PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kocht de enige op de markt met een BIN (2k) maar nu heb ik wel 1 van de zeldzaamste spelers van het spel.
Die Melikson is niet voor minder dan 30k te vinden op de markt maar ik weet niet of mensen ook echt zoveel betalen.
Prima, binnenkort tweede potje danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
Hoogstaande, ik kan vanavond niet meer. werk gaat voor
Met Messi erbij?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil weer een team gaan maken met Neymar, ik zit meteen al weer met problemen in me hoofd. Vorige keer dat ik het speelde lag er echt enorm veel ruimte achterin bij de verdediging en ook op het middenveld. Iemand toevallig een uitgebalanceeerde 433 met Neymar erin.
Hoef geen messi te hebben. Vind het belangrijk dat ik wel een middenveld heb dat niet heel erg snel moe wordt. Een andere formatie mag ook hoor. Spelers met High/High workrates vind ik zowiezo erg klote spelen. Veel te snel moe na een runquote:
Budget?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoef geen messi te hebben. Vind het belangrijk dat ik wel een middenveld heb dat niet heel erg snel moe wordt. Een andere formatie mag ook hoor. Spelers met High/High workrates vind ik zowiezo erg klote spelen. Veel te snel moe na een run
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfried Zaha komt ff medical doen bij ManU met een shirtje aan met daarop Imogen ThomasMaakt ie vast vrienden mee
Je weet zelf, budget speelt geen rol, maar ik hoef geen Messi erin te hebben. Wel het liefst Neymarquote:
Was dat niet met Giggs of wat was 't nou?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfried Zaha komt ff medical doen bij ManU met een shirtje aan met daarop Imogen ThomasMaakt ie vast vrienden mee
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je weet zelf, budget speelt geen rol, maar ik hoef geen Messi erin te hebben. Wel het liefst Neymar
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:53 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Was dat niet met Giggs of wat was 't nou?
Die is wel nice. De Rossi is inderdaad wel iemand die mij goed ligt. Voorin zat ik ook te denken aan Pato. Kan mooi linken met Neymar. RW Lucas is wel expensive maar kijk wel even hoe we dat gaan doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marchisio high high de overige CM's med high
Clichy is aanvallend en de rest achterin verdedigend.
Keeper kan je zelf kiezen.
217K als RFquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is wel nice. De Rossi is inderdaad wel iemand die mij goed ligt. Voorin zat ik ook te denken aan Pato. Kan mooi linken met Neymar. RW Lucas is wel expensive maar kijk wel even hoe we dat gaan doen
Je kan ook met Hulk, WItsel erachter Richards RB (Maicon) Kompany centraal en dan die Italianen naar de andere kant met Criscito op LBquote:
Denk het wel, jammer van Schweini aan de zijkant vind ik welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
vdm, wat vind je hiervan
zou dit ook fijn spelen ?
[ afbeelding ]
Pak dan Ramires centraal en Santana op RCB. SIF Weidefeller op goalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
vdm, wat vind je hiervan
[ afbeelding ]
Boateng ipv Hummelsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
vdm, wat vind je hiervan
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat Schweini nu juist niet heel veel mee opkomt en niet snel moe wordt want hij wordt tegengehouden door Robben en door Lahmquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk het wel, jammer van Schweini aan de zijkant vind ik welen Hummels zou ik ook iemand anders voor doen.
Pisczek RB en Hart op goalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pak dan Ramires centraal en Santana op RCB. SIF Weidefeller op goal
Heb een godsgruwelijke hekel aan Ramires. Die loopt als een blinde overal te rennenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pak dan Ramires centraal en Santana op RCB. SIF Weidefeller op goal
En terecht, werken voor je geld!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb een godsgruwelijke hekel aan Ramires. Die loopt als een blinde overal te rennen
Valt me nog tegen als je ziet hoe veel tijd je aan handelen besteedt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal die ik tot nu toe had dit jaar
Serieus? En je trade nog zoveelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal die ik tot nu toe had dit jaar
Met mijn methode kom ik dat soort deals bijna nooit tegenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Valt me nog tegen als je ziet hoe veel tijd je aan handelen besteedt.
Echt een nutteloze speler in FUTquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
Sahin zijn passing is veel te laag in FUT
Bij Liverpool falenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
Mein neger Busquets dan, met maar 77 PAS.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
Tsja, dat slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Mein neger Busquets dan, met maar 77 PAS.
Door zijn crossing.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Mein neger Busquets dan, met maar 77 PAS.
Terug bij Dortmund komt het wel weer goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, dat slaat ook nergens opIk vind Busquets (afgezien van het duikelen) een vreselijk goede speler.
Sahin zijn passing is superieur. Als je ziet dat Sneijder 88 passing heeft
Sahin hoort minimaal 88 passing te hebben. Hij had nooit naar Real moeten gaan en al helemaal niet naar die kick en rush club van een Liverpool
Liverpool
Sahin is gigantisch overschat die man kan er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, dat slaat ook nergens opIk vind Busquets (afgezien van het duikelen) een vreselijk goede speler.
Sahin hoort minimaal 88 passing te hebben. Hij had nooit naar Real moeten gaan en al helemaal niet naar die kick en rush club van een Liverpool
Liverpool
Feyenoordfan zijn maar een hekel hebben aan Liverpool?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liverpool
Kom dan G. ik djoek jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
NIGGER BEGIN HIER NIET OVER. IK ZOEK JE OP.
Ik ben voor Feyenoord, voor de rest nergens voorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Feyenoordfan zijn maar een hekel hebben aan Liverpool?
Ronaldo is overschat, Sahin niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sahin is gigantisch overschat die man kan er helemaal niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |