[disclaimer] Dit is toch wel een ander topic dan 'Als Ali genomineerd wordt dan...(maak af)', vind ik, omdat Ali reeds genomineerd is [/disclaimer]
Maar wacht maar af, er zijn nog genoeg irritante mensen, die tzt zullen 'breken'.
Ik noem een Bianca, een Jolanda, een Koos, Leo misschien.
En natuurlijk zal de achterbakse 'Bat out of Hell' Desi nog heel wat mensen tegen de schenen gaan schoppen.
Ik blijf nog even kijken.
De andere personen (muv. Jolanda, maar die gaat nu ook weg...) hebben mij nog totaal niet weten te boeien.
Erg jammer dat BB2 al zo vroeg oninteressant wordt...
Niet meteen, iig. Maar als het echt zo'n super'gezellie' boeltje als vorig jaar wordt, vinnik er weinig aan...
Ali maakt 'lekkere' teevee. Jammer dat de meerderheid niet snapt dat dat toch wat leuker is om naar te kijken en meteen de telefoon pakt om op Aal te stemmen.
Zal VOO niet gaan sjoemelen met de cijfers? Zij begrijpen toch ook wel dat dit leuker is, en beter voor de kijkcijfers?
quote:Precies, en dan vervolgens maar klagen dat het programma zo saai is geworden... Ik geloof bijv. niet dat personen als Ferdi of Georgie nog iets interessants in gaan brengen...
Op 23 september 2000 16:47 schreef ~Anja~ het volgende:
Ali maakt 'lekkere' teevee. Jammer dat de meerderheid niet snapt dat dat toch wat leuker is om naar te kijken en meteen de telefoon pakt om op Aal te stemmen.
Ergens heb ik ook wel medelijden met Ali. Wat zal hij het moeilijk krijgen als hij weer naar buiten moet...
quote:Dat denk ik ook ja. Hij moet er nog veel langer in blijven. Pas dan zal hij dezelfde cultstatus bereiken als de lompe boer Zlatko in het Duitse BB-huis. Eigenlijk verdient hij dat wel, vind ik. Als hij maar geen ceedee gaat uitbrengen tenminste....
Op 23 september 2000 16:51 schreef Zanderrr het volgende:
Ergens heb ik ook wel medelijden met Ali. Wat zal hij het moeilijk krijgen als hij weer naar buiten moet...
quote:H A L L O O O O!!!!! KAN DE VOO HIER GEHOOR AAN GEVEN JA!!
Op 23 september 2000 16:40 schreef blauwe het volgende:
Ik blijf, no matter what.
100 dagen is eigenlijk veel te kort, dit zou 365 dagen per jaar nonstop moeten zijn
Ik blijf gewoon kijken, al vind ik het vertrek van Jolanda wel heel erg. Dat was mn favoriet
quote:Vind ik niet. Om te kunnen winnen moet je m.i. het vermogen hebben om van figuren als Ali een teamplayer te maken.
Op 23 september 2000 20:28 schreef Uniquehorn het volgende:
Ik heb liever dat Ali weggaat. Ik vind dat om te mogen blijven je met mensen om moet kunnen gaan en als teamplayer ergens moet kunnen komen. Als je veel ruzie's maakt en beledigende en kwetsende teksten rondstrooit, verdien je mijnes inziens gewoon niet om te winnen.
quote:Sjit hej..Die is scherp
Op 24 september 2000 15:31 schreef Bjorn het volgende:
Vind ik niet. Om te kunnen winnen moet je m.i. het vermogen hebben om van figuren als Ali een teamplayer te maken.
quote:LB
Op 23 september 2000 20:06 schreef arnout het volgende:
De "VOO" kan dat sowieso niet meer want de veronica omroep organisatie is al een aantal maanden geleden uit de HMG gestapt. De enige die dat nu nog kan is The Young One (die zich tot volgend jaar nog "veronica" mag noemen).
quote:Dus ook volgens jou zal de winnaar niet Ali zelf zijn.
Op 24 september 2000 15:31 schreef Bjorn het volgende:
Vind ik niet. Om te kunnen winnen moet je m.i. het vermogen hebben om van figuren als Ali een teamplayer te maken.
quote:Nee. natuurlijk wint Ali niet. Maar waarom zou hij er al zo snel uit moeten? Denk je nou echt dat er dan nog wat schokkends gebeurt? Van mij mag ie bij de laatste 3 eindigen ...
Op 24 september 2000 17:39 schreef Uniquehorn het volgende:
Dus ook volgens jou zal de winnaar niet Ali zelf zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |