Ja, maar vliegenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Vliegtickets retour voor ¤160
quote:
ligt eraan hoe groot je tetters zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar voel je zelf toch niets van
Datequote:
Doodsaai man.quote:
Voor jou misschienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doodsaai man.
En vaak nog koud ook.
Ik zie het probleem gewoon niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze mag Rusland niet meer in omdat ze ervoor gekozen heeft alleen een Nederlands paspoort te houden
Spees heeft gezocht/onthoudenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze mag Rusland niet meer in omdat ze ervoor gekozen heeft alleen een Nederlands paspoort te houden
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ster in nutteloze dingen onthouden
Hulde!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spees, bij dwdd zat net die Alexander en die had een grote sticker van Space Invaders op zijn laptopquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie? Pics?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Spees, bij dwdd zat net die Alexander en die had een grote sticker van Space Invaders op zijn laptop
wie won in 1964 de Elfstedentocht?quote:
da's die Apple-hipsterquote:
Ik weet 'm zonder te zoeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie won in 1964 de Elfstedentocht?
Dat is niet nutteloos genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie won in 1964 de Elfstedentocht?
NIEMANDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is niet nutteloos genoeg
ssssst niet voorzeggen!quote:
Ze wist 'm al niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ssssst niet voorzeggen!
Uit je hoofd Spees!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NIEMAND
Er was geen Elfstedentocht in '64.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NIEMAND
Er was geen Elfstedentocht in '64.
mwaaaaaaah, vooruit dan maar!quote:
Was in '63 en daarna heul lang niks.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was in '63 en daarna heul lang niks.
Ik heb wel gespiekt wanneer 'ie daarna weer was.quote:
ja dat zou ik ook niet weten, ik gok '76 ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel gespiekt wanneer 'ie daarna weer was.
sigarenwinkelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is het beroep van lipglans d'r ouders?
'85quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook niet weten, ik gok '76 ofzo
quote:
Die naam laat mij steeds aan M'nique denkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Niemand verder Nonique spullen? Want dan bestel ik gewoon vanavond
Volgens mij heeft het merendeel hier in het topic zo'n prachtbrein voor kutdetailsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
damn, wat zijn wij triest eigenlijk!
Mo-Nique dan he, ultra pauper geschrevenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die naam laat mij steeds aan M'nique denken
Die hebben een sigarettenwinkel in/rondom Zwolle. Volgens mij niet in Zwolle zelf.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is het beroep van lipglans d'r ouders?
Het is wel een "verdomd, nu je het zegt"-feitje. Volgens mij door die holo-sigarettenhype toen.quote:
yep, denk ook dat dat iets iets wat ons bindtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het merendeel hier in het topic zo'n prachtbrein voor kutdetails
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een "verdomd, nu je het zegt"-feitje. Volgens mij door die holo-sigarettenhype toen.
centrum zwolle jonguh!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die hebben een sigarettenwinkel in/rondom Zwolle. Volgens mij niet in Zwolle zelf.
En ik lees nooit wat van het mens.quote:
van ketjap?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
De hont heet chubby. De katten van lab Coco en Clarence en de kat van masja manis
Nee ik meestal ook niet meerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik lees nooit wat van het mens.
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YESquote:
De drie zusjes hebben een driehoek als teken van hun zusterband oid. En idd de lip met meerdere mensenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:03 schreef megamandy het volgende:
Ze hebben ook allemaal een tattoo aan de binnenkant van hun lip. Volgens mij zelfs samen met een nicht.
Op de bakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos vindt dat ik me aanstel omdat ik een pijnlijke bek heb en op de bak wil zitten hangen i.p.v. eten maken en vaatwasser uitruimen. Opbokken kutkneus
Maar zodra mannen "ziek" zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos vindt dat ik me aanstel omdat ik een pijnlijke bek heb en op de bak wil zitten hangen i.p.v. eten maken en vaatwasser uitruimen. Opbokken kutkneus
bankquote:
Nee, da's heul niet garpig meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bank![]()
even een megadosis ibu naar binnen gooien hoor, is niet echt leuk meer nu. Verdoving is uitgewerkt, voordeel is wel dat mijn wang/lip nog heel is
Apart...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmm, ik kan die code van Dwyn voor Bodyshop niet gebruiken... hij gooit steeds het vakje leeg
Ga ze maar even mailen
Das raar... Ik heb diezelfde code gehad, dus lijkt me dat ie dan gewoon gebruikt moet kunnen worden, ongeacht wie hem invoert...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmm, ik kan die code van Dwyn voor Bodyshop niet gebruiken... hij gooit steeds het vakje leeg
Ga ze maar even mailen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Buik doet raar
Aan de ene kant krijg ik last als ik net wat gegeten heb, alsof het niet goed valt (ongeacht wat ik eet). En iets later rommelt het alsof ik honger heb, kan ik ook zin krijgen in iets lekkers en daarna voelt het weer vervelend en pak ik toch maar niks
En ondertussen nog flinke hoofdpijn
Ik zat ook willekeurige codes in te voeren maar ongeacht wat ik in vul maakt hij het veld leeg... wazige shizzlequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das raar... Ik heb diezelfde code gehad, dus lijkt me dat ie dan gewoon gebruikt moet kunnen worden, ongeacht wie hem invoert...
Andere browser proberen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat ook willekeurige codes in te voeren maar ongeacht wat ik in vul maakt hij het veld leeg... wazige shizzle
Vreemd. Misschien omdat de gegevens niet overeen komen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik bedoel trouwens klanten kaart code, niet die gratis vezendcode
Ow, oopsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik bedoel trouwens klanten kaart code, niet die gratis vezendcode
Sterkte kipjonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit ju mobiel te fokken, gaat biet zo fijn... ik ga even tukje doen, ben verrot
Dit is alleen wel het type foute glitter waar ik normaal niet mee over straat ga tenzij carnavalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon, omdat het kan en omdat glitters
Ojaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb eindelijk m'n kwasten gewassen
Ja beetje wel, dit zijn nu in totaal 8 lagen en er moet nog topcoat overheenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef Mss het volgende:
Nice, maar heb je nu niet een heel dik plakkaat op je nagels?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
En een beetje onscherp voor de sparklies:
[ afbeelding ]
Ja, dat is bij glitters al heel sterk. Bij mij vallen die glitters er trouwens af na een dag ofzo, als ik heel veel lagen op heb.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja beetje wel, dit zijn nu in totaal 8 lagen en er moet nog topcoat overheen
Maar zondag gaat het er toch weer af
Ben ik imuun voorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]En is je neus nu ook open door de nagellakgeur?
Ik had al basecoat, 2 lagen kleur en topcoat op en heb deze gosh en 3x glitters er gewoon overheen gepleurd omdat ik te lui was om dat er eerst af te halen, dus het is nie 8 lagen glitter. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Dadelijk (of morgen) maar ff topcoat overheen flikkeren voor nog wat extra glans enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is bij glitters al heel sterk. Bij mij vallen die glitters er trouwens af na een dag ofzo, als ik heel veel lagen op heb.
Was dat de kleur die je maandag ophad? Die was wel mooi jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja
Afgelopen week was ik gewoon vergeten mijn make-up mee naar Eindhoven te nemenHad dus alleen mijn standaard lippenstiften in mijn tas zitten.
Dus heb ik weer een mascara moeten kopen in Eindhoven en mijn lippenstift maar ook als blush gebruiktWas best een mooie kleur
Ja, dat is die LEquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Was dat de kleur die je maandag ophad? Die was wel mooi ja
Dat verschilt ook per persoon hoor! Maar het ziet er iig wel lekker vrolijk uit!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had al basecoat, 2 lagen kleur en topcoat op en heb deze gosh en 3x glitters er gewoon overheen gepleurd omdat ik te lui was om dat er eerst af te halen, dus het is nie 8 lagen glitter. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Dadelijk (of morgen) maar ff topcoat overheen flikkeren voor nog wat extra glans enzo
Oh dat is wel kut als ie LE is en bijna opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, dat is die LEbijna op! En nu blijkt hij dus ook nog mooi als blush te zijn mhehe
ERMAHGERD MIR WAT DOE JEquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Mirjam het volgende:
users die 'm meteen de pan uit flippen omdat je een post over het hoofd ziet ermahgerd
Thnxquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat verschilt ook per persoon hoor! Maar het ziet er iig wel lekker vrolijk uit!
Sterker nog die is enorm beledigdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die user voelt zich nu helemaal genegeerd
Linkje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sterker nog die is enorm beledigdnog nooit meegemaakt dit, waar is de internetiquette heen
Aah ik zie al welke userquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vanaf LIF / De Action #56 Always in Action en dan nieuwe topic. en mijn dm
Pfffquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vanaf LIF / De Action #56 Always in Action en dan nieuwe topic. en mijn dm
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Dronken Speesje?
En nachtelijk DM-en met Trixje
Niet eens in OUD?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Mirjam het volgende:
users die 'm meteen de pan uit flippen omdat je een post over het hoofd ziet ermahgerd
tompoucen van de hemaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:34 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Niet eens in OUD?![]()
Goedemorgen trouwens
Ik ga weer lekker tompoucen verkopenNet even snel mijn nagellak er nog af zitten poetsen
Ja, blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
Kirby deed je aan Bruce Willis denken IJs?ik dacht overigens heel even dat je het over Bruce Campbell had
Sjaan
Haha, Myr, ermnermnerm
Niet van echt te onderscheiden.quote:
Ik ga hem nu halen brbquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet van echt te onderscheiden.
als ik de buurvrouw was geweest had ik gewoon 112 gebeld, maar goed, dat vond ze overdrevenquote:
daar moest ik ook aan denken, LOL!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:16 schreef Mss het volgende:
Wel positief voor jou dat hij niet meer zoveel naar buiten mag.
Jup. De meeste chauffeurs weten het bij hem, maar deze dus niet. (Hij geeft z'n oude adres op en niet het tehuis, maar lijkt me logisch dat dat gecommuniceerd wordt bij dit soort gevallen)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
OMG, wat een verschrikkelijke mongolen zeg.... die had best dood kunnen zijn....
logisch is in dit soort gevallen vaak ver te zoeken hoor....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. De meeste chauffeurs weten het bij hem, maar deze dus niet. (Hij geeft z'n oude adres op en niet het tehuis, maar lijkt me logisch dat dat gecommuniceerd wordt bij dit soort gevallen)
Pehehehehequote:
Dafuq.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
logisch is in dit soort gevallen vaak ver te zoeken hoor....daar kun je bij die bedrijven niet vanuit gaan, hoe sneu ook
![]()
En iemand voor de deur neer zetten met dit weer is natuurlijk ook wel vrij kansloos... bel dan even aan ofzo![]()
Ik heb weleens gehad dat die taxidiensten bedachten dat ze met de sneeuw niet meer gingen rijden, maar was midden op de dag. Dus alle rolstoelafhankelijke mensen die ergens waren moesten zelf maar zien hoe ze thuis kwamen![]()
En mooie was ook dat ze niet naar de mensen gecommuniceerd hadden dat ze niet meer reden, dus die zaten voor Jan Lul te wachten
ahhhhh cute, have fun!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehehe
En morgeuhWas gezellig gisteren bij de buren
bier
Over uurtje naar bels om met neefje te knuffelen
Dooiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:37 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd eindelijk opgehouden met sneeuwen. kom maar door met die dooi.
De aftakeling is begonnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:12 schreef BBQ-kip het volgende:
MAX-jank tv: honger in Moldavië. Duizenden ouderen dreigen de winter weer niet te gaan overleven.
Ik weet dat je het ook gewoon normaal kunt opvatten, maar ik denk dan meteen aan dat ze vorig jaar dood waren, toen weer levend en nu wéér dood gaan![]()
Koos is broodjes halen bij de bakker![]()
Hele consternatie hier vanochtend, werd uit mijn bed gebeld door de gluurvrouw. De gluurman was buiten aan het rommelen geweest en toen hij binnen kwam viel hij van zijn stoel, was ijskoud en niet meer aanspreekbaar. Of ik er even naar wilde kijken.
Dus toch maar spoeddienst van de HAP gebeld, die kwamen en bleek gelukkig een bloeddrukdip te zijn door de kou.
Dus nu mag hij niet meer zo lang in deze kou naar buiten staan.bezig zijn en verder was alles gelukkig ok.
nouja, waarom niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor mensen die hun a England nog niet hebben: voorlopig worden ze niet geshipped want Royal mail wil geen nagellak meer verzenden
Dunno. In een andere groep stond al een foto van een brief die een meisje had gehad, dat ze 'dangerous goods' had verstuurd, dat hadden ze gezien op de xrayquote:
nouja zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno. In een andere groep stond al een foto van een brief die een meisje had gehad, dat ze 'dangerous goods' had verstuurd, dat hadden ze gezien op de xray
x-ray? Is er niet zoiets als postgeheim?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno. In een andere groep stond al een foto van een brief die een meisje had gehad, dat ze 'dangerous goods' had verstuurd, dat hadden ze gezien op de xray
Bij de douane wordt het toch ook door een xray gehaald? Vlgens mij zijn dat voorwaarden waar je mee akkoord gaat wanneer je iets verstuurt. Ze controleren toch ook op drugs?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
x-ray? Is er niet zoiets als postgeheim?
met appels en deegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog een bazenrecept voor appeltaart?
Zag het staan ja op de Facebook. Heb mijn shipping mail dinsdag of zo gehad, dus hoop dat ik ze nog wel krijgquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor mensen die hun a England nog niet hebben: voorlopig worden ze niet geshipped want Royal mail wil geen nagellak meer verzenden
Ja ik hoop t voor jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zag het staan ja op de Facebook. Heb mijn shipping mail dinsdag of zo gehad, dus hoop dat ik ze nog wel krijg
Recept van het pak mix voor appeltaart van Honig vind ik altijd prima werken. Zonder extra dingen zoals spijs erdoor enzo.quote:
ja, met citroenschaafsel en walnotenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog een bazenrecept voor appeltaart?
Ja dat doe ik dus ook altijd. Maar misschien had iemand een bazenrefept net zoals met die lekkere browniesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Recept van het pak mix voor appeltaart van Honig vind ik altijd prima werken. Zonder extra dingen zoals spijs erdoor enzo.
Gewoon goudreinetten gebruiken, blanke rozijnen, roomboter en gaaaaaaaaaaaaaan
met appeltaart ben ik oldskoolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook altijd. Maar misschien had iemand een bazenrefept net zoals met die lekkere brownies
ach, het is een ouwe vent. Heb weleens wat reanimaties voorbij zien komen waarvan ik van tevoren wist dat ze het niet gingen halen en een patiënt gehad die onder mijn neus dood ging, dus dit viel wel meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Incantrix het volgende:
Maar lakjes per post mag toch al niet? Of was dat overal behalve in de UK?
Kip, dat is best schrikken
hehehehe, nice! Aan de andere kant van het perron zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd er staan hier mensen ruzie te maken en heel t perron staat te kijken en te lachen
Nee buiten in Tilburg en door het dak hoorde je alles preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, nice! Aan de andere kant van het perron zeker
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu zitten ze in de auto te schreeuwen want ze zagen allemaal mensen staan kijken einz
goed afgericht welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHA ik zeg tegen brum: HEE GA EENS KOFFIE HALEN
loopt ie meteen naar de kiosk
Jah, ok, maar wellicht toch anders als het je favo buum is?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach, het is een ouwe vent. Heb weleens wat reanimaties voorbij zien komen waarvan ik van tevoren wist dat ze het niet gingen halen en een patiënt gehad die onder mijn neus dood ging, dus dit viel wel mee
Spanning ende sensatiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef Diconnected het volgende:
klinkt als goede afleiding voor het wachten op de trein in Tilburg daar Spees
MY EYESquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Mirjam het volgende:
http://nailpolishheaven.n(...)lly-jewels-swatches/
ZOMG ZULKS EEN MOOIE NAGELS!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Mirjam het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum moest huilen van die nagels
ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum moest huilen van die nagels
potver ik wil zequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.8ty8beauty.com/nail_polishes/color-club-d.htm
nieuewe hh's te koop
ik hoop nog steeds op een geldboom of de loterij, dus ik kan ze toch niet kopenquote:
ik vind ze niet heel veel boeiender dan de holos di ek al heb, wss ga ik ze toch nooit dragenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds op een geldboom of de loterij, dus ik kan ze toch niet kopen
quote:
Feli!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
FILOSOFIE GEHAALD HELL YEAH KUTVAK NIET VOLGEND JAAR NOG EEN KEER
Gaydyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]hoezo erg? Je vader zei al dat dat misschien zo was dus hadden er al rekening mee gehouden. Intro heeft de afgelopen week al een paar keer gezegd: volgens mij is Shady homo
tumdumdumquote:Color Club 995, Cosmic Fate, 0.5 oz.
[remove]
$8.00 $8.00
Color Club 996, Kismet, 0.5 oz.
[remove]
$8.00 $8.00
Color Club 997, Over The Moon, 0.5 oz.
[remove]
$8.00 $8.00
Color Club 980, Cherubic, 0.5 oz.
[remove]
Kosten vallen daar geloof ik wel mee hoor! Wacht zal ff zoekenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
International customer please email us for shipping cost.
fml
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kosten vallen daar geloof ik wel mee hoor! Wacht zal ff zoeken.
Okay in 2011 betaalde ik 16 dollar voor 6 flesjes.quote:
hmz dat zegt nu dus nog niet zo veel, kan ondertussen flink omhoog zijn gegooid. Ik vraag het wel even in PaAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay in 2011 betaalde ik 16 dollar voor 6 flesjes.
Ja was inderdaad langer geleden dan ik dachtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hmz dat zegt nu dus nog niet zo veel, kan ondertussen flink omhoog zijn gegooid. Ik vraag het wel even in PaA
Dat weet ik echt niet meer Speesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zetten zij de precieze waarde op het pakketje?
To fail or not to fail, that is the question.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet meer Spees.
check die comment van ene Judithquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Mirjam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Die van color club zijn echt episch holo. Ze zijn zelfs beter dan Nfu Oh want je hebt er geen aqua basecoat voor nodig en je kunt er topcoat overheen gooien. Qua holo zullen ze dus sowieso beter zijn dan CGquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe zijn lakjes van Color Club in verhouding tot China Glaze qua prijs en kwaliteit van lak/holo?
thanks voor je antwoord, dan ga ik er toch maar 2 falen denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Die van color club zijn echt episch holo. Ze zijn zelfs beter dan Nfu Oh want je hebt er geen aqua basecoat voor nodig en je kunt er topcoat overheen gooien. Qua holo zullen ze dus sowieso beter zijn dan CG
china glaze:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe zijn lakjes van Color Club in verhouding tot China Glaze qua prijs en kwaliteit van lak/holo?
Goeden samenvattingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
china glaze:
[ afbeelding ]
color club:
[ afbeelding ]
maar dat zie je wel op swatches toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef Mss het volgende:
Alleen zijn de kleuren van CG 'feller'. Ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen maar de lakjes van CC hebben veel wit er doorheen waardoor ze (zeker die oude HH) wat meer op elkaar lijken.
Jep.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar dat zie je wel op swatches toch?
ik wilde toch alleen de donkerdere kleuren, niet de lichte of roze kleuren, zal misschien ook schelenquote:
yepquote:
Ja maar in Nederland is dat niet andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer dat die verzendkosten altijd zo'n groot gedeelte van de prijs innemen...
Meer bestellen dan zijn de verhoudingen beterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer dat die verzendkosten altijd zo'n groot gedeelte van de prijs innemen...
ja dat is mijn grootste motivatie veel te falen iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Meer bestellen dan zijn de verhoudingen beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |