Nee hoor, de arrogante stinkboeren mogen best weten dat het belachelijk is dat ze maar 3000 kaarten verkocht hebben. "quote:
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee hoor, de arrogante stinkboeren mogen best weten dat het belachelijk is dat ze maar 3000 kaarten verkocht hebben. "
Niks calimero's aan. Er is maar 1 calimero club, en dat is PSV. Want het ligt niet aan de supporters maar een Feyenoord.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef tammepiet het volgende:
Villenha en Pelle gaan de pingels dit seizoen nemen.
Zondag geen Goossens, Verhoek, Cissé en Kongolo.
Bedankt, ouwe Feyenoord watcher!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef tammepiet het volgende:
Thanks, kan ik met een gerust hart het weekend in.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef tammepiet het volgende:
Je moet volgens mij sowieso wel narcistisch zijn aangelegd om scheidsrechter te worden..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef Caland het volgende:
Je hebt ook die Nijhuis. Die gaat altijd heel opzichtig rekken en strekken en gebruikt daarvoor de rand van de gracht. Die geniet stiekem echt van die aandacht.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef satecl het volgende:
Bedankt tammepiet voor je bijdrage. Dat had deze topic net even nodig.
Als een wurggreepquote:
PFFFFFFFFFRT, mijn koffie zo over het toetsenbordquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig zes topclubs en drie titelkandidaten (Ajax, PSV, Twente).
Wat was het ook alweer, 9 gelijke spelen ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En die prijs gepakt op de lelijkste manier in de gehele historie van de Europacup I/CL.
Die moeten we dan ook maar winnen vind ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:20 schreef Grifte het volgende:
1908'ste wedstrijd van Feyenoord in de Eredivisie zondag
Laatste keer was 14 jaar geleden mafketel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFRT, mijn koffie zo over het toetsenbord
Zes topclubs.
3 mongool. 3 teams met meer dan 10 landskampioenschappen. 3 teams die de EC1 hebben gewonnen. EEN team die zelfs als enige afgelopen decennium een Europese Prijs won.
Wie was die club ook alweer?Feijenoord
Lezen is moeilijk voor je, mafketel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laatste keer was 14 jaar geleden mafketel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |