Dat deed ze echt maar 1 keer te erg volgens mij, de andere keren beeldde ze gewoon wat uit. Bij Tim werkte dat juist heel goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tania koos ook niet de makkelijkste woorden uit en Paulien was bij die opdracht ook lekker bezig door een heel onzinverhaal te vertellen bij elk woord, waardoor het woord waar het om ging niet echt bleef hangen.
[..]
Met de C van Paulien Cornelisse.
Toch wel grappig hoe we allemaal alweer in onze eigen moltunnel zitten.
Que?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Oja, die C is the mole hint, wel heel obvious...
Dat enthousiaste gedrag gecombineerd met veel stemvolume, typisch voor Surinaamse vrouwen, ik denk dat dat er veel mee te maken heeftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef roos94 het volgende:
Zoveel mensen vinden Tania irritant![]()
Ik vind haar juist de leukste.
Volgens mij komt ze van Curacao!quote:
Shit, wat een faalactie van mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze van Curacao!![]()
Ik vind haar eigenlijk ook vrij irritant
Tim lijkt wel een ijskonijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:05 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat enthousiaste gedrag gecombineerd met veel stemvolume, typisch voor Surinaamse vrouwen, ik denk dat dat er veel mee te maken heeft
Ze laat ook erg veel emoties zien, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Tim.
Van gisteren heeft afl 3 waar Janine ter val kwam overtroffen met kijkcijfers !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Kekke kijkcijfers trouwens dit seizoen.
De eerste vijf afleveringen zijn het best bekeken. Ooit.
dit heb ik even uitgezocht, na deze post waarin ze wijn staat te drinken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tania is toch ook zwanger (tijdens de opnames)?
Dat kan ook duiden op 2 mollen
In ieder geval niet toen de opnames begonnen. Je weet natuurlijk niet wat ze tijdens de opnames allemaal heeft uitgespooktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit heb ik even uitgezocht, na deze post waarin ze wijn staat te drinken.
Ik las ergens dat ze "eind Maart" uitgerekend is. laatste ongesteldheid op 25 juni 2012 maakt een kind met een uitgerekende datum van 1 april.
ik heb een bericht gevonden dat het ongeluk van Janine Abbring word gemeld op 14 juni. De opnames waren dus vóór 25 juni en dus was ze nog niet zwanger ten tijde van de opnames.
http://www.wieisdemol.com(...)ht-molgeldzak#Totaalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Paulien toch ook.
Kees heeft toch nog aardig geld binnengebracht?
nou, als ze rond de 20e ongesteld was kan ze van alles hebben uitgespookt maar kwam daar dus niks van,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval niet toen de opnames begonnen. Je weet natuurlijk niet wat ze tijdens de opnames allemaal heeft uitgespookt.
Ah, oke hihi bedankt voor het uitzoeken! Dat ook weer van de kaartquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit heb ik even uitgezocht, na deze post waarin ze wijn staat te drinken.
Ik las ergens dat ze "eind Maart" uitgerekend is. laatste ongesteldheid op 25 juni 2012 maakt een kind met een uitgerekende datum van 1 april.
ik heb een bericht gevonden dat het ongeluk van Janine Abbring word gemeld op 14 juni. De opnames waren dus vóór 25 juni en dus was ze nog niet zwanger ten tijde van de opnames.
Het twee mollen gedeelte is dus quatsch.
Ik vind Kees anders wel mollerig, ik denk dat hij het is of Paulienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef wolferl het volgende:
Mocht het Tania zijn, dan is het wel een hele doorzichtige mol.
Ik ga dus nog altijd voor Kees, die is mij te onopvallend.
Ik vind Tania wel mollig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind Kees anders wel mollerig, ik denk dat hij het is of Paulien
Thx.. daar hou ik nou van!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef remcoP het volgende:
http://www.recensiekoning.nl/2013/02/58447/wie-is-de-mol-afl-5-2
Ja we missen echt een heleboel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:36 schreef safe het volgende:
Zo typisch dat iedereen de hints uit de afleveringen mist... Ik weet vanaf aflevering 2 100000% zeker dat Daniel de mol is. Hij is te zien in het spiegelbeeld in de zonnebril van Tania in de aflevering genaamd Spiegelbeeld..Dit terwijl Tania met Kees aan het praten is en niet met Daniel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |