En nogmaalsquote:
Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook. Het is even afhankelijk van hoe druk ik het dat weekend heb (volgende week donderdag beginnen de lessen van het tweede semester...).quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Weissman het volgende:
Wat ?
Meet, drankje, poolen, gezelligheid, eten.
Waar ?
Rotterdam, 010.
Wanneer ?
Zaterdag, 9 februari, 14:00.
Mensen die zeker komen;
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
quote:
Dat zal niemand je kwalijk nemen aangezien je er een halve dag over doet om in Rotterdam te komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik sla over. De twee weekenden daarop al genoeg plannen
Tof man!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook. Het is even afhankelijk van hoe druk ik het dat weekend heb (volgende week donderdag beginnen de lessen van het tweede semester...).
Waar precies? Staat geen locatie bijquote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Yuki het volgende:
Wat ?
Waar ?
Rotterdam, 010.
Wanneer ?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki
Mensen die misschien komen:
Sylvesterrr
---
99% zeker is zeker genoeg voor mij.
Ben ik blij omquote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Weissman het volgende:
Dat zal niemand je kwalijk nemen aangezien je er een halve dag over doet om in Rotterdam te komen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Yuki het volgende:
Wat ?
Waar ?
Rotterdam, 010.
Wanneer ?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki
Sylvesterrr
Wolken
---
Geen idee, ik ben niet degene die het organiseert en totaal niet bekend in 010.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar precies? Staat geen locatie bij
Gezelligquote:Op maandag 28 januari 2013 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet degene die het organiseert en totaal niet bekend in 010.
Ik heb alleen m'n naam toegevoegd
Weiss vast wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelliger is vast wel iemand die het weet
Details altijd een dag voor de meet per PM, nooit openbaar; dat zou je onderhand toch wel moeten wetenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Gezelliger is vast wel iemand die het weet
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 05:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Details altijd een dag voor de meet per PM, nooit openbaar; dat zou je onderhand toch wel moeten weten
Minder misschien, meer zeker!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat ?
Waar ?
Rotterdam, 010.
Wanneer ?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
cafpow
tijnbrein
El_Thijs
Yuki