abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:49:42 #1
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122033208

---------------------------------------- STONER-MEET @ STUDEUR BIJ 50e TOPIC ----------------------------------------

Originele OP:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
Vorige delen van deze reeks:
ONZ / [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi
ONZ / [ONZ STONERS] leren rollen
ONZ / [ONZ STONERS] #3 - Stoned de BNN IQ-test doen :D
ONZ / [ONZ STONERS] #4 - Te stoned voor een TT
ONZ / [ONZ STONERS] #5 - Wij gaan hard, wij gaan lekker <3

Stoners: :7
moirauigoed.gif Mano2.gif Big%20smoke.gif kruisUI.jpg Tonydrums.gif ollie.png hakken60.gif coderood.jpg sphinx.jpg hajeeonz.gif images.jpg Studeur.jpg pic.jpg avv.png noiconn.png kerst.gif 245kq69.gif imagesCA24EW36.jpg FY.jpg rsz_aap1000.jpg
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij O+ Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden :@


Jointjes draaien:

SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Skills van Piye
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Skills van Aap1000
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere hendige tuts:

SPOILER: Ster-tip van edjuh18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje _O_

Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: By Studeur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 15:50:56 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122033257
:D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:51:31 #3
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122033276
Veel gedaan toen ik dagelijks blowde, ik vond het wel fijn om mn space uit te werken. Maar het ging niet altijd even goed :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:51:55 #4
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122033289
vanavond naar deze baas _O_
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_122033391
Stoners. :')
Ура для россии
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:55:01 #7
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122033412
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:54 schreef Woestijnvos het volgende:
Stoners. :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:06:03 #8
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122033855
Ik ga lekker stoned naar de Aldi fietsen om beltegoed te halen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:14:34 #9
351780 Piye
King of Kush
pi_122034170
Net even lekker een paffie gerookt en patat gehaald. :Y)

Heb trouwens 1 keertje stoned gewerkt als afwasser. Nooit meer. _O- Toen ik langs de deuren ging blowde ik wel vaak, dat was best chill. Zeker op een zomers dagje. Even jointje roken en een biertje drinken en weer verder.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:18:28 #10
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_122034312
Stoned werken is voor mij ook geen optie, net als autorijden :) Heb dan continue het gevoel dat ik niet alles onder controle heb en dat ik een hoop mis _O-
pi_122034318
Eerste snaakje is aan, Beatles erop en lekker naar huis! Weeeeeeeeekkkkkkeeeeeend!
Je weet het niet?!
pi_122034373
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:18 schreef Mano_ het volgende:
Stoned werken is voor mij ook geen optie, net als autorijden :) Heb dan continue het gevoel dat ik niet alles onder controle heb en dat ik een hoop mis _O-
Auto rijden vind ik superchill als je stoned bent!
Je weet het niet?!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:25:50 #13
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_122034614
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef Impect het volgende:

[..]

Auto rijden vind ik superchill als je stoned bent!
Nah, ik ben daar heel strikt in voor mezelf: alleen rijden indien 100% nuchter. Ook niet dat ene pilsje wat volgens de wet wel mag :)
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 16:26:37 #14
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122034644
Wat begint iedereen al vroeg vandaag :D Beter zijn er vanavond nog wel stoners over :P

Ik heb op het 1e tankstation waar ik werkte wel eens 1/4e van een behoorlijk sterke joint gerookt toen ik bij de achterdeur stond met wat jonge britse 'vaste klanten'. Laatste uurtje werk was nog nooit zo moeilijk geweest :') Automatische piloot aan en maar hopen dat je er niet compleet retarded uitziet voor die klanten, en alles goed gaat met afrekenen enzo :P

Het 2e tankstation waar ik werkte moest ik een keer zondag ochtend om 9 uur openen, terwijl ik die zaterdagnacht tussen 12 en 2 nog een halve pil ofzo had geslikt (fucking dom :') ) Ik had gehoopt nog te kunnen slapen maar dat ging dus niet, helemaal wap naar werk, had m'n toenmalige vriend meegesleurd omdat ik bang was dat ik fout ging ofzo door de stress :D Och och wat ergerde ik me aan al die mensen, ik dacht echt "rot oooop jullie verneuken mijn space, laat me ff uitwappen, ik wil niet normaal moeten doen, whaaaa" :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_122034811
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
Wat begint iedereen al vroeg vandaag :D Beter zijn er vanavond nog wel stoners over :P

Ik heb op het 1e tankstation waar ik werkte wel eens 1/4e van een behoorlijk sterke joint gerookt toen ik bij de achterdeur stond met wat jonge britse 'vaste klanten'. Laatste uurtje werk was nog nooit zo moeilijk geweest :') Automatische piloot aan en maar hopen dat je er niet compleet retarded uitziet voor die klanten, en alles goed gaat met afrekenen enzo :P

Het 2e tankstation waar ik werkte moest ik een keer zondag ochtend om 9 uur openen, terwijl ik die zaterdagnacht tussen 12 en 2 nog een halve pil ofzo had geslikt (fucking dom :') ) Ik had gehoopt nog te kunnen slapen maar dat ging dus niet, helemaal wap naar werk, had m'n toenmalige vriend meegesleurd omdat ik bang was dat ik fout ging ofzo door de stress :D Och och wat ergerde ik me aan al die mensen, ik dacht echt "rot oooop jullie verneuken mijn space, laat me ff uitwappen, ik wil niet normaal moeten doen, whaaaa" :D
Misschien had je nog wat bij moeten nemen, zou iig de klantvriendelijkheid geweldig ten goede komen :') Supersociaal tegen alle klanten. Probleem is wel dat je waarschijnlijk half staat te stuiteren omdat je je energie nergens aan kwijt kan.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:31:44 #16
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_122034858
Ik ben eigenlijk helemaal nog niet begonnen :@
Moet zo nog even weg, daarna kunnen we weer :D
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:32:23 #17
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122034889
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Misschien had je nog wat bij moeten nemen, zou iig de klantvriendelijkheid geweldig ten goede komen :') Supersociaal tegen alle klanten. Probleem is wel dat je waarschijnlijk half staat te stuiteren omdat je je energie nergens aan kwijt kan.
dit
altijd leuk die strakke kassameisjes.

1 keer gingen we naar de supermarkt die net open ging toen we nog strak stonden :') zat er een meisje achter de kassa van t zelfde feesje _O-
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:34:50 #18
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122034994

doet me denken aan toen ik mn eerste keer heel erg stoned op een bankje naar meerkoeten zat te kijken met dit nummer op repeat _O-
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 16:39:06 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122035190
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Misschien had je nog wat bij moeten nemen, zou iig de klantvriendelijkheid geweldig ten goede komen :') Supersociaal tegen alle klanten. Probleem is wel dat je waarschijnlijk half staat te stuiteren omdat je je energie nergens aan kwijt kan.
Ik was schijtirritant met m'n benen aan het bewegen. Maar ik ergerde me er vooral aan dat ik niet mocht laten zien dat ik wap was, normaal moeten doen terwijl je lekker aan het spacen bent is gewoon echt kut :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:40:46 #20
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122035262
Mijn mama is lief, toen ik een keer om 8 uur sochtends thuis kwam en zij mijn grote pupillen zag wist ze het meteen, en ging ze me knuffels geven en zeggen dat ze van me houdt O+

Mama's die weten _O_
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_122035300
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik was schijtirritant met m'n benen aan het bewegen. Maar ik ergerde me er vooral aan dat ik niet mocht laten zien dat ik wap was, normaal moeten doen terwijl je lekker aan het spacen bent is gewoon echt kut :P
Op zich wel waar ja... Het is altijd zo overduidelijk als iemand aan de pillen zit: heftig aan het kauwen, ontzettend sociaal en super actief :') Heb er ook weer zin in :)
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 16:43:12 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122035358
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:40 schreef Studeur het volgende:
Mijn mama is lief, toen ik een keer om 8 uur sochtends thuis kwam en zij mijn grote pupillen zag wist ze het meteen, en ging ze me knuffels geven en zeggen dat ze van me houdt O+

Mama's die weten _O_
held _O_ Had laatst ook al gesprek met m'n moeder erover, dat ze het wel eens wou proberen maar niet durfde :P
En was 2 weken geleden het weekend bij haar (moeder woont ergens anders), kwam ik er ineens op dat ik zei "shit hee ik had eigenlijk m'n wiet mee moeten nemen" zeg m'n moeder "JAAAAA DOMME DOOS WAAROM HEB JE DAT NIET GEDAAN?!?!", dus wij helemaal balen dat we geen wiet hadden, hebben we haar 'vriend' proberen over te halen om even langs de shop te rijden en een avondje met ons mee te stonen :P Helaas niet gelukt, maar we gaan het nog wel een keertje doen :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 16:44:03 #23
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122035407
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:41 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Op zich wel waar ja... Het is altijd zo overduidelijk als iemand aan de pillen zit: heftig aan het kauwen, ontzettend sociaal en super actief :') Heb er ook weer zin in :)
Voor mij alweer 7 weken geleden, dus ik mag weer :P Maar mijn pillenpartner heb ik afgelopen weekend al gezien, en toen hadden we er niet echt behoefte aan om het te doen :P misschien de volgende keer weer, over 1/2 maanden :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:44:43 #24
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122035436
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

held _O_ Had laatst ook al gesprek met m'n moeder erover, dat ze het wel eens wou proberen maar niet durfde :P
En was 2 weken geleden het weekend bij haar (moeder woont ergens anders), kwam ik er ineens op dat ik zei "shit hee ik had eigenlijk m'n wiet mee moeten nemen" zeg m'n moeder "JAAAAA DOMME DOOS WAAROM HEB JE DAT NIET GEDAAN?!?!", dus wij helemaal balen dat we geen wiet hadden, hebben we haar 'vriend' proberen over te halen om even langs de shop te rijden en een avondje met ons mee te stonen :P Helaas niet gelukt, maar we gaan het nog wel een keertje doen :D
ik bedoel dat mijn moeder zag dat ik xtc gebruikt had heh
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 16:47:28 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122035589
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef Studeur het volgende:

[..]

ik bedoel dat mijn moeder zag dat ik xtc gebruikt had heh
ja weet ik hihi :P Maar dat moeders en chill doen over xtc nog niet zo heel vreemd is hihi, die eerste zin ging ook over een gesprek over dat ik wel eens xtc had gebruikt enzo en hoe tof dat was :P en dat m'n moeder dan met haar vriend een soort truffels uit het bos ging plukken (ja als je weet hoe ze er precies uitzien en hoe ze werken kun je daar ook lekker wap van worden) en opeten en spacen :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')