope, die komt nogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is dat de grote transfer waar we zo gespannen voor waren
hou ons niet langer in spanning... kom op met die klapperquote:
miss ben jij die klapper welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef Aguero het volgende:
Ik vind dat Óscar na twee volle seizoen op het derde Engels niveau eigenlijk wel toe is aan een stop omhoog.
Maar er is blijkbaar geen belangstelling.
Oh, ik had dat berichtje over Newcastle verkeerd gelezen dacht dat dat de transfer was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
miss ben jij die klapper wel![]()
wel benieuwd wat sejt als grote transfer ziet
Meh, newcastle is geen kut aan hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Oh, ik had dat berichtje over Newcastle verkeerd gelezen dacht dat dat de transfer was.
Dus er is nog hoop.
hulde herenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik ben in like, 1 complete periode gewoon met 1m gestegen. Beat that!
en ga zo pittenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Djurres het volgende:
Doe nu eerst die klapper maar is, we worden zenuwachtig
Ja, moet eigks wel. Morgen staat de wekker op 5, omdat dagje skieeen in duuuuutsland.quote:
Pfft da's wel een heel lang contract zeg, 4 seizoenen. Nouja, hopelijk wordt hij over 2 seizoenen weggepluktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Sejt het volgende:
Koreaan Park langer in Frankrijk!
[ afbeelding ]
Zozoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Sejt het volgende:
Fargo voor 5,75 miljoen van Sparta naar de Premier League!
[ afbeelding ]
Ik ben ook zenuwachtig maar dat komt meer door mijn nieuwe contract bij Willem IIquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Djurres het volgende:
Doe nu eerst die klapper maar is, we worden zenuwachtig
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee Carlos wat doe je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Sejt het volgende:
Carlos tot 2016 in Nijmegen!
[ afbeelding ]
over 7 uurtjes in de auto richting oostenrijk voor een weekje lange lattenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ja, moet eigks wel. Morgen staat de wekker op 5, omdat dagje skieeen in duuuuutsland.
Zal even kijken of ik nog wat spelers kan scouten
quote:
Jij een weekje, ik een dagjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
over 7 uurtjes in de auto richting oostenrijk voor een weekje lange latten
quote:
Kan je een screentje geven van mijn attributes of doe je dat straks van iedereen?quote:
Dat gaat morgen worden denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je een screentje geven van mijn attributes of doe je dat straks van iedereen?
Beterschap, kerel!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat gaat morgen worden denk ikper 1 september 2014 dan.
Ga zo m'n nest in - had nogal slecht geslapen door koorts e.d.
Thanks! Nogal aanhoudend aangezien ik het al vanaf maandag heb. Maar ik ben niet zo van het in bed liggenquote:
Idd beterschap!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Thanks! Nogal aanhoudend aangezien ik het al vanaf maandag heb. Maar ik ben niet zo van het in bed liggen
Veel plezier man, ik drink dr een jagermeister op als ik morgen op de planken sta!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
ach ik heb me prijzen te pakken vandaag.
hoop in oostenrijk af en toe toch even te kijken hoe springertje er voor staat. maar verzorgen jullie m tot die tijd goed.
daarna zal ik wel veel leesvoer hebbenna een week
![]()
ik zet me volgende transfer in op een mooie duitse topclub.
Nu nog basisspeler worden, dan weer eens Boca naar een kampioenschap leiden na 3 derde plaatsenquote:
Ik vond hem in het begin super slecht en ben ik 12 blijven spelen maar sinds 3 dagen heb ik 13 toch maar een kans gegeven en begint nu ook leuk te wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Door dit topic krijg ik zin in FM.Ik wil 'm ook, maar ik heb tentamens en heb geen zin om 40 euro te betalen.
De eerste FM sinds 2005 die ik nog niet gespeeld heb.
Ja, ik weet hoe verslavend de games kunnen zijn. Ik wil 'm echter graag eerst proberen en dan pik ik 'm later op uit de budgetbak.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin super slecht en ben ik 12 blijven spelen maar sinds 3 heb ik 13 toch maar een kans gegeven en begint nu ook leuk te worden
Paar dagen geleden was hij nog voor 12 euro te krijgen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Door dit topic krijg ik zin in FM.Ik wil 'm ook, maar ik heb tentamens en heb geen zin om 40 euro te betalen.
De eerste FM sinds 2005 die ik nog niet gespeeld heb.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe verslavend de games kunnen zijn. Ik wil 'm echter graag eerst proberen en dan pik ik 'm later op uit de budgetbak.
Ach, da's iig een hoger niveau dan de JLquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Hopelijk maak ik nog een transfer, anders gaan we een jaartje ballen in de 2. Bundesliga. Ook leuk....
Hoe dom kun je zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef Sejt het volgende:
Maxwell verlengt met 1 jaar.
[ afbeelding ]
Held. Lekker bezig!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Dan klopt er iets nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik ging mijn speler even vergelijken, Mijn waarde is omhoog gegaan met bijna een miljoen, maar mijn stats omlaag.
Hoezo? Zijn contract is gewoon minder lang = waarde omlaag.quote:
Maar zijn waarde is omhoog gegaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn contract is gewoon minder lang = waarde omlaag.
Volgens mij heb ik je niet vaak zien posten hierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef Akkerdjie het volgende:
Manmanman, hoe vaak ik al naast de bal heb geschoten
(Manmanman, hoe vaak jullie waarschijnlijk dit soort comment al voorbij hebben zien komen..)
Dat valt wel tegen jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Het wordt tijd voor een transfer voor Petrtwee jaar bij Albion en pas een wedstrijd in de basis
Langer contract lijkt mequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar zijn waarde is omhoog gegaan
En zijn stats omlaag. Hij heeft gewoon een goede zaakwaarnemer
Je hebt helemaal gelijk. Bolton speelt in de Championship komend seizoen.quote:
Ik heb nog geen nieuw contract. Die wijs ik elke keer afquote:
Waarde is omhoog. Contract is omlaag en mijn fysieke stats zijn nu al omlaag gegaan. En volgens mij maar 1 puntje bij de rest omhoogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn contract is gewoon minder lang = waarde omlaag.
Geen interesse, maar de transferperiode duurt nog 3 wekenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:59 schreef MMUFC het volgende:
Al interesse in Mmufc geweest? Of blijft hij sowieso nog minimaal 1 jaar bij RKC?
Ach, als je in KLB of ONZ komt kijk je nergens meer van opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:30 schreef Sejt het volgende:
Het is bijna 1 september 2014! Wie maakt er nog een toptransfer? Krijgt er nog iemand kansen door een uitleenbeurt?
We gaan het later vanochtend zien.
Tegelijkertijd zal ik nieuwe screens van onze attributes uploaden zodra de transferperiode voorbij is!
Sorry als m'n Nederlands soms wat raar is. Krijg je als je het bijna niet meer spreekt
Hij heeft wat vriendschappelijke wedstrijden mogen spelen, maar speelt nu sinds de start van het seizoen bij de reserves. Daar haalt hij wel een rating van 7,00 en hoger.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:04 schreef dion_v_k het volgende:
Nog nieuws over mijn speler bij w2, krijgt hij al meer minuten na zijn nieuwe contract?
Welke datum zit je nu sejt?
Ik kies willem II nooit meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hij heeft wat vriendschappelijke wedstrijden mogen spelen, maar speelt nu sinds de start van het seizoen bij de reserves. Daar haalt hij wel een rating van 7,00 en hoger.
Ik heb ook fout gekozen met NEC. Ik speel goed in de reserves, heb al een keer 4x gescoord in Holland U19, al mijn stats zijn vorig jaar met minimaal 1 omhoog gegaan, maar ik kreeg totaal geen kans in het eerste.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kies willem II nooit meer![]()
Er zit 0,0 vooruitgang in
Ik heb 1 influence en 1 strength er bij gekregen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Sejt het volgende:
Ik heb even m'n eigen speler (Bogdan Drazic) bekeken. Ik ben als volgt 'gegroeid' over 2 jaar:
[ afbeelding ]
Nogal matig
Mogguh!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef kvbeurden het volgende:
Mogguh! Ik heb even moeten bijlezen
Ben ik inmiddels weer fit?
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mogguh!
De game is pas 1 week verder sinds je screenie, dus nee
Het duurt altijd het langst bij de transferperiodes. September-December en Februari-Mei gaat altijd vlot, omdat er dan gewoon wedstrijden gespeeld worden en niet veel meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:10 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
OhIk dacht dat we al ergens in Oktober zaten ofzo haha!
9,5quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:00 schreef Sejt het volgende:
Spoortie scoort een hattrick voor NL U21 in de kwalificatiewedstrijd tegen Hongarije!
[ afbeelding ]
Geen reserves dit jaar, zo te zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef CarlosJacques het volgende:
Speel ik ondertussen nog wat of wordt het weer een jaar verpieteren in de reserves?
3e keer al, en toch bijtekenen he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef Sejt het volgende:
Patrick is het zat en wil spelen!
[ afbeelding ]
Daarnaast ben je een dribbelaar!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef CarlosJacques het volgende:
Speel ik ondertussen nog wat of wordt het weer een jaar verpieteren in de reserves?
Eindelijk wat progressie!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Daarnaast ben je een dribbelaar!
[ afbeelding ]
Viel mij op dat mijn spelertje bij U21 meer speelde dan de jouwe, terwijl jij vanaf het begin al bij u21 zat.quote:[immmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmg]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef Sejt het volgende:
Ga daar dan weg man!![]()
[ afbeelding ]
Sure, zal ze even kopierenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef Spoortie het volgende:
Sejt, zou ik de screentjes van mijn hattrick & team van het toernooi in m'n topic mogen hebben staan? Vind het leuk om erbij te hebben staan.
1.9 miljoen waard.quote:
Mij ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Viel mij op dat mijn spelertje bij U21 meer speelde dan de jouwe, terwijl jij vanaf het begin al bij u21 zat.
Godver elke keer na wat positief nieuws raak ik weer geblesseerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef Sejt het volgende:
Een streep door de rekening voor Jacques.
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Datum is nu 28 oktober 2014quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef Spoortie het volgende:
@Sejt, welk seizoen/speelronde zitten we nu?
Wel betere stats jij, apart.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mij ookMaar zn ontwikkeling staat helemaal stil, heb ik het idee.
Jammer ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef Sejt het volgende:
Kyle vond het net weer eens na 11 uur.
[ afbeelding ]
Dat ie onderhand maar eens naar mij omkijktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:09 schreef Sejt het volgende:
Willem II manager complimenteert goede vorm van Massacreur!
[ afbeelding ]
Goede wedstrijd. Een goal, een gescoorde pingel in de reeks en toch verliezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:15 schreef Sejt het volgende:
Drazic doet zijn best, maar Sparta ligt uit de beker.
[ afbeelding ]
Frustrerend inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede wedstrijd. Een goal, een gescoorde pingel in de reeks en toch verliezen.
Pellatz, je keeper, ook een 5.1
Kijk eensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:17 schreef Fargo het volgende:
Sejt, zou je voor mij eens kunnen kijken voor hoeveel jaar ik bij Bolton heb getekend? Kan dat op de screens niet terugvinden namelijk...
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien kijken ze over heen.
Of andersom.
Bestverdienende?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kijk eensbestverdienende Fok!er op dit moment.
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=22&pid=422#pid422
Top 5 grootverdieners:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bestverdienende?
En daar komt gewoon nog eens een kwart bovenop als we weer weten te promoveren! Thnx voor de screen, heb daar een contract voor 5 jaar zie ik...
Lijkt met het beste als je dit met Djurres regelt. Hij gaat ook over het PayPal gebeuren. Sowieso is het niet handig om via mij te gaan aangezien ik niet in NL woonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef Fargo het volgende:
Ander vraagje...nu ik toch geld zat heb wil ik ook wel wat voor het forum doneren. Maar ik heb geen paypal. Kan ik het niet rechtstreeks naar jou overmaken, Sejt?
Fuuu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef Sejt het volgende:
Like a Boss... alleen nu even niet.
[ afbeelding ]
Hier te vindenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fuuu.
mag ik een screentje van de wedstrijden tot nu toe?
Tilburgersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:28 schreef Sejt het volgende:
De fans zijn het niet eens met Dion.
[ afbeelding ]
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=9&pid=424#pid424quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:31 schreef SiebeJ het volgende:
Heb je voor mij ook een screentje met de wedstrijden tot nu toe? En eventueel ook een elftalstatus.
Ziet er goed uit, nu nog de gemiddelde scores wat omhoog krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=9&pid=424#pid424
En je bent Key Player
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef Sejt het volgende:
Óscar benut zijn kansen in Swindon!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:16 schreef Sejt het volgende:
Óscar zijn goede vorm bleef niet onopgemerkt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
edit: wat doet Dembelé in godsnaam bij Tranmere?![]()
On loan:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef Aguero het volgende:
edit: wat doet Dembelé in godsnaam bij Tranmere?![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef Sejt het volgende:
Juan het meeste buitenspel:
[ afbeelding ]
Lindgren.grapjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien kijken ze over je heen.
