Voor de mensen die op mss staan; weten jullie al wat meer ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.
Waar ?
Rotterdam, 010.
Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki
Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
Wolken
Izzit
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli
Hey JDel,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef jdel het volgende:
[..]
Ah dan kan ik je vast wel ophalen tegen die tijd. Ik kom uit Rooi vanaf de a50.
Ik wete het altijd de dag zelf pas. Ik leef met de dag Weiss, jij niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor de mensen die op mss staan; weten jullie al wat meer ?
Ik weet het pas morgenavond/vrijdagochtend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor de mensen die op mss staan; weten jullie al wat meer ?
Ja, gaat snel! Kom je ook?quote:
Dit is wel je unieke kans om in een El_Thijs verslag te komen!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet het pas morgenavond/vrijdagochtend.
Jij maakt die tegenwoordig?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit is wel je unieke kans om in een El_Thijs verslag te komen!
Je hebt er nogal een paar gemistquote:
Ooo dat zal best!quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt er nogal een paar gemist
Kijk maar eens in de vorige topics, dan kom je ze vast nog wel eens tegen!quote:
Ik zal een beetje topics terug gaan lezenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk maar eens in de vorige topics, dan kom je ze vast nog wel eens tegen!
En waarom kom jij niet meer naar meets
Stuur snel even een pm of privébericht op Facebook naar Weissmanquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
Kan ik mij nog aanmelden voor de megameet in Maarsen?
Nog tot 28 maartquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
Kan ik mij nog aanmelden voor de megameet in Maarsen?
Tof man!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:28 schreef RedFever007 het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoelde was: "De aanmeldingen zullen wel zo overweldigend zijn dat de meet helemaal vol zit. Is er überhaupt nog wel een plekje vrij voor mij"![]()
Had Weiss al een PM-uhke gestuurd namelijk
Jammer, maar beterschap!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef Wolken het volgende:
Ik meld me iig af voor komende zaterdag. Helaas ben ook ik slachtoffer geworden van de griepgolf en wil mijn mede -Fok!ers niet besmetten.
Zal ik maar langskomen danquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Yuki het volgende:
Wat ?
Waar ?
Rotterdam, 010.
Wanneer ?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki
Sylvesterrr
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli
-------------------------------------------------
Ik voorzie dat ik eenzame momenten ga hebben, buiten met een sigaret. *snif*
En danquote:
Suit yourself, als je als niet-roker in de rook wil gaan staanquote:
Ach, ligt er aan waar ze heen gaan en ben wel wat gewendquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Suit yourself, als je als niet-roker in de rook wil gaan staan
Weissman rookt toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Yuki het volgende:
Wat ?
Waar ?
Rotterdam, 010.
Wanneer ?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki
Sylvesterrr
Jofunu-kun
Godshand
Murmeli
-------------------------------------------------
Ik voorzie dat ik eenzame momenten ga hebben, buiten met een sigaret. *snif*
Nee joh!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weissman rookt toch?
Maarja, rokers
Een karaoke-helpdesk voor mensen met stemproblemen was nog niet in de begroting opgenomen zeg maar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja Maarsen lijkt mij ook wel leuk zeg maar
Kewl. *twijfelt zelf nog altijd*quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:40 schreef Godshand het volgende:
Ik leef bij de dag, en heb deze dag besloten zaterdag te gaan...
Of je gaat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kewl. *twijfelt zelf nog altijd*
Ben jij maf?! Nee Weiss rookt zeker niet, maar is wel zo sociaal om iemand niet alleen buiten in de kou te laten staan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weissman rookt toch?
Maarja, rokers
Ik dacht al wie maakt er zo'n herrie op de vroege ochtendquote:
als ik uit het feestgedruis hier wil ontsnappen, kan ik jou altijd nog bellen waar het isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
PM gehad, wordt weer gezellig morgen!
Allicht, altijd bereikbaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:39 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
als ik uit het feestgedruis hier wil ontsnappen, kan ik jou altijd nog bellen waar het is
Zolang Weiss geen agressief gedrag vertoont komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
PM gehad, wordt weer gezellig morgen!
Er kan je niks gebeuren man, dat kan ik je verzekerenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang Weiss geen agressief gedrag vertoont komt dat wel goed.
garantie tot aan de deur zekerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er kan je niks gebeuren man, dat kan ik je verzekeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |