Precies!quote:
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:11 schreef minthy het volgende:
Ik geniet even van het uitzicht aan de overkant, een of ander isolatiebedrijf met appetijtelijk personeel![]()
Ze zijn alweer uit zicht...quote:
Je moet hem ook niet uploaden naar Fok. http://imgur.com is een goede.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze zijn alweer uit zicht...![]()
Bovendien lukt het me nog steeds niet om mobiel een foto te uploaden naar Fok
Daar heb ik de app van, maar daar kan ik niks mee beginnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet uploaden naar Fok. http://imgur.com is een goede.
Website gebruiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik de app van, maar daar kan ik niks mee beginnen
Ik voor geen enkele. Vrouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor de 2e foto van links
Qua lichaam
FB heb ik afgesloten. Bovendien wil ik niet dat iedereen via de url kan zien wie ik benquote:
Kan je ook niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
FB heb ik afgesloten. Bovendien wil ik niet dat iedereen via de url kan zien wie ik ben
Ook niet als je de url kopieert in de adresbalk?quote:
Zijn allerlei cijfertjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet als je de url kopieert in de adresbalk?
Maar goed, dan krijg ik vragen als "waarom zet je die kerels op de foto?!"quote:
Dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar goed, dan krijg ik vragen als "waarom zet je die kerels op de foto?!"
Als je ze in een afgeschermde map zet is er niks aan de hand toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar goed, dan krijg ik vragen als "waarom zet je die kerels op de foto?!"
Wij weten dat. Mijn ubergristelijke collegae nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn
Fapmateriaal, ook vrouwen fappen!
Ik zal het eens uitzoekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je ze in een afgeschermde map zet is er niks aan de hand toch?
Je moest eens weten wat die ubergristenen allemaal uitspokenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij weten dat. Mijn ubergristelijke collegae niet
Zo lang het niet tot penetratie komt, is er genoeg lol te beleven in bed samen, aldus een ubergristelijke klasgenoot.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat die ubergristenen allemaal uitspoken
Die zwarte kousen enzo... best sexy
Ik heb er een werken van dik in de 50, die heeft er nog nooit aan gesnuffeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat die ubergristenen allemaal uitspoken
Die zwarte kousen enzo... best sexy
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo lang het niet tot penetratie komt, is er genoeg lol te beleven in bed samen, aldus een ubergristelijke klasgenoot.
Da's toch eigenlijk wel een beetje sneuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er een werken van dik in de 50, die heeft er nog nooit aan gesnuffeld
'Alweer 3 weken'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's toch eigenlijk wel een beetje sneu
Je mist dan toch een van de meest essentiele dingen van het leven denk ik
Snuffelen![]()
![]()
DIE LUCHT!
sorryt'is alweer 3 weken geleden
Tja, het is haar keuzequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's toch eigenlijk wel een beetje sneu
Je mist dan toch een van de meest essentiele dingen van het leven denk ik
Snuffelen![]()
![]()
DIE LUCHT!
sorryt'is alweer 3 weken geleden
Ik bedoelde het positiefquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, het is haar keuze![]()
En lucht? Ik weet niet wat voor ranzige monsters jij date
Die gaat bekant over zijn nekje nuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief
Althans, in ieder geval bij de laatste![]()
![]()
![]()
Ik zal niet teveel in details treden, want Roel voelt zich al niet zo best
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |