Inderdaad, grote kans dat het ook best wel een commercieel succes gaat worden doordat het nu meer de Sims speler aanspreekt. Maar volgens mij dit is niet het spel waar oude SimCity spelers op zaten te wachten. Jammer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
het is , zoals ik eerder zei: een sims 3 meets simcity i.p.v andersom
Sideshowbobbiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, een mailtje gekregen van Origin met een key. Vandaag maar even installeren
als je een uur og twee wacht krijg je de mijne.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
$%@$^ code is al in gebruik.
Heeft iemand heel heel mischien nog een code voor mij?
Tof!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je een uur og twee wacht krijg je de mijne.
Ja dat hoorde in ook in een interview, wel apart om te horen aangezien SimCity 4 toen het uitkwam een echte pc killer was. Daar hoorde je toen ook niemand over. (60 fps is leuk maar niet echt nodig voor een dergelijk spel)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef bjorntju het volgende:
Sim City 4: [ afbeelding ]
Sim City 2012: [ afbeelding ]
Als excuus gebruikte ze dat het te veel processing power kost om erg grote steden te simuleren, dat was ook de reden dat het simulatie gebeuren op de servers van Maxis draait.
In SC4, is zo'n mod oid die je plaatste in de map, krijg je er een parkje bij met negatieve kosten van tientallen miljoenen per maand. Die 2 maanden laten staan en je hoeft nooit meer naar je budget te kijkenquote:
Die eerste! Hoeveel jaar werk zou daar wel niet inzitten!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef bjorntju het volgende:
Sim City 4:
SimCity: [ afbeelding ]
Cities XL 2012: [ afbeelding ]
Ik heb de beta demo nu 2x gespeeld en ik vind het zeker wel een toffe game, maar ik ben gewoon heel erg bang dat het erg snel gaat vervelen. Een stadje heb je zo vol gebouwd, en er zit ook echt gewoon 0 uitdaging in.
Als excuus gebruikte ze dat het te veel processing power kost om erg grote steden te simuleren, dat was ook de reden dat het simulatie gebeuren op de servers van Maxis draait.
Oké daar kan ik wel inkomen, maar aan de andere kant, wat nou als iemand nou een erg high-end PC heeft? Ik neem aan dat Maxis geen $1500 kostende server heeft staan voor elke speler. Laat de keuze lekker aan de spelers zelf. Het lijkt mij een hele leuke game, en voordat ik de beta speelde dacht ik dat ik niet zo veel last zal hebben van de kleine steden, wel dus. Ik laat mijn pre-order nog wel staan, maar ik denk er wel nog even over na.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat hoorde in ook in een interview, wel apart om te horen aangezien SimCity 4 toen het uitkwam een echte pc killer was. Daar hoorde je toen ook niemand over. (60 fps is leuk maar niet echt nodig voor een dergelijk spel)
Het interview ging verder met de vermelding dat er veel complexe bekeringen gedaan worden. Nou laat ik eerlijk zijn, ik zou niet weten wat er nu in deze titel complexer is dan in Simcity 4
als ze de sims die in de stad wonen inderdaad allemaal aparte gedachten enzo geven dan kan het vrij heftig worden..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Inderdaad, grote kans dat het ook best wel een commercieel succes gaat worden doordat het nu meer de Sims speler aanspreekt. Maar volgens mij dit is niet het spel waar oude SimCity spelers op zaten te wachten. Jammer.
nee tuurlijk niet, die zetten een iets kostbaardere server in en die kan het werk van duizenden spelers volgen (er hoeft immers alleen gerekend te worden wanneer iemand in de desbetreffende regio bezig is)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef bjorntju het volgende:
Oké daar kan ik wel inkomen, maar aan de andere kant, wat nou als iemand nou een erg high-end PC heeft? Ik neem aan dat Maxis geen $1500 kostende server heeft staan voor elke speler
Die tutorial moest ik net openen, maar die deed het niet eens. Ik opnieuw die game gestart: Waiting Room.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef Seroczynski het volgende:
Heb gisteren alleen de tutorial gedaan, niets bijzonders. Vandaag 25 minuten moeten wachten (15 + 5 + 5, kutsysteem) om voor het eerst een volledig uur te kunnen spelen. Ik vind hem beter dan ik had verwacht, dus dikke prima.
de beta zal ook een stresstest zijn, waardoor ze de capaciteit (in theorie) kunnen vergroten voor de launchquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:31 schreef n00b13 het volgende:
Het stomme is meer: Wie garandeerd dat je de game wel normaal kunt spelen als ie straks in de winkel ligt? Je kunt zelfs niet single player spelen offline. Dat zuigt best hard voor een casual gamer als ik.
Stresstesten hoeft in 2013 niet meer met echte gebruikers.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de beta zal ook een stresstest zijn, waardoor ze de capaciteit (in theorie) kunnen vergroten voor de launch
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de beta zal ook een stresstest zijn, waardoor ze de capaciteit (in theorie) kunnen vergroten voor de launch
Bij specialisatiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar kan ik dat gambling ding vandaan halen. Kan hem nergens vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |