PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Dafuq, zonet was ie nog niet geupdate.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht naar Sissoko maar toen moest ik eerst door heel wat pagina's Cabaye scrollenOverigens heb ik hem niet gevonden. Nu zit ik te bedenken welke andere transfers er nog zijn geweest.
EDIT: https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html Wat een lijst
Niet echt bijzonder, maar de 4 die ik deze week het meest heb geluisterd:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil Lindgren.'s playlist wel eens zien. Hij komt altijd wel met bazennummertjes.
Dat zijn wel chille nummertjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, maar de 4 die ik deze week het meest heb geluisterd:
Met stip op 1:
en dan deze drie op willekeurige volgorde
Bobadilla nog niet op de marktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Inderdaad een enorme flinke lijst, jammer dat Sissoko er nog niet bij zit, ik zie verder nog 2 upgrades in de lijst
Kadir Foued 72 73 RM CAM Valenciennes FC Olympique de Marseille
Bobadilla Raśl 71 73 ST ST BSC Young Boys FC Basel
1tje om in de gaten te houden. Die gast komt terug van loan bij AIK (hij scoorde tegen PSV geloof ik) en nu gaat ie meteen weer weg naar Elfsborg.quote:Bangura Mohamed 66 66 CF CF AIK Celtic
Serieus Year of Summer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, maar de 4 die ik deze week het meest heb geluisterd:
Met stip op 1:
en dan deze drie op willekeurige volgorde
Hope so.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Die Foued Kadir had een 72 NIF RM en een 74 CAM. Nu dus een 73 UP CAM. Teken dat EA niet meer blind upgrade naar de IF versie?
Lindjequote:Lindgren Rasmus 65 65 CM CM Red Bull Salzburg FC Groningen
Die kans is dus wel aanwezig. Goed gezien ieder geval !!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Die Foued Kadir had een 72 NIF RM en een 74 CAM. Nu dus een 73 UP CAM. Teken dat EA niet meer blind upgrade naar de IF versie?
oja, ik ben weer lekker bezigquote:
Ja, ik hoorde hem op de radio onderweg naar school en heb hem zelf toen even een paar keer geluisterd.quote:
Staat er een op de xbox voor 94k SPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
1tje om in de gaten te houden. Die gast komt terug van loan bij AIK (hij scoorde tegen PSV geloof ik) en nu gaat ie meteen weer weg naar Elfsborg.
Jij vind scream and shout leuker?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat er een op de xbox voor 94k SP
Terwijl er zoveel beters isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hem op de radio onderweg naar school en heb hem zelf toen even een paar keer geluisterd.![]()
Normaal luister ik die shit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |