Poepen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
Seks batsen neuken vrijen (of op z'n belgisch: poepen)
Dus.
Ja klopt, poepen in je poepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar anaal mee bedoelden
Wat een blije kindermuziek. Veel plezier tussen de 14jarigenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ken hem van X Factor UK en word heel blij van hem en zijn muziek.
Ik pas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ken hem van X Factor UK en word heel blij van hem en zijn muziek.
Nu heb je bambi weggejaagdquote:
Dat is waar ik die uitspraak van ken jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef Dwyn het volgende:
Was er niet ook zo'n televisiespel waar stellen hetzelfde antwoord moesten geven en dat zouden ze iets winnen? En dan zegt zo'n vrouwtje 'in mijn poep' als antwoord op een vraag waar ze graag seks hebben ofzo.
Nope. Durf ik dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had je de metalversie van Gangnam Style al gezien?
Ja die is nep hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef Dwyn het volgende:
Was er niet ook zo'n televisiespel waar stellen hetzelfde antwoord moesten geven en dat zouden ze iets winnen? En dan zegt zo'n vrouwtje 'in mijn poep' als antwoord op een vraag waar ze graag seks hebben ofzo.
Ja dan denk jij YAYAYAYYAYA PAKKETJES, en dan ish et vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
KUT PAKJESMAN
Belt ie aan, is het voor de buren
TROLOLOLOquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
KUT PAKJESMAN
Belt ie aan, is het voor de buren
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan denk jij YAYAYAYYAYA PAKKETJES, en dan ish et vano
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga nu naar de kiezenbeul, mocht ik hier nooit meer reageren weten jullie hoe dat komt
Que?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Amirah, Amen en AmirWat
En ze hebben het nu pas door dat ze hun kinderen alle 3 met AM... lieten beginnen........................![]()
Kwam langs m'n fb voorbijquote:
Damnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef megamandy het volgende:
Vrouwen
Met de bedrijfsuitje laatst van M. zat daar ook iemand die mijn eerste twee weken op het werk daar als assistent manager werkte. Daarna is die ergens anders gaan werken.
Krijgt M. vandaag dus vanalles te horen van die vriend van dat meisje van verhalen wat via via in de winkels dus zijn rondgegaan van wat ik gezegd zou hebben en weet ik wat
De enige connectie tussen ons is een andere oud collega maar die heb ik ook al serieus al vier maanden niet meer gezien ofzo.
Lijkt het net alsof ik bij andere mensen ga zeuren over onze "situatie" en bij hem wel blij zou zijn of weet ik wat.
Ben gewoon echt pissig nu!
Ja schijnbaar wel. Maar zo bracht hij in het begin niet dus nu ben ik ook een beetje pissig op hem dat hij dat zo brachtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn
Maar M. snapt toch ook wel dat dat wildwestverhalen zijn?
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wel. Maar zo bracht hij in het begin niet dus nu ben ik ook een beetje pissig op hem dat hij dat zo bracht
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
http://polishetcetera.blo(...)13-swatches-and.html
Oh fuquequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
http://polishetcetera.blo(...)13-swatches-and.html
Lakjes?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik stond nog met jas aan in huis en de dhl belde aan, wat een timing
DANquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit keer meer makeup als lakjes!
Je mag die extragratisch kat die op de foto staat wel meenemen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD SJAAN! Ik weet waar je huis woont
ik weet ook waar de jouwe woontquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Mss het volgende:
zullen we samen gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Mss het volgende:
Goeden idee welquote:
Ermahgerd, je kunt van jezelf een gingerneger maken!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap t trouwens niet helemaal, ik kreeg mail welke kleur foundation ik wou, ik zeg de lichtste of die erna, de rest is te donker, en ik krijg alsnog allemaal?
pahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeden idee wel
Ik zag trouwens die foto van jouw haaknaalden op fb en ik keek heel vluchtig en dacht in eerste instantie dat het een zwangerschapstest was. Die achterste dus
. Ik dacht ook echt van 'dafuq'
.
Ooh vanuit Italië? Gaaf!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap t trouwens niet helemaal, ik kreeg mail welke kleur foundation ik wou, ik zeg de lichtste of die erna, de rest is te donker, en ik krijg alsnog allemaal?
Lippenstiftquote:
Neinz, makeup is extragratisch, maar heb idd de hele winkel gehad, ik dacht dat ik een beetje zou krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg je ook al hun make-up?
Moet je daar ook filmpjes van maken?
Lollerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef Mirjam het volgende:
mehehe nog een zwangerschapstest reactie
OMG ik vind dat eigenlijk best lompe reacties. Zeker op facebook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:47 schreef Mirjam het volgende:
iedereen wil mij aan de babies wat is deze help
naja, ik heb dat ook wel eens gehad toen ik een koortsthermometer postte hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG ik vind dat eigenlijk best lompe reacties. Zeker op facebook.
quote:
Nee, dat niet, maar dat Mir aan de babies moet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik heb dat ook wel eens gehad toen ik een koortsthermometer postte hoor
Rechtermuisknop... properties...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
ikw eet niet hoe ik kan linken naar een post op facebook
maakt neit uit, ik snap 'mquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:57 schreef Mirjam het volgende:
ja maar da's enkel de foto, niet de reacties
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)334_2129533051_o.jpg
ik kan hem zo wel ff uploaden maar t is wel een vage foto van de hele bende op tafel.quote:
quote:
Donderdag de 20e voor het laatst. Heb mijn oud en nieuw wel twee glazen champagne gehad en afgelopen zaterdag velen wijn, maar bier al even niet gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
HOE kan dat !1!1111!!!!
Vlg week extraveel bier voor mss
Hoelang mag douane duren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik sigma niet eens gaan mailen ondanks douane? Ze zijn Wss 7-8 januari in NL aangekomen/ongeduld
Jij denkt dat ze de volgende dag in de douane zijn gekomen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wacht wel tot 6feb dan is t precies een maand dat ze daar het land uit zijn.
De douane mag ze drie weken hebben dan is het toch met 1 week speling.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze de volgende dag in de douane zijn gekomen?
Nee, ruim een week denk ik. Want 3 weken douane.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze de volgende dag in de douane zijn gekomen?
quote:
sorry mevrouw!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]DOE NOU NIET ZOOOHOOOO !11!
![]()
Gij zijt wel een lieveken amai skjoe toch
![]()
Muilen?quote:
Ik weet dat het geen nut heeft, maar ik blijft het doen.quote:
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen nut heeft, maar ik blijft het doen.
yay!]quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Jongens, ik heb serieus twee en een half uur met mijn bek open gelegen, voel links niks meer maar ik leef nog
\me moeilijke kramp in der bek heeft nu en half ontwrichte kaakgewrichten
Graag!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:55 schreef Dwyn het volgende:
Als nog iemand wil falen bij de Bodyshop, ik kreeg net een code voor gratis verzenden.
mehehehehequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
mir je kut toch ook een baby maken en hem dan aan mij geven voor mijn verjaardag ofzo?
Levende kipquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Jongens, ik heb serieus twee en een half uur met mijn bek open gelegen, voel links niks meer maar ik leef nog
\me moeilijke kramp in der bek heeft nu en half ontwrichte kaakgewrichten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]Dank! Besteld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oogschaduwpaletje, die wil ik mijn zus geven voor dr verjaardag maar hij was in a'dam uitverkocht. Ik had tijdens cursus ook in utrecht gekeken maar daar was hij ook al weg, geen zin om te zoeken dus zo is ideaalquote:
daar trapt niemand in, Sjaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
mir je kut toch ook een baby maken en hem dan aan mij geven voor mijn verjaardag ofzo?
Gaaf tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
en intro voor mijn filmpjes van DM binnen, zo raar om mijn naam in hun intro te zien staan
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
en intro voor mijn filmpjes van DM binnen, zo raar om mijn naam in hun intro te zien staan
Tof, laat je die zien als ik bij je kom nassen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]Thanks! Mijn shampoo is bijna op en wil nog wat andere spulletjes falenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand hier toevallig ook een Show your card-card? Dat ik nummer ervan mag gebruiken voor korting?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Volgens mij kan dat niet online, toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Thanks! Mijn shampoo is bijna op en wil nog wat andere spulletjes falen
Heeft iemand hier toevallig ook een Show your card-card? Dat ik nummer ervan mag gebruiken voor korting?
Zeker wel, tot halverwege 2012 had ik zo'n kaart, velen korting online mee gekregen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet online, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Brrrrr.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb pijn aan mijn bek en de verdoving is nog niet eens uitgewerkt, en het is koud in huis, want Koos had de verwarming per ongeluk ingesteld op 14,5 graden![]()
![]()
Ah okay. Je mag mijn nummer wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeker wel, tot halverwege 2012 had ik zo'n kaart, velen korting online mee gekregen.
Ik kom alleen nu nooit meer bij zo'n Bodyshop (fysieke winkel) in de buurt en alleen daar kun je die kaarten kaufen, gebruiken kun je ze in de winkel én online
Dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:36 schreef Mss het volgende:
Oh kan dat nummer ook online, dat wist ik niet. Balen wel
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:34 schreef megamandy het volgende:
en wat heb ej voor die prijs gekocht dan? Dat zijn merken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* BBQ-kip echt niks van kleding weet
Ik koop alles bij de Hema en C&A enzo
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Thanks, lief van je!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ah okay. Je mag mijn nummer wel gebruiken.
Topshop vest + rokje, Pull&Bear vest + trui, Romwe rokje + jurk + 2 leggings + 3 blousen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wat heb ej voor die prijs gekocht dan? Dat zijn merken toch?
* BBQ-kip echt niks van kleding weet
Ik koop alles bij de Hema en C&A enzo
Prakken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb mora minisnacks in de combimagnetron gemikt omdat honger en zielig.... nu nog kijken hoe ik ze ga eten mijn mongolenbek
owww, dan valt het wel mee qua prijzen toch? Maar goed, vraag is altijd wel wat nodig isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Topshop vest + rokje, Pull&Bear vest + trui, Romwe rokje + jurk + 2 leggings + 3 blousen.
Die eerste twee zijn gewoon winkels en dat laatste is een webshop.
In de blender jonge!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb mora minisnacks in de combimagnetron gemikt omdat honger en zielig.... nu nog kijken hoe ik ze ga eten mijn mongolenbek
ik heb wel een hendig sjieke blender tegenwoordig, maar ja....quote:
quote:
Same.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
owww, dan valt het wel mee qua prijzen toch? Maar goed, vraag is altijd wel wat nodig is
Ik probeer nu bij kleding en make-up zooi even 1 denkstapje ertussen te doen, zo simpel, maar toch nodig
"heb ik het echt nodig/wil ik het écht graag of is het gewoon hebbenhebbenhebben gedachte? "
Ik heb het net voorgesteld aan Koos maar het mag nietquote:
Wát? Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het net voorgesteld aan Koos maar het mag niet
open? hij wil met mij anders nooit anaal met voorbinddildo, maar ik zal het voorstellen of hij dat wel met jou wilquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:46 schreef Mss het volgende:
Staat hij wel open voor een driehoeksverhouding?
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
owww, dan valt het wel mee qua prijzen toch? Maar goed, vraag is altijd wel wat nodig is
Ik probeer nu bij kleding en make-up zooi even 1 denkstapje ertussen te doen, zo simpel, maar toch nodig
"heb ik het echt nodig/wil ik het écht graag of is het gewoon hebbenhebbenhebben gedachte? "
quote:
We wijten het aan de pijn in je smoel, nee?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg mijn bek serieus amper open en doet echt zeer (spierpijn naast de kiesmartelingpijn), gewoon omdat ik zo lang met wijd open gesperde muil heb gelegen
Ik heb overigens tijdens de behandeling nauwelijks pijn gehad, dat was wel heel fijnOok een lieve en toffe endontoloog die het deed, tof wijffie.
Beetje jammer van de Kuiken Piep op de radio, maar dat zij dat mens ook, whehehehehe
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We wijten het aan de pijn in je smoel, nee?
En ik dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kun je ook met z'n drieën tegelijk?
Joh, ik neem jullie allemaal welquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Here's when things get REALLY interesting
die leggings vind ik vreselijk, maar rest is leuk en past ook goed bij jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja vind ik ook11 dingen gekocht dus nog geen ¤30,- per ding
LIF / Deel 4: Kleding, schoenen en accessoires.
Hier heb ik alle plaatjes gezet als je het wilt weten
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan gewoon nog steeds niet uit over mijn zalfjes-fuckup en dat ik nu ineens geen jeuk meer heb
Ik gooi hem niet op de facebook maar als je hier bent mag je hem sowieso zien hoor want dan staat de eerste video al livequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tof, laat je die zien als ik bij je kom nassen?
Of kun je 'm op de feestboek pleuren?
Leuk! ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gooi hem niet op de facebook maar als je hier bent mag je hem sowieso zien hoor want dan staat de eerste video al liveIk upload mijn video zaterdag en dan kijken zij hem, en dan gooien zij hem live dus je kunt hem in/na het weeknd al zien
Goed vooruitzicht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga zķ enorm goed slapen vannacht, niet normaal!
It's all in your bwaaiiinsss!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan gewoon nog steeds niet uit over mijn zalfjes-fuckup en dat ik nu ineens geen jeuk meer heb
Haha ik vind ze zo gaafquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die leggings vind ik vreselijk, maar rest is leuk en past ook goed bij je
Klimt is coolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
It's all in your bwaaiiinsss!
[..]
Haha ik vind ze zo gaafZe hebben ook een strakke jurk met als print een schilderij van Klimt
Alleen was die uitverkocht in mijn maat grrr.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:56 schreef Incantrix het volgende:
Duidelijk wel! Zal je goed staan denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooie kleur heIk hou van zo'n diepe kleuren.
Als ik ze krijgquote:
Dit is een foto van iemand anders met de jurk, ze hebben er ook een legging van maar volgens mij valt dan net het hoofd onder je rokje of jurk als je er iets over draagtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klimt is cool![]()
In Kopenhagen in Cafe Norden hebben ze een hele muur met Klimt
Ik zou bijna zeggen hooikoorts, maarjaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik heb al dagenlang zo'n enorme jeuk aan mijn neus
ze hep een gat in der legging jonguh!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik ze krijgNu al een goede SOG
[..]
Dit is een foto van iemand anders met de jurk, ze hebben er ook een legging van maar volgens mij valt dan net het hoofd onder je rokje of jurk als je er iets over draagt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zag trouwens iemand in het ziekenhuis lopen met IJs schoenen
het was wel een matige emo van een jaar of 50 met roze haar overigensquote:
Dat model heet creepers, genoeg winkels hebben zequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:04 schreef Incantrix het volgende:
Zijn die schoenen ook van dat merk?die zijn cool!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het was wel een matige emo van een jaar of 50 met roze haar overigens
OMG! Wij kregen vandaag voor bij de accessoires roze en lila extensions binnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, thnxquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat model heet creepers, genoeg winkels hebben ze
sorry, ik kan er niks aan doenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
BARBARENquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Een collega van me had een meneer Lava in behandeling, dus ik vragen offie Benny heette van zijn voornaam, maar ze snapten 'm niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Een collega van me had een meneer Lava in behandeling, dus ik vragen offie Benny heette van zijn voornaam, maar ze snapten 'm niet
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik moest er weer aan denken omdat SQ het er van de week over had![]()
En YouTube filmpjes doen het niet op het werk, dus ik heb mijn collega's maar gewhatsapped met uitleg en de link
Zeker Borderlinequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sorry, ik kan er niks aan doen
Ik wilde nog kijken naar welke afdeling ze moest (psychiatrie ofzo) maar ik had haast, dus helaas
![]()
![]()
zoietsquote:
Zo mooi.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:13 schreef Debsterr het volgende:
hilarisch, die clips altijd jonge, die zijn raar
.
Goeie timing.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en ik had een man met een abces in zijn hersens vanwege slecht uitgevoerde tandvlees/tandsteenbehandeling bij de tandarts![]()
![]()
![]()
Dat was fijn, paar uur voor mijn afspraak![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en ik had een man met een abces in zijn hersens vanwege slecht uitgevoerde tandvlees/tandsteenbehandeling bij de tandarts![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
Vooralsnogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:16 schreef megamandy het volgende:
[..]Hahaha geweldig
sorry maar dat vind ik echt grappig hihi. Maar jij leeft nog steeds
ja ik ook, en mijn collega's ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:16 schreef megamandy het volgende:
[..]Hahaha geweldig
sorry maar dat vind ik echt grappig hihi. Maar jij leeft nog steeds
RIP aan mijn nabestaandenquote:
Ik heb dus om samples gevraagd... en krijg dit terug. Russenquote:Hello, Дебора.
It is very pleasant to receive your letter. And I was very glad still in блоге at Наташи to read your interest in ours Nail Polish. It is very pleasant for me. As I create all colors of this collection itself, and I watch(keep up) quality at all stages.
You can write, that you want to receive. For example 10-12 Nail Polish.
You can look still ours nail Polish El Corazon at Anna Gorelova:
http://nails.annagorelova.com/category/el-corazon/
Пришлите что было бы вам интересно получить от нас. Почтовый адрес, фамилию имя, Телефон мобильный для почтовой службы.
Lyudmila / company El Corazon
Ja ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef Debsterr het volgende:
Mhehehehe
[..]
Ik heb dus om samples gevraagd... en krijg dit terug. Russen.
Briefly unavailable for scheduled maintenance. Check back in a minute.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef Mirjam het volgende:
http://www.vampyvarnish.c(...)lish-swatches-review
[ afbeelding ]
die zogenaamde mama appelsap daarin ookquote:
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ja.Krijg je nu wel of niet samples?
Ik vind het wel vet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien de rest even door google translate gooien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik denk het wel en dat ik 10 tot 12 kleuren kan uitzoeken? Via die blog? Ofzo...?
volgens m ij moet je terug mailen welke 10 a 12 lakjes je wilt hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Briefly unavailable for scheduled maintenance. Check back in a minute.
Ik deel het sentiment.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
jezus wat lelijkquote:
Jij bestelt sowieso dat ene voor mij he? Maar dat krijg ik san wel een andere xquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand die op de Schaar/A'dam meet komt nog wat van
http://nonique.nl/
bestellen?
Dan bestel ik het, scheelt weer verzendkosten en zulks
Stuur maar DM/PM als je iets wilt
oh ik zit je net te whatsappen welke je ook alweer wildequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bestelt sowieso dat ene voor mij he? Maar dat krijg ik san wel een andere x
Deborshkiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:26 schreef Debsterr het volgende:
Nu kan ik mijn naam in het Russisch schrijvenДебора
Ik had echt nooit reactie van die mensen verwacht, wel tofquote:
Ja man, russische lak, is wel coolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had echt nooit reactie van die mensen verwacht, wel tof.
Haha wat is dit met Masja spammen? Ik heb het gemist!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja man, russische lak, is wel cool
En daarna Masja spammen dat jij WEL Russische lak hebt
Zhe ish Russianquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha wat is dit met Masja spammen? Ik heb het gemist!
En ze hebben ook holo's. Awwww yeah.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
En ze mag het land niet meer in door gedoe toen haar ouders het land uit gingen ofzoiets.
Mas, lieverd, als je mee zit te lezen, leg het even zelf uit als ik het verkeerd vertel
Whuttquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
En ze mag het land niet meer in door gedoe toen haar ouders het land uit gingen ofzoiets.
Mas, lieverd, als je mee zit te lezen, leg het even zelf uit als ik het verkeerd vertel
Ofnie... ik zit me ook al op te vreten haha.quote:
daar heeft ze ooit een hele jankpost over geschreven. En ik weet het nog omdat ik erg goed ben in nutteloze feiten opslaan en ik dacht "wat een kutland"quote:
Oh ja! Hahaaaa, ik heb straks (hoop ik, eerst maar eens ontvangen) Russische lak bitchquote:
En ondertussen kijk ik naar de stompjes die ik over heb na een paar dagen werken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ofnie... ik zit me ook al op te vreten haha.
Sowieso, ik zou heel graag wel eens naar Moskou willen gaan maar dat regime daarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heeft ze ooit een hele jankpost over geschreven. En ik weet het nog omdat ik erg goed ben in nutteloze feiten opslaan en ik dacht "wat een kutland"
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja! Hahaaaa, ik heb straks (hoop ik, eerst maar eens ontvangen) Russische lak bitch.
Moskou is goed te doen hoor, mijn moeder heeft vorig jaar met een oud collega een rondreis Rusland gedaan, was heel tof. En als je alles door reisbureau laat regelen en goede gids hebt is het geen enkel probleemquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sowieso, ik zou heel graag wel eens naar Moskou willen gaan maar dat regime daarNee dankje
Maar ik wil geen gids en dat alles voor mij geregeld wordtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moskou is goed te doen hoor, mijn moeder heeft vorig jaar met een oud collega een rondreis Rusland gedaan, was heel tof. En als je alles door reisbureau laat regelen en goede gids hebt is het geen enkel probleem
In Finland was ik wel blij dat we in een ander meer gingen kanoën dan een club het jaar daarvoor, die hadden scherpschutters van de Russiche grens (loopt door het midden van het meer heen) achter zich aan, da's echt minder tof want die vragen maar 1 keer en gaan daarna meteen schieten
Dan zorgen dat je iemand mee hebt die Russisch spreekt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik wil geen gids en dat alles voor mij geregeld wordt
Ik ga een rus zoeken op de TUquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zorgen dat je iemand mee hebt die Russisch spreekt.
ik normaal ook niet, maar wel in rusland manquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik wil geen gids en dat alles voor mij geregeld wordt
Hoeft niet hoor.quote:
dat wil ik nog een keer doen, maar dan in de vorm van Baltic Cruisequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:44 schreef Dwyn het volgende:
Een grandtour van Rusland door berlijn, moskou, st. petersburg, helsinki en stockholm?
Tenzij Rus mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar wel in rusland man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |