Heb geen strip genoeg en daarbij komt dat hij er gewoon onder door moet kunnen en ik geen strippen wil. Dat is geen gezicht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je kan ook de magneetstrip onder de bank leggen, dan gaat hij er ook niet onder
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:11 schreef tattyteddymel het volgende:
Dat risico loop ik hier ook soms, zoontje is bezig met zindelijkheidstraining, alé, hij is droog maar de kaka lukt nog niet altijd om die in het potje te mikken. Dus vaak wel eens in de broek maar meneer doet dan zelf zijn broek uit met als gevolg dat dat dan op de grond valt, ik heb het niet altijd direct in de mot en als dan de neato rondtoert ... kan ik wel eens pech hebben. Gelukkig nog niet voorgevallen, ben er altijd op tijd bij.
Zo had ik eens een review gelezen van de één of de andere robot stofzuiger, ze waren er heel content van tot hij ontsnapt is toen de voordeur openstond. Had al eens zoiets gezien van een robot die met de uitwerpselen van de hond aan de haal ging, was dat niet hier in het vorige dat dat stond?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:11 schreef tattyteddymel het volgende:
Dat risico loop ik hier ook soms, zoontje is bezig met zindelijkheidstraining, alé, hij is droog maar de kaka lukt nog niet altijd om die in het potje te mikken. Dus vaak wel eens in de broek maar meneer doet dan zelf zijn broek uit met als gevolg dat dat dan op de grond valt, ik heb het niet altijd direct in de mot en als dan de neato rondtoert ... kan ik wel eens pech hebben. Gelukkig nog niet voorgevallen, ben er altijd op tijd bij.
Zo had ik eens een review gelezen van de één of de andere robot stofzuiger, ze waren er heel content van tot hij ontsnapt is toen de voordeur openstond. Had al eens zoiets gezien van een robot die met de uitwerpselen van de hond aan de haal ging, was dat niet hier in het vorige dat dat stond?
Yep, diequote:
Geen idee, of die stofzuiger is er gewoon afgedonderd ... Gelukkig moet hij hier eerst van een trap voor aan de voordeur te raken dus ontsnappingen zullen hier niet voorvallenquote:
Lijkt mij een hele goede deal... Half jaar geleden was ik 399 kwijt met een aanbieding van Coolblue. Toen was de winkel prijs 499. Nu ligt ie gemiddeld voor 399 in de winkels.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:05 schreef Idioteque het volgende:
Op iBOOD heb je vandaag de Neato XV-15 voor 299,95. Is dat een goede deal?
Wat andere hardware, en een ander filter ook dacht ik. Maar het maakt qua prestaties vrij weinig uit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:56 schreef THeeF het volgende:
Zo! Ik heb hem gekocht. Was altijd in de race voor de XV-25. Geen idee waarom, maar die heeft `enkel` een extra borstel voor haren toch? Ik heb geen huisdier, dus dat is kapitaalvernietiging.
Ik kan niet wachten!
Daarom! Dat is me die 100+ euro verschil ook niet waard. Ik houd jullie op de hoogte of mijn sceptische ouders het een waardige vervanger vinden. Die kunnen het zich namelijk totaal niet voorstellen. Je kent het waarschijnlijk...quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat andere hardware, en een ander filter ook dacht ik. Maar het maakt qua prestaties vrij weinig uit.
Je kan trouwens voor een paar tientjes die andere borstel en filter kopen, en hem in je Xv-15 zetten.
Mijn schoonouders verklaarden me voor gek toen ik hem kocht. Nu gaan ze er zelf ook 1 kopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:21 schreef THeeF het volgende:
[..]
Daarom! Dat is me die 100+ euro verschil ook niet waard. Ik houd jullie op de hoogte of mijn sceptische ouders het een waardige vervanger vinden. Die kunnen het zich namelijk totaal niet voorstellen. Je kent het waarschijnlijk...
Als zij ook nog op de knieën aan het kanaal de was doen wordt het inderdaad een zware dobber.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:21 schreef THeeF het volgende:
Ik houd jullie op de hoogte of mijn sceptische ouders het een waardige vervanger vinden. Die kunnen het zich namelijk totaal niet voorstellen. Je kent het waarschijnlijk...
Jammer dat ze dit niet meer real life gemaakt hebben: Na een keer ronddraaien zoekt Neato nl altijd de kant op om van daar de buitenlijnen van een vertrek af te rijden. In deze animatie is het net alsof er eerst een map van de hele kamer gemaakt wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef crowone het volgende:
Zo bouwt Neato de mapping op tijdens het stofzuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |