vooralsnog heb ik op mijn officiele beta inschrijving.. (ergens aan het begin, zo rond augustus/juli vorig jaar) nog geen key mogen ontvangenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jeuj, ook een key in m'n mail. Ik zei toch dat iedereen een key zou krijgen.
Je moet het ook zo casual mogelijk invullen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
vooralsnog heb ik op mijn officiele beta inschrijving.. (ergens aan het begin, zo rond augustus/juli vorig jaar) nog geen key mogen ontvangen
niks mis met een stresstest, liever dat als beta verpakken dan tijdens launch met zo'n titel gigantische problemen te laten veroorzaken..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon een stress test deze beta. Heavy load. Sure. Motor city online was ook een soortgelijk iets. Nooit problemen mee gehad.
true.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis met een stresstest, liever dat als beta verpakken dan tijdens launch met zo'n titel gigantische problemen te laten veroorzaken..
Liep het vast.quote:
werkt prima! Je kan veel tweaken in de grafische settings, natuurlijk mis je wel de shiny details, maar verder. Bijna nog soepeler dan sc4 op dezelfde machine!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:45 schreef T_Killer het volgende:
Ik heb ook een key gekregenen ben m aan t downloaden. Heb er een hard hoofd in dat de beta een beetje speelbaar op mn oude machine. Maar ik probeer het toch maar
eerste wat ik daar altijd plantte was zo'n money park en dan pas gaan nadenken wat of ik wouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dat je best makkelijk winst maakt. Iets waar ik in 4 altijd in faalde.![]()
Money park?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
eerste wat ik daar altijd plantte was zo'n money park en dan pas gaan nadenken wat of ik wou
Collega had nog geen key, aanbieding verlopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:45 schreef iScripters het volgende:
Heb ook net een key gekregen.. laat even weten als je nog een key nodig hebt. Mijn extra key is gereserveerd voor een collega, maar mocht hij hem zelf ook ontvangen hebben is hij beschikbaar.
Edit: Graag alleen als je echt nog geen key hebt, niet voor een extra.
Is die van mij al gebruikt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:05 schreef valek het volgende:
Zijn er nog ergens keys te bemachtigen?
Jammer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef iScripters het volgende:
[..]
Collega had nog geen key, aanbieding verlopen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:09 schreef valek het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Als iemand nog een key over heeft hoor ik het graag.
Ik PM em naar jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:09 schreef valek het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Als iemand nog een key over heeft hoor ik het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |