abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122064848
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ook een key gekregen in mijn mail, maar had er reeds één gekregen.
Dus als er iemand is die er nog één wil.
Je hebt een pm luctor.et.emergo
History became legend, legend became myth.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:16:10 #202
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_122064881
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef valek het volgende:

[..]

Je hebt een reactie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_122064905
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef valek het volgende:

[..]

Oh als je die van Luctor gebruikt, geef ik die van mij aan een ander :)
pi_122065029
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Re.active het volgende:
En blijkbaar kon er geen bedankje vanaf van de gene die m gebruikt heeft...

:{
Dit :{
No amount of money ever bought a second of time.
pi_122065254
Ik geef het op, ben al een uur aan het wachten. Ik probeer morgen wel weer ofzo..
pi_122065320
Waar kan ik de download link vinden van de beta?
Ik kan hem niet vinden, ik heb al wel een code via twitter gekregen.
pi_122065346
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Waar kan ik de download link vinden van de beta?
Ik kan hem niet vinden, ik heb al wel een code via twitter gekregen.
http://www.origin.com/nl/download ^O^
pi_122065400
Nou hier was ik dus al bang voor, een SimCity 4 met

- veel minder features (kan alleen maar kiezen tussen wonen / commercie en industrie, waar zijn de 3 levels per categorie gebleven? )
- geen terra forming
- (veel te) kleine maps
- geforceerd promoten van spelen met vrienden
- ongelofelijk makkelijk, ieder geval in de beta

Toch knap dat ze in de 10 jaar tussen SimCity 4 en dit geval het voor elkaar gekregen hebben de hoeveelheid dingen die je in het spel kan doen te verkleinen :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_122065467
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:

- veel minder features (kan alleen maar kiezen tussen wonen / commercie en industrie, waar zijn de 3 levels per categorie gebleven? )
- geen terra forming
- (veel te) kleine maps

Toch knap dat ze in de 10 jaar tussen SimCity 4 en dit geval het voor elkaar gekregen hebben de hoeveelheid dingen die je in het spel kan doen te verkleinen :')
'Simville' zou beter hebben gepast.
pi_122065497
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:

- geen terra forming
- (veel te) kleine maps

het is , zoals ik eerder zei: een sims 3 meets simcity i.p.v andersom
pi_122065628
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef mschol het volgende:

[..]

het is , zoals ik eerder zei: een sims 3 meets simcity i.p.v andersom
Inderdaad, grote kans dat het ook best wel een commercieel succes gaat worden doordat het nu meer de Sims speler aanspreekt. Maar volgens mij dit is niet het spel waar oude SimCity spelers op zaten te wachten. Jammer.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:41:54 #212
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_122065787
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 09:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, een mailtje gekregen van Origin met een key. Vandaag maar even installeren :)
Sideshowbobbie _O_

Is erg tof!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_122065821
$%@$^ code is al in gebruik.

Heeft iemand heel heel mischien nog een code voor mij?
  PR/Manusje van alles zaterdag 26 januari 2013 @ 12:45:56 #214
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_122065945
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
$%@$^ code is al in gebruik.

Heeft iemand heel heel mischien nog een code voor mij?
als je een uur og twee wacht krijg je de mijne.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:45:57 #215
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_122065946
in origin geeft hij aan: speeltijd 7 uur?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_122065965
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

als je een uur og twee wacht krijg je de mijne.
Tof!!!!
pi_122065967
Sim City 4:

SimCity:

Cities XL 2012:

Ik heb de beta demo nu 2x gespeeld en ik vind het zeker wel een toffe game, maar ik ben gewoon heel erg bang dat het erg snel gaat vervelen. Een stadje heb je zo vol gebouwd, en er zit ook echt gewoon 0 uitdaging in.

Als excuus gebruikte ze dat het te veel processing power kost om erg grote steden te simuleren, dat was ook de reden dat het simulatie gebeuren op de servers van Maxis draait.

Oké daar kan ik wel inkomen, maar aan de andere kant, wat nou als iemand nou een erg high-end PC heeft? Ik neem aan dat Maxis geen $1500 kostende server heeft staan voor elke speler. Laat de keuze lekker aan de spelers zelf. Het lijkt mij een hele leuke game, en voordat ik de beta speelde dacht ik dat ik niet zo veel last zal hebben van de kleine steden, wel dus. Ik laat mijn pre-order nog wel staan, maar ik denk er wel nog even over na.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:47:22 #218
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_122065994
Hmmm... Ik heb het beta-geweld gemist zie ik al.
Wel redelijk te doen die game als ik het zo lees?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_122066069
Mijn ding is nu echt leeg maar heb er even in gezeten.

Zeker een leuke game, hebcde deluxe versie gepreordered.
Because you know i'm all about that ass
pi_122066120
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef bjorntju het volgende:
Sim City 4: [ afbeelding ]

Sim City 2012: [ afbeelding ]

Als excuus gebruikte ze dat het te veel processing power kost om erg grote steden te simuleren, dat was ook de reden dat het simulatie gebeuren op de servers van Maxis draait.
Ja dat hoorde in ook in een interview, wel apart om te horen aangezien SimCity 4 toen het uitkwam een echte pc killer was. Daar hoorde je toen ook niemand over. (60 fps is leuk maar niet echt nodig voor een dergelijk spel)

Het interview ging verder met de vermelding dat er veel complexe bekeringen gedaan worden. Nou laat ik eerlijk zijn, ik zou niet weten wat er nu in deze titel complexer is dan in Simcity 4
pi_122066385
Ik ben het spel nu aan het downloaden, maar ben zo bang dat het me tegen gaat vallen. Het mooie aan SC4 vond ik dat je hele grote steden kon bouwen. En ik begrijp dat dit hier niet kan.
History became legend, legend became myth.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 13:00:21 #222
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_122066451
Waar kan ik dat gambling ding vandaan halen. Kan hem nergens vinden.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_122066487
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Money park?
In SC4, is zo'n mod oid die je plaatste in de map, krijg je er een parkje bij met negatieve kosten van tientallen miljoenen per maand. Die 2 maanden laten staan en je hoeft nooit meer naar je budget te kijken :+
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_122066653
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef bjorntju het volgende:
Sim City 4:

SimCity: [ afbeelding ]

Cities XL 2012: [ afbeelding ]

Ik heb de beta demo nu 2x gespeeld en ik vind het zeker wel een toffe game, maar ik ben gewoon heel erg bang dat het erg snel gaat vervelen. Een stadje heb je zo vol gebouwd, en er zit ook echt gewoon 0 uitdaging in.

Oké daar kan ik wel inkomen, maar aan de andere kant, wat nou als iemand nou een erg high-end PC heeft? Ik neem aan dat Maxis geen $1500 kostende server heeft staan voor elke speler. Laat de keuze lekker aan de spelers zelf. Het lijkt mij een hele leuke game, en voordat ik de beta speelde dacht ik dat ik niet zo veel last zal hebben van de kleine steden, wel dus. Ik laat mijn pre-order nog wel staan, maar ik denk er wel nog even over na.
Die eerste! Hoeveel jaar werk zou daar wel niet inzitten! _O_
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_122066866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ja dat hoorde in ook in een interview, wel apart om te horen aangezien SimCity 4 toen het uitkwam een echte pc killer was. Daar hoorde je toen ook niemand over. (60 fps is leuk maar niet echt nodig voor een dergelijk spel)

Het interview ging verder met de vermelding dat er veel complexe bekeringen gedaan worden. Nou laat ik eerlijk zijn, ik zou niet weten wat er nu in deze titel complexer is dan in Simcity 4
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Inderdaad, grote kans dat het ook best wel een commercieel succes gaat worden doordat het nu meer de Sims speler aanspreekt. Maar volgens mij dit is niet het spel waar oude SimCity spelers op zaten te wachten. Jammer.
als ze de sims die in de stad wonen inderdaad allemaal aparte gedachten enzo geven dan kan het vrij heftig worden..
enkele jaren na dato kon simcity 4 ook nog high-end systemen behoorlijk klein krijgen met de grootste steden helemaal volgebouwd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')