abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2000 @ 13:04:02 #1
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_356517
Ik wel denk ik. Ben bang dat het dan weer net zo'n slap zooitje als vorig jaar wordt, en daar ga ik niet nog een keer naar kijken.

[disclaimer] Dit is toch wel een ander topic dan 'Als Ali genomineerd wordt dan...(maak af)', vind ik, omdat Ali reeds genomineerd is [/disclaimer]

pi_356523
Ik ga meer kijken als Aliblabla weg is, ik kan er niet tegen dat slappe geouwehoer. Goeie voor Jerry Springer en dat zweer ik op de doodvan mijn zoontje.
pi_356527
Aan de ene kant zal ik blij zijn als ie weg is, ik irriteer me mateloos aan die jongen....maar aan de andere kant denk ik dat het een stuk rustiger cq saaier wordt.....dus laten we eerlijk wezen...laat hem blijven aub!!!!
Elfensex is superspannend...
pi_356529
Er moet wel heel wat gebeuren voordat ik afhaak. Denk ook niet dat dat gaat gebeuren.
  zaterdag 23 september 2000 @ 13:43:30 #5
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_356564
Ali moet gewoon blijven, eindelijk wat leven in de brouwerij . .
You must be out of your brilliant mind.
pi_356570
Dan kan ik alleen maar zeggen.....
Goodbye Trainspotter
  zaterdag 23 september 2000 @ 14:37:08 #7
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_356616
Als Ali blijft, wordt het geen spraakmakende TV, maar irriterende TV (net als vorig jaar af en toe).
'Ali kan je gek maken' om de eloquente Desireet maar es te citeren, en volgens mij blijft dat niet leuk.

Maar wacht maar af, er zijn nog genoeg irritante mensen, die tzt zullen 'breken'.
Ik noem een Bianca, een Jolanda, een Koos, Leo misschien.

En natuurlijk zal de achterbakse 'Bat out of Hell' Desi nog heel wat mensen tegen de schenen gaan schoppen.

Ik blijf nog even kijken.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_356662
Ali zuigt
  zaterdag 23 september 2000 @ 16:35:39 #9
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_356862
Ik weet niet of ik stop met kijken, maar ik zal Ali zeker missen. Tot nu toe gebeurt er elke dag wel iets leuks (voor de kijker dan) met Ali in het huis...

De andere personen (muv. Jolanda, maar die gaat nu ook weg...) hebben mij nog totaal niet weten te boeien.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_356876
Ik blijf, no matter what.
100 dagen is eigenlijk veel te kort, dit zou 365 dagen per jaar nonstop moeten zijn
  zaterdag 23 september 2000 @ 16:41:15 #11
2764 Trainspotter
pi_356878
Jolanda heeft als reden voor haar vertrek opgegeven dat er voor haar geen uitdaging meer is. Zou ze dan al weten dat Ali er met een overweldigende meerderheid uitgestemd gaat worden? (ja inderdaad, dat is eigenlijk zo klaar als een klontje) Ik voorzag nog wel dat Jolanda Ali van zijn onnozelliteit zou proberen te doordringen.

Erg jammer dat BB2 al zo vroeg oninteressant wordt...

pi_356899
* ~Anja~ stopt niet met kijken als MohAli eruit is

Niet meteen, iig. Maar als het echt zo'n super'gezellie' boeltje als vorig jaar wordt, vinnik er weinig aan...
Ali maakt 'lekkere' teevee. Jammer dat de meerderheid niet snapt dat dat toch wat leuker is om naar te kijken en meteen de telefoon pakt om op Aal te stemmen.

Zal VOO niet gaan sjoemelen met de cijfers? Zij begrijpen toch ook wel dat dit leuker is, en beter voor de kijkcijfers?

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  zaterdag 23 september 2000 @ 16:51:24 #13
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_356915
quote:
Op 23 september 2000 16:47 schreef ~Anja~ het volgende:
Ali maakt 'lekkere' teevee. Jammer dat de meerderheid niet snapt dat dat toch wat leuker is om naar te kijken en meteen de telefoon pakt om op Aal te stemmen.
Precies, en dan vervolgens maar klagen dat het programma zo saai is geworden... Ik geloof bijv. niet dat personen als Ferdi of Georgie nog iets interessants in gaan brengen...

Ergens heb ik ook wel medelijden met Ali. Wat zal hij het moeilijk krijgen als hij weer naar buiten moet...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 23 september 2000 @ 16:55:35 #14
2764 Trainspotter
pi_356928
quote:
Op 23 september 2000 16:51 schreef Zanderrr het volgende:
Ergens heb ik ook wel medelijden met Ali. Wat zal hij het moeilijk krijgen als hij weer naar buiten moet...
Dat denk ik ook ja. Hij moet er nog veel langer in blijven. Pas dan zal hij dezelfde cultstatus bereiken als de lompe boer Zlatko in het Duitse BB-huis. Eigenlijk verdient hij dat wel, vind ik. Als hij maar geen ceedee gaat uitbrengen tenminste....
pi_356939
Ali heeft in deze week meer geleerd dan in de hele rest van z'n leven. Ik ben razend benieuwd waar dat naartoe evolueert.
pi_357225
quote:
Op 23 september 2000 16:40 schreef blauwe het volgende:
Ik blijf, no matter what.
100 dagen is eigenlijk veel te kort, dit zou 365 dagen per jaar nonstop moeten zijn
H A L L O O O O!!!!! KAN DE VOO HIER GEHOOR AAN GEVEN JA!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_357260
De "VOO" kan dat sowieso niet meer want de veronica omroep organisatie is al een aantal maanden geleden uit de HMG gestapt. De enige die dat nu nog kan is The Young One (die zich tot volgend jaar nog "veronica" mag noemen).
pi_357292
Als de anderen de RUIMTE krijgen kan je vanzelf zien hoe IRRITANT ook JIJ kan zijn!!!
uit
pi_357293
Ik heb liever dat Ali weggaat. Ik vind dat om te mogen blijven je met mensen om moet kunnen gaan en als teamplayer ergens moet kunnen komen. Als je veel ruzie's maakt en beledigende en kwetsende teksten rondstrooit, verdien je mijnes inziens gewoon niet om te winnen.

Ik blijf gewoon kijken, al vind ik het vertrek van Jolanda wel heel erg. Dat was mn favoriet

dat waren nog eens tijden...
  zondag 24 september 2000 @ 02:04:47 #20
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_357988
Ik blijf zeker! Zoals Danny ergens anders ook al aanhaalde: Is de 'saaiheid' niet juist hetgene dat het boeiend maakt?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_358386
quote:
Op 23 september 2000 20:28 schreef Uniquehorn het volgende:
Ik heb liever dat Ali weggaat. Ik vind dat om te mogen blijven je met mensen om moet kunnen gaan en als teamplayer ergens moet kunnen komen. Als je veel ruzie's maakt en beledigende en kwetsende teksten rondstrooit, verdien je mijnes inziens gewoon niet om te winnen.
Vind ik niet. Om te kunnen winnen moet je m.i. het vermogen hebben om van figuren als Ali een teamplayer te maken.
pi_358403
quote:
Op 24 september 2000 15:31 schreef Bjorn het volgende:
Vind ik niet. Om te kunnen winnen moet je m.i. het vermogen hebben om van figuren als Ali een teamplayer te maken.
Sjit hej..Die is scherp......Go Bjorn!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_358462
quote:
Op 23 september 2000 20:06 schreef arnout het volgende:
De "VOO" kan dat sowieso niet meer want de veronica omroep organisatie is al een aantal maanden geleden uit de HMG gestapt. De enige die dat nu nog kan is The Young One (die zich tot volgend jaar nog "veronica" mag noemen).
LB
  zondag 24 september 2000 @ 17:39:09 #24
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_358516
quote:
Op 24 september 2000 15:31 schreef Bjorn het volgende:
Dus ook volgens jou zal de winnaar niet Ali zelf zijn.
pi_358541
quote:
Op 24 september 2000 17:39 schreef Uniquehorn het volgende:
Dus ook volgens jou zal de winnaar niet Ali zelf zijn.
Nee. natuurlijk wint Ali niet. Maar waarom zou hij er al zo snel uit moeten? Denk je nou echt dat er dan nog wat schokkends gebeurt? Van mij mag ie bij de laatste 3 eindigen ... ... maar dat zal wel niet gebeuren ... trouwens, IK zit niet in dat huis! 8)
  zondag 24 september 2000 @ 18:46:24 #26
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_358571
quote:
Op 24 september 2000 18:10 schreef Bjorn het volgende:
Nee. natuurlijk wint Ali niet. Maar waarom zou hij er al zo snel uit moeten? Denk je nou echt dat er dan nog wat schokkends gebeurt? Van mij mag ie bij de laatste 3 eindigen ... ... maar dat zal wel niet gebeuren ... trouwens, IK zit niet in dat huis! 8)
Het huis zonder M.Ali is voor mij niet synoniem aan saaiheid. Ik denk dat de anderen ook wel voor tv kunnen zorgen, zolang Veronica ze ook maar een kans geeft en in beeld laat. Ik had na al die ruzie's van M.Ali juist meer de neiging om _geen_ BB meer te kijken ipv _meer_. Voor mij heeft hij gewoon een bepaalde irritatiegrens overschreden: de grens tussen het wel of niet meer kijken naar BB is bijna bereikt. Ik blijf nu juist kijken, omdat ik goede hoop heb dat hij eruit moet.

De wereld is niet zwart-wit. Het is niet: 1 persoon is irritant en daarom stelt de rest niks voor en is saai. Iedereen heeft wel iets onder de leden, iets wat zou kunnen bijdragen aan goede tv. Ik denk dat er meer van zulke mensen in het huis zitten dan alleen M.Ali. Maar omdat M.Ali op dit moment alle aandacht claimt en krijgt, komt dat er niet uit. Je krijgt het niet te zien.

zondag 24 september 2000 @ 23:14:23 #27
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_358838
Ali is gewoon een ontzettend triest figuur! hij moet gewoon oprotten uit dat BB huis! Ik ben blij dat ik niet geselecteerd ben voor BB2 want dan had ik hem allang voor ze smoel geslagen! dan had je pas tv gehad en had ik ook gewonnen denk ik als je iemand voor ze smoel slaat waar heel NL zich aan ergert

wat een eikel , lekker gemaakt doen op tv om daarmee 250.000 te winnen

pi_358900
[quote]Op 23 september 2000 16:47 schreef ~Anja~ het volgende:
* ~Anja~ stopt niet met kijken als MohAli eruit is

Niet meteen, iig. Maar als het echt zo'n super'gezellie' boeltje als vorig jaar wordt, vinnik er weinig aan...

Zal VOO niet gaan sjoemelen met de cijfers? Zij begrijpen toch ook wel dat dit leuker is, en beter voor de kijkcijfers?

Ik ben het gewoon helemaal met je eens

Try anything once, twice to be sure
pi_358933
"Haak jij ook af als Ali weg moet?"

Nou, ik haak af als hij blijft. Ik heb wel wat beters te doen dan te kijken naar zo'n voorspelbaar egocentrisch figuur met een plaat voor zijn kop.
Vanavond was hij in meer dan de helft van de uitzending irritant aanwezig. Zonde van mijn tijd.

Dit soort types (Azis, Job) maakte De Bus destijds bij vlagen zo vervelend. 't Valt me tegen van de screaning van BB.

The trick is to keep breathing
  maandag 25 september 2000 @ 00:55:53 #30
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_359061
Als Ali blijft wordt het inderdaad na verloop van tijd (waarschijnlijk niet zo heel lang) vervelend om naar te kijken, omdat je elke dag weer wordt opgescheept met dezelfde onzinnige discussies. De man is al zo voorspelbaar geworden en bovendien zo nadrukkelijk aanwezig dat BB dan pas echt 'saai' wordt.
Eén van de dingen die ons vorig jaar aan de buis (en de streams) gekluisterd hield was toch het 'geroddel' van Willem en de vraag wie het het eerst door zou hebben. Intrigerende tv!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')