Heb ook ooit eens samen met m'n ma gesmokedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
heldHad laatst ook al gesprek met m'n moeder erover, dat ze het wel eens wou proberen maar niet durfde
En was 2 weken geleden het weekend bij haar (moeder woont ergens anders), kwam ik er ineens op dat ik zei "shit hee ik had eigenlijk m'n wiet mee moeten nemen" zeg m'n moeder "JAAAAA DOMME DOOS WAAROM HEB JE DAT NIET GEDAAN?!?!", dus wij helemaal balen dat we geen wiet hadden, hebben we haar 'vriend' proberen over te halen om even langs de shop te rijden en een avondje met ons mee te stonenHelaas niet gelukt, maar we gaan het nog wel een keertje doen
watquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb ook ooit eens samen met m'n ma gesmokedNa een halve joint zei ze dat ze er niets van voelde, stond op en kwam terug uit de keuken met een dienblad vol vreten
![]()
En ze bleef de hele avond maar doorgaan over de woorden 'Sapgeultje' en 'Vleesnat'
mijn moeder weet echt alles van drugs, ze heeft te veel ervaring opgedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja weet ik hihiMaar dat moeders en chill doen over xtc nog niet zo heel vreemd is hihi, die eerste zin ging ook over een gesprek over dat ik wel eens xtc had gebruikt enzo en hoe tof dat was
en dat m'n moeder dan met haar vriend een soort truffels uit het bos ging plukken (ja als je weet hoe ze er precies uitzien en hoe ze werken kun je daar ook lekker wap van worden) en opeten en spacen
Echt een maf wijf eigenlijk, ze vroeg me ooit eens een spacecake te bakken voor haar verjaardag, want thema 70'squote:
Voor mij is het 5 weken geleden...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor mij alweer 7 weken geleden, dus ik mag weerMaar mijn pillenpartner heb ik afgelopen weekend al gezien, en toen hadden we er niet echt behoefte aan om het te doen
misschien de volgende keer weer, over 1/2 maanden
ik doet mee, en dan eindigen met een blowquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Voor mij is het 5 weken geleden...
Misschien een stonermeet waarbij we ook lekker met z'n allen aan de pillen gaan?
Alleen een zonnebrilletje is dan geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Misschien had je nog wat bij moeten nemen, zou iig de klantvriendelijkheid geweldig ten goede komenSupersociaal tegen alle klanten. Probleem is wel dat je waarschijnlijk half staat te stuiteren omdat je je energie nergens aan kwijt kan.
Haha mooi is datquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
mijn moeder weet echt alles van drugs, ze heeft te veel ervaring opgedaanGelukkig is dat voorbij en weet ze mij van advies als "wel genoeg water drinken als je een pilletje neemt" te geven
Ik doe eigenlijk alleen pillen en andere dingen op festivals. Laatste pil was vorig jaar april op Paaspopquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Misschien een stonermeet waarbij we ook lekker met z'n allen aan de pillen gaan?
een stonermeet evenaart een festival gemakkelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen pillen en andere dingen op festivals. Laatste pil was vorig jaar april op Paaspop
Haha fucking mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Echt een maf wijf eigenlijk, ze vroeg me ooit eens een spacecake te bakken voor haar verjaardag, want thema 70'sAl die midden-veertigers (toen) aan het spacen op de cake
![]()
Wow! dat intro is geniaal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:34 schreef Studeur het volgende:
doet me denken aan toen ik mn eerste keer heel erg stoned op een bankje naar meerkoeten zat te kijken met dit nummer op repeat
Betere formulering van mij post: ik doe doorgaans alleen pillen op festivalsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
een stonermeet evenaart een festival gemakkelijk
Lijkt me een strak plan in die mooie spacekamer van Studeurquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dit zou ik zo'n geweldig idee vinden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie ook altijd wel fijn eigenlijk. Op het moment dat je op je piek zit, wacht je nog een halfuurtje ofzo en dan een jointje opsteken. Het sociale van xtc en het filosofische van de wiet kan echt tot bijzondere gesprekken leidenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik doet mee, en dan eindigen met een blow
Dan is het de perfecte gelegenheid om het ook eens in privé-sferen te doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen pillen en andere dingen op festivals. Laatste pil was vorig jaar april op Paaspop
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het de perfecte gelegenheid om het ook eens in privé-sferen te doenDat is echt awesome, lekker achtergrond muziekje aan wappen op de bank, goed praten, (elkaar uit)lachen, beetje maf dansen tussendoor of impulsieve gekke dingen bedenken enzo
Sowieso, ik heb maar 1 keer xtc op een feest gedaan. Voor de rest altijd met m'n stonermatties gaan chillen en een grote wandeling maken langs het strand of door een bos. Aan het strand fakkels maken en met z'n 10en party bouwen. Het goede leven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
een stonermeet evenaart een festival gemakkelijk
Haha, fuck! Krijg hier echt zin in!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het de perfecte gelegenheid om het ook eens in privé-sferen te doenDat is echt awesome, lekker achtergrond muziekje aan wappen op de bank, goed praten, (elkaar uit)lachen, beetje maf dansen tussendoor of impulsieve gekke dingen bedenken enzo
In het XTC topic heb ik ook al overwogen om een keer mee te gaan met iemand en dan gewoon eens met zo'n wildvreemde die je alleen van internet kent pillen te doen. Maar daar 'meeten' ze elkaar alleen op pillenfeesten, als ze elkaar dan al meeten, en daar heb ik de middelen niet voor om daaraan mee te doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit zou ik zo'n geweldig idee vinden.
Ik heb met een eerdere account weleens in UVT wat mensen geprobeerd zover te krijgen om met z'n allen aan de XTC te gaan, maar het wilde er niet echt van komen.
ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie ook altijd wel fijn eigenlijk. Op het moment dat je op je piek zit, wacht je nog een halfuurtje ofzo en dan een jointje opsteken. Het sociale van xtc en het filosofische van de wiet kan echt tot bijzondere gesprekken leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |