Mooiquote:Op zondag 10 februari 2013 09:58 schreef Mercan het volgende:
Tussenstand
1. Kanovinnie = 30
2. Puala = 30
3. Mercan = 16&23&30
4. Susteren = 16&23&30
5. Andreas612 = 23&30
6. Kwiebuske = 30
7. Doodkapje = 23&30
8. Schanulleke
9. Spreading
10. SP22 = 23
7 stemmen voor 30-03-2013
5 stemmen voor 23-03-2013
Alleen Spreading moet nog zijn voorkeur doorgeven maar dat zal de einduitslag niet beīnvloeden.
** Wil iedereen 30-03-2013 in zijn agenda zetten!! **
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:39 schreef SP22 het volgende:
Jammer maar helaas, dan ben ik al een internationaal voetbaltoernooi aan het fotograferen.. (wat stiekem natuurlijk ook heul leuk is!)
Okey! Mechelen en Vitesse junioren vroeger ook tegen moeten voetballen, mooie tijdenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:41 schreef SP22 het volgende:
Het Marc Overmars Internationaal Paastoernooi in Epe,
De poule-indeling ziet er als volgt uit:
D-klasse
Poule A: sv Epe, PSV, New York SPD, Schalke 04, FC Twente
Poule B: PEC Zwolle, Borussia Mönchengladbach, Vitesse, Malmö FF, AZ
C-klasse:
Poule A: Borussia Dortmund, FC Tokyo, AZ, KV Mechelen, Vitesse
Poule B: Malmö FF, Ajax, sv Epe, FC Twente, Arsenal
Jongens tussen de 10 en 14/15 dus
Gewoon je iCal een dagje eerder laten piepenquote:Op zondag 10 februari 2013 10:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
MooiMisschien ook handig om dag vantevoren een reminder in dit topic te plaatsen. Ik heb er in ieder geval zin in!
Ik gebruik dat niet, hoe werkt datquote:Op zondag 10 februari 2013 20:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gewoon je iCal een dagje eerder laten piepen
Heb je een smartphone/tablet/pda? Je kunt je agenda instellen dat ie een reminder geeftquote:Op zondag 10 februari 2013 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik gebruik dat niet, hoe werkt dat
Ahh, ja een htc. K dacht dat dat een app voor op de mac was ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je een smartphone/tablet/pda? Je kunt je agenda instellen dat ie een reminder geeft
quote:Op zondag 10 februari 2013 09:58 schreef Mercan het volgende:
Tussenstand
1. Kanovinnie = 30
2. Puala = 30
3. Mercan = 16&23&30
4. Susteren = 16&23&30
5. Andreas612 = 23&30
6. Kwiebuske = 30
7. Doodkapje = 23&30
8. Schanulleke
9. Spreading
10. SP22 = 23
11. Merlijn = 30
7 stemmen voor 30-03-2013
5 stemmen voor 23-03-2013
** Wil iedereen 30-03-2013 in zijn agenda zetten!! **
quote:
Ik word gewoon straal genegeerdquote:
Neee! Natuurlijk moet je gewoon komen. Omniej woont ook om de hoek.... Die moeten we ook ff zien te strikken.quote:
Ja ik ga 35 euro uitgeven aan een meet.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is prima te bereizen met het OV?
Er zijn altijd kaartjes te krijgen waarmee je goedkoper kan reizen. Kruidvat en Hema hebben ze regelmatig. Ik weet niet waar je vandaan dient te komen?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:45 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja ik ga 35 euro uitgeven aan een meet.
Wellicht had ik dit topic niet eerder gezien? Ik kom uit Amsterdam.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn altijd kaartjes te krijgen waarmee je goedkoper kan reizen. Kruidvat en Hema hebben ze regelmatig. Ik weet niet waar je vandaan dient te komen?
Wellicht had je dit ook eerder aan kunnen geven en aan kunnen sturen op een andere locatie?
Als je 35 euro veel geld vind moet je misschien stoppen met fotografie.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:45 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja ik ga 35 euro uitgeven aan een meet.
Zeur dan ook niet zo. Komt er eens een meet, is het weer niet goed.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:53 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wellicht had ik dit topic niet eerder gezien? Ik kom uit Amsterdam.
Kijken of je mee kan rijdenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:53 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 35 euro veel geld vind moet je misschien stoppen met fotografie.
[..]
Zeur dan ook niet zo. Komt er eens een meet, is het weer niet goed.
Wel motivatie dit om het de volgende keer maar niet voor te stellen.![]()
Bij kruidvat zijn nu treinkaartjes, ik kom uit limburg en ga er ook mee naar de meet, 14 euroquote:Op maandag 11 februari 2013 10:04 schreef Rebubbled het volgende:
[..]Bitch please. Anders ga jij even doen alsof je inzicht hebt in mijn financiële situatie. Ik heb 35 euro gewoon niet over voor een treinkaartje. Daarbij vergeet je even dat deze hele meet in 2012 door mij is geīnitieerd. Ga nou niet zielig doen als er kritiek op een locatie komt die ergens in een uithoek van Nederland bevind. Lijkt me vrij logisch namelijk. Dat hoort erbij en dat weet iemand die geregeld zelf naar meets gaat ook wel.
Waar heb je het over? Ik vond het tijd voor een meet dus heb er een topic over geopend. En dan is het door jou geīnitieerd? Over bitch please te sprekenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:04 schreef Rebubbled het volgende:
[..]Bitch please. Anders ga jij even doen alsof je inzicht hebt in mijn financiële situatie. Ik heb 35 euro gewoon niet over voor een treinkaartje. Daarbij vergeet je even dat deze hele meet in 2012 door mij is geīnitieerd. Ga nou niet zielig doen als er kritiek op een locatie komt die ergens in een uithoek van Nederland bevind. Lijkt me vrij logisch namelijk. Dat hoort erbij en dat weet iemand die geregeld zelf naar meets gaat ook wel.
Centraal Station lijkt me een prima plek, toch? Het is niet zo groot, vlak daarbij kan je voor 12,- per dag parkeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bij kruidvat zijn nu treinkaartjes, ik kom uit limburg en ga er ook mee naar de meet, 14 euro
Trouwens, waar en hoelaat meeten we in nijmegen?
Ja inderdaad. Heb nog steeds die kruk voor je staan...quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee jij moet ook komen![]()
Kun je eindelijk je monopod terug krijgen
Jij komt van regio kennemerland toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kom ook met een auto, passen 4 mensen in.
Ah ja dan kan ik die ook gelijk meenemenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heb nog steeds die kruk voor je staan...
Ik pik alvast 1 plek in denk ik zoquote:Op maandag 11 februari 2013 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kom ook met een auto, passen 4 mensen in.
Ik wilde eigenlijk een plek bij jou inpikkenquote:
Weet je, er is grote kans dat ik ook van de omgeving Amsterdam vandaan kom. Als je je een beetje lekker opstelt kan je zo meerijden, maar met dit gebitch heb ik daar vrij weinig zin in.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:53 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een plek bij jou inpikken
Je doet huilie over kritiek op de locatie, niet de locatie zelf nee. 'Wel motivatie dit om het de volgende keer maar niet meer voor te stellen' [/drama queen]. En normaal is het een paar tientjes per meet ja, alleen nu zijn die paar tientjes enkel nog maar de reiskosten. Maar hč, veel plezier, maak mooie foto's, ik hoop dat het niet regent en fijne dag nog.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik vond het tijd voor een meet dus heb er een topic over geopend. En dan is het door jou geīnitieerd? Over bitch please te spreken
Ik ga niet zielig doen over de locatie, immers is die in overleg gekozen. En elke keer op een centrale plek is ook saai, want Utrecht heeft iedereen wel gezien. En Amersfoort ook.
En ik heb geen inzicht in jouw financiële situatie, maar ik weet wel dat een meet waar dan ook al snel een paar tientjes kost.
Je kan bij de vereniging toch gratis parkeren? Of is dat enkel buiten openingstijden van de winkels?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Centraal Station lijkt me een prima plek, toch? Het is niet zo groot, vlak daarbij kan je voor 12,- per dag parkeren.
Willen jullie nog de Ooijpolder in? Ik heb een auto waar we met zn 5'en in kunnen. Als er nog iemand met de auto is, kunnen we gemakkelijk ff een uurtje Köniks en Galloways op de uiterwaarden fotograferen.
Wellicht mensen met wie je kunt carpoolen.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:53 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
We willen ook wel op je wachten hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 10:40 schreef Susteren het volgende:
Nouja ik denk wel dat ik een trein eerder pak, heb geen zin in het missen van de meet door vertraging van de ns
Dat kan niet op zaterdag middag.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan bij de vereniging toch gratis parkeren? Of is dat enkel buiten openingstijden van de winkels?
Ok. Ik dacht dat ie aan het einde vd dag omhoog ging en dat je dan wel gratis kon uitrijden, maar dan moet je wel een half uur na sluitingstijd van de winkels pas gaan volgens mij.quote:
Ik kwam er laatst ook achter dat betaald parkeren in het centrum nu tot 23:00 is.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat ie aan het einde vd dag omhoog ging en dat je dan wel gratis kon uitrijden, maar dan moet je wel een half uur na sluitingstijd van de winkels pas gaan volgens mij.
Meestal is het afspreken en zien we wel waar het schip strand. Het is wel handig om te bedenken wat leuk is of waar je evt. rustig wat zou kunnen eten/drinken. Meer eigenlijk niet. Tot op heden waren we niet zo van het geregelquote:Op maandag 11 februari 2013 10:46 schreef Mercan het volgende:
Ik heb nog niet eerder meegedaan aan een Fok meet, weet eigenlijk niet hoe jullie voorheen te werk zijn gegaan.
Willen we een soort van routekaart en globale dag planning?
Ik wil het een en ander wel organiseren!
Ik hoor het wel.
Jeetjequote:Op maandag 11 februari 2013 10:48 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst ook achter dat betaald parkeren in het centrum nu tot 23:00 is.
Waar moet je vandaan komen? anders kan je wel mee op m'n ov kaart, is 40% korting.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:33 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je doet huilie over kritiek op de locatie, niet de locatie zelf nee. 'Wel motivatie dit om het de volgende keer maar niet meer voor te stellen' [/drama queen]. En normaal is het een paar tientjes per meet ja, alleen nu zijn die paar tientjes enkel nog maar de reiskosten. Maar hč, veel plezier, maak mooie foto's, ik hoop dat het niet regent en fijne dag nog.
Nu ben ik de drama queen?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:33 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je doet huilie over kritiek op de locatie, niet de locatie zelf nee. 'Wel motivatie dit om het de volgende keer maar niet meer voor te stellen' [/drama queen]. En normaal is het een paar tientjes per meet ja, alleen nu zijn die paar tientjes enkel nog maar de reiskosten. Maar hč, veel plezier, maak mooie foto's, ik hoop dat het niet regent en fijne dag nog.
Liefquote:Op maandag 11 februari 2013 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
We willen ook wel op je wachten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |