quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet zo'n probleem, maar het viel me vandaag ineens op toen ik 1x te ver drukte. Doe meestal handmatig helderheid even instellen, want auto is vaak net te donker voor mij.
Verder doet de G3 het hier ook prima. GPS niet altijd even snel, maar gebruik het ook niet zo heel vaak. Wat ik wel graag zou willen is in het drop down menu een optie voor de zaklamp. Nu moet dat via het homescreen door op de torch app te drukken. Iemand die daar een oplossing voor weet?De zaklamp widget op je homescreen zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ja, dat heb ik dus alquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De zaklamp widget op je homescreen zetten?
Ja dat kan. Installeer power toggles en je kan dan in de notifications via het "bliksempje" de flash aanzetten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Wat ik wel graag zou willen is in het drop down menu een optie voor de zaklamp. Nu moet dat via het homescreen door op de torch app te drukken. Iemand die daar een oplossing voor weet?
Je moet gewoon op www.taobao.com en www.tmall.com zelf zoeken. De manier waarop MisterTao zoekresultaten filtert is inderdaad halfgaar. Ook erg vervelend dat wanneer je een random powerbank of oordopje wil kopen die alleen maar 'compatible' met een merk is en daarom de merknaam in de titel heeft staan, niet omdat het claimt een merkproduct te zijn, je bijvoorbeeld alles met 'Apple', 'Samsung' en 'HTC' niet kunt aanschaffen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef hengstum het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is met de zoek-functie op Mistertao? Ik ben op zoek naar een hard plastic hoesje voor de Jiayu G3 maar ik kan ze niet vinden! Alleen via Mistertao zodat ik mijn credit kan op maken.
Alvast bedankt.
Kon dat niet in het 'geheime & verborgen' engineering menu?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef flankert het volgende:
Hele dag vol verwachting want pakje afgeleverd en dus MIJN telefoon aangekomen. Zul je zien dat ik nét vandaag moet overwerken. Maar goed, uiteindelijk thuis aangekomen: is het de telefoon van mijn vrouw! Aaaaargh! Heeft deze gewoon mijn G3 ingehaald...
Maar goed: G2 van BG over in 24 dagen, toch niet slecht mét Chinees Nieuwjaar erbij.
Ook geen bijkomende kosten. Aangegeven waarde door BG: $21.64![]()
Goed, dan nog een vraagje: hoe krijg ik de microfoon 'luider'?
Als ermee gebeld wordt ben je namelijk bijna niet te verstaan, zo zacht.
quote:PRESS: * # * # 4636 # * # *
Ik zou hier beginnen: DIG / Android tablet discussie topic #34 - Met 3D 4K Quadcore tabletsquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef VorteXxX het volgende:
Mogge,
Ik weet niet of dit in dit topic hoort maar misschien hebben jullie tips
Mijn vriendin wil een tablet kopen maar heeft gehoord dat er dus chinese merken zijn die veel goedkoper zijn dan Apple of Samsung en toch dezelfde kwaliteiten hebben.
Heeft er iemand tips welk merk en waar te bestellen?
Heb zelf niet veel gezocht omdat ik niet zou weten waar te beginnen
Alvast bedankt
Als dat het zelfde is als bij de G3:Mobileuncle>Engineer Mode>Engineer Mode (MTK)>Audio>Normal Mode>Level selecteer 3 en dan Value iets verhogen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef flankert het volgende:
Goed, dan nog een vraagje: hoe krijg ik de microfoon 'luider'?
Als ermee gebeld wordt ben je namelijk bijna niet te verstaan, zo zacht.
Ziet het eruit als een soort licht plekje/dode pixel?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef ikbenik het volgende:
Ik kom er net achter dat achter het scherm wat stof is gekomenGelukkig is het nog maar een kleine plek, thuis maar eens proberen of het weg te halen is (stofzuigerslang tegen de rand aan houden?)
Toestel heb je al uit gehad (ga ik van uit?) Batterij er eens een uurtje uit houden en dan weer proberen mocht dat niet helpen dan zal je opnieuw moeten flashen ben ik bang.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:50 schreef rozu het volgende:
hallo allemaal sind 15 jan de jyg3 liep als een speer maar nu vanochtend alleen nog maar te gebruiken voor bellen en internetten alle apps doen het niet meer bij de meeste staat app gestopt.
wie weet raad? bij voorbaat dank voor de reactie
ps niet geroot orginele uitvoering.grt rozu
Dacht ik eerst ook, bleek een dode pixel te zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef ikbenik het volgende:
Ik kom er net achter dat achter het scherm wat stof is gekomenGelukkig is het nog maar een kleine plek, thuis maar eens proberen of het weg te halen is (stofzuigerslang tegen de rand aan houden?)
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ziet het eruit als een soort licht plekje/dode pixel?
Nee, helaas is het geen plekje, maar bijna een wolk(je). Ik dacht ook eerst dat het een schermdefect was. Alleen is het ook zichtbaar als het scherm uit is en als ik heel goed kijk kan ik ook de stofdeeltjes zien zitten achter het scherm. Zo te zien toch een probleem in de afdichting of zoiets.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef remcom00 het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, bleek een dode pixel te zijn.
Hij zit er nog steeds maar ik erger me er eigenlijk niet aan (zit aan de bovenkant v/h scherm), is gewoonweg pech, kan met ieder scherm gebeuren.
"Kwalitijd", Seriously?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:44 schreef ZetaOS het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik super blij ben met mijn Jiayu G3. Wat een top telefoon.
Heb de G4 alweer een paar weken geleden besteld(pre-order),...afwachten maar :-)
Iemand nog een site met nette goede foto`s?
Heb ook de 2GS besteld voor een video review, verwacht deze volgende week.
Oja, over de camera, deze valt mee. Mijn broertje heeft een andere camera app die het op rooted telefoons doet er opgezet. 100% verschil
Tevens is bij mijn telefoon absoluut geen GPS problemen waar ik soms over lees.
http://tweakers.net/productreview/71187/jiayu-g3-zwart.html
Kan je toevallig geen foto van het probleem uploaden? :-)quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:47 schreef ikbenik het volgende:
[..]
[..]
Nee, helaas is het geen plekje, maar bijna een wolk(je). Ik dacht ook eerst dat het een schermdefect was. Alleen is het ook zichtbaar als het scherm uit is en als ik heel goed kijk kan ik ook de stofdeeltjes zien zitten achter het scherm. Zo te zien toch een probleem in de afdichting of zoiets.
Ik zal vanavond proberen er een foto van te maken!quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:15 schreef mathske1 het volgende:
[..]
Kan je toevallig geen foto van het probleem uploaden? :-)
zitten er nog screen protectors op dan misschien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:19 schreef flankert het volgende:
Joehoe! Mijn MP4 speler van $21 is binnen van Banggood!
Oh nee, het is toch mijn Jiayu G3... Blij!
Zie nu wel dat er linksonder op mijn scherm een 'donkere plek' zit, net alsof het display daar een 'lichtprobleem' heeft. Zou daar nog iets aan te doen zijn, of heb ik dan gewoon dikke pech?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |