Ah datte, thanxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:22 schreef shiznuts het volgende:
Klopt. De Chinese douane heeft de aandacht voor China Post-pakketjes verscherpt, met name items die batterijen bevatten worden niet doorgelaten en teruggestuurd naar de afzender. Items met accu kun je beter via Singapore Post free shipping of iets dergelijks laten verzenden waar mogelijk.
Ja en jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef FastFox91 het volgende:
Wie heeft een extra batterij gekocht voor de G3? Zijn die origineel en werken ze even goed? Ik overweeg er één aan te schaffen.
Nog advies waar te kopen? Hier is die 15 dollar: http://www.jiayumobilesho(...)3-android-phone.htmlquote:
banggood?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Nog advies waar te kopen? Hier is die 15 dollar: http://www.jiayumobilesho(...)3-android-phone.html
Welke kleur?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef CnMaster_ het volgende:
Net een Jiayu G3 op het forum gekocht en betaald, krijg ik opeens een mailtje dat ik geen refund krijg omdat ze hem per ongeluk weer opgestuurd hebben. Check ik DHL is hij al in Duitsland. Dus, wie o wie wil een Jiayu G3 kopen voor de prijs die ik er voor betaald heb. (¤160 tot ¤200). Hangt af of ik belastingen moet betalen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:29 schreef bassa21 het volgende:
[..]
Ha zal je altijd zien... Wil mijn vrouw de zilvere
Ik laat het je nog ff weten.
Ik heb wel interesse in de grey versiequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef CnMaster_ het volgende:
Net een Jiayu G3 op het forum gekocht en betaald, krijg ik opeens een mailtje dat ik geen refund krijg omdat ze hem per ongeluk weer opgestuurd hebben. Check ik DHL is hij al in Duitsland. Dus, wie o wie wil een Jiayu G3 kopen voor de prijs die ik er voor betaald heb. (¤160 tot ¤200). Hangt af of ik belastingen moet betalen.
Die Sendung wurde am 28.01.2013 im internationalen Logistikzentrum Frankfurt zur Weiterbeförderung nach Niederlande übergeben.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Gewoon meer geduld hebben dus. Bedankt voor de je info.
Dan heb je meer geluk dan mij. Die van mij blijft op deze statusquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Die Sendung wurde am 28.01.2013 im internationalen Logistikzentrum Frankfurt zur Weiterbeförderung nach Niederlande übergeben.
The item was scanned in the country of destination Netherlands at Jan 30, 2013.
Ik heb wel belangquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef CnMaster_ het volgende:
Douane ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 03:52 schreef Majinster het volgende:
[..]
Dan heb je meer geluk dan mij. Die van mij blijft op deze status
Die Sendung wurde am 19.01.2013 im internationalen Logistikzentrum Frankfurt zur Weiterbeförderung nach Niederlande übergeben.
Geen idee vind het wel raar. Vorige keer duurde het twee weken voordat het was geleverd en nu wacht ik een maand en nog steeds niks.quote:
Hij is nu bij de DHL bezorger, maar ik heb al een aantal mensen die de telefoon zouden willen kopen als ik geen belasting e.d. moet betalen. Ik laat het je even weten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb wel belangGrijs of zwart maakt met niet uit.
Jaja, en Jiayu weer door de Oppo Find 3.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef NextTVH het volgende:
Volgens mij heeft blackberry een beetje naar de G3 gekeken bij hun nieuwe telefoon![]()
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/revie(...)fijn-in-de-hand.html
Gewoon swiftkey er op gooien, prima toetsenbord en woordenboekquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef shiznuts het volgende:
193 EUR.Daar heb je een quadcore Newman N2 voor (als het meezit uiteraard).
- Gewoon bij input & language en dan toetsenbord opties instellen lijkt me...
- Die dingen staan alfabetisch. Je moet een launcher gebruiken wil je bijvoorbeeld een lijst met favorieten maken gok ik
Dan heeft jou g3 mijn g3 ingehaald, Ik had de mijne de 13e besteld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:32 schreef nz1900 het volgende:
Vandaag de G3 opgehaald bij het postkantoor, had hem 16 januari besteld.
Kostte 147 euro bij Banggood, geen bijkomende douanekosten.
De microfoon zit in de linker onderzijde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef hengstum het volgende:
Wie heeft er ook last van dat de persoon die je belt, zegt dat je slecht te verstaan bent? Of 'je klinkt heel ver weg'?
En wat kan ik daar aan doen qua instellingen microfoon/speaker?
Je hebt een app met reclame of een virus geïnstalleerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef CnMaster_ het volgende:
Jiayu werkt prima, behalve de GPS. Maar krijg steeds een spam melding in mestatusbalk. Een rood vierkantje met een witte ster met de tekst 'U heeft een iPhone 5 gewonnen' oid. Als ik er op klink wordt ik naar internet doorverbonden. Iemand dit ook?
Ik ga even zoeken. Bedankt.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Je hebt een app met reclame of een virus geïnstalleerd.
Welke build van 4.0.4 draai je?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef replay11nl het volgende:
Zeer chill ding, draai gewoon stock 4.0.4
Batterijduur is wel zwaar crap bij mij plus m'n connector is behoorlijk gammel, moet echt heel precies de oplader erin doen anders laad ie niet op
G3 20121129-082828quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke build van 4.0.4 draai je?
Ik draai nu 4.1.2 en merk dat de battery life een stuk beter is.
De 4.0.4 build van december(dacht ik) had dit ook al verbeterd.
Edit: Even wat preciezer:quote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef Mehari het volgende:
Zou kunnen dat er zo af en toe een slechte batterij tussen zit.
Ik ervaar bij mijn G3 op de december rom de batterij duur als bijzonder riant.
Trouwens was daarvoor ook niet slecht.
Je kan eens uitzoeken wat nu eigenlijk de grote gebruiker is.
Na een reboot zit er wel opeens weer 5% bij mn batterij geplaktquote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Edit: Even wat preciezer:
Mobiel stand-by 27%
Wifi 27%
Telefoon inactief 18%
Beeldscherm 11%(op laagste helderheid)
Op een of andere manier staan er 3 games tussen, die in totaal 13% verbruiken, terwijl ze helemaal niet op de background draaien
Android systeem 3%
Android OS 2%
Als ik m 's ochtends voor ik naar school ga om half 8 van de oplader haal, een uurtje muziek luister, een beetje whatsappen, social media en soms kort een spelletje, is hij rond 4 uur als ik thuis kom nog maar rond de 30 tot 20 %quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Mehari het volgende:
Hoe lang doe je dan met een lading?
Wifi kan je instellen dat deze uitgaat als de telefoon in standby staat.
3G staat wel bekend als een behoorlijke gebruiker ivm mobiel standby.
Apps die vaak synchroniseren verbuiken ook meer data en radio verkeer.
De mijne gaat aan de lader voor ik naar bed ga, 'smorgens er af.
Een volle dag gebruik met tegen de 3uur screentime laat me nog 40 tot 50% batterij over aan het eind van de dag.
Dat is soms zelfs met ruim 40 minuten navigatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |