PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kocht de enige op de markt met een BIN (2k) maar nu heb ik wel 1 van de zeldzaamste spelers van het spel.
Die Melikson is niet voor minder dan 30k te vinden op de markt maar ik weet niet of mensen ook echt zoveel betalen.
Prima, binnenkort tweede potje danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
Hoogstaande, ik kan vanavond niet meer. werk gaat voor
Met Messi erbij?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil weer een team gaan maken met Neymar, ik zit meteen al weer met problemen in me hoofd. Vorige keer dat ik het speelde lag er echt enorm veel ruimte achterin bij de verdediging en ook op het middenveld. Iemand toevallig een uitgebalanceeerde 433 met Neymar erin.
Hoef geen messi te hebben. Vind het belangrijk dat ik wel een middenveld heb dat niet heel erg snel moe wordt. Een andere formatie mag ook hoor. Spelers met High/High workrates vind ik zowiezo erg klote spelen. Veel te snel moe na een runquote:
Budget?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoef geen messi te hebben. Vind het belangrijk dat ik wel een middenveld heb dat niet heel erg snel moe wordt. Een andere formatie mag ook hoor. Spelers met High/High workrates vind ik zowiezo erg klote spelen. Veel te snel moe na een run
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfried Zaha komt ff medical doen bij ManU met een shirtje aan met daarop Imogen ThomasMaakt ie vast vrienden mee
Je weet zelf, budget speelt geen rol, maar ik hoef geen Messi erin te hebben. Wel het liefst Neymarquote:
Was dat niet met Giggs of wat was 't nou?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfried Zaha komt ff medical doen bij ManU met een shirtje aan met daarop Imogen ThomasMaakt ie vast vrienden mee
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je weet zelf, budget speelt geen rol, maar ik hoef geen Messi erin te hebben. Wel het liefst Neymar
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:53 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Was dat niet met Giggs of wat was 't nou?
Die is wel nice. De Rossi is inderdaad wel iemand die mij goed ligt. Voorin zat ik ook te denken aan Pato. Kan mooi linken met Neymar. RW Lucas is wel expensive maar kijk wel even hoe we dat gaan doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marchisio high high de overige CM's med high
Clichy is aanvallend en de rest achterin verdedigend.
Keeper kan je zelf kiezen.
217K als RFquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is wel nice. De Rossi is inderdaad wel iemand die mij goed ligt. Voorin zat ik ook te denken aan Pato. Kan mooi linken met Neymar. RW Lucas is wel expensive maar kijk wel even hoe we dat gaan doen
Je kan ook met Hulk, WItsel erachter Richards RB (Maicon) Kompany centraal en dan die Italianen naar de andere kant met Criscito op LBquote:
Denk het wel, jammer van Schweini aan de zijkant vind ik welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
vdm, wat vind je hiervan
zou dit ook fijn spelen ?
[ afbeelding ]
Pak dan Ramires centraal en Santana op RCB. SIF Weidefeller op goalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
vdm, wat vind je hiervan
[ afbeelding ]
Boateng ipv Hummelsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
vdm, wat vind je hiervan
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat Schweini nu juist niet heel veel mee opkomt en niet snel moe wordt want hij wordt tegengehouden door Robben en door Lahmquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk het wel, jammer van Schweini aan de zijkant vind ik welen Hummels zou ik ook iemand anders voor doen.
Pisczek RB en Hart op goalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pak dan Ramires centraal en Santana op RCB. SIF Weidefeller op goal
Heb een godsgruwelijke hekel aan Ramires. Die loopt als een blinde overal te rennenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pak dan Ramires centraal en Santana op RCB. SIF Weidefeller op goal
En terecht, werken voor je geld!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb een godsgruwelijke hekel aan Ramires. Die loopt als een blinde overal te rennen
Valt me nog tegen als je ziet hoe veel tijd je aan handelen besteedt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal die ik tot nu toe had dit jaar
Serieus? En je trade nog zoveelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal die ik tot nu toe had dit jaar
Met mijn methode kom ik dat soort deals bijna nooit tegenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Valt me nog tegen als je ziet hoe veel tijd je aan handelen besteedt.
Echt een nutteloze speler in FUTquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
Sahin zijn passing is veel te laag in FUT
Bij Liverpool falenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
Mein neger Busquets dan, met maar 77 PAS.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
Tsja, dat slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Mein neger Busquets dan, met maar 77 PAS.
Door zijn crossing.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Mein neger Busquets dan, met maar 77 PAS.
Terug bij Dortmund komt het wel weer goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, dat slaat ook nergens opIk vind Busquets (afgezien van het duikelen) een vreselijk goede speler.
Sahin zijn passing is superieur. Als je ziet dat Sneijder 88 passing heeft
Sahin hoort minimaal 88 passing te hebben. Hij had nooit naar Real moeten gaan en al helemaal niet naar die kick en rush club van een Liverpool
Liverpool
Sahin is gigantisch overschat die man kan er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, dat slaat ook nergens opIk vind Busquets (afgezien van het duikelen) een vreselijk goede speler.
Sahin hoort minimaal 88 passing te hebben. Hij had nooit naar Real moeten gaan en al helemaal niet naar die kick en rush club van een Liverpool
Liverpool
Feyenoordfan zijn maar een hekel hebben aan Liverpool?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liverpool
Kom dan G. ik djoek jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
NIGGER BEGIN HIER NIET OVER. IK ZOEK JE OP.
Ik ben voor Feyenoord, voor de rest nergens voorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Feyenoordfan zijn maar een hekel hebben aan Liverpool?
Ronaldo is overschat, Sahin niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sahin is gigantisch overschat die man kan er helemaal niets van.
Vision en Long Passing mogen allebei een stuk omhoog.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Door zijn crossing.
Short passing / vision zijn wel goed...
Als Sahin niet bij Feyenoord had gespeeld dan had jij hem ook waardeloos gevondenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldo is overschat, Sahin niet.
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
NIGGER BEGIN HIER NIET OVER. IK ZOEK JE OP.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Sahin niet bij Feyenoord had gespeeld dan had jij hem ook waardeloos gevonden
Hij is nooit beter geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Bij Feyenoord was hij nog niet eens zo goed, de seizoenen daarna bij Dortmundbeste spelverdeler in de Bundesliga
Sahin is zonder proberen al beter dan van der Vaart en Sneijder bij elkaar die wel proberen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is nooit beter geweest!!!!
Oke vandermar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sahin is zonder proberen al beter dan van der Vaart en Sneijder bij elkaar die wel proberen.
Dortmund wordt alsnog kampioen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke vandermar.
Let maar op die man gaat ook weer falen bij Dortmund.
Dat is ook niet zo moeilijk in Duitsland.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dortmund wordt alsnog kampioen.
Het tandem Gundogan en Sahin
Het is inderdaad moeilijker om kampioen van Engeland te worden als Dortmund zijndequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk in Duitsland.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijker om kampioen van Engeland te worden als Dortmund zijnde
12 punten is wel veelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie alleen Dortmund geen kampioen worden maar Bayern Munchen
ik heb een 2.5 sterren met agbonquote:
Dat had ik gisteren met een CDM Juninho voor 250quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er dan al 40 minuten op met zulks een bin en dan zet ik 'm erop voor 1.8k en hij is binnen een minuut weg.
Die van Galaxy?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren met een CDM Juninho voor 250Die kocht ik en toen werd hij supersnel voor 1200 verkocht.
Daar vragen ze toch om bij dit soort cupsquote:
quote:
Slet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu zie je hem toch
Allebei bazen, weet ook nog niet met wie ik ga spelen.quote:
hoi, jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee hallo, zijn die lowrated spelers nog iets waard?
Nee XDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee hallo, zijn die lowrated spelers nog iets waard?
Bensonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei bazen, weet ook nog niet met wie ik ga spelen.
quote:
IF Benson, oh wachtquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei bazen, weet ook nog niet met wie ik ga spelen.
Ja, maar ik heb bijna 100 wedstrijden met Castillion gespeeld (met bronzes kon ik nog wel winnenquote:
Ik heb ze (Lumu en Asante) samen als spitsenduo in mijn bronze team en ze doen het eigenlijk net zo goedquote:
Die man spoort echt niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die reportage ook van Jan Roos over dat ijsvissen
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
Wat een aidsfilm was The Master zeg, niet normaal. 1 van jullie hem gezien? Tim?
NIET gaan kijken!
want? je doet een keeper van 74 er in inplaats van 71. Waardoor je gemiddelde naar 66 gaat dus 3 sterren wordt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap niks van die ratings..
Niet gezien, leek me al niet boeiendquote:
Zelfde geld voor "So Undercover".quote:
Ik zet er een keeper in met een lagere rating en de teamrating gaat daardoor omhoog..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
want? je doet een keeper van 74 er in inplaats van 71. Waardoor je gemiddelde naar 66 gaat dus 3 sterren wordt?
Schele.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
want? je doet een keeper van 74 er in inplaats van 71. Waardoor je gemiddelde naar 66 gaat dus 3 sterren wordt?
O jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zet er een keeper in met een lagere rating en de teamrating gaat daardoor omhoog..
Je bank telt ook mee toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap niks van die ratings..
Daar heb ik niks aan gedaan..Enige positieve is dat Donk nu een dubbele link heeft naar de keeper. Voor chem boeit het niet meer, maar voor rating blijkbaar wel?quote:
beterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gezien, leek me al niet boeiend
Vond Suits wel oke, beter dan de vorige ep.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfde geld voor "So Undercover".![]()
De serie "The Following" heeft potentieel.
Suits ep 12 is lame.
Ik vond hem wel tof.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfde geld voor "So Undercover".![]()
De serie "The Following" heeft potentieel.
Suits ep 12 is lame.
Die squad builder is gewoon slecht gemaakt, zowel op de console als in de webapp. Soms hebben je spelers gewoon de verkeerde chem en als je ze even wisselt van plek is het weer goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan gedaan..Enige positieve is dat Donk nu een dubbele link heeft naar de keeper. Voor chem boeit het niet meer, maar voor rating blijkbaar wel?
Jij bent de grootste emo die er hier rondloopt volgens mij, op basis van je muzieksmaakquote:
wat is dezequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent de grootste emo die er hier rondloopt volgens mij, op basis van je muzieksmaak
Dus jij zou het wel een 10 geven?quote:
Dafuqquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent de grootste emo die er hier rondloopt volgens mij, op basis van je muzieksmaak
Waarom zou je voor je plezier op een maar gaan staan vissen in de winter. Ga dat lekker in de zomer doen ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
Geen enkele vis gevangen tijdens NK ijsvissen
LELYSTAD - De allereerste editie van het NK ijsvissen dat donderdag werd gehouden in het Kuinderbos (Flevoland), heeft niet de vangst opgeleverd die vooraf werd gehoopt.
ANP
Sterker nog, tijdens de 2 uur durende viswedstrijd haalden de 25 deelnemers zelfs geen enkele vis boven water.
trolol
[..]
Dus jij zou hem wel een 10 geven?
Was gisteren bij PowNews en op het journaal. Vooral die serieusheid bij de NOS maakte het heel grappig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
Geen enkele vis gevangen tijdens NK ijsvissen
LELYSTAD - De allereerste editie van het NK ijsvissen dat donderdag werd gehouden in het Kuinderbos (Flevoland), heeft niet de vangst opgeleverd die vooraf werd gehoopt.
ANP
Sterker nog, tijdens de 2 uur durende viswedstrijd haalden de 25 deelnemers zelfs geen enkele vis boven water.
trolol
[..]
Dus jij zou het wel een 10 geven?
Jij luistert toch veel emo-muziek...is verder niets mis mee ofzoquote:
ah haha niet gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was gisteren bij PowNews en op het journaal. Vooral die serieusheid bij de NOS maakte het heel grappig.
Heb jij 4645x naar de Editors geluisterd? Laat jij ook gewoon muziek draaien als je weg bent ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 1 = geen emo
Nummer 2 = geen emo
Nummer 3 = geen emo
Nummer 4 is fucking baas
Nummer 5 is fucking baas
Nummer 6 is fucking baas
Nummer 7 is geen emo
Nummer 8 is wat softer
Nummer 9 is geen emo
Nummer 10 is tot een bepaald punt geen emo
Nummer 11 zeker niet
Nummer 12 is ook geen emo
Nummer 13 ook niet
Nummer 14 ook niet
Nummer 15 is eigenlijk kut maar ja
nice manquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was echt fucking vet. Veel beter dan al die filmpjes op Youtube
Dit is mijn overall sinds 29 mei 2009.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij 4645x naar de Editors geluisterd? Laat jij ook gewoon muziek draaien als je weg bent ofzo?Het record aantal keer dat ik naar dezelfde artiest heb geluisterd is hooguit 50.
Op de radio bij nos op 3 die reporter: 'Vind u dit een topsport, ik ben namelijk erg goed in het stellen van sportvragen'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was gisteren bij PowNews en op het journaal. Vooral die serieusheid bij de NOS maakte het heel grappig.
Doe ff rustig man. Jij bent helemaal gehersenspoeld door alle illuminatie in die tracks. Ik luister bijna nooit muziek, hooguit 3 á 4 nummertjes op een dag... als ik in een goede bui ben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit is mijn overall sinds 29 mei 2009.
[ afbeelding ]
Ik luister veel muziek
Ben je 8-10 jaar geleden gekapt met muziek luisterenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 2 op mn most played tracks
Meen je dit?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je 8-10 jaar geleden gekapt met muziek luisteren
Dat rijtje had ik ook kunnen hebben ergens halverwege de middelbare school
Ik luisterde tot mn 14e ofzo denk ik alleen wat op de radio was enzo... Toen kreeg ik internet en ging een wereld voor me openquote:
Ik ken er 2.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen 13 maart 2005 en 5 november 2010niet meer geïnstalleerd daarna.
En lang niet compleet want alles wat ik op mijn laptop/mp3 speler/school/stage/werk etc luisterde zit hier ook niet bij in.
Gast. Dat nummer is zo. fucking. epicquote:
Goeie muzieksmaakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En lang niet compleet want alles wat ik op mijn laptop/mp3 speler/school/stage/werk etc luisterde zit hier ook niet bij in.
Ik ken er wel een zooitje omdat mensen die ik ken dat luisteren/luisterden maar ik zou er niet vrijwillig naar luisterenquote:
Ja je kan je last.fm instellen in spotify. Dan scrobbled hij alles wat je speelt. Kan ook met iTunes, WMP etc...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef poker4lifee het volgende:
Kan je zoiets ook met spotify zien?
Laten we het er op houden dat smaken verschillen. Heel erg verschillen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast. Dat nummer is zo. fucking. epic
Ik ken alleen de namen van die bands doordat die gothics enzo die bandshirts altijd dag in en dag uit aanhaddenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Jij luistert meer emo muziek dan mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja je kan je last.fm instellen in spotify. Dan scrobbled hij alles wat je speelt. Kan ook met iTunes, WMP etc...
Prachtige shirtjes tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken alleen de namen van die bands doordat die gothics enzo die bandshirts altijd dag in en dag uit aanhadden
Dat je zoveel Iced Earth volhoud zeg...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt wie? Als ik toevallig SUM41 tof vind en jij niet, maar we voor de rest bijna exact hetzelfde luisteren kunnen onze smaken alsnog slechts minimaal verschillenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat smaken verschillen. Heel erg verschillen.
lekker fleurigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Super inderdaad. Ze hadden ook allemaal dezelfde en de meeste rookte nog shag ook!
Wat is daar mis mee dan? Je kan zeker beter heel de dag in een trainingspak of een voetbalshirtje lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Super inderdaad. Ze hadden ook allemaal dezelfde en de meeste rookte nog shag ook!
Eentje kan ik me nog goed herinneren slipknot stond erop en daar neukte zo'n gast met een masker op een clown in zijn kont. Het is natuurlijk maar waar je mee rond wil lopenquote:
Ik heb er ook niets op tegen zeg alleen maar dat ik al die namen van bands ken door die shirts die ik lelijk vind. Verder kon ik me er nooit druk om maken wat iemand aan heeft viel me alleen op dat ze ook altijd shag rookte en vaak dezelfde hadden of aanhaddenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Je kan zeker beter heel de dag in een trainingspak of een voetbalshirtje lopen
Ik heb een aantal bandshirts, maar op de manier zoals ik voetbalsjaaltjes heb: Als soort souvenir als ik er geweest ben. Hertha BSCquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb ook wel wat bandshirts maar niet heel veel. Heb een shirtje van Deadmau5 (al is dat geen band) en die is wel tof. Helaas zit er nooit vorm in die dingen
Ik kan die dingen toch lelijk vinden. Zo vind ik wel meer dingen lelijk. Ik zou ook niet de hele dag in een voetbalshirtje lopen nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Je kan zeker beter heel de dag in een trainingspak of een voetbalshirtje lopen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij 4645x naar de Editors geluisterd? Laat jij ook gewoon muziek draaien als je weg bent ofzo?Het record aantal keer dat ik naar dezelfde artiest heb geluisterd is hooguit 50.
Van die gigantisch wijde rode clownsbroeken waren ook de shit in die tijdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan die dingen toch lelijk vinden. Zo vind ik wel meer dingen lelijk. Ik zou ook niet de hele dag in een voetbalshirtje lopen nee.
Had mijn buurmeisjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van die gigantisch wijde rode clownsbroeken waren ook de shit in die tijd
Mwah, komt in de buurtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Makers van het beste album ooit je weet zelluf.
Of zo'n mooi ruitjes printje najah iedereen moet vooral dragen wat hij of zij wil maar ik zou het zelf niet in rond lopen al kreeg ik er geld voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had mijn buurmeisje
Ook van die grote schoenen eronder
Sorry voor de felle reactie, ik liep ook vaak in bandshirts, totdat dat me onmogelijk werd gemaakt, vandaar dat ik het zo persoonlijk opvatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets op tegen zeg alleen maar dat ik al die namen van bands ken door die shirts die ik lelijk vind. Verder kon ik me er nooit druk om maken wat iemand aan heeft viel me alleen op dat ze ook altijd shag rookte en vaak dezelfde hadden of aanhadden
Ik zou er niemand om veroordelen maar zou er zelf echt niet mee lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Sorry voor de felle reactie, ik liep ook vaak in bandshirts, totdat dat me onmogelijk werd gemaakt, vandaar dat ik het zo persoonlijk opvat
ik zou gaan voor de linker. Hernandez is wel een baas maar hij speelt niet lekker. Door zijn lage dribbel voelt tie nogal loch en lomp aanquote:
Helaas zijn er genoeg mensen die het wel veroordelenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou er niemand om veroordelen maar zou er zelf echt niet mee lopen
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zou gaan voor de linker. Hernandez is wel een baas maar hij speelt niet lekker. Door zijn lage dribbel voelt tie nogal loch en lomp aan
Kijk, allemaal op één lijn. Ik ga voor Hernandez, bedankt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Helaas zijn er genoeg mensen die het wel veroordelen
Agueroquote:
Omhaal vanaf eigen helftquote:
Lol. Dat is pas echt treurig. Volwassen mannen die in hun vrije tijd in voetbalshirtjes rondlopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef vandermar het volgende:
Als het lekker weer is loop ik altijd in foebalshirts, ook in amsterdam, beetje neuzen djoeken.
Se kenne my niets moake
Was een pingelquote:
Ik heb niet zo'n playlist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil Lindgren.'s playlist wel eens zien. Hij komt altijd wel met bazennummertjes.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef vandermar het volgende:
Als het lekker weer is loop ik altijd in foebalshirts, ook in amsterdam, beetje neuzen djoeken.
Se kenne my niets moake
Ik zou er echt geld voor betalen om dit te zienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef vandermar het volgende:
Se kenne my niets moake
Gooi je er toch een 4 atb kaartje overheen die kosten 500 coinsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net mijn 2e Pearce van vandaag in een pack, nu in een 400c pack maar hij is weer 5 atbGek genoeg heb ik nog geen 1 van die low rated spelers in een pack gehad.
HA GAY!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef Thorb het volgende:
Zag dat ik ook nog Roper en nog een ander 40 rated speler heb. Ook nog wat 43 enzo. Even wachten op plek op TP
Potje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef Thorb het volgende:
Zag dat ik ook nog Roper en nog een ander 40 rated speler heb. Ook nog wat 43 enzo. Even wachten op plek op TP
Koop bier voor die 10 euro heb je meer aanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef futole het volgende:
Vraagje
Kameraad van mij heeft nog 10 euro aan psn geld ofzo?? Iig waar je dus fifa coins mee kunt halen en zodoende wat pakjes kunt openmaken. Nu hebben we een deal gemaakt dat ik dat psn geld krijg , hoe kan ik dat op mijn account krijgen \?
MVG
Niet? Laat hem de pakjes openen en zet wel de coins overquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef futole het volgende:
Vraagje
Kameraad van mij heeft nog 10 euro aan psn geld ofzo?? Iig waar je dus fifa coins mee kunt halen en zodoende wat pakjes kunt openmaken. Nu hebben we een deal gemaakt dat ik dat psn geld krijg , hoe kan ik dat op mijn account krijgen \?
MVG
Je kan het toch niet meer inwisselen voor echt geld joh , urnekopquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop bier voor die 10 euro heb je meer aan
Die sitequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://loldutchpeople.nl blijft geniaal
De vriendelijke groeten terug!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef futole het volgende:
Vraagje
MVG
Jij koopt die PSN doekoe toch over? Maar maak vooral packs open voor doekoe dan kan ik weer lachen straksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:03 schreef futole het volgende:
[..]
Je kan het toch niet meer inwisselen voor echt geld joh , urnekop
Wij drinken onze pils wa , maak je daar maar niet druk om vrind !
doekoe jwz , hij gebruikt het niet , en hij komt vnv hier paar drinken en dan mag ik zijn 12 oi psn geld hebben ! DOEKOE!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij koopt die PSN doekoe toch over? Maar maak vooral packs open voor doekoe dan kan ik weer lachen straks
Betekent natuurlijk ook wel dat alle PS3 spelers hier er een geduchte tegenstander bij krijgen. Jammer dat ik net te laat ben voor het toernooi van FUSZY.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef DeWesp het volgende:
Nou kogel is door de kerk. De ps3 versie is besteld, op zolder is een extra router geplaatst zodat de ps3 bekabeld kan worden aangesloten, dus vanaf morgen lekker vanaf 0 beginnen met FUT waar de markt niet totaal verziekt is door cheaters. D5 here i come.
? ;pquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij zegt mvg, dus dan doe ik de groeten terug. Dat is toch netjes?
Ga dan maar weer terug in je blik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:11 schreef futole het volgende:
[..]
? ;p
Ik snap jou niet zo goed ! haha huh
Richards, gastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Remy nog voor Cissé. Beetje jammer dat ik niet Thiago Silva met IF Luiz en Maicon kon linken, het was net niet genoeg. Nou ja, dan maar NIF Luiz met Fellaini.
ok doeiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga dan maar weer terug in je blik.
Sletterig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Remy nog voor Cissé. Beetje jammer dat ik niet Thiago Silva met IF Luiz en Maicon kon linken, het was net niet genoeg. Nou ja, dan maar NIF Luiz met Fellaini.
quote:
Richards als CB in 3-5-2quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker veel pace en hoge heading.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Sirigu en wedstrijden winnen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
Stond 1-0 voor, hij pakt rood en maakt meteen 1-1. Nog wel 2-1 gewonnen maar wat ging het kut. Voor het eerst dat Sirigu echt een wedstrijd voor me wint
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Mag ik me terug trekken uit het toernooi?
Ik heb eigenlijk geen zin om nog 1 minuut langer met dit uitermate falende team te spelen?
Ik hoef nog niet dood door hoge bloeddruk op zo'n jonge leeftijd eigenlijk.Misschien mag je nog een ander team maken als het binnen de regels blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, dit was gewoon een pure frustratie post. Ik kan er gewoon niets vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien mag je nog een ander team maken als het binnen de regels blijft
Je had ook wel erg veel pech hoor. Volgens mij heb je twee keer de paal geraakt en jouw keeper stond af en toe verschrikkelijk te slapen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Jij hebt vooral goed gespeeld
Maar thanks dat je na de 5-0 mij ook liet scoren
Godverdomme man, je speelde met super hoge druk, ben ik niet gewend van je.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:28 schreef Thorb het volgende:
Moelijk he scoren
Met je IF Cavani, IF Miccoli en IF Natale.
Die eerste goal met Sessegnon (kopbal) was wel fraude. Aanval was lekker maar dat hij het kopduel wintquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:29 schreef pascal08 het volgende:
IF Di Natale, haal hem niet! Ik herhaal: IF Di Natale, haal hem niet!
Absolute de grootste waste of money mogelijk in FUT.
Speel ik wel vaker volgens mij, met 4231 vind ik dat makkelijker dan met 352. Probeer nu ook de bal wat langer in de ploeg te houden maar op het moment dat je echt druk zet lukt me dat nooitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godverdomme man, je speelde met super hoge druk, ben ik niet gewend van je.Komt zeker door die 5atb Duitser?
Het zijn gewoon puur de skills waar ik het altijd op verlies. Vooral de schwalbe van Taarabt, ongelofelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die eerste goal met Sessegnon (kopbal) was wel fraude. Aanval was lekker maar dat hij het kopduel wint
Die met Cavani moest er wel in maar de manier waarop mijn keeper dat doet
En daarna kreeg je batta.
Gewoon mooi sleepje waardoor ik vol in je tackle kwam.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon puur de skills waar ik het altijd op verlies. Vooral de schwalbe van Taarabt, ongelofelijk.
Dat is knap te noemen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:54 schreef Drolflap het volgende:
Finale van de gold cup gewonnen met 9-2 met mijn FUT toernooi team
Ligt voornamelijk aan de tegenstanderquote:
Ik doe ook vaak als ik iets op mp te koop gezet had liever geen zaken met gasten met al te rare namen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:08 schreef Zhano het volgende:
Heb net voor mezelf DutchSL's theorie bevestigdIk moest een aantal boeken kopen via Bolle.com (tweedehands) en koos bij 1 voor een boek wat 3 euro duurder was omdat die goedkopere een verkoper had met buitenlandse naam
Vagina with pearsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weidenfeller heeft het bij mij altijd erg goed gedaan. is zijn SIF niet goed dan ?
Stond na een hattrickje van Doumbia 3-0 achter (kluts goals ofc). Maar geprobeerd rustig te blijven en kon nog even 3-1 maken voor rust. Haalt meneer Ramires en Wellington eruit voor Lavezzi en Giovinco en scoort meteen 4-1. High pressure + ultra attacking dan maar. 4-2. Hij gooit Aubameyang erin voor Vidal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:13 schreef Thorb het volgende:
Eto'o Doumbia Muriel Wellingtom Nem Ramires Vidal Van der Wiel Pepe David Luiz Armero Diego Alves in 4222.
Had er tot nu toe 5 op rij gewonnen en dan sta ik nu 2-0 achter tegen zo'n kneus.
csbquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stond na een hattrickje van Doumbia 3-0 achter (kluts goals ofc). Maar geprobeerd rustig te blijven en kon nog even 3-1 maken voor rust. Haalt meneer Ramires en Wellington eruit voor Lavezzi en Giovinco en scoort meteen 4-1. High pressure + ultra attacking dan maar. 4-2. Hij gooit Aubameyang erin voor Vidal.
Opstelling toen: Diego Alves; Armero, Luiz, Pepe, Van der Wiel, Muriel, Eto'o (de cdm's dus), Doumbia en Giovinco op CAM en dan spitsen Aubameyang en Lavezzi.
In de 90' minuut uiteindelijk 4-4 gemaakt. Meer zat er niet in
Nou, lekker volwassen met 21 jaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Lol. Dat is pas echt treurig. Volwassen mannen die in hun vrije tijd in voetbalshirtjes rondlopen.
Nietsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:29 schreef Zhano het volgende:
PS3 mensen, zoek eens een Silver LB van FC Bayern en vertel mij of je iets vind plz.
Kijk Suits, een serie van bazen voor bazen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:38 schreef Zhano het volgende:
Tijd dat comedies weer 'hip' worden in Hollywoord![]()
Realistisch dat welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
IF Torres maar op de verkooplijst, scoorde 2x in de eerste wedstrijd, nu 4 wedstrijden droog
Heb m al gezien, vond de aflevering van vandaag saai.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk Suits, een serie van bazen voor bazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% kansquote:
quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 17:22:26Emenike with a goal eh? Couldn't imagine anyone wanting a MOTM version. reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 17:46:52If only Mweene was in FUT, then we could avoid the monstrous MOTM Emenike reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee voor een nieuw team?
Ze doen de MOTM na iedere speelronde..die is vandaag nog niet afgelopen. Kan me ook niet voorstellen dat zijn prestatie nou het beste was van al die wedstrijden eigenlijk, maar dat is niet waar ik op doelde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 17:22:26Emenike with a goal eh? Couldn't imagine anyone wanting a MOTM version. reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 17:46:52If only Mweene was in FUT, then we could avoid the monstrous MOTM Emenike reageer retweet
Liever Ben Arfa op CDM maar ok, die maak ikquote:
Oh ohquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze doen de MOTM na iedere speelronde..die is vandaag nog niet afgelopen. Kan me ook niet voorstellen dat zijn prestatie nou het beste was van al die wedstrijden eigenlijk, maar dat is niet waar ik op doelde.
Ook dat nog jaquote:
Ik heb verder niets met de subcultuurtjes hoor, luister alleen de muziek.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken alleen de namen van die bands doordat die gothics enzo die bandshirts altijd dag in en dag uit aanhadden
Ben jij nou eigenlijk Turks?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb verder niets met de subcultuurtjes hoor, luister alleen de muziek.
Wow, een up versie, staan die transfers dan al ergens ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe transfers, dit is een UP versie. Hoeveel zou hij waard zijn?
Ik kan ze nog niet vindenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wow, een up versie, staan die transfers dan al ergens ?
Dat is wel echt vet, waar komt deze gast vandaan, waar heeft tie eerst gespeeld ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan ze nog niet vindenIk kwam hem toevallig tegen op de markt.
Komt uit de MLS dacht ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is wel echt vet, waar komt deze gast vandaan, waar heeft tie eerst gespeeld ?
Uit de MLS, ik weet even niet meer welke club. Wel heeft hij 5* WF, ik heb hem er maar op gezet voor 5k SP voor 3 uur. Hopelijk komen mensen er snel achterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is wel echt vet, waar komt deze gast vandaan, waar heeft tie eerst gespeeld ?
Ik zie em staan op de markt, je bent de enige zie ik, ziek hoor, nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uit de MLS, ik weet even niet meer welke club. Wel heeft hij 5* WF, ik heb hem er maar op gezet voor 5k SP voor 3 uur. Hopelijk komen mensen er snel achter
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:02 schreef Thorb het volgende:
150 pagina's doorklikken maar toch mooi meegenomen
[ afbeelding ]
Bedacht met bij pagina 130 dat het misschien ook wel met CE kanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vanmiddag ook gedaan, 232 pagina's aan bronzen en heb er 11 verkocht tussen de 45 en 40 rating. 15K opgeleverd
Ik zocht naar Sissoko maar toen moest ik eerst door heel wat pagina's Cabaye scrollenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:05 schreef Maver24 het volgende:
Zouden er nog meer upgrades beschikbaar zijn, ben echt benieuwd, vooralsnog niks verders kunnen vinden
Pranjic naar Celta.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht naar Sissoko maar toen moest ik eerst door heel wat pagina's Cabaye scrollenOverigens heb ik hem niet gevonden. Nu zit ik te bedenken welke andere transfers er nog zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |