Poepen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
Seks batsen neuken vrijen (of op z'n belgisch: poepen)
Dus.
Ja klopt, poepen in je poepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar anaal mee bedoelden
Wat een blije kindermuziek. Veel plezier tussen de 14jarigenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ken hem van X Factor UK en word heel blij van hem en zijn muziek.
Ik pas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ken hem van X Factor UK en word heel blij van hem en zijn muziek.
Nu heb je bambi weggejaagdquote:
Dat is waar ik die uitspraak van ken jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef Dwyn het volgende:
Was er niet ook zo'n televisiespel waar stellen hetzelfde antwoord moesten geven en dat zouden ze iets winnen? En dan zegt zo'n vrouwtje 'in mijn poep' als antwoord op een vraag waar ze graag seks hebben ofzo.
Nope. Durf ik dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had je de metalversie van Gangnam Style al gezien?
Ja die is nep hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef Dwyn het volgende:
Was er niet ook zo'n televisiespel waar stellen hetzelfde antwoord moesten geven en dat zouden ze iets winnen? En dan zegt zo'n vrouwtje 'in mijn poep' als antwoord op een vraag waar ze graag seks hebben ofzo.
Ja dan denk jij YAYAYAYYAYA PAKKETJES, en dan ish et vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
KUT PAKJESMAN
Belt ie aan, is het voor de buren
TROLOLOLOquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
KUT PAKJESMAN
Belt ie aan, is het voor de buren
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan denk jij YAYAYAYYAYA PAKKETJES, en dan ish et vano
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga nu naar de kiezenbeul, mocht ik hier nooit meer reageren weten jullie hoe dat komt
Que?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Amirah, Amen en AmirWat
En ze hebben het nu pas door dat ze hun kinderen alle 3 met AM... lieten beginnen........................![]()
Kwam langs m'n fb voorbijquote:
Damnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef megamandy het volgende:
Vrouwen
Met de bedrijfsuitje laatst van M. zat daar ook iemand die mijn eerste twee weken op het werk daar als assistent manager werkte. Daarna is die ergens anders gaan werken.
Krijgt M. vandaag dus vanalles te horen van die vriend van dat meisje van verhalen wat via via in de winkels dus zijn rondgegaan van wat ik gezegd zou hebben en weet ik wat
De enige connectie tussen ons is een andere oud collega maar die heb ik ook al serieus al vier maanden niet meer gezien ofzo.
Lijkt het net alsof ik bij andere mensen ga zeuren over onze "situatie" en bij hem wel blij zou zijn of weet ik wat.
Ben gewoon echt pissig nu!
Ja schijnbaar wel. Maar zo bracht hij in het begin niet dus nu ben ik ook een beetje pissig op hem dat hij dat zo brachtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn
Maar M. snapt toch ook wel dat dat wildwestverhalen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |