abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122690328
Iedereen die vandaag bij de 010 meet was bedankt! Heb het naar mijn zin gehad en wel jammer dat ik vrij snel weg moest..maar tot de volgende meet zou ik zeggen ;)
pi_122690590
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:38 schreef cafpow het volgende:
Iedereen die vandaag bij de 010 meet was bedankt! Heb het naar mijn zin gehad en wel jammer dat ik vrij snel weg moest..maar tot de volgende meet zou ik zeggen ;)
Volgende keer beter, maar het was gezellig.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_122691118
Ik vond het ook super gezellig voor de eerste keer.
(Wat grappig op zo'n meeting dat de wereld weer eens bewijst vrij klein te zijn..)
pi_122691676
Ik ben inmiddels weer thuis. Het was gezellig, en het toetje was ook lekker. :9

[ Bericht 17% gewijzigd door sylvesterrr op 09-02-2013 22:33:31 ]
pi_122692683
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben inmiddels weer thuis. Het was gezellig, en het toetje was ook lekker. :9
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bij de beren gegeten? Toetje ziet er heerlijk uit! :D
pi_122693183
Yep, we zijn bij Betty Beer gaan eten. :)

Ik heb lang getwijfeld over het toetje. :') Ik stond zelfs op het punt om een foto van de dessertkaart op Facebook te plaatsen om het publiek iets voor me te laten kiezen. :@
pi_122693218
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Yep, we zijn bij Betty Beer gaan eten. :)

Ik heb lang getwijfeld over het toetje. :') Ik stond zelfs op het punt om een foto van de dessertkaart op Facebook te plaatsen om het publiek iets voor me te laten kiezen. :@
Like
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 9 februari 2013 @ 22:40:06 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_122693559
Ik ben inmiddels thuis. Verslag volgt z.s.m.!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122694197
Bij de beren kan je lekker eten iig! Toetje ziet er lekker uit.
pi_122694529
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben inmiddels thuis. Verslag volgt z.s.m.!
Oh jee... :@
  Moderator / Redactie FP zaterdag 9 februari 2013 @ 23:22:33 #286
Brabo Bastard
pi_122695513
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oh jee... :@
>:)

Verslag van de meet in Rotterdam.
Datum: 9 februari 2013.
Plaats: Rotterdam natuurlijk.

Met een kaartje op zak en een dosis goede moed en zin in mijn lijf reed ik weer eens lekker naar het station om daar de trein te nemen die me naar Rotterdam zou brengen! Ware het niet dat de NS weer eens liet merken bang te zijn voor wat sneeuw en daarom maar meteen 5 minuten vertraging inlaste, maar dat terzijde. Ik kwam zonder al te grote problemen dan ook uiteindelijk aan in Rotterdam, zonder vreemde personen in de tunnels die het treinverkeer ontregelden. De tijd in de trein was ook nuttig om even de update van Yuki door te nemen, de arme meid haar trein reed niet volgens schema. Maar ja, het is de NS dus wat doe je eraan?

Na uit de trein gestapt te zijn en me opnieuw in de bouwput die Rotterdam Centraal heet te begeven, ging ik naar de afgesproken plaats waar ik wachtte op de andere genodigden.

En wachtte.

En wachtte.

En toen ging ik maar even pinnen.

Toen ik terug kwam zag ik ons aller tijnbrein al aankomen lopen, en na deze hartelijk begroet te hebben (en nadat hij ook was wezen pinnen) kwam ook Solique aanzetten! Na een hartelijke her-kennismaking zijn we naar binnen gegaan omdat Solique zijn dosis cafeïne nodig had omdat hij anders niet wakker zou blijven (zijn woorden). We zaten er niet lang of vanuit de achterste gelederen kwam een persoon op ons af die winston3110 bleek te zijn. Even later kwam er ook een jongedame binnen die ik vaag herkende en ik derhalve meteen even aanschoot. En wat bleek, het was cafpow (insert NCIS-reference here)! De groep was al gestaag gegroeid en het duurde ook niet lang voor Yuki binnenkwam, die haar problemen met de NS had weten te overwinnen. En Solique zag zelfs dat Weissman en MsMessy erg op tijd waren wat vrij abnormaal was voor een der laatstgenoemden, en toen we eenmaal binnen waren kwam ook ons aller sylvesterrr binnen! De groep was compleet.

Helaas had Weissman een reden dat hij vroeger was dan normaal en moest de beste man ons wegens privé-omstandigheden weer verlaten, en vertrouwde hij mij en Solique de leiding toe over de meet. Dat was wel even slikken maar zo'n uitdaging ga je niet uit de weg natuurlijk. Na Weissman een goede reis te hebben toegewenst werd er even nader kennis gemaakt en wist winston3110 mij vrij goed te overtreffen in filmkennis. Ik verdenk hem er ook van dat hij de IMDB heeft opgezet (Google is your friend).

Solique wendde zich tot mij en vroeg wat we konden gaan doen. Aangezien het poolen de vorige keer zo goed beviel zijn we weer daarheen gegaan, en deze keer zonder het halve centrum door te lopen. Na de gebruikelijke formaliteiten en het innen van de ivoren ballen gingen we naar boven om een balletje te schieten.

En wat kan schijn bedriegen zeg.

cafpow was de onbetwiste speelster van de tijd die ze bij ons was. Ik verdenk haar er nog steeds van een pro te zijn die iets minder goed speelde om ons een kans te geven. Maar ze veegde elke tegenstand finaal van het laken. sulvesterrr kon het anders ook goed, maar man-o-man, wat kon ze goed met een keu overweg. Ik was er zo van onder de indruk dat ik nog een glas drinken omstootte en bijna de jas van winston3110 omdoopte tot vaatdoek. Ik zeg bijna want tijdig ingrijpen verhinderde dat. Het was dan ook jammer dat er voor cafpow een eind aan de meet kwam vanwege andere verplichtingen, maar ze vond het erg gezellig (althans, dat zei ze). Er werd nog even verder gespeeld in verschillende varianten (lees: één variant) wat tot hilariteit en leuke momenten ging. Tussendoor moest Solique niet zo agressief zijn tegen de ballen want daar konden ze maar slecht tegen volgens Yuki.

Een Fok!-meet is natuurlijk niet compleet zonder een kringgesprek, dus toen ik na een roep der natuur weer bij de groep kwam was iedereen in gesprek met elkaar. sylvesterrr vond het zelfs een goed idee om het ijs te breken; letterlijk zelfs, want hij deponeerde het zo over de grond en bijna in Yuki's schoenen. De toon was daarna helemaal gezet toen winston3110 het leuk vond om Yuki van een derde been te voorzien door een keu op een niet nader te noemen plaats probeerde in te brengen.

Voor de tere zieltjes onder ons: er zijn geen slachtoffers gevallen en iedereen is nog heel.

De spreekwoordelijke magen begonnen te rammelen en het was tijd om eens een lekker hapje te gaan eten. Met sylvesterrr als navigator (waar hij zelf vond dat hij slecht in was, maar het tegendeel wel even bewees) bereikten we Beer Betty om daar te gaan genieten van de keuken. sylvesterrr ging zelf naar binnen om te vragen of er plaats was voor 7 (wij durfden uiteraard niet, contact met mensen en al dat) en kwam daarna naar buiten om ons binnen te laten.

We hadden een goede plaats en na veel geleuter en vertier besloten we maar eens te gaan kiezen wat we gingen eten. Vlees voerde de boventoon, al hadden winston3110 en tijnbrein vis gekozen. Het smaakte er in ieder geval niet minder om! Ook het nagerecht was lekker, al was er bij mij een stuk glas uit de schaal verdwenen. Ik heb nog geen perforatie van inwendige organen ten tijde van schrijven dus het zal wel meevallen.
Na de kassa-knul een hartverzakking te hebben bezorgd toen we allemaal apart wilden afrekenen, was het inmiddels tijd om naar het station te gaan. Hier werd stilletjes afscheid van elkaar genomen en bleek tijnbrein een echte Ninja te zijn want niemand had hem zien vertrekken. Solique en sylvesterrr gingen als eerste hun trein halen, en niet veel later gingen ook winston3110 en Yuki richting hun perron. Ikzelf heb nog even gezellig met MsMessy gepraat en op mijn perron ook afscheid genomen toen mijn trein kwam binnenzetten. Ik verheugde me op een rustige reis terug naar huis.

Hoe fout had ik het wel niet.

Een tjokvolle intercity met zogenaamde carnavalsvierders uit Rotterdam. Groep na groep ging naar binnen en er was geen greintje originaliteit te bekennen in hun kostuums. Ook niet in de drank die ze dronken overigens.

Bij Dordrecht stapten nog meer mensen in en wilden drie dames bij mij op schoot zitten (en op dat moment moest ik denken aan een uitspraak van Weiss: 'Ouwe hosselaar!'). Alleen durfden ze op een moment niet meer en bleven ze maar staan, lurkend aan een vodkafles en gillend als een stel kleuters elke keer weer als de trein van spoor wisselde. De WC vond ook gretig aftrek, er was altijd wel iemand op te vinden om een of andere reden.

Op Breda werd het rustiger en onder luid gejoel gingen de vierders van het feest der zotten het centrum in en kon ik in een rustige trein naar huis. Bij aankomst bleek mijn auto ingesneeuwd maar even snel schoonmaken en naar huis gereden zonder problemen.

Het was een meer dan geslaagde meet en we hebben erg veel plezier gehad. Er is veel gelachen en ik heb weer enkele nieuwe gezichten mogen begroeten! Ik hoop ze ook vaker te mogen zien bij andere meets.

Tot de volgende meet!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 10 februari 2013 @ 00:31:00 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122698252
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:59 schreef winston3110 het volgende:
Ik vond het ook super gezellig voor de eerste keer.
(Wat grappig op zo'n meeting dat de wereld weer eens bewijst vrij klein te zijn..)
Jep! :Y

Super gezellig! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 februari 2013 @ 00:32:16 #288
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_122698296
Mooi verslag :7

*lurkt weer verder.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / Redactie FP zondag 10 februari 2013 @ 00:50:54 #289
Brabo Bastard
pi_122698899
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:31 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jep! :Y

Super gezellig! *O*
Hier kan ik het enkel mee eens zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 10 februari 2013 @ 00:59:55 #290
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122699183
Fuck, helemaal vergeten.. Dan kon k jullie pool les geven ...

Wie gaan er volgend weekend mee poolen :P ?
pi_122703041
Ik vind het vreten bij de Beer helemaal niks, maar een potje poolen zou ik geen nee tegen zeggen :)

Hoi, ik ben BadObsession en woon in de randstad :-P
Monkey see, monkey do.
  zondag 10 februari 2013 @ 09:07:30 #292
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122703362
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 08:23 schreef BadObsession het volgende:
Ik vind het vreten bij de Beer helemaal niks, maar een potje poolen zou ik geen nee tegen zeggen :)

Hoi, ik ben BadObsession en woon in de randstad :-P
Hoi!!
Iets uitgebreider voorstellen mag hoor, we bijten niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  zondag 10 februari 2013 @ 09:08:24 #293
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122703370
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Fuck, helemaal vergeten.. Dan kon k jullie pool les geven ...

Wie gaan er volgend weekend mee poolen :P ?
Vergeten? Man, het is tig keer benoemd hier joh! o|O

En al plannen volgend weekend, dus nee :)
  zondag 10 februari 2013 @ 10:17:24 #294
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122704246
quote:
12s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vergeten? Man, het is tig keer benoemd hier joh! o|O

En al plannen volgend weekend, dus nee :)
Kan je nagaan ...

K zat te gourmetten bij moeders.. Vandaar hahahaha
pi_122704392
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hoi!!
Iets uitgebreider voorstellen mag hoor, we bijten niet :D
Misschien bijt ik wel :+

Zeg, waar woon je:
Omgeving Rotterdam

En.. hoe jong ben je:
32

Vertel, hoe zie je eruit?
Ik ben vrij lang (1m90) en slank. Wel sportief. Voor de rest casual.

Leuk allemaal, wat mogen wij nog meer weten?
Ik vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Mijn hobbies zijn een beetje typisch als ik hier op Fok zo rondkijk: computers, gitaar spelen, muziek, fitnessen en over van alles en nog wat praten. Onderwerpen als filosofie, wetenschap, sterrenkunde, architectuur vind ik altijd wel interessant.. GTST of wie The Voice heeft gewonnen interesseert me daarentegen geen bal.. de keren dat ik daarna heb gekeken waren veelal onder dwang onder het mom van gezelligheid :P

Wel vind ik het leuk om films te kijken. Ook sommige comedyseries kunnen mij wel bekoren (Two and a Half men, The Big Bang Theory), dus ik heb zeker ook een onnozele kant die gewoon vermaakt wil worden :)
Monkey see, monkey do.
pi_122705084
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:24 schreef BadObsession het volgende:
Misschien bijt ik wel :+

En sowieso GTST _O_ The Voice _O_ The Voice Kits _O_ Ik hou van Holland _O_ Nick en Simon _O_

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 11:08:39 ]
pi_122705308
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:02 schreef Weissman het volgende:
En sowieso GTST _O_ The Voice _O_ The Voice Kits _O_ Ik hou van Holland _O_ Nick en Simon _O_
:D

Volgens mij heb ik net een scheet gelaten.
Monkey see, monkey do.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:30:24 #298
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122705740
Welkom, BO :)
pi_122705899
Wilt iemand poolles ja? ~O>
pi_122706164
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef Faxie het volgende:
Wilt iemand poolles ja? ~O>
Geldt alleen voor dames zeker?
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')