Of andersom.
Wtf hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Sejt het volgende:
Thad, je hebt trouwens geen zaakwaarnemer.
Hahah ik ben aanvoerder van de reservesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:41 schreef Sejt het volgende:
Maxwell geeft zijn visitekaartje af!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dit topic zo enorm zitten volgen dat ik vannacht gewoon droomde dat Garrus van GAE naar Swansea ging
Dude.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dit topic zo enorm zitten volgen dat ik vannacht gewoon droomde dat Garrus van GAE naar Swansea ging
Steve Olfers? Leeft ie nog?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:54 schreef Sejt het volgende:
Springer klaar voor een buitenlandse transfer?
[ afbeelding ]
quote:
Ja, kwam ff heel snel voorbij tijdens het wakker wordenquote:
geld speelt geen Rolex voor Prevcquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan #mathijsgrappen.
Wat slecht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geld speelt geen Rolex voor Prevc
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=14&pid=425#pid425quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:54 schreef The_Groove het volgende:
Sejt mag ik nog een screentje van mn info screen, wil graag weten over de unhappyness van Max
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geld speelt geen Rolex voor Prevc
Slachter heeft het echter naar zijn zin in Emmen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:03 schreef Sejt het volgende:
Sparta geïnteresseerd in de Slachter!
[ afbeelding ]
Het Duitse elftal is nog 'nep'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Sejt het volgende:
Was het trouwens vergeten te checken, maar Ivoorkust heeft het WK 2014 gewonnen!![]()
[ afbeelding ]
Nee, compleet vergetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het Duitse elftal is nog 'nep'. Heb je fake.inc verwijderd?
Volgens mij kan het alsnog.quote:
Ik dacht al wat is daar gebeurdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij kan het alsnog.Via preferences kun je het zelfs uitvinken geloof ik.
Nice, hopen dat ik word opgepikt door een club ergens in de hoogste divisie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Sejt het volgende:
Rico nummer 3 op de topscorerlijst in de Duitse 2. Bundesliga.
[ afbeelding ]
weet jij toevallig ook hoe lang mijn contract nog loopt bij the Baggies?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:06 schreef Sejt het volgende:
Petr zegt: basisplaats of transfer!
[ afbeelding ]
Tot juni 2015, dus nog 6 maandenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet jij toevallig ook hoe lang mijn contract nog loopt bij the Baggies?
quote:
Misschien later vanavond. Ga straks nog even wat tijd besteden met m'n betere wederhelftquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]Hopelijk naar een klein clubje waar ik wel speelminuten mag maken. Denk je dat we juni 2015 nog gaan halen vandaag?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Misschien later vanavond. Ga straks nog even wat tijd besteden met m'n betere wederhelft
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Sejt het volgende:
Thad ziet zijn toekomst ondanks weinig speeltijd bij Houston Dynamo.
[ afbeelding ]
Thadjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Saai er gebeurt helemaal niks in Amerika
Die flapdrol blijft ook verlengen omdat hij geen zaakwaarnemer heeft
Jazeker wel! Kijk maar eens: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=17&pid=438#pid438quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef dion_v_k het volgende:
Geen nieuws meer rondom mijn speler? Nog geen minuutje gehad dit seizoen?
ach we zitten in hetzelfde schuitje zo'n beetjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
HEE een beetje support mag wel he!
Mijn eerste minuten krijgen en meteen scoren tegen Ajaxquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jazeker wel! Kijk maar eens: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=17&pid=438#pid438
Ja is een beetje saai zo..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach we zitten in hetzelfde schuitje zo'n beetjeAlleen Petr verlengt niet dus die komt misschien wel nog aan spelen toe voordat ie met pensioen gaat
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Sejt het volgende:
Bikkel wil meer verdienen!
[ afbeelding ]
ja dit gaan we niet nog een keer zo doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja is een beetje saai zo..
Volgende reeks maar in lagere divisie in Engeland beginnen ofzo
Beter kies je de volgende keer een club met een goede jeugdopleiding. Mijn speler ontwikkeld zich ook niet bij willem II.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja is een beetje saai zo..
Volgende reeks maar in lagere divisie in Engeland beginnen ofzo
Misschien is het leuk als er ook verschil is in CA/PA dus dat het random wordt toegewezen? Of is dat nu ook al het geval? Weet niet of dat leuk is hoor, gewoon een idee dat ik hadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Sejt het volgende:
Sowieso zit ik aan een aantal verbeteringen te denken voor een nieuwe game. Zoals leeftijd en CA/PA, maar ook een aantal leagues, waar men uit mag kiezen, zodat we dichter bij elkaar zitten.
Daarnaast een grotere uitleg over de attributes en tips.
Ah jammer, ik zat te denken om ene legende te maken bij Gangwong FC ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Sejt het volgende:
Sowieso zit ik aan een aantal verbeteringen te denken voor een nieuwe game. Zoals leeftijd en CA/PA, maar ook een aantal leagues, waar men uit mag kiezen, zodat we dichter bij elkaar zitten.
Daarnaast een grotere uitleg over de attributes en tips.
Risico is dan dat iemand een lage PA krijgt o.i.d., waardoor je al aan het begin meerdere spelers kwijt raakt. Je moet het interessant houden - maar niet door iedereen een PA van -10 te geven. (wonderkid)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als er ook verschil is in CA/PA dus dat het random wordt toegewezen? Of is dat nu ook al het geval? Weet niet of dat leuk is hoor, gewoon een idee dat ik had
14 januari 2015:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
Zou je een update kunnen posten van de championship? De stand.
Achja het is toch een beetje proberen deze eerste keer. Ondanks dat mijn speler poep is vind ik het nog steeds erg leuk en kijk ik uit naar een volgende gamequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:23 schreef Sejt het volgende:
Starten als 17-jarige kan spannend zijn, maar de eerste 2 seizoenen zal er weinig gebeuren en daarom mist men ineens interesse in het topic/spel. Ik heb het idee dat we al een aantal spelers 'kwijt' zijn namelijk.
Absoluut, al denk ik dat we nog steeds makkelijk aan 20-25 gemotiveerde spelers kunnen komen in een eventuele nieuwe gamequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Achja het is toch een beetje proberen deze eerste keer. Ondanks dat mijn speler poep is vind ik het nog steeds erg leuk en kijk ik uit naar een volgende game
Sowieso kan je beter met 10 fanatieke spelers zijn dan met 30 die allemaal langzaam afdruipen. .
Ja ben ik het mee eens. Misschien dan random PA's van -6 tot -10? Want ik denk dat nu vooral de club/competitie en leeftijd keuze doorslaggevend is. Zou je even willen kijken wie Chelsea als affiliated clubs heeft (feeder)?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Risico is dan dat iemand een lage PA krijgt o.i.d., waardoor je al aan het begin meerdere spelers kwijt raakt. Je moet het interessant houden - maar niet door iedereen een PA van -10 te geven. (wonderkid)
Het is ook leuker als er vooraf het een en ander afgesproken is. Zoals alleen clubs met een bepaalde rating, allemaal verplicht een nationaliteit als Antilliaan of Luxemburger, van die kleine landjes etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Absoluut, al denk ik dat we nog steeds makkelijk aan 20-25 gemotiveerde spelers kunnen komen in een eventuele nieuwe game
Dat is een beetje het probleem in de FM Editor. Of je vult een waarde in, of je doet het niet. In het laatste geval zal FM zelf een waarde bepalen. Je kunt niet zeggen dat het een waarde tussen -6 en -10 moet worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens. Misschien dan random PA's van -6 tot -10? Want ik denk dat nu vooral de club/competitie en leeftijd keuze doorslaggevend is. Zou je even willen kijken wie Chelsea als affiliated clubs heeft (feeder)?
Ik ben een van de weinige spelers die zijn contract makkelijk verlengt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Sejt het volgende:
Juan Grootmoed tot 2017 bij Zwolle!
[ afbeelding ]
League uitslag 2014: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=46&pid=444#pid444quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:35 schreef TheFastOne het volgende:
Hoeveelste is Boca geworden en staat Miguel al in de basis?
Thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem in de FM Editor. Of je vult een waarde in, of je doet het niet. In het laatste geval zal FM zelf een waarde bepalen. Je kunt niet zeggen dat het een waarde tussen -6 en -10 moet worden.
En Chelsea:
[ afbeelding ]
Dit is alleen van januari 2015 hè, dus kan zijn dat Chelsea die club niet als feeder heeft aan het begin in 2012.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ThanksVit Guimaraes wordt het dan misschien volgende keer!
ga ik bij Gil Vicente ballenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ThanksVit Guimaraes wordt het dan misschien volgende keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |