Hoe weet je dat nou? Ik dacht ook dat Tim Tania had ingevuld...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Janine zat op Kees en Tim heeft bij zijn laatste test Paulien ingevuld.
Dat was wel hilarisch iddquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:52 schreef CornflakesXL het volgende:
Zarayda doet best wel mol achtig, zo met dat mollen spel zorgde ze ervoor dat er geen geld in de pot kwam ze had maar 1 klompje goud en was zij niet degene die zij dat ze die kokers moesten openen?
Leukste tot nu toe vond ik dat Tim zei
2 succesvolle acteurs op avontuur met een debiel achterin :p
Dat heeft Tim gezegd bij dat napraten over WIDM gisteren, schijntquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Ik dacht ook dat Tim Tania had ingevuld...
oh hahaha! Mooi, dan weet ik weer welke bronnen ik mis.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heeft Tim gezegd bij dat napraten over WIDM gisteren, schijnt.
Met dat vliegen leek ze wel echt angst in haar ogen te hebben. Als het geacteerd is dan verdient ze een Oscar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat was wel hilarisch idd
Zarayda is ook altijd OVERAL bang voor, lijkt er op alsof ze vaak aan het overacten is.
Ik dacht ook dat hij op Tania zat hoor, ik heb dat Moltalk ook niet gezien of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh hahaha! Mooi, dan weet ik weer welke bronnen ik mis.
Het staat er botter dan ik het bedoelde trouwens, het was een oprechte vraag.
ik vond die opmerking van Daniel ook goed. Dat hij met vierenhalve vrouw zit opgescheept.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat was wel hilarisch idd
Zarayda is ook altijd OVERAL bang voor, lijkt er op alsof ze vaak aan het overacten is.
http://sites.bnn.nl/page/smoelenboek/Zaraydaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik vond die opmerking van Daniel ook goed. Dat hij met vierenhalve vrouw zit opgescheept.
Zarayda is wel opmerkelijk. Ze heeft toch ook zo'n programma gehad bij BNN, waar je enge dingen moest doen?
Dat zei Tim bij de moltalk dat ie op Paulien zatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe weet je dat nou? Ik dacht ook dat Tim Tania had ingevuld...
Die heeft amper wat spectaculairs gedaan bij TBYD.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik vond die opmerking van Daniel ook goed. Dat hij met vierenhalve vrouw zit opgescheept.
Zarayda is wel opmerkelijk. Ze heeft toch ook zo'n programma gehad bij BNN, waar je enge dingen moest doen?
Ja, hetzelfde verhaal als bij de kluis waar ze natuurlijk ook de kans om zo'n sleutel te laten gieten nooit lieten schieten. Ook daar dus wat hulplijntjes om te garanderen dat ze zover kwamen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Aparte reeks in ieder geval...
Die opdracht met die puzzel was echt de kutste opdracht in jaren. Die pijl was toch volkomen zinloos? En dan 250 euro voor een minuut extra... Die opdracht moest gewoon lukken anders stond die heli daar voor niets.
Dat klopt niet. Janine zat op Kees en Tim op Paulien (zei Tim in de moltalk)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Alleen als alle 4 de vragen goed waren moest de mol.met waarheid antwoorden.
Maar volgens mij had niemand het goed. Ewout zat op joep, joep op janine, janine op tim, tim op tania.
Ja maar opzich was het ook wel cool dat ze die sleutel gingen gietenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde verhaal als bij de kluis waar ze natuurlijk ook de kans om zo'n sleutel te laten gieten nooit lieten schieten. Ook daar dus wat hulplijntjes om te garanderen dat ze zover kwamen.
Serieus? Ik vind het het slechtste seizoen tot nu toequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit een geweldig seizoen![]()
Kennelijk als 1 vd weinigen
Ik vond het seizoen met Kim als mol in Japan dan weer niks..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het het slechtste seizoen tot nu toe
volgens mij kwam er een gewone fabriekssleutel uit die mal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja maar opzich was het ook wel cool dat ze die sleutel gingen gieten(Vond ik tenminste)
Paulien had weer over taalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:47 schreef Mishu het volgende:
Is het misschien een hint dat alle hints met taalte maken hebben? Zou wel iinde richting van Paulien als mol wijzen.
Die was ook niet zo leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het seizoen met Kim als mol in Japan dan weer niks..
Was idd al opgemerkt. Er zijn volgens mij 3 verschillende dingen gebruikt voor het voorlezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:04 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb t niet doorgelezen, maar mij viel op dat Carolien in de cockpit door n portofoon praatte, en de rest door de intercom?
Die in Thailand vond ik minder, door de "vingerhint". De andere 3 waren zeker tof!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Die was ook niet zo leukde oudere seizoenen in Australië, Thailand, Mexico en Argentinië zijn tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |