Je hebt een pm luctor.et.emergoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ook een key gekregen in mijn mail, maar had er reeds één gekregen.
Dus als er iemand is die er nog één wil.
Ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Re.active het volgende:
En blijkbaar kon er geen bedankje vanaf van de gene die m gebruikt heeft...
http://www.origin.com/nl/downloadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Waar kan ik de download link vinden van de beta?
Ik kan hem niet vinden, ik heb al wel een code via twitter gekregen.
'Simville' zou beter hebben gepast.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Nou hier was ik dus al bang voor, een SimCity 4 met
- veel minder features (kan alleen maar kiezen tussen wonen / commercie en industrie, waar zijn de 3 levels per categorie gebleven? )
- geen terra forming
- (veel te) kleine maps
- geforceerd promoten van spelen met vrienden
- ongelofelijk makkelijk, ieder geval in de beta
Toch knap dat ze in de 10 jaar tussen SimCity 4 en dit geval het voor elkaar gekregen hebben de hoeveelheid dingen die je in het spel kan doen te verkleinen
het is , zoals ik eerder zei: een sims 3 meets simcity i.p.v andersomquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Nou hier was ik dus al bang voor, een SimCity 4 met
- veel minder features (kan alleen maar kiezen tussen wonen / commercie en industrie, waar zijn de 3 levels per categorie gebleven? )
- geen terra forming
- (veel te) kleine maps
- geforceerd promoten van spelen met vrienden
- ongelofelijk makkelijk, ieder geval in de beta
Toch knap dat ze in de 10 jaar tussen SimCity 4 en dit geval het voor elkaar gekregen hebben de hoeveelheid dingen die je in het spel kan doen te verkleinen
Inderdaad, grote kans dat het ook best wel een commercieel succes gaat worden doordat het nu meer de Sims speler aanspreekt. Maar volgens mij dit is niet het spel waar oude SimCity spelers op zaten te wachten. Jammer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
het is , zoals ik eerder zei: een sims 3 meets simcity i.p.v andersom
Sideshowbobbiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, een mailtje gekregen van Origin met een key. Vandaag maar even installeren
als je een uur og twee wacht krijg je de mijne.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
$%@$^ code is al in gebruik.
Heeft iemand heel heel mischien nog een code voor mij?
Tof!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je een uur og twee wacht krijg je de mijne.
Ja dat hoorde in ook in een interview, wel apart om te horen aangezien SimCity 4 toen het uitkwam een echte pc killer was. Daar hoorde je toen ook niemand over. (60 fps is leuk maar niet echt nodig voor een dergelijk spel)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef bjorntju het volgende:
Sim City 4: [ afbeelding ]
Sim City 2012: [ afbeelding ]
Als excuus gebruikte ze dat het te veel processing power kost om erg grote steden te simuleren, dat was ook de reden dat het simulatie gebeuren op de servers van Maxis draait.
In SC4, is zo'n mod oid die je plaatste in de map, krijg je er een parkje bij met negatieve kosten van tientallen miljoenen per maand. Die 2 maanden laten staan en je hoeft nooit meer naar je budget te kijkenquote:
Die eerste! Hoeveel jaar werk zou daar wel niet inzitten!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef bjorntju het volgende:
Sim City 4:
SimCity: [ afbeelding ]
Cities XL 2012: [ afbeelding ]
Ik heb de beta demo nu 2x gespeeld en ik vind het zeker wel een toffe game, maar ik ben gewoon heel erg bang dat het erg snel gaat vervelen. Een stadje heb je zo vol gebouwd, en er zit ook echt gewoon 0 uitdaging in.
Als excuus gebruikte ze dat het te veel processing power kost om erg grote steden te simuleren, dat was ook de reden dat het simulatie gebeuren op de servers van Maxis draait.
Oké daar kan ik wel inkomen, maar aan de andere kant, wat nou als iemand nou een erg high-end PC heeft? Ik neem aan dat Maxis geen $1500 kostende server heeft staan voor elke speler. Laat de keuze lekker aan de spelers zelf. Het lijkt mij een hele leuke game, en voordat ik de beta speelde dacht ik dat ik niet zo veel last zal hebben van de kleine steden, wel dus. Ik laat mijn pre-order nog wel staan, maar ik denk er wel nog even over na.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat hoorde in ook in een interview, wel apart om te horen aangezien SimCity 4 toen het uitkwam een echte pc killer was. Daar hoorde je toen ook niemand over. (60 fps is leuk maar niet echt nodig voor een dergelijk spel)
Het interview ging verder met de vermelding dat er veel complexe bekeringen gedaan worden. Nou laat ik eerlijk zijn, ik zou niet weten wat er nu in deze titel complexer is dan in Simcity 4
als ze de sims die in de stad wonen inderdaad allemaal aparte gedachten enzo geven dan kan het vrij heftig worden..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Inderdaad, grote kans dat het ook best wel een commercieel succes gaat worden doordat het nu meer de Sims speler aanspreekt. Maar volgens mij dit is niet het spel waar oude SimCity spelers op zaten te wachten. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |