Dit. Ik weet niet wat dat spul de liter oplevert, maar ik had er leuk van op vakantie gekunt als ik de boel netjes had opgevangenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:40 schreef o.us2.0 het volgende:
Jammer dat ik dit nu pas lees, ben al tekeer gegaan vannacht.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:55 schreef Tinkepink het volgende:
Je bedoelt tegen betaling. Ter betaling is betalen in natura.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:55 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien dat je zo ook betalingsachterstanden kan wegwerken of zo. Zou wel een lucratief systeem zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:55 schreef Tinkepink het volgende:
Want van dat soort types wil je echt een kindquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:27 schreef xenobinol het volgende:
Hoe moeilijk kan het voor een vrouw zijn om aan zaad te komen![]()
Loop gewoon een bar in en je krijgt er ook nog gratis drankjes bij
Niet alleen jij kan er dan van levenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:00 schreef CasB het volgende:
Wauw, 2 keer per dag daar naartoe gaan en je zou er van kunnen leven.
1x per dag ook wel!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:00 schreef CasB het volgende:
Wauw, 2 keer per dag daar naartoe gaan en je zou er van kunnen leven.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Leuk man, heb je overal nazaten rondlopen, misschien wel van kei-lelijke moeders. Of dat je een brief krijgt dat je ineens mag betalen, of het kind wil z'n ''echte'' papa een keer zien.
Denk het ook. Zolang die shit niet écht anoniem kan zal geen hond het doen denk ik. Op de wanhopige few na.
Hoe vaak? Nooit in Nederland in ieder geval. Je kan gewoon opgeven dat je anoniem wil blijven. Neem aan dat dat in België ook zo is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik zou dat echt NOOOOIT doen.
Hoe vaak lees je wel niet over mannen die ter goeder trouw sperma afstaan zonder financiële verplichtingen voor het kind en jaren later komt een lesbisch koppel toch nog even langs om het handje op te houden voor geld? Uiteindelijk win je geen 50 euro, maar ga je voor heel wat meer het schip in.
Ik heb er gewoon geen vertrouwen in.
Jij denkt dat mannen gek zijn ofzo? Als jij de pappa bent mag je een groot deel van je leven kromliggen, als vooraf niets is vastgelegd. En ik ga geen cafe in met een akentas vol contracten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:27 schreef xenobinol het volgende:
Hoe moeilijk kan het voor een vrouw zijn om aan zaad te komen![]()
Loop gewoon een bar in en je krijgt er ook nog gratis drankjes bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |