Hahaha, ik heb de indruk dat de mijne elke keer dommer wordtquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:55 schreef Tamara123123 het volgende:
Daarbij vind ik het een oluspunt dat hij dit zonder losse hulpmiddelen kan. De roomba kan ook ruimtes "aan" welke gescheiden zijn met een deur maar daar heb je losse kastjes nodig voor in de deuropening....
Hier ging het lang mis met de neato, elke keer zijn station niet goed terug kunnen vinden (20cm ervoor stranden) maar nu gaat het al week in week uit goed. Ze zeggen dat hij met de tijd slimmer wordt, vond ik eerst onzin maar ik denk dat ik mijn mening moet bijstellen (omdat het station gewoon op dezelfde plak staat)
Met de Neato en de Vorwerk kan je het gemakkelijkst gebieden afzetten door middel van magneetband. Dit zijn ook echte stofzuigers en maken dus ook meer lawaai. (69dB). Deze 2 komen ook met software updates om steeds te verbeteren want de ontwikkeling staat niet stil.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:32 schreef static het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, iemand advies?
Hier ook een Roomba. Ben er best tevreden over, ik ben alleenstaand, vrij netjes en heb geen huisdieren, dus een duur superapparaat heb ik niet zo nodig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:37 schreef Nick1983 het volgende:
Wij hadden de iRobot Roomba en over het algemeen ben ik er wel tevreden over, enige nadelen:
- Bleef soms hangen half op het laminaat en half op de deur mat.
- Duurde erg lang voordat hij de dock een keer had gevonden.
Oh dear. Dat moet niet echt een prettige thuiskomst geweest zijn...quote:Uiteindelijk hebben we hem maar weg gedaan... Niet omdat hij het niet goed deed, maar ik had hem op een dag ingesteld om te gaan stofzuigen om 12:00 op het moment dat ik aan het werk was. Toen ik thuis kwam was het 1 ravage, want de hond had diarree gehad en de Roomba was lekker aan het stofzuigen gegaan....
Nee daar werd de baas niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hier ook een Roomba. Ben er best tevreden over, ik ben alleenstaand, vrij netjes en heb geen huisdieren, dus een duur superapparaat heb ik niet zo nodig.
Ze had in het begin een beetje moeite om de dock te vinden maar dat gaat tegenwoordig prima. Het enige wat nog af en toe niet lekker loopt is dat ze zich verstrikt in de losse tapijtjes. Snoeren is ze ook niet zo dol op.
[..]
Oh dear. Dat moet niet echt een prettige thuiskomst geweest zijn...![]()
![]()
Dank je voor de uitleg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:13 schreef crowone het volgende:
Met de Neato en de Vorwerk kan je het gemakkelijkst gebieden afzetten door middel van magneetband. Dit zijn ook echte stofzuigers en maken dus ook meer lawaai. (69dB). Deze 2 komen ook met software updates om steeds te verbeteren want de ontwikkeling staat niet stil.
Volgens mij is op dit moment de XV15 het beste geprijsd en met geringe kosten te updaten naar de XV25. De Voorwerk is beter en komt niet met nieuwe types maar iedere keer is er iets hardware matig verbeterd. Echter is deze aanzienlijk duurder en betaal je dus veel voor dat beetje extra. Uiteindelijk misschien niet omdat de batterijen langer mee moeten gaan maar dat is nog niet bewezen.
Succes met kiezen en uiteraard moet je jou keuze niet van één forum laten afhangen.
De Neato XV15 of de Vorwerk VR100 als je iets meer te besteden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |